Dacia in top 3 al fiabilitatii, in Franta |
This topic is about Dacia in top 3 al fiabilitatii, the author, T u d o r , wrote about: link Se pare ca nimeni nu e profet in tara lui, dar totusi marca Dacia a inceput sa fie din ce in ce mai apreciata peste hotare, in tari cu industrie ... To read more just scroll down
Dacia in top 3 al fiabilitatii, in Franta |
Jan 3 2010, 07:53 PM
Post
#1
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Se pare ca nimeni nu e profet in tara lui, dar totusi marca Dacia a inceput sa fie din ce in ce mai apreciata peste hotare, in tari cu industrie auto puternica. Felicitari si succes mai departe. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 3 2010, 09:03 PM
Post
#2
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
YEEEES!
Ma bucur mult pentru DACIA! Sa mai radeti voi de Renault ca fac ei masini proaste, ca asa si pe dincolo... Am avut in familie 2 Loganuri, unul inca mai este. Nici o problema, intretinerea ieftina, asta diesel consuma si putin, o masina excelenta -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jan 3 2010, 09:04 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Super tare
Belgia nu mai are industrie auto puternica, e pe duca... Ford in kk, opel in kk, vw in kk. In Belgia un procent f mare de masini e "de la firma" unde in general nu se cumpara masini "de buget" (ideea e sa o scazi din impozit) si probabil alea sunt forjate ceea ce le scade poate indicele de fiabilitate. De ex firma unde am lucrat eu dadea BMW-uri, daca mai ramaneam un an capatam si eu un 320d . Firma de dinainte de asta dadea Volvo. Insa nefiind a ta, si cum nu tu platesti reparatiile, iti bagi mai tare picioarele in ea, ceea ce ar putea influenta poate putin statistica marcilor "serioase". Insa oricum bravo Dacia. Bravo Reno, au facut o super miscare cu Loganul si cu Sandero, se vand f bine. Reno astia au avut intotdeauna intuitie cu chestiile care prind la public. Au batut moneda cu siguranta, pana s-a prins si restu lumii. Apoi au scos masina low cost care merge ca painea calda. Acum am inceput sa faca publicitate cu masina electrica... nu vand nici una, n-au nimic in catalog, insa fac publicitate destul de agresiva... ma intreb care-i miscarea... comploteaza ei ceva... Dupa mine, Reno sunt BWM-ul marketingului -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 3 2010, 09:18 PM
Post
#4
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
This post has been edited by Alex-F1: Jan 3 2010, 09:19 PM -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jan 3 2010, 09:35 PM
Post
#5
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
-dau 7,8k euro pe o masina noua si la care nu are ce sa pice major in primii 2,3 ani. Si chiar asa se si intampla. La motoarele antice care se pun pe Reno, e normal asa ceva. Si cand dai suma asta de bani, daca Doamne fereste pica ceva gen ambreiaj, il schimbi totul cu 1k euro. Ieftin (pt ei vorbesc). Dar la un VW nu-i schimbi ambreiajul asa de ieftin, si te mai gandesti ca ai dat si 15k euro pe masina... asa se fac statiscile astea. Citisem ca la fel se intampla la Honda in UK. De ce sta bine in statistici , pt ca dealerii Honda au invatat ca atunci cand este o problema cu masina clientului, ea trebe rezolvata. Si drept urmare se comporta regeste cu clientii. In urma atitudinii din service omul pleaca multumit ca probl se rezolva. Si uite asa toti apar bine in statistici. (la japoneze mai este si faptul ca nu au multe optionale, dar cel mai mult in review-uri conta service-ul) Bravo inca o data pt Dacia This post has been edited by pmhoria: Jan 3 2010, 09:35 PM -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Jan 3 2010, 09:44 PM
Post
#6
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
De ce nu vreti sa recunoasteri ca Reno face motoare bune? In special cele Diesel (DCI)
Alex, noi avem acasa un Logan DCI si un Avensis VVT-i. Avensis-ul are 40.000 km si 2 revizii facute (3 daca o pui si pe aia de la 1.000 km, care este free) Loganul 25.000 km si tot 2 revizii (se fac la intervale de 10.000 km) Ambele masini sunt la fel de fiabile, dace se poate vorbi de fiabilitate la acesti nr de km dar ca Avensis-ul este mai scump de intreninut, dar sunt la fel de fiabile Asa au comparat si ei Dacia cu Lexus -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jan 3 2010, 10:07 PM
Post
#7
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Horia, as fi de acord cu tine daca ar fi vorba de un top al satisfactiei clientilor. Dar asta e top de fiabilitate, adica aici un ambreiaj de Dacia se numara la fel ca unul de VW sau de orice alta marca. Pur si simplu Dacia e fiabila. Exista si o explicatie a mea personala. Masina e simpla, fara zeci de zdranganele electrice/electronice, cu piese din banca de organe Reno testate si ras-testate. In privinta motoarelor nu prea sunt de acord cu ce spui tu. Doar 1.6 e vechi, 1.2 si dieselele sunt actuale si le gasim si pe modelele Reno.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 3 2010, 10:46 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
O bicicleta Tohan cu un pinion se strica mai rar ca una cu 7 viteze. Dar cu care ai prefera sa mergi?
22nst, tu cu care preferi sa mergi la mare? Ca ai risc sa ramai pe drum cu Toyota in comparatie cu Dacia... Si cand am citit Daihatsu... mi-am facut deja o parere despre articol... Si Kia a vandut dublu fata de anul trecut. O fi mai buna? Nah, e altceva la mijloc. Ghici ce? Uitati de raportul asteptari/pret... -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 3 2010, 10:51 PM
Post
#9
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Da Rebel, prefer Avensis-ul la drumurile lungi, dar prin oras (Buc) am inceput sa ma deplasez din ce in ce mai mult cu Loganul.
-------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jan 3 2010, 10:53 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Da' daca ai terminat studiile, la 22 ani, si un patron francez f amabil iti ofera un job cu 1500€/luna net la 75km distanta unde dai fuga sa-ti iei masina cu care sa nu ai dureri de cap si cheltuieli, la Dacia sau la BMW?
HAi sa n-o dam in offtopic. Fiabilitatea e definita f simplu, sa nu complicam o chestie clara, amestecand alte "rapoarte" care sunt offtopic This post has been edited by James Kilowatt: Jan 3 2010, 10:54 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 3 2010, 11:03 PM
Post
#11
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Rebel, eu as prefera un Rolls in locul Hondei, da' n-am bani de el. De asta isi ia lumea masini ieftine. Unde mai pui ca pe unii i-a si lovit criza.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 3 2010, 11:04 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Pai tu esti off-topic cu patronul si ala de 22 de ani. Aici nu vorbim de ce ne permitem in functie de job/ varsta/ salar ci de fiabilitate. Eu la 22 conduceam Oltcit dar nu despre asta e vorba.
Iar treaba cu raportul pret/asteptari nu-i deloc off-topic. Fiabilitatea este direct corelata cu asteptarile care sunt rezultatul pretului dat. La o masina ieftina per total nu vor costa piesele o avere, de multe ori treci in lista uitarii cateva probleme ce par ... normale. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 3 2010, 11:15 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Rebel, tu te referi la satisfactia clientului, nu la fiabilitate. Fiabilitatea e o chestie care (teoretic) e obiectiva si nu are legatura cu raportul pret/asteptari.
Din partea mea, Dacia sau Geely pot fi cele mai fiabile masini din lume. O sa mi le cumpar? Nu stiu, fiabilitatea e doar unul din criterii. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 3 2010, 11:20 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Da' daca ai terminat studiile, la 22 ani, si un patron francez f amabil iti ofera un job cu 1500€/luna net la 75km distanta unde dai fuga sa-ti iei masina cu care sa nu ai dureri de cap si cheltuieli, la Dacia sau la BMW? Nu m-as uita la nici una. M-as orienta catre ceva care m-ar si multumi ca un impatimit auto, mi-ar oferi si o alta imagine, si alte caracteristici, si alta dinamica si ar avea si o alta valoare de revanzare. De exemplu un VW sau o Skoda ca sunt si frumoase, au si alte materiale sunt si fiabile. In afara aceluiasi postat in alte 7 publicatii surori mai exista undeva topul asta? Nu am nimic cu Dacia, m-as bucura, dar hai sa recunoastem ca in afara unui text, nimeni nu ne descrie cum au ajuns la concluzia asta, mai ales cand vezi numarul de vanzari Daihatsu in general si apoi vii si imi trantesti un Lexus pe locul 3... -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 3 2010, 11:27 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai in "Que Choisir", care este echivalentul local al CR si asupra caruia planeaza destul de putine dubii. Numai ca e cu plata
Iar QC astia au spus ca Dacia e mai fiabila decat VW sau Skoda si ca Daihatsu rulz In clasamentul fiabilitatii ADAC 2008 in top 3 la masini mici erau 2 fiaturi. Iar Civic era penultima la compacte. Nu cred ca au digerat prea multi asta... insa astea sunt cifrele. Daca or fi falsificate e alta discutie, dar daca sunt corecte, asta e viata. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 3 2010, 11:28 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Fiabilitatea este direct corelata cu asteptarile care sunt rezultatul pretului dat. La o masina ieftina per total nu vor costa piesele o avere, de multe ori treci in lista uitarii cateva probleme ce par ... normale. Corect. Si asta e secretul pentru care Logan e atat de apreciat peste tot. Daca ti se strica ceva "il ierti" imediat, pentru ca nu te costa foarte mult sa il repari (unde mai pui ca la cat ai dat pe el, te astepti sa se strice cate ceva). Eu personal nu as considera-o ca o masina de locul 3. Am mers cu Loganuri ce aveau peste 200 000 de km si mergeau destul de prost. Faptul ca este o masina destul de ieftina te face sa treci cu vederea multe neplaceri ale ei. 22nst, ce vroiai sa ti se strice in 25 000 de km? Sa ne spui cum se comporta dupa cel putin 150 000 de km (si daca ai intrat rugina), personal atunci consider ca o masina isi arata fiabilitatea. La inceput toate merg bine. Niciodata nu am costestat calitatile Loganului, precum raportul calitate/pret/dotari foarte bun, spatiu interior mare sau confortul destul de bun. Pentru cineva fara pretentii prea mari care nu pune pe primul loc imaginea si prestigiul unei marci, este alegerea ideala. Dar sa nu exageram cu aceste topuri. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 3 2010, 11:55 PM
Post
#17
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
BTW, m-am intalnit inainte de sarbatori cu cel caruia i-am vandut Loganul. Acum are +150 mii km cu ceva minor schimbat, o bieleta sau asa ceva ca n-am retinut. Masina de taxi.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 4 2010, 12:48 AM
Post
#18
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
James Kilowatt, daca se pune asa problema, o sa caut o masina care consuma putin, este fiabila si de productie... nu stiu
Laurentiu, sa ma scuzi daca gresesc. Din ce ai scris, mi se pare ca esti genul ala care zice: Cum sa dau 8.000 euro pe un Logan cand pot sa iau de afara un Golf cu 150.000 km care este mai masina. Eu sustin Dacia! Chiar daca o sa ti se para ciudat, mie imi place Loganul pot spune ca arata bine. Ne auzim peste ceva timp si iti spun cum se descurca masina -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jan 4 2010, 12:54 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Domnu, cu 8000 de euro se poate lua un Golf cu 30.000 km.
Uite -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 4 2010, 01:06 AM
Post
#20
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Nu prea inteleg eu ce scrie acolo dar are 1 airbag? Ce masina este asta?
-------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 09:30 PM |