Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motorizare Subaru. Ce ati alege?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2
alias
Alesul dintre angrenajele puse in discutie va fi folosit ca masina de vacanta.

Evident nu va sta in garaj, voi merge cu ea si la serviciu si de asta cutia automata ma atrage rau de tot. Avantajul turbinei nu este nici el deloc de neglijat.
De asta stau in cumpana.

Cat despre modificari ma tem ca acest angrenaj nu le va suferi dat fiind scopul propus.

De modificari putem discuta doar la nivel de WRX, care in planurile mele va inlocui aspirata actuala.


@dcnitu, din 2004 pana in luna trecuta am avut cutie cu 4 trepte pe Outback, iar de un an jumatate am aceiasi cutie pe Impreza.
Jos palaria pentru cutie, nu a dat gres niciodata, dar de ce nu cu 5. Probabil la consum ar fi diferenta, cu toate ca sincer nu am avut a ma plange. Si nu exclud Outback XT din lista. Aici m-am referit la modelele importate oficial pe piata romaneasca. Asta nu inseamna ca daca apare oportunitatea o voi ignora. Mai ales ca am pretentia ca stiu bine cu ce se mananca Outback.
alias
QUOTE (G e o r g e @ Oct 4 2009, 11:15 PM) *
cp putini din cc mare = cuplu mult la turatii joase wink.gif

am avut legy 2.5i manual ... se misca divin . mai ales prin oras .


Mare adevar George, iar cu automata in oras era si mai bine smile.gif)
bakero
QUOTE (alias @ Oct 5 2009, 05:05 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Oct 4 2009, 11:15 PM) *
cp putini din cc mare = cuplu mult la turatii joase wink.gif

am avut legy 2.5i manual ... se misca divin . mai ales prin oras .


Mare adevar George, iar cu automata in oras era si mai bine smile.gif)


da....si eu imi doresc pe de o parte o masina cu cutie automata,pe de alta parte imi doresc un turbat puternic manual....
e complicat cu chestiile astea blink.gif
kroko
QUOTE (bakero @ Oct 5 2009, 07:18 PM) *
.....pe de alta parte imi doresc un turbat puternic manual....
e complicat cu chestiile astea blink.gif

Tie ti-ar trebui un XT cu kit prodrive sau cu soft de la cine stiu eu thumbsup.gif
G e o r g e
+1
GLC120
QUOTE (bakero @ Oct 5 2009, 09:18 PM) *
da....si eu imi doresc pe de o parte o masina cu cutie automata,pe de alta parte imi doresc un turbat puternic manual....
e complicat cu chestiile astea blink.gif


V-ati gandit sa luati 2 (doua) masini ? blink.gif
alias
QUOTE (GLC120 @ Oct 5 2009, 10:35 PM) *
QUOTE (bakero @ Oct 5 2009, 09:18 PM) *
da....si eu imi doresc pe de o parte o masina cu cutie automata,pe de alta parte imi doresc un turbat puternic manual....
e complicat cu chestiile astea blink.gif


V-ati gandit sa luati 2 (doua) masini ? blink.gif


pe cine intrebi ??? drive.gif
GLC120
alias, nu ar fi mai corect sa stergi Outback-ul din semnatura si sa adaugi 1.5 A/T la Impreza din 2008 ? unsure.gif

alias
QUOTE (GLC120 @ Oct 6 2009, 10:06 PM) *
alias, nu ar fi mai corect sa stergi Outback-ul din semnatura si sa adaugi 1.5 A/T la Impreza din 2008 ? unsure.gif


GLC, ai si tu dreptate, nu zic nu, dar la ora asta tarzie din noapte eu realizez ca asta nu e topic de semnaturi.
Totusi, pentru a fi un pic on-topic, mai bine ne-ai argumenta de ce, fata de on-topicul in discutie ti-ai ales masina din semnatura.
GLC120
Topicul de semnaturi ? unsure.gif Aici am remarcat disproportia intre masinile tale si semnatura.

Daca tot am fost obligat sa imi trec masinile in semnatura, am pretentia ca macar subaristii de aici sa fie cinstiti.
Impreza 2008 e mult prea vag iar cealalta s-a vandut printr-o licitatie publica.

Pai e frumos sa lasi impresia ca demarezi in 5 sec si sa demarezi in 15 de fapt ?

Motoarele pe care le-am luat eu nu prea au legatura cu cele din acest topic. Am criterii usor diferite pe care le-am exprimat de multe ori, atat despre Toyota cat si despre Subaru. Daca te intereseaza ceva concret despre Diesel iti stau la dispozitie. Pe langa faptul ca e zgomotos, lent si fumigen. drive.gif drive.gif
kroko
QUOTE (GLC120 @ Oct 7 2009, 12:14 AM) *
......
Pai e frumos sa lasi impresia ca demarezi in 5 sec si sa demarezi in 15 de fapt ?
......

Stai ca nu pricep care e problema ta. S-a laudat vreodata cu demarajul imprezei ? Are vreo importanta ? Nu-i corect impreza 2008 ? In plus de asta nu cred ca e genul de subarist care sa-si lipeasca pe hayon 0-100 x-sec. Banuiam ca sunte(m)ti pasionati ai marcii si nu liniutzari ...
alias
Corect ce spune kroko. In semnatura nu scrie nici VRX nici STI nici XT nici D

ca sa-l lamuresc pe GLC si sa ne vedem de on-topic, "disproprtia" dintre masinile observate in semnatura mea se explica prin faptul ca Outback-ul era masina mea, masina de familie si de vacante iar Impreza este a sotiei mele. Consider absolut suficienti 107hp/AT/AWD pentru a te duce la serviciu, la piata si in vizita la soacra.

Daca ar fi citit topicul de la Subaru/Impreza 1.5 ar fi gasit acolo detaliile.
Uite ce spuneam pe acolo:

"Acum despre performante. Da, nu e asa de rapida precum isi doresc toti. Firesc, toata lumea are in cap STI. Problema este ca 90% nu ar putea porni cu ea deoarece ar opri motorul la fiecare plecare de pe loc, 5% ar sfarsi in primul copac iar restul care stapanesc STI nu intra in discutia noastra. Nu mi-am pus niciodata problema in cat face suta in linie dreapta, m-a intersat mai mult daca reuseste sa negocieze corect curba si masina este intreaga si ea(sotia mea) la fel, si daca reuseste sa evite rapid un caine sau o bordura si masina sa nu se rastoarne. Sa nu uitam motivatia achizitionarii acestei masini. Siguranta si placere si incredere."

Fostul meu Outback va si inlocuit dupa ce topicul de fata va ajunge la o concluzie, iar Impreza, daca da Doamne Doamne va fi inlocuita cu un VRX.
Ambele evident benzinare. Si in acest fel vom mai ameliora si .. disproportia. thumbsup.gif

sper ca acum toate cele sunt lamurite.



Revenind ontopic votul inclina spre sportivitate in dauna confortului.
Mare dilema, imi place confortul. smile.gif
Mircea104901
Daca iti place confortul, nu mai sta pe ganduri, Outback all the way biggrin.gif . Plus ca e si mai potrivita pentru vacante decat Forester (nu ca Forester n-ar fi).

LE: Inca o data, care Forester, cel nou? Ce am scris mai sus se refera la Foresterul anterior. Daca e vorba de cel nou, sa stii ca e foarte confortabil; au sacrificat din performante pentru confort, nu mai e acel lup in blana de oaie. Si e si mai incapator. Face dilema si mai grea; cel mai bine ar fi sa faci un test drive cu amandoua si sa hotarasti atunci thumbsup.gif
alias
QUOTE (Mircea104901 @ Oct 7 2009, 02:42 PM) *
Daca iti place confortul, nu mai sta pe ganduri, Outback all the way biggrin.gif . Plus ca e si mai potrivita pentru vacante decat Forester (nu ca Forester n-ar fi).

LE: Inca o data, care Forester, cel nou? Ce am scris mai sus se refera la Foresterul anterior. Daca e vorba de cel nou, sa stii ca e foarte confortabil; au sacrificat din performante pentru confort, nu mai e acel lup in blana de oaie. Si e si mai incapator. Face dilema si mai grea; cel mai bine ar fi sa faci un test drive cu amandoua si sa hotarasti atunci thumbsup.gif



Pai daca as alege sportivitatea in locul confortului as alege totusi modelul vechi. Daca e sportiv sa fie sportiv pana la capat.
bakero
QUOTE (alias @ Oct 7 2009, 03:48 PM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Oct 7 2009, 02:42 PM) *
Daca iti place confortul, nu mai sta pe ganduri, Outback all the way biggrin.gif . Plus ca e si mai potrivita pentru vacante decat Forester (nu ca Forester n-ar fi).

LE: Inca o data, care Forester, cel nou? Ce am scris mai sus se refera la Foresterul anterior. Daca e vorba de cel nou, sa stii ca e foarte confortabil; au sacrificat din performante pentru confort, nu mai e acel lup in blana de oaie. Si e si mai incapator. Face dilema si mai grea; cel mai bine ar fi sa faci un test drive cu amandoua si sa hotarasti atunci thumbsup.gif



Pai daca as alege sportivitatea in locul confortului as alege totusi modelul vechi. Daca e sportiv sa fie sportiv pana la capat.


Asa este.In principiu noul Forester e mai "family".Personal as alege oricand "vechiul" Forester.Nu ca-l am ,dar pur si simplu nu*mi place asta nou.N*are nici o treaba.Nu ma caracterizeaza.Daca vrei o masina cu personalitate alege vechiul 2.5 XT...e ca un bull-terrier thumbsup.gif
Iar daca vine vorba de spatiu...ee..e complicat.Totusi as incerca un Outback,dar cu motorul de 3.0 litrii....
andrei5130
sunt convins ca vei reusi sa gasesti un OBK XT, nu te da batut, mai cauta, nu are rost sa cauti un surogat daca gandul iti sta la OBK...


p.s.

....cred ca OBK ar fi alegerea ce te caracterizeaza din ce am citit pana acum (sa nu ma intrebi cum de am ajuns la concluzia asta ca nu stiu) dat fiind faptul ca esti obisnuit cu confortul unui OBK nu vei fi pe deplin multumit intr-un Forester (fie el si XT), mie unu mi-a placut de nu am mai putut forester-ul pana m-am suit in OBK si pe urma gata, nu ma intelege gresit imi place in continuare la fel de tare dar imi place si mai mult OBK si credema ca la un drum lung nu te va mai incanta asa de mult lipsa de confort, parerea mea si tin la ea,


p.p.s.

... stiu ca nu e un vs intre obk si forester .... si ca in urma cu ceva posturi am ales XT-ul da m-am sucit...
alias
Tocmai de asta am preferat ca acest mini-versus sa fie intre angrenaje (motor/cutie/transmisie) si nu intre modele.
Evident ca Outback este superior la confort, asa a fost gandit si construit de la mama lui. Forester este un padurar, dupa cum ii spune si numele. XT-ul este o exceptie dar fiecare cu treba lui.
Asa suntem noi insa, vrem sa le avem pe toate.
Si confort de limuzina si sportivitate de WRC. Evident ca intrusul, si il numesc aici pe Outback XT este strutocamila care satisface onorabil ambele pretentii. Si daca se va ivi oportunitatea probabil ca nu voi ezita.
Problema mea este ca imi doresc o masina la 0 km, cu garantia aferenta. Aici in RO. Chestiune mult mai dificila in cazul vechiului Forester XT.
Postul asta nu a fost deschis doar asa de dragul postarii. Singurele experiente pe care ma pot baza in afara de a mea sunt ale celor ce au Subaru.Sunt tare curios si eu ce nume va avea "compromisul".
Mircea104901
Fara suparare: care e diferenta intre Outback XT si noul Forester XT ? (in afara de design - asta da nota de subiectivism fiecarei alegeri). Ca la confort cred ca noul Forester e peste. Si la spatiu interior iar e peste. Poate ma insel, dar asa cred. Si de mers, nu poti spune ca nu merge bine XT-ul nou.
Si daca mai iesi si pe camp, noul Forester e cel mai capabil dintre toate modelele Subaru ever.
Ciprian86626
QUOTE (Mircea104901 @ Oct 8 2009, 10:08 AM) *
Fara suparare: care e diferenta intre Outback XT si noul Forester XT ? (in afara de design - asta da nota de subiectivism fiecarei alegeri). Ca la confort cred ca noul Forester e peste. Si la spatiu interior iar e peste. Poate ma insel, dar asa cred. Si de mers, nu poti spune ca nu merge bine XT-ul nou.
Si daca mai iesi si pe camp, noul Forester e cel mai capabil dintre toate modelele Subaru ever.


no way. dupa ce am facut test cu noul forester XT m-am dus direct la berlin sa iau obk xt pe care il gasisem. poate ca noul forester xt o sa ajunga doar la finalul carierei la nivelul lui obk xt.
kroko
Cum arata obk xt ? unsure.gif

L-am gasit.... rolleyes.gif
alias
QUOTE (kroko @ Oct 9 2009, 12:04 AM) *
Cum arata obk xt ? unsure.gif

L-am gasit.... rolleyes.gif


uite cam asa arata, 'tui mama lui:


Turbo compressor
- 2,457 cc 2.5 liters horizontal 4 front engine with 99.5 mm bore, 79.0 mm stroke, 8.4 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder EJ255
- Multi-point injection fuel system
- Power: 181 kW , 243 HP SAE @ 6,000 rpm; 241 ft lb , 327 Nm @ 3,600 rpm


si costaaaaaaaaaa... precum arata !
kroko
Mama lor ! Ca nu le-au facut si pentru Europa....
Ciprian86626
QUOTE (alias @ Oct 9 2009, 12:11 AM) *
Turbo compressor
- 2,457 cc 2.5 liters horizontal 4 front engine with 99.5 mm bore, 79.0 mm stroke, 8.4 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder EJ255
- Multi-point injection fuel system
- Power: 181 kW , 243 HP SAE @ 6,000 rpm; 241 ft lb , 327 Nm @ 3,600 rpm

si costaaaaaaaaaa... precum arata !



cred ca asta e modelul 2007 sau 2008. la 2006, din cate stiu ai 250 cp si 330 Nm
G e o r g e
QUOTE (Ciprian86626 @ Oct 9 2009, 10:16 AM) *
QUOTE (alias @ Oct 9 2009, 12:11 AM) *
Turbo compressor
- 2,457 cc 2.5 liters horizontal 4 front engine with 99.5 mm bore, 79.0 mm stroke, 8.4 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder EJ255
- Multi-point injection fuel system
- Power: 181 kW , 243 HP SAE @ 6,000 rpm; 241 ft lb , 327 Nm @ 3,600 rpm

si costaaaaaaaaaa... precum arata !



cred ca asta e modelul 2007 sau 2008. la 2006, din cate stiu ai 250 cp si 330 Nm


puterea este aproximata la 250 smile.gif nu au 250 in cap.
Ciprian86626
QUOTE (G e o r g e @ Oct 9 2009, 09:39 AM) *
puterea este aproximata la 250 smile.gif nu au 250 in cap.


la mine in certificatul original scrie 186 kw ceea ce inseamna 249,32 cp. Facusera un face lift in 2007 sau 2008 si mai scazuserea puterea la 243, chiar am citit asta pe undeva cand "invatam" pentru obk XT. Cred ca pentru consum.
G e o r g e
eu cred ca pt normele de poluare.
Ciprian86626
QUOTE (Ciprian86626 @ Oct 9 2009, 12:08 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Oct 9 2009, 09:39 AM) *
puterea este aproximata la 250 smile.gif nu au 250 in cap.


la mine in certificatul original scrie 186 kw ceea ce inseamna 249,32 cp. Facusera un face lift in 2007 sau 2008 si mai scazuserea puterea la 243, chiar am citit asta pe undeva cand "invatam" pentru obk XT. Cred ca pentru consum.


oamenii de pe situl asta http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2007.html zic asa

"243@6000rpm, torque 241@3600rpm
change from 06 is due to change in test standards only". deci e doar in acte schimbarea:)

f1anatic
QUOTE (Ciprian86626 @ Oct 9 2009, 05:08 AM) *
QUOTE (G e o r g e @ Oct 9 2009, 09:39 AM) *
puterea este aproximata la 250 smile.gif nu au 250 in cap.


la mine in certificatul original scrie 186 kw ceea ce inseamna 249,32 cp. Facusera un face lift in 2007 sau 2008 si mai scazuserea puterea la 243, chiar am citit asta pe undeva cand "invatam" pentru obk XT. Cred ca pentru consum.



QUOTE (G e o r g e @ Oct 9 2009, 05:09 AM) *
eu cred ca pt normele de poluare.



Nici. Nici.

SAE (Society of Automotive Engineers) - institutia care testeaza si reglementeaza modul de testare oficial a multor aspecte ale masinilor...a revizuit metoda de calcul a puterii. Motorul este acelasi din 2005 si 2006, construit si la fel si cu setup la fel...dar pt ca noile calcule...cine stie ce parametru in plus ia in calcul, puterea a scazut cu 7 cp. Nu a fost singura masina/marca care a suferit.
kroko
1- ma indoiesc ca a dat cineva jos motorul sa-i masoare puterea
2- daca l-au dat jos, nu cred ca i-au pus toate anexele de pe masina
3- pe dyno, puterea masinilor de masoara la roti. Puterea motorului este aproximata
4- nu exista 2 motoare identice care sa scoata aceeasi putere
5- 2-3% abatere la masuratori poate aprea din stand, conditii climatice, etc....
Diesel
bhp se masoara fara accesorii
PS este standardul german, cu accesorii
hp este la fel ca PS doar cu alti parametri ai admisiei
iar SAE au trecut prin 3 iteratii ale standardelor
detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ... stiu ca unora va place la nebunie wikipedia

si da, puterea motorului se masoara pe banc, nu in masina
bakero
QUOTE (GLC120 @ Oct 7 2009, 12:14 AM) *
......
Pai e frumos sa lasi impresia ca demarezi in 5 sec si sa demarezi in 15 de fapt ?
......


Nu te supara,eu stiu ca dieselul tau e bun,dar daca discutam de caracter....si demarajul nu e caterinca.XT-ul ajunge nemodificat la 100km/h in 5.9s....modificat,undeva pe la 4.8-5s....think about it!

QUOTE (kroko @ Oct 7 2009, 08:40 AM) *
Stai ca nu pricep care e problema ta. S-a laudat vreodata cu demarajul imprezei ? Are vreo importanta ? Nu-i corect impreza 2008 ? In plus de asta nu cred ca e genul de subarist care sa-si lipeasca pe hayon 0-100 x-sec. Banuiam ca sunte(m)ti pasionati ai marcii si nu liniutzari ...


fratioare...pentru mine,orasean,care merge 90% prin oras,conteaza acceleratia.iesi de pe stradute,te bagi,mmai faci diverse golanii...pentru mine asta conteaza.viteza maxima e nerelevanta pentru mine.orice logan de 1.6 "prinde" 190...
alias
La inventar castiga sportivitatea XT-ului fata de confortul oferit de Outback chiar daca diferenta de hp este in favoarea Outback-lui.

Rezumand, la "voturile" exprimate pana acum a castigat cuplul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.