Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Recall Toyota
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
emy75
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 27 2010, 06:18 PM) *
Acum, sincer vorbind, au supravietuit si cativa posesori de Toyota - dovada vie e ca scriu pe forum biggrin.gif .

Nu vezi ca nu mai scrie nimeni, in afara de Rebel? 36182451.gif
Rebel
Depinde cine reprezinta Toyota. rolleyes.gif Avocatii tai nu vor putea face nimic daca expertiza dovedeste ca sistemul lucra ok indiferent cat s-ar stradui dumnealor. Masina este luata si pusa in parcul politiei pana cand este dusa pe platforma la expertiza. Iti garantez ca nu stii cum functioneaza treaba. Si nu, Canada nu e diferita.

Accept ideologia pretului asa cum accept si justificarea ta. Nu suntem identici si prin urmare nu impartasim nici aceleasi idei.

Toyota mea nu mi-a dat probleme dar m-a dezamagit: calitate slaba a lucrarii, tratarii, vopsirii, nu tragea deloc la deal (eu stau pe un deal) samd. Acum este drept ca tot acolo ajungi si cu Trabantul si cu Dacia si cu Toyota. depinde de prioritati.
emy75
QUOTE (Rebel @ Jan 27 2010, 06:43 PM) *
Depinde cine reprezinta Toyota. rolleyes.gif Avocatii tai nu vor putea face nimic daca expertiza dovedeste ca sistemul lucra ok indiferent cat s-ar stradui dumnealor. Masina este luata si pusa in parcul politiei pana cand este dusa pe platforma la expertiza. Iti garantez ca nu stii cum functioneaza treaba. Si nu, Canada nu e diferita.

Accept ideologia pretului asa cum accept si justificarea ta. Nu suntem identici si prin urmare nu impartasim nici aceleasi idei.

Toyota mea nu mi-a dat probleme dar m-a dezamagit: calitate slaba a lucrarii, tratarii, vopsirii, nu tragea deloc la deal (eu stau pe un deal) samd. Acum este drept ca tot acolo ajungi si cu Trabantul si cu Dacia si cu Toyota. depinde de prioritati.


Uite proces intentat de cei mai prosti conducatori auto (chinezi): http://articles.latimes.com/2009/nov/07/bu...-toyota-recall7
La astia 2 chinezi, nu masina a fost problema, la cum conduc ei nici nu ma mira daca s-a blocat pedala.
Daca castiga, apoi oricine poate incerca.

Daca vreau sa conduc BMW pot oricand sa inchiriez unul pentru o saptamana sau doua si sa merg in vacanta.
La fel pot sa il iau in lease si dau juma' de bani, dar pentru ce? Cand merg la lucru sau inapoi acasa si merg cu 5mph crezi ca intereseaza daca stau in Corolla sau Seria 5? Poate la tine conteaza imaginea, dar eu nu platesc dublu pentru ceva care face acelasi lucru.
Si nu compara Toyota cu Dacia sau Trabant. Am zis masina care sa mearga fara probleme, nu ma pricep sa repar masini.
Rebel
QUOTE (emy75 @ Jan 27 2010, 08:04 PM) *
Uite proces intentat de cei mai prosti conducatori auto (chinezi): http://articles.latimes.com/2009/nov/07/bu...-toyota-recall7
La astia 2 chinezi, nu masina a fost problema, la cum conduc ei nici nu ma mira daca s-a blocat pedala.
Daca castiga, apoi oricine poate incerca.


Acum ca tot mi-ai dat linkul cu pricina ia vezi ce zice acolo de un nene cu lexus:
"an August crash of a Lexus sedan that accelerated out of control outside of San Diego. An off-duty California Highway Patrolman and three members of his family were killed."
Si asta era sofer prost?

Cum conduc ei s-a blocat pedala? blink.gif Ce dracu sa-i faca chinezii aia la pedala? Ca oricum ai conduce-o pedala are aceeasi cursa si se misca pe aceeasi traiectorie doar nu au luat-o la ciocane Doamne iarta-ma.. Spune-mi sincer, tu realizezi ce scrii? Da' serios vorbind?!

QUOTE (emy75 @ Jan 27 2010, 08:04 PM) *
Daca vreau sa conduc BMW pot oricand sa inchiriez unul pentru o saptamana sau doua si sa merg in vacanta.
La fel pot sa il iau in lease si dau juma' de bani, dar pentru ce? Cand merg la lucru sau inapoi acasa si merg cu 5mph crezi ca intereseaza daca stau in Corolla sau Seria 5? Poate la tine conteaza imaginea, dar eu nu platesc dublu pentru ceva care face acelasi lucru.
Si nu compara Toyota cu Dacia sau Trabant. Am zis masina care sa mearga fara probleme, nu ma pricep sa repar masini.


Ti-am zis eu ca nu poti conduce sau cum? Adica, de unde ai tras si concluzia asta? confused.gif
Imaginea nu ma intereseaza, ma intereseaza masinile si ca un IUBITOR DE MASINI asta aleg. pe mine ma intereseaza masina care intruneste cat mai bine atributele care ma intereseaza pe mine: dinamism, handling, performante, stabilitate, acceleratie, confort, gizmo's si altele.

Nu am comparat Toyota cu Trabant sau Dacia, din contra.
ozz86651
Mi-e absolut clar ca toyota adat-o rau in bara tura asta.

Cit despre fraierii care dau telefoane la politie nu inteleg. Inteleg sa faci accident daca pedala se blocheaza si ai citeva secunde sa reactionezi. Dar daca ai timp sa dai telefon la politie, nu e mai simplu sa: 1. apesi ambreiajul, 2. pui in neutru sau viteze inferioare 3. scoti cheia din contact?
bogcot76
Doua chestii concrete:

1. Nu cumva modelele cu pricina sunt made in USA?

si

2. http://www.consumeraffairs.com/news04/2008...ags_recall.html

si

3. http://www.6am.ro/auto/bmw-anuntat-un-reca...ia-1-si-seria-3

si mai vreti? ca mai sunt.
emy75
QUOTE (bogcot76 @ Jan 28 2010, 01:41 AM) *
Doua chestii concrete:

1. Nu cumva modelele cu pricina sunt made in USA?

si

2. http://www.consumeraffairs.com/news04/2008...ags_recall.html

si

3. http://www.6am.ro/auto/bmw-anuntat-un-reca...ia-1-si-seria-3

si mai vreti? ca mai sunt.


Nu exista asa recall la BMW, doar pentru sistemul de bluetooth au recall-uri. smile.gif
Rebel
QUOTE (bogcot76 @ Jan 28 2010, 01:41 AM) *
Doua chestii concrete:
....


Look who's talking. biggrin.gif

"si mai vreti? ca mai sunt"
bogcot76
Eu nu am sustinut niciodata ca Subaru e perfect. Hai sa fim seriosi. E masina care imi place si ma coafeaza pentru nevoile mele in acest moment. Insa dupa cum vezi si Dzeu mai greseste. Am afisat chestiile alea pentru ca ai mentionat mai inainte ca nu exista recall pentru BMW. Acuma o dai la intors si spui ca sunt mai multe recall-uri pentru Subaru decat pentru BMW. Cu tine omu tot nu o scoate la capat oricum ar invarti-o. teehee.gif

Si atentie, eu sustin in continuare ca mari probleme sunt pentru masinile "japoneze" si "nemtesti" facute in USA care nu au aceeasi fiabilitate. Asa cum spunea un bun prieten din New York - "in industria americana auto se plateste bine si se executa prost". De altfel masinile americane pur sange sunt renumite pentru fiabilitatea medie a lor.
FAR EASTERN
La un dealer Honda din Dallas...
Rebel
QUOTE (bogcot76 @ Jan 28 2010, 07:01 AM) *
... ai mentionat mai inainte ca nu exista recall pentru BMW.


UNDE ?

Far Eastern, e super tare faza. biggrin.gif
Lucian107416
Oricum, pentru Toyota e un dezastru:
"Actiunile Toyota au scazut joi cu 3.91%, dupa ce ieri au cunoscut o cadere de 4.26% din cauza deciziilor legate de oprirea vanzarii si productiei celor opt modele in SUA."
Sursa
bogcot76
QUOTE (Rebel @ Jan 28 2010, 12:13 AM) *
BMW, a avut recalls dar minore. De exemplu m-au chemat sa schimbe sistemul de bluetooth. Dar iti garantez ca nu muream si fara el schimbat. wink.gif


Uite aici. E ca si cum ai spune ca nu a avut recalls BMW-ul. Oricum au fost pentru chestii minore - nefunctionarea airbagului fata si spate, ambreiaj, frane pe spate ... chestii din astea, mizilicuri.

Si daca tot m-ai provocat:
http://www.allworldauto.com/recalls/bmw_recalls_15-1.html

Rusine BMW !!! (glumesc mah ce naiba - fac ceva si pe BMW si pe Toyota si pe toti rahatii din industria auto care pe o gramada de bani isi baga picioarele in viata oamenilor).
bogcot76
Doar pentru statistica - per ansamblu numai Honda, Dodge si Chevrolet au mai multe recalls de-a lungul anilor decat BMW. Asa ca...................

Stiu, stiu vei sta vreo 2 ore sa studiezi ce recalls au fost facute la fiecare in parte si vei ajunge la concluzia ca recalls pentru BMW erau minore si pentru Toyota erau majore.

P.S. - nici mie nu-mi place Toyota - n-are sare si piper dar totusi sa fim decenti in afirmatii. TOATE MASINILE DIN LUME DE OAMENI ESTEM FACUTE!!!! Shalom yup.gif
Rebel
Deci pentru tine "a avut recall-uri minore" = "nu a avut recall-uri deloc"
Ca sa nu mai spun ca ai taiat din fraza respectiva propria experienta.
Ca idee, Jag-ul a avut mai multe recall decat bimmerul; multe habar nu am pentru ce au fost dar masina merge ceas.

Nu caut nimic caci nu am timp si nici nu vreau. Insa, inainte sa te arunci in dispute, vezi cate modele produce BMW si de cand, cate vindea in comparatie cu restul, cate motorizari, cate optiuni ofera si cate masini diferite poti construi chiar pastrand un singur sasiu si acelasi motor.
De asemenea vezi cate functii si setari are un BMW si unde au fost ei dpdv tehnic intotdeauna. Cu alte cuvinte vezi cate butoane puteau esua intr-una si cate manivele se puteau strica in cealalta.

Sau ar trebuie sa iau drept exemplu Fiat-ul care nu are recall (ma indoiesc de chestia asta dar ma iau dupa site-ul tau) dar stim totii unde stateau la fiabilitate cu un BMW cu recall dar still "the driver machine"?

Am uitat, vezi ca jumate din lista aia la BMW sunt motociclete...
bogcot76
Vezi, exact ce-ti spuneam. Te-am pus pe ON iar. Nu ai timp sa te uiti dar ai vazut repede ca juma sunt motociclete. Ha ha ha. Bai frate tu chiar nu intelegi ca nu exista masina suprema? Toate au plusuri si minusuri. Stiu ca suna banal dar asta e. Uite, daca vii vreodata prin tara, sa ma cauti ca te dau cu o masina pe care o mai avem uitata pe la tara pentru munci agricole de sezon si care nu are nici un recall - Dacia 1310 cu caroserie CN (pentru cunoscatori). 36182451.gif Si dau si o bere (fara recall).
James Kilowatt
In lume exista doua feluri de producatori. Cei ca Toyota, pe care ii da lumea in judecata. Si Reno, care dau ei lumea in judecata biggrin.gif
ozz86651
Smecheria aia de la honda e gaselnita dealerului. Civicul meu a avut recall in 2006 fix pentru ... pedala de acceleratie biggrin.gif.
Toata lumea are recalluri si la cite masini vinde BMW ca procentaj nu sta bine dar evident asta demonstreaza calitatea si grija pentru client wink.gif. Ca sa nu mai vorbim de MB cu clasa A cind au inventat updateul soft ca sa schimbe greseli de proiectare mecanice.

La toyota insa e o chestie majora pentru ca: 1. s-a lasat cu morti 2. sint milioane de vehicole 3. din cite inteleg desi nu e clar e posbil sa fi stiut dar sa fi ascuns cauzele.
vio
dap , este fff ciudat ca nu au zis nimic de cauze . asta ar explica multe.
Rebel
Acum sincer vorbind, pe mine ma deranjeaza reclamele astea de genul "our gas pedals don't stick".
Gasesc chestia asta SICK si lipsita de etica, asa cum ma deranjeaza reclamele gen "Bea Coca Cola , pepsi sucks" sau Hyundai este mai buna ca BMW ca atinge si ea merge cu 140km/h desi platesti un sfert.

Daca esti capabil fa-ti o reclama onesta si atractiva fara a murdari pe ceilalti.

Din punctul meu de vedere cred ca Toyota o merita pe continetul american, s-au culcat pe o ureche datorita sloganurilor si a perceptiei cumparatorilor ca vezi doamne they rule, dar cate o palma nu le strica. Poate se trezesc la realitate si incep sa vada unde sunt la nivel de calitate.
pmhoria
Am citit si eu de pedala minunata de acceleratie si cand am vazut ca in europa sunt afectate urmatoarele:

? AYGO (Feb 2005 ? Aug 2009)
? iQ (Nov 2008 ? Nov 2009)
? Yaris (Nov 2005 ? Sep 2009)
? Auris (Oct 2006 ? 5 Jan 2010)
? Corolla (Oct 2006 ? Dec 2009)
? Verso (Feb 2009 ? 5 Jan 2010)
? Avensis (Nov 2008 ? Dec 2009)
? RAV4 (Nov 2005 ? Nov 2009)

eu imi pun niste intrebari:
- pt atatea masini sigur au fost furnizori diferiti de piese,chiar toti sa fie cu bug-uri? inteleg unele loturi dar din 2005 pana in 2009?? is 4 ani totusi
- daca nu e de furnizori.. atunci poate fi eroare de conceptie... dar cat de defect sa fie sistemul comparativ cu modelele vechi, pana in 2005? alea nu aveau probleme?
De abia astept sa vad ce vor declara cei de la Toyota. Ar trebui sa ne lamureasca un pic macar.

LE. articolul http://www.wall-street.ro/articol/Auto/793...celeratiei.html
Rebel
Toyota Recall afecteaza si modelele europene.

1.1 milioane au micul incident cu covorasele si acestea vor fi schimbate daca proprietarii doresc. Numai in Nord America alte 6 milioane de autoturisme sunt afectate de pedala de acceleratie care se intepeneste.

In topul celor 6 milioane de masini din NordAmerica alte 2 milioane din Europa vor fi rechemate in service. Aceasta suma de 8 milioane depaseste suma autotursimelor vandute pe parcursul anului 2009.

http://www.moneycontrol.com/news/wheels/to...ope_438571.html


Toyota Motor Corp faced US Congress scrutiny:

http://www.moneycontrol.com/news/world-new...too_438920.html
klm
Vreau sa cer scuze pentru afirmatia de mai jos:
CITAT(klm @ Mar 12 2009, 09:23 AM) *
masinile pentru Europa C si de Est sunt mai prost facute decat cele pentru piata vestica (in majoritatea lor covarsitoare); asta se traduce in imbinari, materiale mai proaste ceea ce inseamna fiabilitate mai mica.

pentru ca aflam de la Toyota Romania ca desi nr de masini cu probleme a ajuns, dupa cum a spus si Rebel mai sus, la 8 milioane, in Romania nu exista nicio sesizare.
Totodata cei cu care am discutat in celalalt topic despre notiunea de lot au ocazia sa vada aceasta "aberatie" preluata si de altii... (sa le cer drepturi de autor?! nu pentru ca se impoziteaza... dry.gif )
mike.omega
Am citit pe undeva cum ca 100.000 de tripleti(Aygo/C1/107) vor fi si ei rechemati pt problema cu pedala wink.gif
bogcot76
QUOTE (klm @ Feb 1 2010, 03:56 PM) *
in Romania nu exista nicio sesizare


Pai da. Pentru ca romanul nostru e mai cu mot. Chiar acum doua zile faceam putin misto de un prieten de-al meu ce are un Yaris 1.4 diesel din 2008 pe tema asta. El care nu prea urmareste Tv ma intreaba surprins "da despre ce e vorba". Eu ii povestesc treaba cu pedala si scandalul si el razand imi spune: aaaaaaaaa pai treaba asta mi s-a intamplat si mie in parcare acum un an. S-a agatat rahatu de mocheta in pedala si mi-a blocat-o. Am pus mana pe foarfeca si am corectat problema" teehee.gif Asa ca omu si-a rezolvat problema singur dar nu i-a trecut prin cap ca asta ar putea fi un motiv sa se vaite la service. confused.gif Aviz posesorilor.
Rebel
Cu alte cuvinte, imi iau masina ca sa tai eu mocheta si pe langa asta imi fac si masina mai "atragatoare"... Cool confused.gif
Sorin104552
Salutare,
Nu cred ca mai e cazul sa ne ascundem dupa deget: Toyo are o problema cu pedalele fabricate de CTS. E obligatia dealerilor si a service-urilor sa faca ceva. Pe site-urile nationale din .fr, .co.uk, sau .de au pagina dedicata in care informeaza publicul cu privire la evolutia recall-urilor.
Nu va coafeaza defel tacerea, doar dati apa la moara w-motorsului, care TACE, doar-doar nu s-o afla. Prea ne cred prosti dealerii!
E o actiune globala, char daca au doar franchiza, si ei sint obligati sa ia parte. Asta ar ridica imaginea firmei. Tacind, inrautatesc lucrurile. Valabil si pt echivalentele Aygo: C1 si 1007 de la Peugeot si Citroen.
Pedalele CTS trebuie schimbate!
Ca e sau nu o facatura, asta se va afla mai tirziu; in mod clar, cine are de cistigat din asta, e GMC-ul, care ii asteapta de mult la cotitura.
O zi buna,
S.
emy75
QUOTE (Rebel @ Jan 27 2010, 06:15 PM) *
QUOTE (emy75 @ Jan 27 2010, 06:36 PM) *
Stiu cum cauta orice metoda sa dea in judecata pentru orice, iar asta cu pedala de acceleratie le-a picat numai bine.
De asta au oprit Toyota vanzarile, sa nu inceapa lumea sa ii dea in judecata.


Bai ai dreacu astia, numai pe Toyota o da in judecata... de ce oare? Conspiratie?

De-aia nu o mai vand sa nu-i dea lumea in judecata? blink.gif laugh.gif laugh.gif
Are you kidding me? Care e logica la propozitia asta ca eu nu o inteleg? Lumea cumpara masina noua ca sa dea Toyota in judecata sau cum?
Sau tu ori sugerezi ca pana si alea din stock nevandute nu au fost trecute inca prin recall si ei inca le au la vanzare?

This is the best post ever! laugh.gif laugh.gif


Ia uite Rebel, ce iti spuneam acum cateva zile: http://news.yahoo.com/s/nm/20100201/us_nm/us_toyota_lawsuits
Normal, cu tine nu are rost sa discute nimeni in contradictoriu, dar cand nu ai dreptate mai bine taci.

Si culmea, eu ziceam de US, dar vad ca la voi in Canada se grabeste lumea.
"Since November, at least 10 lawsuits seeking class-action status have been filed against Toyota in U.S. courts and in the Ontario Superior Court of Justice in Canada."
ozz86651
Si tu acum ce vrei sa spui, ca toyota cheama 8 miloane de masini si a inchis fabrici din cauza ca... ii dau soferii prosti in judecata? Pai ailalti cum pot s avinda masini in US si toyota de ce nu poate?
Hai sa o luam altfel. Ce ti se pare anormal ca o companie sa fie data in judecata daca face un produs care pune viata oamenilor in pericol? Daca tu ii dai o aspirina copilului tau si moare ca era otravita de la o eroare de fabricatie, ridici din umeri si gata?
klm
CITAT(emy75 @ Feb 2 2010, 07:29 AM) *
"Since November, at least 10 lawsuits seeking class-action status have been filed against Toyota in U.S. courts and in the Ontario Superior Court of Justice in Canada."

Au 8 mil de masini defecte si tu consideri ca 10 or more lawsuits sunt multe?!
Rebel, intr-o Romanie in care delaerii iti spun: "cum, ti-a explodat motorul?! nu se poate, inseamna ca l-ai ambalat prea tare deci e vina ta." crezi ca baga cineva de seama ca i se agata acceleratia in pres sau crezi ca daca a venit careva cu pedala intarita i s-a spus altceva decat ca "a apasat-o prea tare si cu incaltari necorespunzatoare"?!
Rebel
Emy,

Nu stiu daca o pot numi judecata insa rationamentul dumitale ma lasa perplex.
Prin urmare, adaptandu-ma la gandirea dumitale iti spun altfel: daca masina era buna nu erau plangeri. Si nu toate pe aceeasi tema.
Trecand peste faptul ca ai ales un punct slab de aparare si mai esti si total strain de subiect (prin urmare vezi pe cine trimiti la masa tacerii data viitoare) iti recomand cu caldura sa observi ca sisteme juridice exista pretutindeni in lume si cazuri similare gasesti in orice colt al lumii.
Binenteles ca nu iti cer sa stii, dar daca nu stii sa incadrezi niste cauze dpdv juridic, nu incerca sa te dai in stamba in subiecte care iti sunt straine.
Cu alte cuvinte si mai pe limbajul tau, tu confunzi vina consumatorului cu vina produsului si imi tot trantesti mie "prostia americana" cu intentia de a masca vina produsului.

@klm,
Romania sau US, probabil ca asa s-a si intamplat in multe cazuri. Insa cand plangerile au acelasi continut si fac referire catre aceeasi problema atunci evident exista o problema. Indiferent ca i-a explodat motorul sau ca ai avut accident, daca habitaclul este intact si poti dovedi ca pedala agata, unde e problema. In plus exista ateliere terte, RAR, si experti care pot furniza o expertiza relevanta.
ozz86651
Inca ceva: din cite inteleg nu pedala se agata in pres, aia e alta chestie... pur si simplu pedala e defecta si nu mai revine din apasare.
bogcot76
QUOTE (ozz86651 @ Feb 2 2010, 06:25 PM) *
Inca ceva: din cite inteleg nu pedala se agata in pres, aia e alta chestie... pur si simplu pedala e defecta si nu mai revine din apasare.


Nici mie nu mi-e prea clar insa oricum nu de mocheta aia de deasupra e vorba cum arata tot felul de oligofreni pe la TV. Ci de aia lipita direct pe podea - cea care captueste podeaua masinii si care in zona axului pedalei de acceleratie poate provoca blocarea acesteia. Cel putin la prietenul meu cu Yarisul acolo era problema.
emy75
QUOTE (Rebel @ Feb 2 2010, 12:01 PM) *
Emy,

Nu stiu daca o pot numi judecata insa rationamentul dumitale ma lasa perplex.
Prin urmare, adaptandu-ma la gandirea dumitale iti spun altfel: daca masina era buna nu erau plangeri. Si nu toate pe aceeasi tema.
Trecand peste faptul ca ai ales un punct slab de aparare si mai esti si total strain de subiect (prin urmare vezi pe cine trimiti la masa tacerii data viitoare) iti recomand cu caldura sa observi ca sisteme juridice exista pretutindeni in lume si cazuri similare gasesti in orice colt al lumii.
Binenteles ca nu iti cer sa stii, dar daca nu stii sa incadrezi niste cauze dpdv juridic, nu incerca sa te dai in stamba in subiecte care iti sunt straine.
Cu alte cuvinte si mai pe limbajul tau, tu confunzi vina consumatorului cu vina produsului si imi tot trantesti mie "prostia americana" cu intentia de a masca vina produsului.


Ce sa discut cu tine, orice as spune, Toyota pentru tine sucks, iar BMW rules.
Faza cu "daca masina era buna, nu erau plangeri" ma faci sa rad. Tocmai ca nu fac masini bune, vad atatea milioane in fiecare an.
Daca nu as avea Toyota de 4 ani, cu peste 80 000 km la bord si la care am schimbat doar uleiul si filtrele, mai ca te-as crede ca nu fac masini bune.
Rebel
QUOTE (ozz86651 @ Feb 2 2010, 02:25 PM) *
Inca ceva: din cite inteleg nu pedala se agata in pres, aia e alta chestie... pur si simplu pedala e defecta si nu mai revine din apasare.

Peste 1 milion au problema cu presul iar presul este schimbat daca proprietarul doreste (sia asta e tare, trebuie schimbat indiferent daca vrea sau nu proprietarul). Sub aceasta problema au incercat sa ascunda restul de probleme pana cand i-a gasit politia pe aia morti cu presurile in portbagaj iar cateva masinii au intrat sub expertiza.

Restul au probleme cu sistemul in sine, pedala ramane intepenita si nu revine la loc. De exemplu Peugeot nu are probleme cu presurile insa are rechemari pentru acelasi sistem intrucat au folosit acelasi mecanism frunizat de Toyota in fabrica lor joint-venture din Franta.
ozz86651
Cred ca-i facut de altii pe industria orizonatala, nu cred ca face toyota pedale.
CIt despre accidente, acum orice fraier care da cu toyota in ceva o sa zica "mi s-a blocat acceleratia domle" ca sa nu mai spun citi or da intetionat in stilp in ideea ca scot un ban. Deci eu cred ca problema reala e mai mica decit numarul total de accidente si procese inregistrate.
vio
pedala de acceleratie este proiectata si aprobata in USA ... (daca vreti dau si firma) USA de kkt ca tzara si ca mentalitate ... cand au aprobat . au fost oki pt vanzari , acu toyota e suck pt asta ... voi chiar nu vedeti ca e o chestie economica?! de ce pedalele care nu sunt proiectate in USA sunt ok ?! ... multi papagali si homalai exista acolo ... pun pariu ca daca BMW sau VW era in fata GM sau Ford la vanzari se proceda la aceiashi procedura de kkt si imbecila de a denigra o firm apt cresterea in rating a firmeleor US ... cine sustine contrariul este cel putin idiot si cretin...
Otto73
QUOTE (vio @ Feb 3 2010, 06:47 PM) *
pedala de acceleratie este proiectata si aprobata in USA ... (daca vreti dau si firma) USA de kkt ca tzara si ca mentalitate ... cand au aprobat . au fost oki pt vanzari , acu toyota e suck pt asta ... voi chiar nu vedeti ca e o chestie economica?! de ce pedalele care nu sunt proiectate in USA sunt ok ?! ... multi papagali si homalai exista acolo ... pun pariu ca daca BMW sau VW era in fata GM sau Ford la vanzari se proceda la aceiashi procedura de kkt si imbecila de a denigra o firm apt cresterea in rating a firmeleor US ... cine sustine contrariul este cel putin idiot si cretin...

Vio, ai dat-o-n balarii.
Chiar daca pedala cu pricina e facuta de um fabricant american, tot beneficiarul in acest caz toyota este cel ce a proiectat-o si totusi acel fabricant nu produce numai un model de pedala ci produce mai multe modele pt mai multi beneficiari din industria auto.
In consecinta te rog sa le trimiti o scrisoare prietenilor tai de la toyota si sa le amintesti sa-si deschida ochii aia mici cand proiecteaza ceva. banned.gif
PEACE thumbsup.gif
Rebel
QUOTE (vio @ Feb 3 2010, 09:47 PM) *
... cine sustine contrariul este cel putin idiot si cretin...


Ai dreptul la o opinie si putem discuta pe tema respectiva insa cu declaratii de genul asta nu aduci nimic in sprijinul ideii.
Ca sa nu mai spun ca a sustine ca este vorba de o conspiratie este o ineptie.
Toyota isi merita soarta in cazul de fata iar din punctul meu de vedere o merita din plin.

Ori nu mai scrii dupa cateva beri, ori iti faci o introspectie.
bogcot76
Legat de conspiratie impotriva Toyota mi se pare putin exagerat. Nu spun ca nu se practica chestii din astea. De ex. mai tineti minte scandalul Danone cu dioxina tocmai in saptamana cand s-a lansat Tnuva? Coincidenta? Nu. Dar sa revenim la toyotele noastre. Pai daca e conspiratie de ce a rechemat totusi Toyota 3,8 milioane de masini?

In alta ordine de idei ce nu inteleg sa ma pici cu ceara (poate s-a mai discutat si nu am vazut eu): Dumnezeu sa-i ierte pe oamenii aia care au murit, dar intrebarea mea de cretin e: daca ti se blocheaza acceleratia nu poti pune masina pe neutru si sa o lasi sa se opreasca? Sau pur si simplu opresti in p..a mea motoru si tragi de frana de mana ce kkt. Panica panica dar ala a avut timp sa se limpezeasca la creieri pentru ca a sunat si la 911 etc etc. Si mai era si politist pe deasupra. Sa inteleg ca nici frane nu a avut? Sau intervine spalarea de creier tipic americaneasca unde daca nu iti scrie pe cafea ca e fierbinte o dai pe gat si dai pe urma in judecata barul ca te-ai ars pe esofag?
Rebel
Eu tot vad ca se insista pe problema asta gen "de ce un a facut aia" sau " de ce nu a facut ailalta".

Problema este in "Drive-by-Wire System" care nu este mecanic si care poate avea probleme gen intermitent software de ex.
Aceste sisteme trebuiesc construite si testate in asa fel incat sa nu fie deloc afectate de EMI (Electromagnetic Interference) sau RFI (Radio Frequency Interference).
Sunt absolut convins ca inginerii Toyota nu si-au facut constiincios treaba aici iar asta nu este neaparat o problema Toyota cat o problema de viitor marea majoritate a masinilor de astazi folosind DBW.

Drive-by-wire trebuie sa fie extrem de robust si nereceptiv la orice alt semnal electric, electromagnetic. Nu uitati ca injectoarele primesc pulsuri printr-un semnal modulat de la ECU care variaza timpii de deschidere in functie de input si de programa fuel-map scrisa. De aici rezulta in functie de semnal cantitatea de carburant impusa , implicit acceleratia sau deceleratia.

si inca ceva: cineva care a avut sange rece sa sune la 911 si sa poarte o discutie cu un operator nu poate fi acuzat ca nu a avut capacitatea de a judeca si aplica cateva scenarii gen pune in neutral, apasa frana , etc. In fapt unul a apasat franele pana a luat foc masina si nimica... Un ofiter de patrula pe highway stie ce sa faca si conduce "n" modele de masini. Nu mai fiti penibili.

Daca inchizi motorul nu mai ai nici frane si nici directie, frana de mana e fix pix, multe masini nu pot fi puse in neutral daca nu apesi frana iar frana poate sa nu raspunda daca Drive-by-wire nu e receptiv la comenzi... daca esti Cruise iara e o intreaga polologhie...


Si sa nu uit: stiu caz de masina Mitsubishi care cu toata frana aplicata de sofer la trecerea de pietoni, a zvacnit inainte punand in spital doua persoane.

Nu era mai bine cu masinile cu acceleratia pe cablu?
vio
nu beui bre bere ... vin fiert smile.gif) 36182451.gif ash scrie io acu ceva pe aci , dar nu ma lasa "cunostintza" ...biggrin.gif


siatemul asta conduci din fir e ciudat, dupa cate am auzit toyota e sg producator care la implementat asa la scara larga.dar nu sistemul de la clapeta s-a stricat ci un boltz la pedala asa zic ei... sa traiasca cablu de acceleratie biggrin.gif
Lucian107416
QUOTE (Rebel @ Feb 4 2010, 08:08 AM) *
Problema este in "Drive-by-Wire System" care nu este mecanic si care poate avea probleme gen intermitent software de ex.

Corect!
QUOTE (Rebel @ Feb 4 2010, 08:08 AM) *
Sunt absolut convins ca inginerii Toyota nu si-au facut constiincios treaba aici iar asta nu este neaparat o problema Toyota cat o problema de viitor marea majoritate a masinilor de astazi folosind DBW.

Ma indoiesc. Bug-uri in software exista tot timpul. Unul dintre ele e, de ex, in cazul Toyota, ca nu are prioritate frana - adica sa dezactiveze acceleratia - , iar pana in cazul de fata nu m-am gandit niciodata ca acceleratia e mai puternica decat frana
QUOTE (Rebel @ Feb 4 2010, 08:08 AM) *
Daca inchizi motorul nu mai ai nici frane si nici directie, frana de mana e fix pix, multe masini nu pot fi puse in neutral daca nu apesi frana iar frana poate sa nu raspunda daca Drive-by-wire nu e receptiv la comenzi... daca esti Cruise iara e o intreaga polologhie...

S-ar putea sa fo fost totusi de preferat in unele situatii.
QUOTE (Rebel @ Feb 4 2010, 08:08 AM) *
Nu era mai bine cu masinile cu acceleratia pe cablu?

Nu stiu. Ce ar fi fost cruise control? O caramida pe acceleratie? Viitorul e by wire. Noi vrem ABS(un dispozitiv care practic "ne ridica " piciorul de pe frana), vrem frane aplicate diferentiat pe roti, chiar si accelerat - ESP ( si avem din pacate doar o pedala) si altele, vrem Cuise control ca ne e greu sa tinem piciorul pe acceleratie ( eu n-am biggrin.gif ) etc. Si, corect vorbind, toate sistemele astea electronice cred ca au salvat mult mai multe vieti decat s-au pierdut in cazul asta, deci bilantul este totusi pozitiv. Deocamdata este un razboi media impotriva Toyota( n-am asa ceva si nu lucrez la nimic legat de domeniul auto).
9er
CITAT(Rebel @ Feb 4 2010, 08:08 AM) *
multe masini nu pot fi puse in neutral daca nu apesi frana


Ok, nu te lasa sa treci pe neutru, dar nu te lasa sa treci nici in secvential si, automat, in frana de motor? Cutia in 4 rapoarte de pe Avensis, departe de a fi printre cele mai destepte, ma lasa sa ies din drive in secvential, iesind in treapta 3 si aplicand frana de motor, nu foarte viguroasa, ce-i drept. Ma gandesc ca asta ar limita accelerarea la cea posibila in treapta respectiva in cel mai rau caz, iar o retrogradare rapida 3-2-1, cum e cazul meu, desi ar duce motorul in zona rosie si nu ar face prea bine cutiei macar n-ar permite vitezei sa creasca. Ar putea fi asta o solutie de "damage control" intr-un asemenea caz de extrema urgenta?
pmhoria
Asta cu recall pt Toyota e ca si Gripa porcina .. same pattern. Aceeasi isterie. Acuma se vor inventa 15 de vaccinuri si dupa 3 luni toata lumea o sa fie mai happy si mai sanatoasa cu cate o Toyota in garaj ..
ozz86651
QUOTE
multi papagali si homalai exista acolo ...


Subscriu!
Orasul meu e vestit pentru amindoua categoriile.
Papagalii:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wild_Parr..._Telegraph_Hill

Si homosexualii, cea mai mare concentratie:

http://sanfrancisco.gaycities.com/

QUOTE
... cine sustine contrariul este cel putin idiot si cretin...


Eo, dupa cum se vede, fiind de acord, sint oarecum inteligent.
ozz86651
QUOTE
In alta ordine de idei ce nu inteleg sa ma pici cu ceara (poate s-a mai discutat si nu am vazut eu): Dumnezeu sa-i ierte pe oamenii aia care au murit, dar intrebarea mea de cretin e: daca ti se blocheaza acceleratia nu poti pune masina pe neutru si sa o lasi sa se opreasca? Sau pur si simplu opresti in p..a mea motoru si tragi de frana de mana ce kkt. Panica panica dar ala a avut timp sa se limpezeasca la creieri pentru ca a sunat si la 911 etc etc. Si mai era si politist pe deasupra. Sa inteleg ca nici frane nu a avut? Sau intervine spalarea de creier tipic americaneasca unde daca nu iti scrie pe cafea ca e fierbinte o dai pe gat si dai pe urma in judecata barul ca te-ai ars pe esofag?


Din ce am mai auzit eu:
1. Multe din modele aveau buton in loc de cheie. Motorul se poate opri din buton daca il tii apasat 3 secunde dar pierzi frinele si mai ales directia. Nu toata lumea stie chetia cu 3s.
2. Nu sint sigur ca la automata poti baga in neutru cind vrei tu. N-am incercat niciodata. Sigur insa poti baga in trepte infeioare. Numai 7% din masini sint manuale.
3. Frina de mina nu opreste masina in mod eficient.
4. Motorul e de obicei mai puternic decit frinele. Mai ales dupa fadding.
5. Daca ai timp sa gindesti faci ce spui tu... dar daca pedala ti se blocheaza la fund in aglomeratie, in curba, cind ai masini in fata oprie etc nu mai ai timp de nimic.
6. Nu in ultimul rind nu toata lumea e as al sofatului dar toata lumea conduce. Fa asta unei femei in Romania in vezi ce se intimpla.
7. recunosc ca nu inteleg deloc cum suna ala la 911 in loc sa faca ceva util.
8. Intimplator majoritatea americanilor sint oameni foarte practici... isi fac o groaza de reparatii si cosntructii singuri. Ca medie as zice ca-s mai practici decit europenii exact din cauza ca-s "mai simpli", traiesc la tara, la casa, au ferme, fac agricultura, fac sporturi din astea pe dealuri si cimpuri, trag cu pusca si pistolul, repara reconstituie si construiesc masini (care pot fiinamtriculate usor) etc... fata de oraseanul mediu vest european care sta la apartaent, se plimba in costum si fumeaza lulea. Am cliseizat dar se intelege.
ozz86651
QUOTE
iar o retrogradare rapida 3-2-1, cum e cazul meu, desi ar duce motorul in zona rosie si nu ar face prea bine cutiei macar n-ar permite vitezei sa creasca. Ar putea fi asta o solutie de "damage control" intr-un asemenea caz de extrema urgenta?


Si eu zic ca ar fi dar cu urmatoarul amendament: cutiile automate sint lungi, mottoareele sint foarte des peste 200CP. De exemplu cel mai vindut sedan din america, camry are doua motoare, un L4 de vreo 180CP si in V6 de 270, Accord 190 si 270, de truckuri nu mai zic. In viteza a doua la automata poti ajunge probabil la 100kmh si ai cuplu la roti imens deci frina fara nici un efect. Viteza 1 nu stiu daca e prezenta la toate automatele.
adrian_flavius
Verificat si eu pe site-ul Toyota Romania daca e cazul sa duc Totosul in service...nu zice nimic, a mea fiind ceva mai veche la constructie (se pregateste sa faca 2 anisori de cand e la mandea...laugh.gif )...produsa in 2007...deci, teoretic, am scapat...

2 la mana, a mea are cutie manuala, deci fac ce vreau eu cu ea, o pun in ce viteza vreau, cand vreau...
3 la mana, frana mea de mana merge ceas...la prima revizie, aia de 1000 de km, i-am pus sa mai stranga cablul, la fel am procedat si la revizia de 15 000, la cea de 30 000 nu mai era cazul...la ultimele "drift-uri" prin parcarile de supermarket, oricat de tare as intra in viraj, si oricat de tare as calca acceleratia, daca tin frana de mana trasa la maxim, in final frana opreste motorul...
4 la mana, nu mi-am prins niciodata pedala nici in covoras/mocheta, nici nu s-a blocat singura...
5 la mana, sunt adeptul comenzilor directe pe masina...cat mai putina electronica intre mine si sosea...daaaaar...modernitatea cere servo-directie, cere drive-by-wire, cere injectie controlata electronic, cere ABS, cere VSC, cere TRC, cere si pe ma-sa si pe ta-su...in w/e m-am dat cu Dacia, si ce misto e sa simti totul la mana ta...si acceleratia pe cablu, si franele pe direct, si volanul direct in rotile din fata...nu ai confortul unei masini cu electronica pe ea, da' ai CONTROL...

Ca sa sumarizez situatia din Romania: suntem asa de obisnuiti sa NU MEARGA totul ok, si sa incercam sa le rezolvam singuri/sa traim cu ele asa, incat, si daca au fost situatii de genul asta, prea putini s-au gandit macar sa se duca sa spuna ceva la service...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.