Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In ce situatie am fost...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2
guerilla
QUOTE (Watcher @ Jun 4 2009, 01:20 PM) *
Aveti voi casco care acopera 'offroadul' ???
In toate politele pe care le-am citit scrie ca nu se acopera accidente produse in afara drumurilor publice, asfaltate.
In nici un caz nu se acopera offroad, concursuri, tractari, etc...

vezi daca nu ceri biggrin.gif iti arat eu polita mea sa vezi ca se poate acoperi orice atat timp cat intrebi si cauti. am facut la asiban pt ca ei mi-au accceptat. singura chestie neacceptata - trecerile prin vaduri.
concursurile se pot acoperi prin polita separata. dar cand te duci la o iesire nu te duci la concurs, nu? whistling.gif
Watcher
Complet offtpic da te-am prins: Eu stii ce polita vreau pt nissan: sa imi acopere numai daunele TOTALE gen furt, incendiu, vandalism, cazut pom, evitat biciclist si arsturant ca pitonul, etc.
Nu partiale din vina mea, pentru ca iesi groaznic de scumpa (2600 euro / an :-O )
guerilla
scuze pt offtopic, vom muta mesajele astea daca deranjeaza! scuze inca o data!!!
watcher, asa e cu casco la masini mai vechi - foarte scumpe politele!!. dar la cele noi, casco e mai ieftin. la masina iesita din leasing imi cer astia pe casco mai mult decat am platit in primul an de leasing iar valoarea asigurata e aproape de jumate!!
end offtopic.
andrei5130
Am fost astazi la SMT cu Suby pentru inspectie, am avut placuta surpriza sa fiu primit avand in vedere ca m-am dus acolo ca bizonul fara sa dau un telefon in prealabil sa intreb daca au o gaura in progam, avand in vedere ca au aceasta campanie cu inspectia gratuita programarile erau facute pana pe data de 14 -15 si nu aveau nici o rampa goala si masinile programate asteptau sa intre, au facut loc la tinichigerie care nu este in acelasi loc cu servisul si au trimis un mecanic cu mine acolo unde rampa era deja goala cand am ajuns, pe drum pana acolo a mers mecanicul, tremuratul este de la ambreaj care a fost suprasolicitat in incercarea sotiei de a scoate masina de acolo si se pare ar fi patinat cam tare, variantele sunt 2 crapa sau isi revine eu o prefer pe adoua, masina nu a suferit nici un alt fel de avarii,turbina e ne atinsa protectia de la galeriile de evacuare foarte putin atinsa, filtrul de particule a scapat si el ca prin minune numai cu o mica julitura, pe langa plastice rupte, mult noroi indesat pe la motor pe care mecanicul l-a scos fara sa stea pe ganduri sau sa il rog eu, din discutia cu mecanicul am tras concluzia ca sunt foarte bine pregatiti, am putut sa stau pe langa masina si mi-a aratat tot ce se intamplase, constatarea a costat mai putin decat am presupus eu tinand cont ca am aparut pe ne pusa masa 116 ron cu tva inclus, am inceput sa imi mai schimb parerea despre cei de la SMT, in concluzie masina e mai mult de cat bine daca se poate spune asa, concluzia e una tot ce tine de mecanica si accidente severe in mod sigur la ei am sa ma duc sa le fac, mi-a placut foarte mult de mecanic si de modul cum se ocupa de masini, avand in vedere ca in astfel de situati nu platesc eu ci casco prefer sa ma duc unde sunt cel mai bine pregatiti...

...se pare ca nu am precizat ca minunatul sant nu se afla in offroad ci pe sosea, pe una din stradutele din cartierul Giulesti Sarbi unde tocmai ce se sapase pentru canalizare, santul acoperit de o mare balta un autobuz in fata mea a trecut fara probleme fara ca macar sa se clatine si eu in urma lui am crezut ca balta e ok si nu ascunde nimic, de aici si frustrarea mea, nu imi mai fac probleme cu casco imi acopera pana si drumurile care nu sunt rutiere asa scrie pe polita, marea problema era trepidatul ambreajului si perioada care ar fi stat masina in service,


am primit inco veste buna in legatura cu scutul metalic pentru OBKd se pare ca mai oficial mai neoficial intr-un viitor nu foarte indepartat au sa fie pe lista de accesorii, intre timp vreau sa duc toate scuturile la un tinichigiu sa vad da poate sa le copieze si sa le faca din metal, ar fi minnunat, am intrebat daca se pierde garantia daca montez un scut confectionat si mi-sa zis ca atat timp cat se folosesc prinderile existente nu este nici o problema...

... acum ceva mai multa vreme am postat despre experianta mea cu siguranta arsa si cu nemultumirea mea in legatura cu costul manoperei, atunci ca si acum am fost tot cam pe nepusa masa, am fost servit fara probleme si fara programare. Deasemenea vreau sa ii cer scuze baiatului de la receptie ca l-am banuit ca mi-ar fi luat o siguranta de la mine pe care ulterior am crezut ca mi-a facturato, lucru care nu se intamplase...


va tin la curent cu ce se mai intampla pana una alta trbuie sa ma duc sa deschid dosar de dauna ...




hdi
Bine ca nu e mai rau dar....daca trepideaza si e de la ambreiaj, ce naiba sa aiba ca sa-si revina singur?
In alta ordine de idei, mi s-a recomandat si mie calduros sa vin la Bucuresti pt. probleme mai serioase pt. ca baietii de aici sunt scoliti prin Japonia in timp ce pentru restul tarii trainingul il fac cei din Buc cand se intorc de acolo...Asa ca: revizii unde e mai ieftin iar problemele mai serioase la SMT Bucuresti.
GLC120
Nu inteleg cum ar putea ambreiajul sa isi revina singur dar e vorba de Subaru aici, sa nu uitam ! O functie selfrepairing nu ar mira pe nimeni. unsure.gif

Ii doresc lui Andrei sa se rezolve rapid. Jos palaria daca asiguratorul plateste reparatii la ambreiaj dupa un astfel de "eveniment".

Poate ne spui si noua ce firma si cat costa rolleyes.gif
andrei5130
Mei ... tu de ce nu dormi?
GLC120
Cine? Moi? De abia am deschis calculatorul.
andrei5130
Casco acopera numai ce este din cauza loviturii, daca discul e avariat din cauza unuei exploatati incorecte nici nu intra in discutie, nu am inteles eu prea bine din ce motiv face asa dar am fost asigurat ca nu e nimic care sa puna in pericol integritatea masinii, trepidatiile au scazut in intensitate pana aproape ca nu se mai simt, am inceput sa schimb dinnou peste 2500 si probabil asta sa fie motivul (imi dau si eu cu parerea), casco il am la Omniasig si a fost aproximativ 1500/an....
pista
Andrei, in cele doua locuri verificate de mine nu au scut metalic pt. OBK. In curand va apare pentru OBD (probabil aceasi sursa unde ai vorbit si tu) in celalalt loc sunt dispusi sa confectioneze la o comanda de 5 -10 buc. Preturi nu am inca.
Nici in service-ul local Subaru nu au montat inca scut metalic pe OBD, s-a deschis anul trecut si inca nu au vandut multe masini.
andrei5130
QUOTE (pista @ Jun 5 2009, 03:51 PM) *
Andrei, in cele doua locuri verificate de mine nu au scut metalic pt. OBK. In curand va apare pentru OBD (probabil aceasi sursa unde ai vorbit si tu) in celalalt loc sunt dispusi sa confectioneze la o comanda de 5 -10 buc. Preturi nu am inca.
Nici in service-ul local Subaru nu au montat inca scut metalic pe OBD, s-a deschis anul trecut si inca nu au vandut multe masini.

Multumesc mult Pista, si eu ma gandeam ca daca ne gasim mai multi am putea sa dam o comanda, poate daca pana apar pe piata nu ne luam poate ne strangem mai multi si comandam toti sa putem negocia (fiind o comanda mai mare), pretul la cel de plastic este de 1200 fara tva cel de metal ma astept sa fie tot peacolo dat fiind ca elementele de plastic in Japonia suporta niste taxe foarte mari si de aici pretul asa de ridicat....
hdi
N-ar trebui sa coste mai mult de 5-6 mil. Eu cel putin nu vad cum ar putea costa mai mult. Pe ala de la 307 am dat vreo 2 mil in 2005.
FAR EASTERN
QUOTE (andrei5130 @ Jun 5 2009, 12:31 AM) *
...se pare ca nu am precizat ca minunatul sant nu se afla in offroad ci pe sosea, pe una din stradutele din cartierul Giulesti Sarbi unde tocmai ce se sapase pentru canalizare, santul acoperit de o mare balta un autobuz in fata mea a trecut fara probleme fara ca macar sa se clatine si eu in urma lui am crezut ca balta e ok si nu ascunde nimic, de aici si frustrarea mea, nu imi mai fac probleme cu casco imi acopera pana si drumurile care nu sunt rutiere asa scrie pe polita...


Ai precizat dar cred ca n-a observat Watcher...
Iar la... unde a zis guerilla, excluderea referitoare la drumuri se refera la cele INCHISE circulatiei publice. Adica acolo unde este indicator...

Cat despre frauda... se pedepseste.
andrei5130
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 5 2009, 10:10 PM) *
Cat despre frauda... se pedepseste.

stim cu toti ca frauda se pedepseste... lafel cum banuiesc ca toti stiu ca informatiile de pe forum sunt pubilce...
vlademir
Raportez o iesire din noroi, azi noapte, pe ploaie, pe un drum de tara. Masina a alunecat frumos spre stanga, si continua sa alunece cand acceleram. Dezactivarea tractiunii a transformat-o insa in cal de povara si a plecat fara probleme.
bakero
scuze,dar nu prea inteleg cum ai dezactivat tractiunea integrala....si nu inteleg cum ai iesit fara tractiune integrala...adica...ma intelegi....
GLC120
A dezactivat controlul stabilitatii acel VDCS (prezent la Outback Diesel si 3.0 A/T).... Se recomanda dezactivarea daca ramai blocat in zapada adanca sau noroi. Nu mai este franata roata care se invarte in gol si uneori asta ajuta....
vlademir
Multumesc, GLC (frumos nume, inteleg ca R2D2 era ocupat smile.gif ). Am vrut sa scriu tractiunea inteligenta, am apasat pe butonul din stanga volanului al treilea, ultimul spre volan, scrie TRC OFF parca, si astfel au tras toate rotile, indiferent de suprafata pe care se aflau.
GLC120
Nu cred ca era ocupat R2D2. Pur si simplu l-am ratat.... Apropos de la ce vine? Am o masina celebra care se cheama LC120 deci nu sunt chiar taste la intamplare unsure.gif

Pe buton e desenata o masinuta pe niste sleauri si scrie OFF dedesubt. Dupa ce il apesi (deconectezi controlul stabilitatii) apare pe bord aceeasi masinuta pe sleauri taiata in diagonala. drive.gif
vlademir
QUOTE (GLC120 @ Jun 29 2009, 10:32 PM) *
Nu cred ca era ocupat R2D2. Pur si simplu l-am ratat.... Apropos de la ce vine? Am o masina celebra care se cheama LC120 deci nu sunt chiar taste la intamplare unsure.gif

Pe buton e desenata o masinuta pe niste sleauri si scrie OFF dedesubt. Dupa ce il apesi (deconectezi controlul stabilitatii) apare pe bord aceeasi masinuta pe sleauri taiata in diagonala. drive.gif

http://en.wikipedia.org/wiki/R2-D2
GLC120
Se pare ca daca esti pilot adevarat nu ai nevoie de 250 CP. Situatia era urmatoarea:

ora 0H00 intrarea in Pasajul Muncii dinspre Dristor. pe partea stanga o masina "parcata" cu botul orientat invers si farurile toate aprinse in ochii mei inmarmuriti !! Doua roti erau pe trotuar, masina aliniata perfect. Plouase dar ma intrebam cum a reusit: a intors in pasaj ? unsure.gif A facut un tete-a-queue ?

Merita vazut ... asa ca am profundat putin. Spatiul dintre cele doua sensuri de mers este amenajat frumos cu iarba, gard viu, copacei, flori si chiar niste alei. Are minim 10 m latime si un fel de trotuar pe margini.

Meseriasul sau meseriasa venise pe partea cealalta dinspre Iancului, pierduse controlul si trecuse peste/prin 6 borduri pe care partial le si distrusese. Traversase in unghi de aprox 45 de grade. Masina s-a oprit singura exact in pozitia in care o vazusem. Probabil ca nu e semn acolo de parcare interzisa deci nici nu gresisera cu ceva dpdv regulament blink.gif Pneurile toate sparte, altfel masina arata OK. Va las pe voi sa ghiciti marca !

Nu am intentia sa critic dar intreb si eu: ce viteza avea si cat de idiot trebuie sa fii ? E o curba usoara la dreapta cand iesi din pasaj. O poti lua cu 150 in orice masina ermm.gif sau 220 in orice Subaru. Fizica e uneori complicata si trebuie sa fii radar tot timpul de jur imprejur, dar cine s-ar gandi sa se fereasca de masini care vin de pe sens opus intr-un pasaj, peste borduri inalte si minim 10m de spatiu verde ! Daca nu se oprea la ultima bordura si venea alt meserias pe sensul celalalt cu 100 km/h?
kroko
Beemvee ?? drive.gif
solmar
poze?
GLC120
Nu aveam decat telefonul, am incercat dar nu se vedea nimic. Daca treceti pe acolo se vad probabil urmele, cel mai bine de sus, de pe iesirile laterale. In tara asta nu trebuie sa pleci fara camera foto/video nicaieri. Nu stii ce pierzi !

Eu insa contez pe increderea voastra rolleyes.gif Poate fac un desen si il trimit la Loolee sa il prelucreze putin. Punem si un BMW in locul Loganului din realitate ? unsure.gif
GLC120
Pregatind o ascensiune pana la Lacul Iezer, am ramas perplex citind pe un forum, ce a facut un baiat cu bicicleta.

Dorind sa faca niste trasee in muntii Iezer-Papusa cu bicicleta si/sau pe jos a aranjat sa ajunga la Cabana Cuca sau in zona cu autocarul. Soferul autocarului l-a enervat (poate probleme cu bicicleta in cala unsure.gif ) asa ca omul si-a luat echipament si mancare pe bicicleta adevarata cu portbagaj, lumini.... si a plecat in NOIEMBRIE, la ORA 19, din BUCURESTI inspre CABANA CUCA. Temperatura negativa, distanta 180 km. Era SINGUR. A ajuns la 6H30. Anul: 2008.

A dormit juma de ora si apoi a plecat cu grupul la un traseu pe creasta, pe jos !

Ulterior am mai discutat pe tema asta si inclin sa il cred.

Inutil sa va spun ca dupa aceasta poveste drumul pana acolo (cu ceva adrenalina am ajuns pe la 2350m) mi s-a parut o simpla excursie la iarba verde.

Click to view attachment

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.