Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru Motors Trade isi roaga clientii sa mearga in alte serviceuri
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
iulian_1976
QUOTE (roadrunner81 @ Sep 17 2009, 01:49 PM) *
Imi cer scuze fata de dumneavoastra in acest caz. Se pare ca am inteles eu gresit.
Pe de alta parte, nu pot decit sa ma bucur ca lumea ii alege pe unii dintre colegii nostri (dealerul Autokino) pentru a efectua reviziile.Inseamna ca eforturile noastre de a largi reteaua de dealeri sunt din plin, rasplatite.


...cata sinceritate ?
...cata ipocrizie?
...cata diplomatie?
rolleyes.gif


QUOTE (roadrunner81 @ Sep 17 2009, 05:12 PM) *
Imi pare rau ca nu ati primit aceste raspunsuri la vizita in service. Puteti sa-mi spuneti pe cine ati intrebat ?
Va raspund cu placere dupa cum urmeaza :
- Dupa cunostintele mele, uleiul de fabrica este un ulei de rodaj, cu specificatia 0W-20. De aceia, recomandam inlocuirea acestuia la 5000km, deoarece nu il consideram adecvat pentru conditiile climatice si de trafic din Romania.
- Uleiul folosit este un ulei marca "Subaru" ce indeplineste toate normele si testele cerute de catre producator.
- Lista de piese consumabile este specificata in carnetul de garantii la pagina 10. Va rog de asemenea sa intelegeti ca garantia oferita de catre producator acopera defectele de fabricatie sau material, si nu uzura normala a acestora sau defecte survenite in urma unor accidente.



rolleyes.gif ...imi permit sa spun ca informatiile dumneavoastra sunt limitate.Daca pe eticheta bidonului este inscriptionat
Subaru nu rezulta ca uleiul este Subaru.In proportie de 99% asa-zisul ulei Subaru suferit un proces de rebranding.

Revenind la normal teehee.gif
Stii ce este deranjant desi esti in timpul liber,te comporti in maniera de 'PR de de la servici .
Mai draga,raspunzi ca telefonista de serviciu.

Ps:Daca ar fi sa merg pe intuitie si pe putinele cunostinte care le detin este un Motul sau un Castrol. rolleyes.gif






V_I_C_T_O_R
Eu stiu ca uleiul rebranduit de Subaru este Motul. Cu toate astea la revizia din Viena mi-au bagat in masina ulei Agip. blink.gif
Imi fac mea culpa ca nu am intrebat specificatiile uleiului care mi l-au bagat in masina.
GLC120
Victor, uleiul Agip l-ai luat cu banii obtinuti din vanzarea celui original de la Subaru ? unsure.gif

Cand ai luat BMW-ul ai intrebat dinainte ce marca e bolidul german ? blink.gif Ar trebui la plural dar nu suna bine. Mama ce ma distram daca venea un Corsa OPC !

Cred ca incet incet poti ajunge, tot schimband masini si consumabile, sa ai masini mai tari decat Monica 5 secunde. rolleyes.gif

Nu te supara, glumesc.... dar cred ca e si putina invidie ca ai scapat de SMT!
roadrunner81
QUOTE (iulian_1976 @ Sep 17 2009, 07:36 PM) *
...cata sinceritate ?
...cata ipocrizie?
...cata diplomatie?
rolleyes.gif
rolleyes.gif ...imi permit sa spun ca informatiile dumneavoastra sunt limitate.Daca pe eticheta bidonului este inscriptionat
Subaru nu rezulta ca uleiul este Subaru.In proportie de 99% asa-zisul ulei Subaru suferit un proces de rebranding.

Revenind la normal teehee.gif
Stii ce este deranjant desi esti in timpul liber,te comporti in maniera de 'PR de de la servici .
Mai draga,raspunzi ca telefonista de serviciu.

Ps:Daca ar fi sa merg pe intuitie si pe putinele cunostinte care le detin este un Motul sau un Castrol. rolleyes.gif


Stimate cetatean de seama al tarii,

Cum se face, ca nu te poti abtine sa nu comentezi tu tot ce misca ?! Eu chiar nu inteleg de ce iti ocupi matale timpul cu prostiile noastre, cind matale esti atit de apreciat, urmarit si citat pe forumul de specialitate VAG. Acolo, unde cuvintele matale, alineaza suferinta si redau speranta miilor de pagubiti Porsche Romania, iar eu va retin aici cu problemele mele legate de manechiura mea de telefonista de serviciu.
Stiu si inteleg ca dorul de tara, dar mai ales grija fata de semeni tai, te maneaza in lupta cu General Manageru' InChargeOfChangingToners (adica eu), dar chiar nu vreau sa te retinem.

Eu in nemernicia mea, imi premit sa-ti cer indurare pentru comportamentul meu complet civilizat, cit de cit obiectiv, si lipsit de epitete si injuraturi la adresa colegilor cu alte conceptii decit ale mele. Promit sa nu se mai repete.

Si ca sa te jignesc pina la capat imi permit chiar sa te combat, desigur, total nepregatit si lipsit de simtul penibilului :
Pe ulei scrie Subaru. Deci e ulei subaru. Facut la fabrica de ulei, sub aprobarea subaru. Deci indeplineste normele subaru, ca altfel subaru (ca despre el e vorba) nu si-ar fi pus numele pe el. In alta ordine de idei, uleiul subaru, c-asa-i zice, n-a stricat nici un motor subaru, deci putem spune ca e bun. NU STIU cine-l face, ca desigur nu ma compar cu dumneavoastra, nu ca as avea cum, sau mi-as dori.

Acestea fiind spuse, si daca-mi permiteti, eu ma retrag, lasindu-va intreaga largime de banda la dispozitie pentru a ne mai invata ceva, ca miine poimiine murim, si ne ducem asa saraci cu duhu'...

Cocosat de stima,
Piaru' mic de stepa.

PS: Pe mine cind m-au angajat, primul lucru am intrebat unde-i sapa, dar mi s-a explicat ca pentru postul acela am nevoie de calificare in Franta.
PS: Am fost destul de diplomat ?... Da' ipocrit ?... Ca sincer stiu c-am fost.



hdi
Victor face parte din selectul club al celor care vand masina dupa 10000km de utilizare mai scump decat au platit-o de noua. La noi ceilalti o manevra d-asta costa 25% din valoarea de achizitie. Victor rulz. Cand voi fi mare as vrea sa ma fac Victor. thumbsup.gif
subidriver
QUOTE (pista @ Sep 17 2009, 02:19 PM) *
@roadrunner81
Filtrul de polen schimbat la SMT la Forester a fost 259,20 RON+TVA (factura Madalinei). A fost varianta cu "carbune activ" ?
La mine la OBK 2.5i a costat numai 96,90 RON+TVA. De ce ?

Pista, vad ca nu-ti raspunde nimeni whistling.gif , asa ca iti spun din experienta mea: la doua din revizii mi s-a pus un filtru obisnuit (nu stiu ce presupune asta) care a costat pana in 90 lei, iar la alte doua mi s-a spus ca au pe stoc doar un filtru ceva mai scump, dar ca merita ca e cu carbune activ/elemente carbon sau ceva de genul asta, cu pret de vreo 350-400 lei. Oricum, este o diferenta calitativa destul de mare intre ele. Cel ieftin cred ca este un no name care se potriveste si la Subaru, arata - parca e o carpa/un material textil mai grosut, instinsa pe suportul de plastic si se imbacseste destul de repede de praf. Cel mai scump, scrie Subaru pe cutie, e destul de dur la pipait si pliat ca un acordeon, e foarte usor de scuturat/suflat.
Deci si la OBK vei avea cam aceleasi preturi.
hdi
@Dear all,
nu va fi de folos nimanui un schimb de replici ca cele de mai sus. Avem Combat pt. asa ceva. Sa incercam deci sa combatem mai multe idei si mai putine persoane. Cam asa e regula forumului iar aici, pe Aria Subaru, suntem cam talibani din pct. asta de vedere.
bogcot76
Ok. Daca tot l-am prins pe om la mijloc, hai sa scoatem si noi informatia asta care ne macina de mult de la el (RR):

Deci si prin urmare - ce tip de diferential spate are OBD-ul pana la urma? Nu am vazut inca raspunsul.
Mircea104901
QUOTE (hdi @ Sep 17 2009, 02:46 PM) *
Victor face parte din selectul club al celor care vand masina dupa 10000km de utilizare mai scump decat au platit-o de noua. La noi ceilalti o manevra d-asta costa 25% din valoarea de achizitie. Victor rulz. Cand voi fi mare as vrea sa ma fac Victor. thumbsup.gif


No comment. 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif
G e o r g e
QUOTE (bogcot76 @ Sep 17 2009, 10:06 PM) *
Ok. Daca tot l-am prins pe om la mijloc, hai sa scoatem si noi informatia asta care ne macina de mult de la el (RR):

Deci si prin urmare - ce tip de diferential spate are OBD-ul pana la urma? Nu am vazut inca raspunsul.

asa DA intrebari ! thumbsup.gif
kroko
Parca erau niste "specialisti" p-aici care le stiu pe toate. De ce nu dau si informatia asta ? unsure.gif
iulian_1976
Chiar asa unsure.gif

Pentru ca tot invoca numitul Porsche Romania rolleyes.gif ...diferenta intre PoRo si SMT ? Nici una.
Maniera de lucru de la SMT nu este straina celor de la PoRo insa nu stiu daca amandoua branduri dorm sub aceasi plapuma.

In alta ordine de idei nu era mai conciliant dacat sa acuzi un client de trunchierea adevarului ,sa l chemi la service
sa saruti mana doamnei sau domnisoarei ,sa verificati ce este de verificat la masina apoi sa ti prezinti scuzele de rigoare?! thumbsup.gif

Pe unde umblu eu sefii mai ,,spala,, din ,,pacatele,, celor in subordine chiar in conditiile in care clientul este rau voitor,tendentios etc.
Indiferent de conditii ,,Clientul este rege,, in Romania o mare parte din angajati ar trebui,sa umblati cu o pancarda la gat de genul mottului.

Sa ne auzim cu bine thumbsup.gif












bobita
QUOTE (Mircea104901 @ Sep 17 2009, 04:59 PM) *
exista Subaru.co.jp unde se pot face plangeri. Trebuie sa inteleaga lumea (a se citi: dealerii) ca intotdeauna este cineva peste, care cred ca e dispus sa mai asculte una, alta si sa ia masuri.



Mircea, tu ai incercat asa ceva?
Sa iei legatura cu firma mama , de ex?Cred ca nu, sau poate ai avut tu mai mult noroc.
Eu am avut mai de mult o probleme cu o comanda de piese de la bmw, pt motocicleta, piese uzuale, banale, pt o revizie, si care au ajuns dupa vreo 3 lunui, aprox., si pe rind.Am scris atunci la toate mailurile de la bmw germania, nu mai zic pe cei de la bucuresti, comanda mea fiind facta la repr bmw iasi,am si dat telefoane...si in germania.I-a durut pe ei in cur ca am eu o nemultumire....
Vreti sa stiti raspunsul celor dijn germania la reclamatiile mele?Vom trimite solicitarea dvs la reprezentantul nostru in Romania.....Desi am specificat clar sa nu faca asta, ca acolo am incercat deja.
Asa ca , parerea mea, cei de la firma mama se spala pe miine de problemele din tara in care au un reprezentant oficial...Si atita vreme cit merg vinzarile....pe nimeni nu intereseaza altceva.Si vb aici de bmw, marca premium cu respect pentru client, etc...bleah

Cre'ca mai mult succes ai avea cu opc unsure.gif
Mircea104901
Uitati-va aici:
http://www.realitatea.net/spalati-va-la-co...617037.html#hop
GLC120
Am ascultat discutia cu Radet de mai multe ori, s-a difuzat in continuu ieri la radio si TV.
Decizia finala este urmatoarea: tipul face misto si depaseste limita nesimtirii, cred ca devine simpatic si merita un premiu de popularitate. Vorbesc serios! Discutia e amuzanta.

Problema care ar trebui sa aiba niste consecinte grave este: cum ajunge un astfel de baiat sa raspunda la telefon, directorul care a explicat ca e doar un "instalator" ar trebui demis si amendat. Asa se va intampla, sigur ca da, marmota....

Eu cred ca la SMT ar fi chiar bun, macar pleci razand (la Brasov).
mgabi
QUOTE (bogcot76 @ Sep 17 2009, 07:42 PM) *
QUOTE (roadrunner81 @ Sep 17 2009, 02:33 PM) *
stiti dumneavoastra ca s-au facturat 4 ore pentru revizia de 5000km ?

Stimate domnule Bogdaro, vi s-au facturat exact 1 ore de manopera pentru revizia de 5000km si 2.5 ore pentru alte operatiuni cerute de dumneavoastra datorita faptului ca masina fusese avariata. Gresesc ? Daca nu, ar fi frumos sa va retrageti acuza.


Aici e o mica greseala. Revizia de 5000 km la Brasov este din partea casei - adica gratis. (strict revizia) Ca in partea de Vest a Europei. Doar in cazul schimbului de ulei si al filtrului la cerinta clientului se factureaza strict acest lucru. De altfel in cartea masinii nu se specifica obligativitatea schimbarii uleiului la 5000 km. Daca mai cunoasteti un Service Subaru ce incaseaza revizia de 5000 km va rog exemplificati.


1. Confirm treaba cu verificarea de 5000km la Bv.
2. In vest, la un service Subaru din munchen oamenii nici nu auzisera de "revizia" de 5000.
raducuGR
QUOTE (mgabi @ Sep 19 2009, 01:17 AM) *
QUOTE (bogcot76 @ Sep 17 2009, 07:42 PM) *
QUOTE (roadrunner81 @ Sep 17 2009, 02:33 PM) *
stiti dumneavoastra ca s-au facturat 4 ore pentru revizia de 5000km ?

Stimate domnule Bogdaro, vi s-au facturat exact 1 ore de manopera pentru revizia de 5000km si 2.5 ore pentru alte operatiuni cerute de dumneavoastra datorita faptului ca masina fusese avariata. Gresesc ? Daca nu, ar fi frumos sa va retrageti acuza.


Aici e o mica greseala. Revizia de 5000 km la Brasov este din partea casei - adica gratis. (strict revizia) Ca in partea de Vest a Europei. Doar in cazul schimbului de ulei si al filtrului la cerinta clientului se factureaza strict acest lucru. De altfel in cartea masinii nu se specifica obligativitatea schimbarii uleiului la 5000 km. Daca mai cunoasteti un Service Subaru ce incaseaza revizia de 5000 km va rog exemplificati.


1. Confirm treaba cu verificarea de 5000km la Bv.
2. In vest, la un service Subaru din munchen oamenii nici nu auzisera de "revizia" de 5000.


in Grecia or auzit heheh...da mi frica sa nu fie verisori cu ai vostrii...
Marius30562
QUOTE (raducuGR @ Sep 19 2009, 09:17 AM) *
in Grecia or auzit heheh...da mi frica sa nu fie verisori cu ai vostrii...


Nu-s verisori îs ... TĂTICI !!! woot.gif
rovrov402
QUOTE (Watcher @ Sep 17 2009, 06:06 PM) *
ON: nu stiu exact ce spera sa obtina kroko dar eu ca un prost ce sunt inteleg "subaru o fi masina buna, da reprezentanta e ca la tiriac".
Si continui sa trimit Foresterul la Radacini de la Budapesta (zona din bucuresti) ;-)



Salutare, ok Watcher : cea mai buna alternativa pt Service Subaru din Bucuresti : Radacini Marasesti - peste 8 ani de experienta Subaru, si un pret sub 100 lei pe ora, aprox 96/lei pe ora de manopera. Mergeti acolo si veti ovserva ceva diferente si la bani si la mentalitate...... a si la timp, e in centru, lanaga Unirea, la Pasajul Marasesti.
GLC120
rovrov, cum e cu garantia ? 3 ani inseamna ca "mai e mult pana departe". blink.gif
kroko
rovrov, spune-mi si mie, daca fiind in concediu intr-o tara din EU, se intimpla sa am nevoie de asistenta in garantie la un Subaru cumparat de la Radacini, pot sa ma opresc la orice dealer Subaru ?
rovrov402
QUOTE (kroko @ Sep 21 2009, 05:33 PM) *
rovrov, spune-mi si mie, daca fiind in concediu intr-o tara din EU, se intimpla sa am nevoie de asistenta in garantie la un Subaru cumparat de la Radacini, pot sa ma opresc la orice dealer Subaru ?


Da, bineinteles ca te poti opri, dar daca e o problema de remediat in garantie nu se poate face pe decontarea fabricii.
Si in plus, orice Subaru vandut la Radacini are la fel ca oricare altul, o garantie de 3 ani, dar nemaifiind in sistemul fabricii, garantia se aplica doar in reteaua si la partenerii grupului.
kroko
QUOTE (rovrov402 @ Sep 22 2009, 06:37 AM) *
QUOTE (kroko @ Sep 21 2009, 05:33 PM) *
rovrov, spune-mi si mie, daca fiind in concediu intr-o tara din EU, se intimpla sa am nevoie de asistenta in garantie la un Subaru cumparat de la Radacini, pot sa ma opresc la orice dealer Subaru ?


Da, bineinteles ca te poti opri, dar daca e o problema de remediat in garantie nu se poate face pe decontarea fabricii.
.......

Adica masinile vindute da catre "Radacini" nu au garantie Subaru. Banuiesc ca lipsa garantiei Subaru se datoreaza faptului ca masinile nu au specificatii EU ( COC pentru alta piata decit Europa ). Gresesc ?
Ciprian86626
eu am fost de vreo 20 de ori la SMT si o data la Radacini. Diferenta este ca la Radacini, ca sa pleci cu aceasi problema nerezolvata, platesti mai putin ca la SMT.

Ambii sunt politicosi, insa suficienti. Mi se pare ca se limiteaza la operatiuni care sunt echivalentul schimbarii unei sigurante la tabloul electric. Bagi calculatorul, vezi care e piesa stricata, scoti piesa, astepti trei luni (eu nu am avut parte de asta ce-i drept), pui piesa noua si gata. Daca, insa, ti s-a desprins un fir prin tablou, cred ca ai mai multe sanse daca il chemi pe nea costel care repara dacii 1300 in parcare.

Mie mi-au iesit niste tije de la trapa. Cu una m-am trezit intr-o zi pe podea. I-am rugat la SMT sa mi-o puna la loc, au zis ca s-a rupt nu stiu ce piesa de plastic si ca asta e, mi-au pus frumos tija pe bancheta din dreapta. M-am contorsionat prin trapa si am gasit piesa respectiva (deh, nu era chiar la vedere), am pus singur tija la loc. Acum trebuia finalizata operatiunea, sa inserez tijele si la capatul celalalt, acolo de unde or fi iesit ele. Acum am mers la Radacini, am zis ca or fi mai pasionati, insa raspunsul lor a fost halucinant: nu se vede de unde au iesit tijele! Da, stiu, de asta am venit la servis, ca nu se vede. Ajuns acasa m-am contorsionat din nou si am gasit insertia. E drept am folosit o lanterna puternica. Acum caut un mecanic contorsionist sa mi le monteze, ii arat eu ce sa faca.

Problema pare minora insa din cauza lor risti sa ramai cu trapa deschisa. In plus e un exemplu care leaga ambele servisuri din bucuresti. Noroc cu topicul asata ca mi-a amintit de Brasov (acolo ma duceam cu clio, se uitau aia la mine ca la un ciudat, dar nu stiau de ce). Cand te duci la doua servisuri si iti rezolvi singur problema fara sa fii de specialitate si nici macar pasionat, ci doar putin atent, te gandesti si la alternative.

ca mai e si ventilatorul care merge in continuu pe viteza maxima. Mister total la ambele servisuri (bine, cei de la Radacini au zis ca nu au electrician). Pana la urma am apelat la solutia data de SMT, am scos siguranta (de data asta pe bune, nu la misto ca in exemplul anterior). Nu imi vine sa cred ce linste e, mi s-au infundat timpanele. Acum sper sa fie racoare, ca daca se incalzeste afara, urca apa teehee.gif
klm
CITAT(rovrov402 @ Sep 22 2009, 09:37 AM) *
Si in plus, orice Subaru vandut la Radacini are la fel ca oricare altul, o garantie de 3 ani, dar nemaifiind in sistemul fabricii, garantia se aplica doar in reteaua si la partenerii grupului.

Dar presupun ca, din acest motiv, masinile sunt mult mai ieftine, sau ma insel?
Zetics
Cand am luat eu masina, nu erau, sau diferentele erau insignifiante. Nu aveau aceasta versiune pe care am luat-o eu, mai slab echipata, iar restul aveam cam acelasi pret ca la SMT. Diferenta era ca aveau Forester de 2.5 aspirat.
kroko
Daca nu ma insel, Foresterul de 2,5 aspirat nu a avut niciodata specificatii EU.
rovrov402
QUOTE (klm @ Sep 22 2009, 09:47 AM) *
QUOTE (rovrov402 @ Sep 22 2009, 09:37 AM) *
Si in plus, orice Subaru vandut la Radacini are la fel ca oricare altul, o garantie de 3 ani, dar nemaifiind in sistemul fabricii, garantia se aplica doar in reteaua si la partenerii grupului.

Dar presupun ca, din acest motiv, masinile sunt mult mai ieftine, sau ma insel?


da, sunt ceva mai ieftine, dar nu cu dieferente extraordinare, oricum masinile sunt trimise de fabrica cu aceeasi garantie internationala catre toata lumea, doar ca importatorul zonal sau al tarii respective trebuie sa fie de acord sa faca interfata intre Fuji si client
G e o r g e
eu sunt client radacini de multi ani. in toti anii nu am avut nici cea mai mica problema cu acordarea garantiei sau cu serivsarea masinii. oamenii s-au purtat impecabil cu mine.
povesti am auzit o groaza si sunt satul de ele.
atata timp cat mi se ofera garantie , si e pe bune (am schimbat discuri la tribeca spre ex) de ce sa ma plang ? ce ma intereseaza cine plateste garantia ... pe bune acum . eu o am si beneficiez de ea . mi se rupe de cine o plateste atata timp cat o plateste .

eu am respect si pentru radacini si pentru smt (mai nou!!!) . smt vrea sa se schimbe , arata asta , depinde de ei sa se mentina aici.
radacini nu au dat chix cu mine niciodata de mai bine de 6 ani cred , deci de ce sa fiu suparat pe ei ?
klm
Stai ca eu inteleg mai greu. Adica daca o masina cumparata de la dv are probleme ce tin de garantia (Subaru) in Cehia, nu poate fi reparata in mod gratuit intr-un servis autorizat de acolo (pe garantia internationala Subaru) ci doar la Radacini sau un partener de-ai sai?!
Atunci in ce conditii se poate repara?
G e o r g e
QUOTE (klm @ Sep 22 2009, 02:41 PM) *
Stai ca eu inteleg mai greu. Adica daca o masina cumparata de la dv are probleme ce tin de garantia (Subaru) in Cehia, nu poate fi reparata in mod gratuit intr-un servis autorizat de acolo (pe garantia internationala Subaru) ci doar la Radacini sau un partener de-ai sai?!
Atunci in ce conditii se poate repara?

si sa te citez ... ASA SI ?
1. nu ai subaru , deci nu vad problema ta
2. nu ti-ai cumpara subaru deci vezi punctul 1
3. cam cat stai tu plecat din tara cu masina
GLC120
Da si mie imi plac baietii care nu au Subaru, nu ii intereseaza, dar se cearta cu dealerii "nostri" si ii gonesc de aici.

George poate detaliezi cu discurile la Tribeca. Nu te-am vazut prea revoltat cand la 15000 km SMT a incasat bani pe discuri desi placutele originale erau in stare foarte buna.

Referitor la politica ciudata de preturi si garantie, oricine poate sa schimbe furnizorul. Dar intr-un fel suntem cu totii afectati. Aceste povesti penibile si aceste preturi aberante, sperie cu siguranta multi clienti. Foarte probabil peste 5 ani voi avea o masina stranie Outback Diesel 5MT (vor fi maxim 100 in Romania) deci putini "nebuni" care sa aduca sau sa tina piese in stoc.

Daca Radacini ofera masini si piese concurand SMT in Bucuresti, este un lucru bun. Din pacate pentru cei cu masini in garantie luate de la SMT....nu ne ajuta cu nimic verymad.gif .

Sau poate ne ajuta avand in vedere ca la SMT nu se repara/schimba mai nimic pe gratis in garantie wacko.gif
klm
George, atitudinea ta in aceasta discutie a fost mai tot timpul... sa zicem, neclara, si pentru ca am experienta altei interventii pe care ai avut-o asupra unui comentariu al meu denaturandu-i intelesul o sa-mi permit sa nu iau in considerare ultimul tau mesaj.
Nu inteleg (probabil ca topicul asta imi depaseste in mai multe puncte puterea de intelegere insa nu renunt usor pentru ca ma consider o persoana inteligenta care invata repede) de ce presupui ca as avea vreo problema sau ca as vrea sa lovesc in vre-un reprezentant Subaru in Romania?! Stiam ca parca Radacini vinde si alte masini; mai mult, in viitor poate ca Fuji va reusi sa faca un model care sa-mi placa, pe care sa mi-l permit si pe care sa mi-l cumpar.
Oare faptul ca nu posed aceasta marca de masina trebuie sa ma descalifice din postura de participant al unei discutii in care citesc informatii despre distribuitori, servisurile lor si intervin cu cate o intrebare prin care ii rog pe reprezentantii acestora sa lamureasca anumite aspecte, in special in conditiile in care pastrez aprecierile, pozitive sau negative, pentru mine?!
Ca sa raspund si la ultima intrebare: ce relevanta are cat as fi plecat eu cu masina din tara? E suficient sa se intample o data, e suficient sa existe posibilitatea sa se intample si ar trebui ca clientii sa fie indreptatiti sa stie cum vor trebui sa actioneze in acea situatie.
Sper ca intelegi ca numai respectul pe care mi l-ai casigat pana acum ma face sa iti ignor ultimul mesaj si sa nu il tratez ca pe unul voit tendentios.
kroko
QUOTE (G e o r g e @ Sep 22 2009, 11:35 AM) *
eu sunt client radacini de multi ani. in toti anii nu am avut nici cea mai mica problema cu acordarea garantiei sau cu serivsarea masinii. oamenii s-au purtat impecabil cu mine.
povesti am auzit o groaza si sunt satul de ele.
atata timp cat mi se ofera garantie , si e pe bune (am schimbat discuri la tribeca spre ex) de ce sa ma plang ? ce ma intereseaza cine plateste garantia ... pe bune acum . eu o am si beneficiez de ea . mi se rupe de cine o plateste atata timp cat o plateste .
......

In definitiv, asta e esenta. Daca un dealer se achita de obligatiile privind garantia, "chapeau bas" !
N-am avut probleme de niciun fel cu radacini ( 2 masini luate acum 4 ani de la ei ) si inca 2 luate din Germania acum 2 ani care sunt in garantie la SMT.
G e o r g e
discurile au fost schimbate la radacini pe garantie la tribeca pe la 5000-7000 km nu mai stiue exact. cu noile discuri s-a facut ceva distanta fara probleme . thumbsup.gif

@klm : cand jaguarul e masina care ai vedea-o in fata castelului tau nu stiu ce te ataci asa pe aria subaru. noi astia cu praf si masini care scartaie si mai si pica.
GLC120
Trebuie sa raspund baiatului hotarat si inteligent. Poti sa iei ce masina vrei si sa pui orice intrebare. Din pacate locul si tonul sunt nepotrivite, dupa cate ai "enuntat" sau "aplaudat".... la adresa marcii Subaru si a posesorilor.

Pentru intrebarile acestea retorice exista email, sau telefon, sau prieteni. Daca te-ai abtine sa ataci (si) dealerii Subaru fara sa ai legatura cu subiectul ar fi de apreciat.

kroko sa stii sa sunt foarte multi cetateni care nu au avut nici un fel de probleme cu dealerul auto, si care conduc fericiti Matiz, Logan, Albea, Symbol, Aveo, Kangoo sau orice alta masina. Probabil ca si CUV Hoover powered by Mitsubishi.
Important este ce probleme apar, cat sunt de dese si cum se rezolva (atitudine, time&money). Aici cred ca avem o problema cu Subaru in Romania, nu numai din cauza drumurilor unsure.gif si combustibilului unsure.gif .
klm
In primul rand, cred ca, ar trebui sa putem accepta ceea ce aduce valoare si obiectivitate subiectului discutat, indiferent de parerile avute in alte topicuri; eu am dovedit de nenumarate ori ca o pot face si asta imi permite sa astept aceeasi obiectivitate din partea partenerilor de discutii.
In al 2-lea rand: eu recunosc ca mi-as hrani vanitatea de detinator de castel cu ajutorul unui Jaguar, unui Ferrari, poate a unui RR si inca alte minuni care mi-or trece prin minte sau prin fata ochilor, greseala mi s-ar parea sa afirm altceva, greseala ar fi sa afirm ca, in conditiile de mai sus, nu mi-as lua un STI sau EVO, dar nu reusesc sa vad relevanta acestui aspect asupra discutiei de fata.
In al 3-lea rand: unde vedeti voi ca atac? unde vedeti ca ma atac? Credeti-ma ca toate mesajele mele de astazi au fost scrise cu zambetul pe buze; nu se vede? pacat smile.gif!
Si in ultimul rand chiar daca nu fac parte din clubul select al posesorilor de masini Subaru, permite-mi sa nu intru intr-o polemica mai indelungata pe acest topic (pentru ca, sincer, cred ca i-ar strica din importanta) si sa-mi pastrez dreptul de a incerca sa rezolv nedumerirea legata de modalitatea reparatiei problemelor ce tin de garantia masinii pe teritoriul unei tari care nu are nici reprezentanta Radacini nici partener insa are servis Subaru.

PS: o parte din "rand"-uri se adreseaza si mesajului urmator, desi persoanei din spatele pseudonimului i-am gasit diverse deficiente.
JohnSA
QUOTE (GLC120 @ Sep 22 2009, 02:10 PM) *
Referitor la politica ciudata de preturi si garantie, oricine poate sa schimbe furnizorul. Dar intr-un fel suntem cu totii afectati. Aceste povesti penibile si aceste preturi aberante, sperie cu siguranta multi clienti. Foarte probabil peste 5 ani voi avea o masina stranie Outback Diesel 5MT (vor fi maxim 100 in Romania) deci putini "nebuni" care sa aduca sau sa tina piese in stoc.

Daca Radacini ofera masini si piese concurand SMT in Bucuresti, este un lucru bun. Din pacate pentru cei cu masini in garantie luate de la SMT....nu ne ajuta cu nimic verymad.gif .

Sau poate ne ajuta avand in vedere ca la SMT nu se repara/schimba mai nimic pe gratis in garantie wacko.gif


Din pacate inca avem o oferta mica-mica la schimbat furnizorul. Acum 5 ani a inceput tentatia Subaru dar, pentru ca povestile rele despre Radacini , cu gafele si impolitetea la adresa clientilor, au circulat repede si vizibil, am luat Mitsubishi.
Anul trecut speranta a revenit, ca arata bine SMT-ul, iar dupa drive test mi-am luat inima in dinti. Din nefericire , intre sediul din Baneasa si cel din Paladi diferenta nu e numai distanta : daca in Baneasa toti erau exemplari la a vibra la nazuintele clientului, in Paladi comfortul a disparut cand, la fiecare intrebare despre modificari marunte, mi se raspundea cu ce pierd la garantie . E ca si cand domnii aceia se trezesc dimineata sa vanze clientii la garantii fara sa inteleage faptul ca am platit un pret pe produsul lor si mai accept si un pret de manopera pentru cu totul alte motive decat acela ca SMT sa salarizeze niste oameni sa ma pandeasca si sa ma descalifice la garantie.
Stiu, e o atitudine generala in tot ce inseamna comert, aceea de a trata cu orgoliu si a te simti ofuscat cand un cumparator vine cu un produs la garantie, iar pentru multi practica de a returna in 30 zile un produs pentru care ti-ai dat seama ca nu e ceea ce doreai pare la limita sf-ului si a tupeului. Totusi, genul de idee ca de vina sunt cumparatorii care nu stiu sa foloseasca produsul achizitionat ar trebui eliminata caci, pana la una alta, tot obligatia producatorului este aceea de a instrui clientii in ceea ce priveste utilizarea produselor. Macar obligatie morala, chiar daca este trecuta si in lege.
Oare o trebui sa asteptam un al treilea autorizat Subaru sau tre sa ne cautam solutii de capul nostru ?
kroko
QUOTE (GLC120 @ Sep 22 2009, 01:20 PM) *
......
kroko sa stii sa sunt foarte multi cetateni care nu au avut nici un fel de probleme cu dealerul auto, si care conduc fericiti Matiz, Logan, Albea, Symbol, Aveo, Kangoo sau orice alta masina. Probabil ca si CUV Hoover powered by Mitsubishi.
Important este ce probleme apar, cat sunt de dese si cum se rezolva (atitudine, time&money). Aici cred ca avem o problema cu Subaru in Romania, nu numai din cauza drumurilor unsure.gif si combustibilului unsure.gif .

Eu stau si ma gindesc cum naiba se intimpla ca numai anumite persoane ( indiferent de masina pe care o au si problemele pe care le intimpina ) nu gasesc intelegere la dealer. Nu e cazul sa enumar masinile in garantie pe care le-am avut, dar nu mi s-a intimplat niciodata sa ma enervez macar la service. Nu zic ca e imposibil sa dai peste un individ la service mai putin amabil sau cu capsa pusa, dar mi se pare destul de importanta si atitudinea noastra cind ajungem acolo. Indiferent ca e vorba despre o revizie sau o problema, refuz sa cred ca discutind civilizat vei fi fugarit prin curte sau va fi cineva obraznic cu tine. Daca TU nu esti obraznic ( si nu te dai ciumegospecialist ) nimeni nu va putea sa-ti raspunda urit pentru simplul fapt ca nu are motiv ! Vreau sa vad si eu persoana aia capabila sa fie obraznica cind interlocutorul discuta civilizat.
De peste 12 ani lucrez cu publicul in domeniul auto, si crede-ma ca imi intra pe usa atelierului destul de des specimene din astea pe care trebuie sa le suport, sa fiu totusi amabil, si nu stiu cum sa scap mai repede de ei. Cind insa imi intra pe usa un individ civilizat, imi face o placere deosebita sa discut cu el, si fac tot posibilul sa-l ajut cu absolut tot ce pot, cistigati fiind amindoi. El ca si-a rezolvat problema, si eu ( poate ) mi-am cistigat un client fidel.
Cind pornesti din start pe ideea "ma fura" sau "sunt prosti mecanicii", nu rezolvi absolut nimic ...



GLC120
kroko, ti-am mai spus, cred ca ai fi un director de marketing la Subaru Greece, faza pe municipiu, excelent.

Sunt curios totusi cum imi vei explica face-to-face preturile de 4600RON pentru o oglinda, 900 RON pentru un schimb de ulei inutil, 1400 pentru schimbat discuri de frana la 15000km cu placutele originale, 4000 EURO (nu incape pe calculator pretul in RON) pentru o turbina, 3900 RON pentru un parbriz (pomana pe langa oglinda rolleyes.gif ).

Eu cred ca cei care explica asa ceva trebuie aiba spor de pericol si sa fuga foarte repede, ei vor fi prada nu vanatorul pe acolo prin curte. Aici te-ai incurcat putin, in rest ne predai o lectie de marketing impecabila.
Watcher
QUOTE
Daca TU nu esti obraznic ( si nu te dai ciumegospecialist ) nimeni nu va putea sa-ti raspunda urit pentru simplul fapt ca nu are motiv ![...]Cind pornesti din start pe ideea "ma fura" sau "sunt prosti mecanicii", nu rezolvi absolut nimic ...

Suna foarte frumos acest pasaj, dar din pacate experienta mea difera de aceasta relatare.
Nu ne-am cunoscut, asa ca pana la momentul acela va trebui sa ma crezi ca sunt o persoana foarte calma si foarte politicoasa.
Spre exemplu, mi se intampla ca persoana de la service, tanar, de varsta aproximativ egala cu a mea sa imi vorbeasca cu 'tu' desi nu ne cunoastem iar eu ii vorbesc numai cu 'dvs'. Iti dau acest exemplu legat de politetea clientului si efectul ei asupra 'omului de service'

Legat de 'ma fura' : eu am in anturaj multe fete.
De nenumarate ori au avut situatii de genul 'doamna, masina care ati lasat-o la service nu mai porneste, este blocat la-la-la ul, trebuie neaparat schimbat, costa jde milioane'. Zici 'nu cred, nu mai faceti nimic, lasati-o exact asa, o iau inapoi asa cum era de dimineata, ma duc sa o carpesc eu' si in mod miraculos se gaseste o metoda de a 'sufla' , 'lega', 'refolosi' obiectul care era defect iremediabil si care trbuia adus de urgenta de la Polul Nord...
-
Legat de 'ma fura/sunt prosti mecanicii' : in special la masinile noi, si la service-uri autorizate de cate ori ai auzit pe cineva sa comande un kit de reparatie turbina, o elice noua, etc comparativ cu 'schimbam TOT ansamblul' ?
- mi se aprinde becul de 'check engine'. ma duc la service, se citesc erorile si ies:
a) fuel temperature too high
cool.gif steering colun position wrong
Asta in conditiile in care mi se schimbase caseta de directie, si mai mult, reclamam ca masina trage intr-o parte.
Raspunsul" aa, a fost de la temperatura motorinei, nu-i nimic',, 'daa, eroarea ailalta nu conteaza, e de la senzor'...


Legat doar de 'sunt prosti / nesimtiti mecanicii' : sa iti dau exemple:
- julitura pe bara fata, comandata alta bara, trebuia sa o vopseasca si sa o monteze. timp estimat de executie 4 zile :-O. lasa masina aici 4 zile. dupa 3 nu se apucasera de ea. de ce am stat 3 zile fara masina?
- (la avensis) exista o problema binecunoscuta (toti userii o reclama, exista service bulletin) legata de chederul stanga fata: suiera. Ma duc la service (repet, vazand 100 de discutii si stiind de service buletin) si imi zice 'stimabilul domn' "nu am auzit de asa ceva pana acum, ce sa ii facem noi?"
- 'domnu mecanic, neonul se reflecta diferit in acoperis si in capota, ati vopsit prost capota' : 'nu e domne, e de la neon' ninja.gif

Cu toti astia am vorbit mereu cu Dvs, cu zambetul pe buze si fara a ridica tonul sau e folosi vreo abordare 'confruntationala' .
"si la ce mi-a servit?" :-)


PS: Intrebare : care e diferenta diferenta intre '4motion' si 'quattro'
raspunsuri:
- reprezentant VW: NICI UNA
- reprezentant Audi: sunt materiale mai de calitate

Oare faptul ca eu stiu ca pe VW 4motion inseamna diferential central Haldex si care distribuie standard 90-10 (sau ceva de genul) iar la Audi (de la A4 in sus) quattro inseamna torsen care distribuie 50-50, asta ma face 'ciumegospecialist' ?

GLC120
QUOTE (Watcher @ Sep 22 2009, 06:11 PM) *
Legat de 'ma fura' : eu am in anturaj multe fete.


Nu mai merge cu ele la service. Mecanicii nu se mai pot concentra.
Watcher
Genial!
Sa vedem daca pot sa fac semantura din asta...
LE: am putut

2 la mana: eram la GTC si vine masina de piese (nu mai stiu ce distribuitor).
Si toata lumea se opreste, se striga unii pe altii. Cica 'fii atent'.
Firma respectiva avea urmatoarea promotie: luase niste modele, inalte, bronzate, cu sani, le machiase strident si le imbracase FOARTE sumar. Ele aveau ca singur scop sa umble impreuna cu cel care ducea piesele incoace incolo - din service in service...
Se facea pauza de fiecare data cand veneau aia. Zicea magazionerul ca facea in fiecare zi cel putin o comanda si un retur :-)
kroko
@Watcher
Nu contest ( ar trebui sa fiu idiot sa spun sau sa cred ca nu exista astfel de personaje ) ca exista si situatii de care spui, mai ales ca ai trecut prin ele... Ideea e ca NOI, astia "putinii" cu Subaru, nu avem parte nici la radacini, nici la SMT de asemenea tratamente. Daca in 4 ani nu m-am lovit de persoane de genul dinainte, inseamna ca "ei" nu exista la dealerii astia.
Putin off-topic: am fost la midocar ( pentru prima oara in viata mea ) cu golful sotiei la prima revizie ( vreo 10k km ). Mai oameni buni, personalul a fost de nota 10 cu felicitari !! Nu m-am dat "specialist", le-am spus ca masina are o vibratie ciudata ( sunet de vibratie mai degraba ), si dupa vreo juma de ora mi-au spus ca nu gasesc sursa... Ok, am zis, mai vedem, si am plecat. Dupa vreo 2 saptamini a descoperit un coleg din service-ul care-i in curte cu mine ce era : capacul de plastic de la baterie ! Nu ii consider idioti ca n-au gasit sursa zgomotului, ci doar ca n-au fost inspirati.
Parerea mea e ca intotdeauna important e sa nu faci scandal. Pot gresi si ei, si noi. Dar daca discuti civilizat, sansele sa rezolvi problema sunt infinit mai mari, sau pur si simplu exista ! Cu scandal nu rezolvi niciodata nimic, sau rezolvi pe moment, dar pe viitor trebuie sa schimbi atelierul.....
G e o r g e
deja suntem pe general . nu mai vb doar de subaru . v-am spus de chestia asta de la incpeutul topicului. pastrati aici discutii despre subaru .
bogcot76
Mai mai mai ce s-a mai incins topicu...............

S-au spus multe si bune si rele pana acum, insa trebuie sa acceptati un lucru (sau nu, dar e opinia mea) - in Romania din pacate exista in toate domeniile un nivel destul de precar al specializarii si supraspecializarii intr-un domeniu anume - eu il numesc maneilsm profesional.

Bineinteles ca exista si exceptii - peste tot exista niste oameni care vor cu adevarat sa faca treaba, sa invete cat mai bine sa faca ceva si chiar sa faca profesionist acel ceva, sa fie binevoitori etc. Si fac referire aici la domenii ce cuprind de la instalatori, zugravi, chelneri, MECANICI AUTO pana la medici ca doar cu asta ma ocup si ma apuca dracii cand vad ce tampenii fac in jurul meu unii colegi de breasla. Insa revin, pentru numele lui Dzeu, in Romania nivelul de pregatire in toate domeniile este "care este".

Si atunci ce de facut?

Pai sunt doua variante:

1. Te duci in necunostinta de cauza, senin, foarte politicos, foarte civilizat ( si cred ca roadrunner care probabil m-a reperat poate confirma asta), si tot foarte politicos si civilizat iei teapa si atunci incepi sa intrebi si tu in stanga si dreapta, sa citesti forumuri etc si te reorientezi - adica ex meu - pleci de la SMT la Auto Kino - nu ma obliga nimeni sa mai merg la SMT. Poate o sa zica cineva - da ce te doare nene ca a costat cat a costat factura ca doar era pe casco - pai in curand o sa conteze - una e sa ai o dauna de 6000 euro si alta e sa ai una de 2000 euro cat era in realitate costul reparatiei.

sau

2. Cunosti pe cineva de la Service (cum sunt aproape sigur de unii dintre cei multumiti la maxim de pe aici), si nu te doare capu nenica. Servicii maxime, stress minim. Si voi da tot exemplul meu - am avut un "client" sa-i zicem, sef de Service destul de rau famat din Grupul Porsche, insa eu personal am fost cel mai "mutlumit" client din lume thumbsup.gif

Poate mai sunt si alte variante dar nu vreau sa plictisesc.

O intrebare pentru cine stie - concret daca iau masina de la dealer Subaru Germania de exemplu, beneficiez de acordarea garantiei in orice service Subaru din UE?
kroko

QUOTE (bogcot76 @ Sep 22 2009, 05:26 PM) *
..... - una e sa ai o dauna de 6000 euro si alta e sa ai una de 2000 euro cat era in realitate costul reparatiei.

sau

Ti-am explicat ca ai citi aiurea factura

QUOTE
O intrebare pentru cine stie - concret daca iau masina de la dealer Subaru Germania de exemplu, beneficiez de acordarea garantiei in orice service Subaru din UE?

http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=335185
bogcot76
QUOTE (kroko @ Sep 22 2009, 08:35 PM) *


Ok, am vazut asta insa nu mai inteleg nimic.

Am un prieten - E.C. ca nu-i dau numele intreg sa nu se supere, care a luat un Forester acum doi ani din Germania - Subaru Dealer, nou nout si a venit cu el logic in Romania. Prima revizie la SMT. Acolo intreaba daca o eventuala problema de garantie se rezolva la SMT. Raspunsul sec a fost ca nu acorda ei garantia ci vor trimite masina in Germania pe costurile nemtilor sau ale lui ?!? si va fi rezolvata acolo blink.gif E pe bune, nu glumesc. Oricum dupa faza asta si el e client fidel AutoKino.

Sa inteleg ca tie ti-au schimbat motorul pe garantie la una din masinile luate din Germania?

kroko
Mie mi-au schimbat motorul la o masina luata de la radacini pe vremea cind erau dealerii grecilor. Daca masina are COC de EU, orice service Subaru e obligat sa-ti acorde garantie daca reviziile au fost efectuate in ateliere oficiale subaru.
Toate piesele inlocuite in garantie sunt suportate de fabricant, asa ca dealerul nu are nimic de pierdut daca iti acorda piesa. Evident daca e de garantie....
bogcot76
[/quote]
Ti-am explicat ca ai citi aiurea factura

Stai ca asta nu vazui - pai cum nenica am citit aiurea factura - iar o luam de la inceput. Ce nu am citit bine? Totul (turbina, galerie, hangarale, manopera etc face 6000 euro - in Germania facea vreo 2000, ca doar m-am interesat concret, in detaliu de totate printr-un prieten neamt ce a vorbit cu ei acolo face to face). Ce nu am citit bine? Faza aia cu DPF-ul macane si cred ca am explicat deja asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.