IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

In ce situatie am fost...

This topic is about In ce situatie am fost..., the author, LooLee, wrote about: Initial am vrut sa-l numesc Pe unde am ajuns, dar am preferat situatie (exprimare mult mai generala), pentru ca ar trebui sa fie un topic unde posesor ... To read more just scroll down

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> In ce situatie am fost..., Mai mult sau mai putin normala
LooLee
post May 1 2009, 08:47 PM
Post #1


rider on the storm
****

Group: Membri
Posts: 213
Joined: 19-February 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 40.748



Initial am vrut sa-l numesc "Pe unde am ajuns", dar am preferat "situatie" (exprimare mult mai generala), pentru ca ar trebui sa fie un topic unde posesorii de Subaru (indiferent de model) sa posteze despre diferite intamplari inedite sau provocate, de preferat insotite si de fotografii.

In cazul de fata, azi, pe 1 mai trezindu-ma de dimineata cu chef de aventura, mi-am luat unul din tovarasii de viata si am trecut peste Dunare in Tulcea cu intentia de a ajunge la Mina Cerna in Muntii Macinului. Mina stiam ca este inchisa, dar nu m-am asteptat sa fie inchise si toate drumurile de acces. Atunci un pic frustrat de situatie am cautat primul drum din apropiere care se intersecta cu DN-ul cu intentia de a ocoli zona si de a ajunge unde doream.
Numai ca drumul mergea oarecum paralel cu soseaua, moment in care cu un pic de curaj am parasit drumul de expoatare, singura varianta de a ajunge in varf fiind urcand direct spre acesta.
Palpitant. Am urcat cca 400-500 m, apreciez o diferenta de nivel dintre carosabil si punctul unde m-am oprit de aprox. 60-80 m, dar cea mai provocatoare a fost panta pe anumite sectiuni, lejer de 40%. Masina s-a comportat exemplar, se simtea ca trage, dar sincer nu m-am asteptat sa se comporte asa. Imi pare rau ca nu am putut filma.

Asa cum spuneam sa se adune aici toate nebuniile Subaru, indiferent de natura lor.
Attached File(s)
Attached File  Cerna1.jpg ( 462.2K ) Number of downloads: 42
Attached File  Cerna2.jpg ( 684.74K ) Number of downloads: 56
Attached File  Cerna3.jpg ( 706.37K ) Number of downloads: 45
Attached File  Cerna4.jpg ( 507.2K ) Number of downloads: 35
Attached File  Cerna5.jpg ( 677.21K ) Number of downloads: 33
Attached File  Cerna6.jpg ( 478.03K ) Number of downloads: 41
Attached File  Cerna7.jpg ( 637.28K ) Number of downloads: 44
Attached File  Cerna8.jpg ( 709.75K ) Number of downloads: 34
Attached File  Cerna9.jpg ( 514.44K ) Number of downloads: 36
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 1 2009, 09:11 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Frumoase si pozele si fetita si masina. Cine zicea ca Subaru nu poate trece peste munti !? unsure.gif
Nu mai era zapada pe varfuri ? blink.gif

Poate punem pozele pe topic-ul dedicat poze&video.

This post has been edited by GLC120: May 1 2009, 09:11 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post May 1 2009, 09:16 PM
Post #3


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



fain, sa-ti fie de bine.
misto si pozele thumbsup.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post May 1 2009, 09:42 PM
Post #4


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Excelent! Mai vrem.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LooLee
post May 1 2009, 09:57 PM
Post #5


rider on the storm
****

Group: Membri
Posts: 213
Joined: 19-February 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 40.748



Multumesc.
@GLC120 Zapada se duce repede, e altitudinea mica, 3-4-500m.
@hdi Orcand voi mai avea posibilitatea. Pacat ca timpul liber este un lux.
Dar de la unul, de la altul, se aduna thumbsup.gif

This post has been edited by LooLee: May 1 2009, 09:59 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post May 4 2009, 12:06 PM
Post #6


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Situatie asemanatoare dar locatie diferita (intre Buzau si Vrancea) in aceiasi zi, pe drumuri forestiere unde se vedeau numai urme de taf si de boi si cu aceiasi parere de rau ca in momentele cele mai impresionante ale excursiei nu am putut filma dar ma bucur si de poze ...
Attached File(s)
Attached File  200905031166.jpg ( 206.25K ) Number of downloads: 28
Attached File  200905031164.jpg ( 484.19K ) Number of downloads: 27
Attached File  200905031165.jpg ( 156.52K ) Number of downloads: 61
Attached File  DSC09979.JPG ( 2.78MB ) Number of downloads: 47
Attached File  DSC00009.JPG ( 2.55MB ) Number of downloads: 25
Attached File  DSC00010.JPG ( 2.54MB ) Number of downloads: 54
Attached File  DSC00011.JPG ( 2.45MB ) Number of downloads: 72
Attached File  DSC00012.JPG ( 2.36MB ) Number of downloads: 35
 


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobita
post May 4 2009, 02:22 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 176
Joined: 21-May 08
From: Botosani
Member No.: 117.145



QUOTE (andrei5130 @ May 4 2009, 11:06 AM) *
Situatie asemanatoare dar locatie diferita (intre Buzau si Vrancea) in aceiasi zi, pe drumuri forestiere unde se vedeau numai urme de taf si de boi si cu aceiasi parere de rau ca in momentele cele mai impresionante ale excursiei nu am putut filma dar ma bucur si de poze ...


Bravo bravo, cit mai multe poze de astea thumbsup.gif


--------------------
Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988
Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi
Solenza 2004
BMW R1150 GS Adv 2004
4 wheels move your body, 2 wheels move your soul...
Desigur, Subaru este exceptia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post May 4 2009, 03:58 PM
Post #8


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (andrei5130 @ May 4 2009, 12:06 PM) *
Situatie asemanatoare dar locatie diferita (intre Buzau si Vrancea) in aceiasi zi, pe drumuri forestiere unde se vedeau numai urme de taf si de boi si cu aceiasi parere de rau ca in momentele cele mai impresionante ale excursiei nu am putut filma dar ma bucur si de poze ...



WOW!!! Uite ce poate sa faca un om priceput cu un Outback!
In ultima poza aveai o roata din spate in aer, nu? Ai si arat nitel cu botul. Cum se simte masinuta? Sunt convins ca bine (stiu ca are un tacanit dar ala nu trece rolleyes.gif ).
Povesteste si tu aici sau in alta parte aventura; spune-ne ceva despre cum s-a comportat masina etc. thumbsup.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post May 4 2009, 10:56 PM
Post #9


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (hdi @ May 4 2009, 03:58 PM) *

WOW!!! Uite ce poate sa faca un om priceput cu un Outback!
In ultima poza aveai o roata din spate in aer, nu? Ai si arat nitel cu botul. Cum se simte masinuta? Sunt convins ca bine (stiu ca are un tacanit dar ala nu trece rolleyes.gif ).
Povesteste si tu aici sau in alta parte aventura; spune-ne ceva despre cum s-a comportat masina etc. thumbsup.gif

Cea mai mere pasiune a mea sunt drumurile forestiere, am cautat un drum din categoria amintita pentru a venii cu o propunere de traseu la o urmatoare intalnire...

Desi drumul era acoperit cu frunze nu am simtit nici o secunda ca pierd controlul masini atunci cand urcam iar la coborare treapta 1 a avut cel mai greu cuvant de spus, de altfel e a fost cea mai folosita, aproximativ 70% din drum, in cele mai fioroase urcari turometru nu a depasit 3500 rpm si credetima ca nu au fost putine, cea mai spectaculoasa urcare a fost o rampa de 300 -350 m cu o inclinatie de aprox 30-40 de grade serpuita, pe care la coborare nu am luat-o in seama dar in momentul in care a trebuit sa o fac in sens invers am cam avut emotii e drept ca pe buna dreptate dar se pare ca Scooby poate mai mult si ca deobicei ne-a lasat pe toti cu gura cascata inca o data, unul dintre pasageri a afirmat : "Daca nici acum nu esti convins ca merita banii..." moment in care ma umflu si mai tare in pene si zic: Vezi bei asta inseamna subaru si AWD...
In masina am fost 4 persoane din care 2 au stat in permanenta in masina iar ceilalti 2 ocazional mai dadeau din crengile cazute pe drumul ce mergea pe o culme de deal impadurit presarat pe alocuri cu poienite dementiale , distanta parcursa a fost de 10 km dus si retur adica 20, durata incursiuni in padure a fost de 2 oer si 30 min, din cauza de posibila ploaie si lipsa cauciucuri de noroi combinata cu o foame acuta am hotarat sa ne intoarcem acasa fara a vedea unde si de ce duce drumul ...

dezavantaje: botul masini putin cam lung pentru ce am cerut eu de la masina sau poate nu am ales cea mai buna ruta in 1 sau 2 situati moment in care am cam pupat pamantu si scuturile din plastic (astea pentru confortul meu psihic).

avantaje multiple: diferentialul spate de si nu aveam prea mare incedere in el a tinut cu tot dinadinsul sa ma surprinda cu fiecare ocazie, suspensia spate care nu lasa masina sa topaie prea mult centura pretensionata care ma tragea in scaun de fiecare data cand considera ca trebuie, daca vreti va mai zic dar creed ca le stiti...


CEL MAI MARE AVANTAJ AL MASINI ESTE MOTORUL MINUNATUL BOXER DIESEL CU UN CONSUM DE 14% IN CONDITII DE EXPLOATARE SEVERE

P.S. OBK pe asfalt Tacanitul rezista, OBK pe zapada Tacanitul rezista, OBK prin padure Tacanitul rezista!!!

P.P.S. HDI de ceva vreme este gluma mea preferata (cea cu tacanitul la volan)...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LooLee
post May 5 2009, 12:52 AM
Post #10


rider on the storm
****

Group: Membri
Posts: 213
Joined: 19-February 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 40.748



Ma bucur pentru tine, in primul rand pentru propria ta convingere, cat au inteles pasagerii tai nu mai conteaza atata vreme cat volanul a fost in mainile tale iar "feeling-ul" ti-a apartinut integral.
Apropo de cererea lui @hdi referitor la comportamentul masinii, ca sa fac o completare a postului anterior, practic traseul meu a avut 2 etape, una "piece of cake" pana la jumatate pe care am urcat-o pe nerasuflate oprindu-ma langa o cariera de piatra. A doua etapa a fost cea forte, extazul, practic era o ravena care urca spre platoul superior, pe care in prima faza am abordat-o pe partea stanga unde terenul parea "doar" inierbat, dar sub iarba fiind denivelari adanci, dupa care am traversat ravena pe partea dreapta pentru a evita bolovanisul de mari dimensiuni. Avantajul tridimensional a fost ca privind de jos in sus am putut sa-mi fixez cateva repere. Am realizat ca asceniunea era spectaculoasa avand doar un singur reper vizual, culoarea bleu, cerul si unul acustic, tacerea Dariei, care a inteles ca ceva se petrece si e cazul sa taca dupa 60 de km de vorbit continuu. Atat la ascensiune cat si la coborare am utilizat treapta 1, fara sa bag prea mult in seama diferentialul (intr-un post am afirmat ca nu am cunostinte de mecanica), cert este ca motorul tragea, nu lejer, dar fara sa fie foarte turat, cu acceleratia relativ bine calcata cat sa nu simt ca pierd aderenta.
Ceea ce m-a surprins la coborare, atunci cand nu am mai gasit acelasi pasaj de traversare a ravenei (prin cateva locuri se putea traversa altfel riscai sa ramai suspendat datorita malurilor abrupte) am vrut sa asigur masina cu frana de mana, sa cobor si sa inspectez traseul la picior. Desi am ridicat levierul franei de mana la maxim, datorita rampei abrupte, masina pur si simplu aluneca usor la vale, moment in care a trebuit sa decid de la volan traseul de coborare.
Astfel se traduce "masina s-a comportat exemplar" asa cum spuneam mai sus. Personal am fost placut surprins, context in care inca odata impartasesc entuziasmul lui Andrei.
Sa auzim numai de bine.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post May 5 2009, 02:27 PM
Post #11


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Nu va suparati, despre ce 'diferential' e vorba?
Ca nu imi prea vine a crede ca outbackul are blocant pe spate ninja.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post May 5 2009, 02:40 PM
Post #12


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (Watcher @ May 5 2009, 02:27 PM) *
Nu va suparati, despre ce 'diferential' e vorba?
Ca nu imi prea vine a crede ca outbackul are blocant pe spate ninja.gif

Asa e ai dreptate!

e vorba despre diferentialul deschis de pe spate de la 2D in care eu nu am avut foarte mare incredere...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post May 5 2009, 02:44 PM
Post #13


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



De ce sa n-ai incredere? E autoblocant mecanic? Sau electronic ?


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 5 2009, 03:39 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Watcher, daca te uiti la topicul cu diferentiale, vei constata ca la Subaru este greu sa stii cu certitudine daca pe spate ai sau nu LSD. Si vorbim aici de niste super-specialisti, fani inraiti, care isi idolatrizeaza masina unsure.gif

Eu cred 95% ca e normal (open) dar inca sunt oameni, nu tocmai paraleli cu subiectul care pretind ca e LSD si pe spate.

Cel central la outback este de 3 feluri in functie de motor-transmisie ninja.gif, la Diesel noi avem dif. LSD cu vascocuplaj.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post May 5 2009, 03:54 PM
Post #15


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (GLC120 @ May 5 2009, 03:39 PM) *
Watcher, daca te uiti la topicul cu diferentiale, vei constata ca la Subaru este greu sa stii cu certitudine daca pe spate ai sau nu LSD. Si vorbim aici de niste super-specialisti, fani inraiti, care isi idolatrizeaza masina unsure.gif

Eu cred 95% ca e normal (open) dar inca sunt oameni, nu tocmai paraleli cu subiectul care pretind ca e LSD si pe spate.

Cel central la outback este de 3 feluri in functie de motor-transmisie ninja.gif, la Diesel noi avem dif. LSD cu vascocuplaj.

Dificil subiect ....

la disel pe spate este diferential deschis si centralul este LSD cu vascocuplaj. nu imi aduc aminte unde am postat raspunsul oficial pe care l-am primit...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post May 5 2009, 04:23 PM
Post #16


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



In cazul asta, nu ai de ce sa n-ai incredere.
La situatiile din poze nu exista riscul sa 'ii dai batai de cap' diferentialului :-)
E un drum excelent pentru masinile astea: daca esti atent ajungi cu ea intreaga (nelovita pe dedesubt), simti pe ce ai dat banii, etc.
LA MAI MULTE ! :-)


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post May 6 2009, 10:49 AM
Post #17


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Situatiile din poze sunt parfum si nu au prezentat nici un fel de provocare, inschimb panta abrupta si umeda deloc in linie dreapta acoperita cu frunze uscate a cam fost ... regret ca in momentele cele mai provocatoare am ramas fara baterie la aparat...

Intradevar pe astfel de drumuri simti pe ce ai dat banii! (in cazul celor cu Foerster si Outback)


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 7 2009, 01:20 AM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Alea pline de noroi erau anvelopele stock Yokohama?


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post May 7 2009, 10:33 AM
Post #19


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (M A R I A N @ May 7 2009, 01:20 AM) *
Alea pline de noroi erau anvelopele stock Yokohama?
Da sunt anvelopele stock, pentru drumuri fara pra nult noroi sunt mai mult decat ok ...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rexkroki
post May 8 2009, 11:38 AM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 160
Joined: 2-April 08
From: 46°57? N 7°27? E
Member No.: 116.832



Frumose poze. drive.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 08:43 AM