Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning-ul
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3
20krpm
QUOTE (ozz86651 @ Mar 31 2009, 01:42 PM) *
BMW, nu pontiac. Pontiacul e putin diferit.

pai nu ma, nu ma refeream la ochelarii aia de pe radiator, aia clar sint bmw, ma refeream la cele doua "nari" (ca nush cum sa le spun altfel) de pe capota de motor. compara cu asta.

QUOTE (ozz86651 @ Mar 31 2009, 01:42 PM) *
Apoii cine ar amesteca masina americana de doi leic u masini premium germane? smile.gif

aaa... that guy smile.gif
FAR EASTERN
Tunning din Chinezia.

Murcielago 300ZX


Asta imi aduce aminte de emisiunea aia de pe Discovery cu Lippu si Berny. London Garr(b)age...
Andrei Suzuki
E TUNING, nu TUNNNNNNING.
FAR EASTERN
Yeah, whatever whistling.gif .
air_wolf
QUOTE (Andrei Suzuki @ Mar 31 2009, 09:01 PM) *
Acu am dat si eu de topicul asta.
Hai sa o luam si altfel. Ce ziceti de "personalizare"? E relativa asta cu tuningul.Teoretic tuning poate insemna si jante schimbate.Dar si motor schimbat.E relativa treaba.
Sunt oameni care daca nu au ceva in plus fata de stock nu se simt bine.Si cred ca unii din ei sunt si pe-aici.
Nu sunt de acord cu.... cu scuzele de rigoare am uitat cine a spus-o, cand a zis ca tuning audio nu exista. Ba exista.Si inca cum.Si sunt mai multe feluri de "tuning" audio:pt putere,pt calitate si tot asa.
Si eu ma numar printre cei care prefera sa isi ia o masina ceva mai ieftina,sau hai sa zicem,mai slaba si dupa aia sa mai pun cate ceva pe ea,decat sa imi iau una mai mare,mai tare sau mai buna si sa o tin stock,sa fie pur si simplu o alta masina de pe strada,sa nu stiu care e a mea in parcare.



parca masina ta a cistigat un concurs de tuning audio si a fost si prin reviste. corect? smile.gif eu spun nu ca nu exista, ci ca e aiurea. la db drag de exemplu, cine are o masina mare si bani de difuzoare pe comanda cistiga detasat comparativ cu unul care are aceeiasi bani dar o masina mica. in plus, cine naiba sta sa asculte muzica de calitate in masina, cu toate zgomotele de acolo? e suficient sa fluiere un rulment sau sa bata un amortizor si s-a dus naibii toata investitia in calitatea sunetului. practic, din punctul meu de vedere, sint bani aruncati.
Cristi Horvat
Prefer sa inchid muzica si sa ascult motoru'. E ceva rar sa auzi cum "canta" tot (admisia, evacuarea, motorul) la 8000 rpm.

Dar asta e preferinta mea.
T u d o r
La Corolla? teehee.gif
G e o r g e
ce am facut eu pe masina se cheama tuning sau nu ? ca sunt curios .
o sa umblu un pic si la audio , o antifonare a usilor ceva , nu ca e musai necesar la MB da' poate vedem ce e acolo si ne pregatim pt niste boxe mai bune whistling.gif
G e o r g e
si asta ... ce se mai cheama :
FAR EASTERN
cucuci
imi place culoarea pe priusul acela dar scaunele sparco si modul de deschidere a usilor mi se pare grosolan.
f1anatic
Sincer pe mine ma intereseaza consumul la acest Prius. Dupa ditamai "tuning"-ul cred ca a primit vreo 150 kile in plus de difuzoare, LCD-uri; cabluri; balamale; plastic etc si cred ca va avea un consum...banal. Adica obisnuit, prin comparatie cu alte masini.
22nst
si bara spate cu esapamentul ala... sick.gif
cucuci
f1anatic cred ca totusi au usurat-o putin sa compensez ... vorbesc cel putin de scaunele sparco si cine mai stie ce alte chestii smile.gif (o fi scos roata de rezerva, extinctorul ...smile.gif) )
Alex-F1
QUOTE (HalbaSus @ Mar 24 2009, 09:01 AM) *
Un LCD cu DVD in spate, pentru cand va creste copilul (cica daca ii pui desene animate tace si nu mai urla)


Man, sa nu faci greseala asta!!!! Plus ca din urlat copilul nu se opreste cu tenhologia, ci cu altceva.....intelegi tu..... wink.gif

QUOTE (Andrei Suzuki @ Mar 31 2009, 03:01 PM) *
Sunt oameni care daca nu au ceva in plus fata de stock nu se simt bine. Si cred ca unii din ei sunt si pe-aici


M-ai strigat????!!! biggrin.gif

QUOTE (G e o r g e @ Mar 31 2009, 04:28 PM) *
il cam sustin pe andrei aici


Si io si io..... whistling.gif

Deci io nu cred ca mai are rost sa scriu ceva pe-aici......prietenii stiu de ce..... tongue.gif Zic doar atat: cei mai mari "dusmani" ai mei sunt stock-istii (cei care nu se ating de masina, ci prefera s-o lase asa cum a iesit pe poarta fabricii) si OEM-istii (cei care afirma ca orice element pus pe masina, daca nu e OEM, e kitsch/tiganie etc)......si tot cei din ultima categorie iubesc si expresiile "finut", "discret", "de bun gust" etc.....li s-a urcat acuma vezi-Doamne si lor clasa si rafinamentul la cap, precum romanilor democratia.... confused.gif

Asa putem face si-un topic de combat despre {tuning la} femei.....care/cum va plac?.....ganditi-va cate aspecte ar fi de luat in calcul.....ne-am putea contrazice la infinit si tot n-am gasi un standard universal......asa e si cu tuning-ul la masini......parerea mea ph34r.gif
DRAGOS
mai Alex, unii oameni au alte gusturi, nu cred ca trebuie chiar sa-i urasti biggrin.gif nu ma apuc acum sa-ti dau io lectii de viata (chair nu ar fi cazul cred 36182451.gif ) dar uite, de exmplu io sunt unul din aia pe care-i pomenesti tu acolo cu finut si discret.

Imi plac lucrurile care nu se vad de la 3 km, imi plac lucrurile pe care le poti vedea doar daca esti cunoscator, si mai ales in materie de tuning, chiar nu sunt adeptul spoilerelor pana in pamant la masini cu 150 de cai, eleroanelor de WRX pe loganuri si alte lucruri care evident nu-si au locul. Chiar nu am inteles niciodata de ce sa-ti pui kit de caroserie ultra agresiv pe o masina care ia suta in 9-10 secunde si alte asemenea. Desigur nu e vorba de tine, dar si la tine erau la un moment dat cam multe stikere pentru gustul meu, mai ales puse pe un passat, care prin defintie e o masina eleganta, care nu atrage atentia in niciun fel.

no, offence! e doar o parere! thumbsup.gif
klm
Eu pot spune ca ma incadrez in categoria stock-ist insa modelele de masini pe care le-as alege nu ar permite niciun tunning; exemple: F550, 250 GTO, Mini sau XK; parerea mea e ca orice modificare facuta acestor masini ar constitui o blasfemie.
La fel ca George, si eu as pune 1.4 dizel in spatele unui Mini de 210 CP.
DRAGOS
a trecut timpul de editare:

la femei in mod clar tuningul cat se poate de finut...daca e sa fie tuning. Altfel le prefer stock biggrin.gif

sau te pomenesti ca tie iti place de marinela nitu? 36182451.gif
Alex-F1
QUOTE (DRAGOS @ Apr 21 2009, 04:28 AM) *
mai Alex, unii oameni au alte gusturi, nu cred ca trebuie chiar sa-i urasti


Doamne fereste, Dragos, n-am urat pe nimeni in viata mea si sper sa n-o fac nici de acum inainte!!! rolleyes.gif Ghilimelele alea intre care a fost pus cuvantul DUSMANI au un rol bine definit acolo si sper sa le vada toata lumea.....io ma inteleg bine cu toata lumea, chiar si cu cei care au pareri diametral opuse fata de ale mele, deci nu-i niciun stres.....contrazicerile au si ele scopurile lor {constructive}, dar totul e sa nu sarim calul si sa nu lasam discutia sa degenereze.....suntem oameni la urma urmei si putem controla situatia! Cred ca am mai zis pe undeva ca pana si cativa dintre prietenii mei CEI MAI BUNI mi-au zis, pe vremea cand aveam mai multe stickere pe masini, ca mi-am batut joc de ele, dar asta n-a schimbat absolut cu nimic relatiile dintre noi.....era si culmea sa se fi intamplat asa ceva intre niste oameni cu capul pe umeri! Deci, ca sa concluzionam, Dragos, tocmai te-ai autodeclarat unul din cei mai mari "dusmani" ai mei.....si io care aveam o parere de la f. buna in sus despre tine starwars.gif laugh.gif

P.S.: Si la femei tuning-ul ala finut de care zici poate avea muuuuuulte aspecte.....gandeste-te bine whistling.gif Chiar, facem un topic? Dar sa fie bi-sex, adica sa-si poata si domnisoarele/doamnele exprima optiunile dumnealor.... wub.gif
DRAGOS
mda, ghilimele tale le vazusem, dar am uitat sa pun si eu cuvantul urasti in ghilimele. Oricum, ai inteles ideea biggrin.gif
air_wolf
esapamente made by socrul meu (ex. madac)



- uite, de asta zic eu ca sunetul e inutil in masina. eu asta ascult.
- la asta e super si zgomotul produs de wastegate


specialitatea casei era subaru, preparare completa cu frine brembo si si suspensii ultimate pentru racing... si rollcage-urile de la saftey devices... si preparearea masinilor de raliu... si mai multe... sad.gif pacat ca business-ul asta e sortit pieirii.
FAR EASTERN
Asa ceva se poate chema tuning?
http://gadgets.softpedia.com/gadgets/Autom...iles--7106.html
cucuci
light tuning sau light tuning? smile.gif)
f1anatic
Vreau si eu niste stickere si/sau tuning vizual. Aveti sugestii ?

As dori sa fiu un pic mai discret insa...






guerilla
cate sticlute de oja comunista s-au folosit cand s-a vopsit masina ? 36182451.gif
arata exact ca masinutele vopsite pe vremea copilariei biggrin.gif

Alex-F1
Sper sa dea si user-ul "steph" de pozele astea, ca sa vada ce inseamna o masina "colorata"..... tongue.gif

Bro, din ce domeniu sau cu ce motive vrei sa fie stickerele? Ca sa stim despre ce vorbim..... Cica ultima moda de "discret" (imi place tot mai mult cuvantul asta teehee.gif ) in materie de stickere, sunt alea care au o culoare f. f. apropiata de cea a vopselei pe care sunt aplicate, tocmai ca sa fie mai greu lizibile si sa te chiorasti mai mult, in incercarea disperata de-a descifra ce vrea sa fie acolo!!!! blink.gif Cool....imi place ideea! yes.gif Chiar azi am vazut pe un audi A6 tunat rau de tot, visiniu f. inchis, un sticker negru pe portbagaj si m-am holbat sa vad ce scrie......damn......scria "NUCLEAR BOMB"!!!! ohmy.gif
f1anatic








Vreo citeva din acestea; vreo citeva flacari; dungi albe pe capota si vreo 8 logo cu STI si cred ca voi ajunge la limita discretului.

laurentiu
CITAT(Alex-F1 @ Apr 22 2009, 03:28 PM) *
Cica ultima moda de "discret" (imi place tot mai mult cuvantul asta teehee.gif ) in materie de stickere, sunt alea care au o culoare f. f. apropiata de cea a vopselei pe care sunt aplicate, tocmai ca sa fie mai greu lizibile si sa te chiorasti mai mult, in incercarea disperata de-a descifra ce vrea sa fie acolo!!!! blink.gif Cool....imi place ideea! yes.gif


Si care ar fi rostu' sa pui niste sticker-e f apropiate de culoarea masinii, ca nu ma prind. Asta eu zic ca nu se numeste tuning. E ceva de genul unei modificari mult prea discrete (ca tot iti place cuvantul tongue.gif ), de "bun gust' as zice turned.gif . Cu sau fare ele ar fi aprope acelasi lucru.

Alex-F1
QUOTE (f1anatic @ Apr 22 2009, 11:14 PM) *
Vreo citeva din acestea; vreo citeva flacari; dungi albe pe capota si vreo 8 logo cu STI si cred ca voi ajunge la limita discretului


Mah tu creca faci misto acuma, este? Sa nu-mi spui ca pt. masina ta iti trebuie toate astea, ca-mi vine destul de greu sa cred!!!! blink.gif unsure.gif
f1anatic
Ma gindesc ca ceva modificari similare ar prinde bine la Subaru Forester pen'ca nu e turbo.
http://jalopnik.com/5225023/garage-mechani...on-supercharger
StefanVVTi
Intreb, poate stie cineva cum sta treaba...
Intentionez sa schimb arcurile masinii, cu arcuri sport Eibach sau H&R(- 25 mm / - 30 mm), in 1-max 2 luni. Atunci apreciez ca o sa am ~14-15.000 km, iar cursa amortizoarelor e deja formata. Exista posibilitatea sa apara probleme la suspensie?
air_wolf
QUOTE (StefanVVTi @ Apr 25 2009, 09:08 PM) *
Intreb, poate stie cineva cum sta treaba...
Intentionez sa schimb arcurile masinii, cu arcuri sport Eibach sau H&R(- 25 mm / - 30 mm), in 1-max 2 luni. Atunci apreciez ca o sa am ~14-15.000 km, iar cursa amortizoarelor e deja formata. Exista posibilitatea sa apara probleme la suspensie?


da, pot sa apara probleme. in general se schimba arc/amortizor. ce ar trebui sa faci: sa masori amortizoarele (inchis/deschis) si sa fii sigur ca aia 25mm intra in toleranta de cursa, altfel vei face amortizoarele varza.
vezi ca exista seturi de arcuri pentru amortizoare stock (alt matrial, alta comprimare). daca iei asa ceva, nu cred ca vei avea probleme.
StefanVVTi
Gasisem pentru Corolla, -30 mm, de la H&R, la care era specificat ca sunt pentru amortizoare stock.
Probabil si cele pentru Yaris sunt la fel, atata timp cat sunt diferentiate arcurile pt 1.3 benzina si 1.4 diesel. Exista mai multe pareri...decat cele care coboara masina cu peste 35 mm ar afecta suspensia, iar la astea 25 mm, 30 mm nu ar fi probleme.
Andrei Suzuki
Eu zic ca nu o sa ai probleme.Stiu multi care au facut asa si a fost ok. Sau ma rog,in loc sa te tina amortizoarele 100.000,te tin numai 90.000.
f1anatic
La Subaru, sint fix 2 modele de arcuri care pot fi folosite in combinatie cu amortizoarele stock si care nu iti fac muci amortizoarele in citeva mii de mile. Nu stiu nimic despre combinatia vizata de Stefan. Dar eu unul NU as schimba arcurile fara sa schimb si amortizoarele. Cel mai bine este sa le cumperi ca set; categoric de la acelasi producator.
Parerea mea.
StefanVVTi
Pana le iau eu vad cum se descurca a lui George... a lui Andrei inca merge! smile.gif
Am gasit un kit de suspensii cu tarie reglabila, nu si inaltime, la vreo 550 euro (amortizoare billstein, arcuri eibach)
Andrei Suzuki
E bine!Eu sub 3500RON n-am gasit nimic.
StefanVVTi
Sa-mi spun si eu parerea aici...nu vreau sa mai poluez topicul lui Road Empire. Cum zicea si Tudor, masina e ok, in afara de eleron si anvelope, daca-s tot alea de fabrica. Laurentiu zicea ceva de genul ca fiecare face modificari/personalizari/tuning, dupa cum isi permite. Eh, aici nu mai sunt de acord. Tuning si ieftin nu prea au ce cauta in aceeasi propozitie. Tuning-ul e un "sport" destul de costisitor. Intr-adevar, poti sa iei jante si din Metro, dar probabil cele de tabla cu care vine masina sunt de "n" ori mai bune. thumbsup.gif
air_wolf
QUOTE (StefanVVTi @ Jun 1 2009, 01:24 PM) *
Sa-mi spun si eu parerea aici...nu vreau sa mai poluez topicul lui Road Empire. Cum zicea si Tudor, masina e ok, in afara de eleron si anvelope, daca-s tot alea de fabrica. Laurentiu zicea ceva de genul ca fiecare face modificari/personalizari/tuning, dupa cum isi permite. Eh, aici nu mai sunt de acord. Tuning si ieftin nu prea au ce cauta in aceeasi propozitie. Tuning-ul e un "sport" destul de costisitor. Intr-adevar, poti sa iei jante si din Metro, dar probabil cele de tabla cu care vine masina sunt de "n" ori mai bune. thumbsup.gif


stefan, depinde. pentru mine "tuning ieftin" ="nu platesc manopera". in tuning manopera este, in 90% din cazuri, cea mai importanta si cea mai subevaluata. daca stau sa ma gindesc la cite ore de munca se aduna la o bara custom sau la modificarea unui motor, piesele reprezinta intre 40-60% din valoarea totala.

niste cauciucuri foarte late, de exemplu, nu au ce cauta pe masinile de zi de zi. chiar daca arata bine, pe ploaie sint 0. pe o masina cu suspensii pneumatice si adaptive, nu pui jante de 20" fara sa umblii si la suspensii. pe o masina lesinata nu pui o gramada de accesorii si fibra de sticla si jante late, ca o lesini si mai tare. si lista de exemple poate continua.
StefanVVTi
De acord, air_wolf!
Cand am zis de anvelope, nu m-am referit la dimensiuni, ci la calitatea anvelopelor. thumbsup.gif
G e o r g e
intrebare , cat de repede poti sa tocesti niste anvelope de 1000 euro ?
Diesel
semi-slick-urile se uzeaza intre 5000 si 10000 de km, daca la asta te gandesti biggrin.gif
mike.omega
QUOTE (G e o r g e @ Jun 1 2009, 09:44 PM) *
intrebare , cat de repede poti sa tocesti niste anvelope de 1000 euro ?

Foarte repede! Si sa nu te faci ca nu stii cum tongue.gif
guerilla
jorj, 3000km cu simexurile mers pe asfalt biggrin.gif
Diesel
nu uita sa fie la presiunea corespunzatoare smile.gif
air_wolf
@guerilla: de aia e bine sa ai 2 seturi. e mai ieftin biggrin.gif daca totusi vrei unele sa fie si/si, iei super swampere. dai 1000eur pe ele, dar tetin cam 40.000 pina sa fii nevoit sa le schimbi. si daca mai iei si resapate... atentie ca riscul de explozie e mare (sint patit cu pneus cross-country)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.