QUOTE (Diesel @ Jan 4 2010, 09:11 AM)
QUOTE (getodac @ Jan 4 2010, 01:54 PM)
Toti laudati Dacia dar vad ca nici unul nu are... decat pe firma.
Daca e asa buna de ce nu va cumparati si una personala ca doar e mai ......fiabila decat ....toyota, hunday sau subaru, masini pe care voi le conduceti zilnic.
Daca ar avea (in ordine aleatoare): suspensie mai buna pe spate, sistem audio cu usb, AWD, finisaje mai bune, climatizare automata, cruise control, ESP, tapiserie din piele, xenoane, DSG sau macar cutie automata, senzori de parcare/ploaie/lumina, computer de bord cu mai multe optiuni, navigatie incorporata si nu in ultimul rand motoare mai bune!!... atunci ar putea fi aleasa de mai multi.
Da domnu' dar atunci nu ar mai lua-o ca nu-i fiabila.
QUOTE (Mircea104901 @ Jan 4 2010, 07:21 AM)
De acord cu JK.
Cine n-a avut masina noua, nu cunoaste avantajele acestui lucru in detrimentul unor optiuni, care in majoritate functioneaza cu galme, din cauza vechimii. Plus ca la 150k km apare jocul sasiului, etc. Sunt multe care se uzeaza. Partile de cauciuc se rigidizeaza si nu mai prezinta siguranta. Oricand pot aparea de-etanseizari soldate cu tot felul de probleme electrice, probleme de functionare ale motorului. Cu alte cuvinte, o masina second hand nu e una 100% sigura ca "dai cheie" si pleci. Exista o sansa mult mai mare sa apara o problema de functionare. Tot timpul trebuie sa ai service-ul in vedere. Ceea ce nu se poate spune despre o masina cu 0 km la bord; decat daca ai ghinion
.
Hai sa iti spun una: am avut si noi si second hand mai ales cand nu imi permiteam noua. Daca stii sa o alegi si sa o intretii este mai buna ca una noua mai ales cand vorbim de o clasa superioara. Treaba cu garantia e fum in ochi, din toate pe care le-am luat de noi nu am avut probleme cu ele. Stii treaba aia cu turcu si pistolu?
Referitor la sasiu, eu cred ca te duci prea departe, in primul rand impingi lucrurile la extrem un sasiu nu are nici pe dracu daca nu a fost in accident, in al doilea rand nu compara tu sasiul unei Dacii noi cu al unui Mercedes de 10 ani ca o iei in barba scurt! Si aici macar nu ma refer la diferenta in modul de imbinare/sudare sau decapare/ tratament anticoroziv ci strict la design, conceptie.
In al treilea rand cauciucul imbatraneste la Dacie care nu are componentele din cauciuc la acelasi nivel cu una din alta clasa ci este mai mult plastic. Vrei sa vezi garniturile unei Honde de 30 de ani si ca nu se compara ale unei Dacii noi cu ele? Ai tratat vreodata toamna cu silicon o garnitura de Mercedes/BMW mai vechi si alea de Dacie? cand ajung acasa iti pun poza cu un motor de Honda care avea aproape 300.000 km si aproape 20 de ani. Guess what? Erau ma moi si mai bune ca orice cauciuc nou de pe Dacie.
Probleme electrice? ce vorbesti domnu? Dar de ce sa apara? Si la intretinere, cine te opreste ca odata la an sa desfaci cutia cu maimute si sa pui un Contact spray peste toate componentele? Altfel ce probleme sa ai? se rup firele de batranete? Are you kiddin me?
Intre o Corolla noua si un Jag used care are 30.000 aleg cu drag motorul de 3.0, AWD, piele Connoly, Clima, dezaburire pana si la clante, parbriz incalzit, un sistem de sunet de-a dreptul cool si altele. sa mai amintesc factorul imagine, pret in timp, gadgeturi, viata la volan, stabilitate, engineering?
QUOTE (Mircea104901 @ Jan 4 2010, 08:57 AM)
Sandero va trece in familie cat de curand (va fi nevoie de a 2-a masina). Il prefer oricarui sh pe motive de siguranta.
Si asta e si mai tare. Care siguranta?
Dacia habar nu are ce inseamna caroserie deformabila la impact si un sistem de siguranta gen personal safety system...
what a joke...