Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning motor Boxer DIESEL
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3
G e o r g e
dupa resoftare:
176cp/4209rpm
339nm/3024rpm

cuplul este fooooarte jos in real decat in specificatii sad.gif sorry guys , cine zice ca da mai mult cu piggy back manca prostii. parerea mea . datele le citesc dupa niste grafice dyno , inclin sa cred ca sunt reale.
G e o r g e
datele oficiale :
http://www.superchips.co.uk/index.php?opti...&Itemid=134
hdi
http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...il0hrge3aad14h6

e la alegere....
G e o r g e
daca saracia aia de 229euro iti face masina de 435nm eu o mananc ... nu cred pana nu vad un grafic dyno.
hdi
QUOTE (G e o r g e @ Apr 3 2009, 06:41 AM) *
daca saracia aia de 229euro iti face masina de 435nm eu o mananc ... nu cred pana nu vad un grafic dyno.


Nici eu... rolleyes.gif
Nu cred nici in aia de la Superchips. Vezi ca undeva mai sus e un link de la un forum UK unde unii povestesc ca si-au pus silicoane de la Superchips si Tunit.
G e o r g e
eu astept sa vad un grafic dyno. macar aia de la superchips pun la dispozitie asa ceva .
pista
Eu cred ca cel mai bine e chiptuning Ecutek. Ei sunt specialisti Subaru.
(Probabil vind boxul din 120d si va urma in curand un chiptuning in toata regula la 210CP si 420Nm thumbsup.gif )
AS25
Cititi un pic si aici. Eu mi-am cipuit 3 masini la ei, toate VW si pot sa va zic ca e spectaculos dupa... Nu au nimic pt. boxer diesel, dar cica vor face softul cit de curind

http://www.tcmturbo.ro/chiptuning4.php
pista
Vecinii nostri au facut primul lor EcuTek boxer diesel: +30 LE +75-80 Nm.
(E vorba despre firma specializata pe tuning Subaru si Mitsubishi, unde am facut si testul dyno pt. 120d)
andrei5130
QUOTE (pista @ Aug 12 2009, 01:11 AM) *
Vecinii nostri au facut primul lor EcuTek boxer diesel: +30 LE +75-80 Nm.
(E vorba despre firma specializata pe tuning Subaru si Mitsubishi, unde am facut si testul dyno pt. 120d)



Multam,

pentru moment cred ca trebuie sa ma gandesc la un schimb de ambreiaj, a inceput sa patineze, cauzele sunt multiple...
V l a d
a aparut softul de la EcuTek, au reprezentant in romania, dar fin pacate inca nu are acest soft. Oricum datele spun 181cp si 422.nm reali. MapTek care apare scris pe dynorun e un importator oficial EcuTek din Polonia, deci softul va fi acelasi si pt noi. Eu zic ca asta e cel mai sigur si astept cu interes sa ajunga la noi, din pacate sunt aproape sigur ca trebuie schimbat si ambreiajul odata cu cip-ul. La mine face figuri si acum, fara cip.... Maine imi schimb discurile si placutele de frana cu unele mai bune de la ebc si furtunele cu unele metalice si SPER se va rezolva eterna problema cu franele la subaru, o sa postez la masina mea cand e gata operatiunea.
V l a d
http://www.youtube.com/watch?v=m6TfNtl6Zh4

EcuTek pe legacy cu rezultate
G e o r g e
arata bine ... foarte bine . 80-120 la C ul meu e mai slab smile.gif 4.99 parca thumbsup.gif
kroko
Cel mai bun soft e ala "custom", facut pe masina ta. In romania exista "tuneri" care fac subaru, si inca foarte bine.
George, gresesc ? rolleyes.gif
G e o r g e
deloc, doar ca nu se face prin mufa OBD . se face si se face bine , dureaza in schimb cateva zile .
pista
Vlad, e placut sa vezi rezultatele tuningului EcuTEk pe BD.

George, cred ca ai uitat ca cei 4,75" intre 80-120 la Legacy a fost in treapta III. thumbsup.gif
4,99" la C in ce treapta e ? rolleyes.gif
G e o r g e
IV la mine .
bogcot76
QUOTE (V l a d @ Aug 25 2009, 03:29 PM) *
Maine imi schimb discurile si placutele de frana cu unele mai bune de la ebc si furtunele cu unele metalice si SPER se va rezolva eterna problema cu franele la subaru, o sa postez la masina mea cand e gata operatiunea.


Vlad, cati km ai cu masina? Ce probleme sunt cu franele? E adevarat ca eu nu am decat 22000km dar franele mi se par super ok, chiar beton. Iar placutele arata ca noi.
V l a d
Salut,
am 25k acum. Probleme cu franele.... nu sunt probleme, adica ele functioneaza corect la parametrii la care au fost gandite...... PROST..... initial. Acum o sa sara cu gura pe mine toti ca nu stiu eu sa apreciez franele subaru. Franele Subaru sunt ineficiente, elastice si raspund tarziu, adica PROASTE. Cum cea mai avansata natiune din lume nu reuseste sa isi aduca masinile in secolul 21 ma depaseste total.... Deci nu mai sariti cu gura ca neasistate e mai bine si asa mai departe ca e o aberatie. Neasistate e mai bine cand esti pilot de curse, poate nici acolo. Pentru oamenii normali, adica noi, asistate sunt mult mai bune si mai eficiente, sunt dispus sa demonstrez cand vreti voi ca un megane 2 sau orice masina cu frane asistate cum trebuie va frana mai bine si mai scurt decat Legacy. Intotdeauna am sustinut ca franele subaru sunt praf si asa e, exceptie facand evident Brembo-urile de pe sti. Nu am montat inca discurile noi de la EBC si nici placutele, dar sper sa o fac la un momet dat si o sa povestesc daca sunt schimbari. In continuare vreau sa schimb si furtunele de frana cu unele cu camasa de metal, dar nu gasesc nicaieri....
G e o r g e
vino cu meganele , vine relu cu sanitara lui (nu , nu are brembo ! )
V l a d
QUOTE (G e o r g e @ Nov 26 2009, 01:15 PM) *
vino cu meganele , vine relu cu sanitara lui (nu , nu are brembo ! )

vin eu cu a mea, ce sanitara... (tre sa facem rost de un megane...) si iti arat. Franele Subaru nu sunt frane eficiente, asta e.
bogcot76
QUOTE (G e o r g e @ Nov 26 2009, 06:15 PM) *
vino cu meganele , vine relu cu sanitara lui (nu , nu are brembo ! )


Mai, parca tin minte ca am vazut ceva rosu printre rotile lui Relu pe care scria brembo, sau tin minte prost? Sau la tine am vazut?

Totusi, eu sustin ca franele mele de pe OBD sunt foarte misto. Reactioneaza exact cum apesi pe pedala, lin daca o gadili si brutal daca te proptesti in ea. Doar au EBD. Fara misto dar sunt chiar ok. Nu am avut emotii cu ele niciodata chiar in franari la limita. Uite de ex la Golf te cam da cu capul de parbriz indiferent cum apesi pedala (adevarat ca e din 2003), iar la Alhambra (model 2008) parca vine masina peste tine.
G e o r g e
ale mele sunt brembo, pe ale lui relu scrie subaru.
kroko
Frinele subaru au 2 caracteristici sa le zicem ciudate :
- placutele sunt dintr-un material ecologic, ca asa e in japonia
- frinele de la toate subaru sunt ceva mai progresive decit la alte masini. Adica vrei frina puternica, apesi mai mult pe pedala. Explicatia ar fi aceea ca s-a considerat ca in felul asta ai un control mai bun asupra frinarii. Acum sincer, decit ca la megane, sa spargi parbrizu cu capu la cea mai mica ciupitura de frina, mai bine asa. Mai dai de o portiune cu nisip, apa, zapada, etc... unde nu-i prea bine sa frinezi violent.

@bogcot
Pe frinele mele scrie subaru. La cealalta sanitara ( a lui frate-miu care e identica ) am schimbat frinele ( discuri brembo + placute ferodo parca ) si se simte ca nu mai sunt placute "ecologice". Dar se si duc mai repede. Acum sa nu-ti imaginezi ca e diferenta mare, dar se simte.
V l a d
stiu teoria, problema e ca sunt "prea" progresive. La megane daca te obisnuiai cu sistemul franai si incet fara probleme, doar ca erau foarte eficiente la franat "viteza" daca vrei sa-i spunem asa. Daca la subaru ai apucat sa dozezi puterea si pe drum te razgandesti si vrei "full power" e imposibil. Am patit treaba de 2 ori si de fiecare data am intrat in cel din fata. Am carnet de 12 ani si sincer am condus destule masini fara incident. Stiam cum sunt franele inainte sa imi iau Legacy si nu imi placeau de atunci, dar am ales Subaru din alte motive. Dupa mine sunt proaste si ineficiente. Vedem dupa ce inlocuiesc placutele si discurile.
Zetics
QUOTE (V l a d @ Nov 27 2009, 04:11 PM) *
... Daca la subaru ai apucat sa dozezi puterea si pe drum te razgandesti si vrei "full power" e imposibil. Am patit treaba de 2 ori si de fiecare data am intrat in cel din fata....


Sincer nu pricep partea asta. Adica ai inceput sa franezi "normal" si pe parcurs a intervenit o urgenta si a trebuit sa rupi franele? Si n-au tinut?

Eu n-am patit asta la Forester, daca a fost nevoie am apasat pana a intrat ABS-ul. Iar eu am tamburi pe spate si roti pe 15...
bogcot76
Fiecare cu stilul lui. Nu-l pot contrazice pe Vlad pentru ca o stii el ceva. Eu insa m-am uitat de curiozitate pe niste teste de distante de franare de la 100la0km/h si de exemplu outbackul nu franeaza mai prost decat alte masini din clasa lui.
kroko
@bogcot
+1, si eu m-am obisnuit si mi se par super ok.
V l a d
da, adica odata dozata puterea de franare e greu sa o schimbi fara sa ridici piciorul de pe pedala. Masina franeaza mai tare evident taca te opintesti in pedala, dar nu cat ar trebuie. Ma rog, poate sunt si eu dus cu capul, nu zic nu whistling.gif M-am obisnuit cu sistemul, dar nu imi place. O sa vad daca se simte diferenta cand montez ebc-urile.
bogcot76
QUOTE (V l a d @ Dec 3 2009, 06:52 PM) *
da, adica odata dozata puterea de franare e greu sa o schimbi fara sa ridici piciorul de pe pedala.


Vlad, cred ca sunt eu mai greu de cap sau nu ma pot concentra pentru ca lucrez ceva in acelasi timp si in surdina se aud si Base cu Geoana care spun numai tampenii, insa sa mor daca inteleg ce vrei sa spui - eu inteleg ca tu spui ca daca ai apasat intr-un anume fel pedala ramane acolo sau ce? Nu, ma depaseste, scuze sunt mai oligo.
bakero
ba franele lu paduraru meu transpirat au fost ok pana acum....am pus neste placute mai moi...sunt ok,doar ca s-au dus mai repede.avand in vedere acceleratii puternice si frane bruste apoi,toate astea avand in vedere condus prin oras...se merita 12-13k km un set....parerea mea....
kroko
Important e cum frineaza, nu cit tin. Cu cit placutele tin mai mult, cu atit frina e mai de rahat... thumbsup.gif
bakero
Ma in principiu tre' sa fie capabile si sa opreasca masina dar sa si tina ceva...cui ii convine sa schimbe placutele la 5000 km?Pe 10-12 mii mi se pare ok,la un stil sportiv de condus....sa nu uitam ca pe unii ii tin si 20k km....aia care merg mai "batraneste"....
kroko
10-15k sunt chiar ok daca nu te tirii.... rolleyes.gif
Zetics
Ma, va bat daca mai spuneti ca merg batraneste! ninja.gif

Am aproape 28.000 km. Nu stiu cat mai au pe ele placutele dar orisicat...
kroko
Nu maaaa, vorbeam de placutele moi. Alea de fabrica tin mult mai mult dar belesc discurile. Si nu-i numai la subaru, am patit-o si la golf.
Zetics
A, da? Atunci vreau si eu d-alea moi! Ca sa nu sangereze gingiile lu' discu' de Subaru ca costa implantu de disc nou... mellow.gif
kroko
Ii zicem lu' "vecinu" Gabi si aduce rolleyes.gif
iulian_1976
Placutele originale la Vag sunt ATE in mare parte si sunt moi thumbsup.gif
Durata de utilizare cel putin pe A4 meu ,30 de mii de km.
In general firmele de calitate fac placute moi cele tari vor scartai foarte des sau o sa auziti tot des un zgomot de fier pe fier la discuri cand franati.

Durata de utilizare difera in functie de procentul urban /extraurban poti schimba un set si la 45 de mii de km daca mergi
numai pe autorutele din afara Romaniei.
Daca tot vreti ,,arogante,, frane extreme si sa schimbati des mergeti pe Brembo cu incredere placute si discuri. thumbsup.gif
bogcot76
Amu un golf de 60.000 km si nu am schimbat placutele la el. Merg 80% in oras. Sunt uzate 50%.
kroko
QUOTE (iulian_1976 @ Dec 6 2009, 12:31 AM) *
Placutele originale la Vag sunt ATE si sunt moi thumbsup.gif
.....

Iaca la mine au fost tari ( un golf ). Asa de tari ca-mi trepida masina la frinare. Pina nu le-am schimbat pe TOATE nu s-a potolit.
Pe una din masinile noastre ( subaru ) am schimbat discurile intr-adevar cu brembo. Ieftine si bune. Dar placute am pus ferodo.
G e o r g e
QUOTE (bogcot76 @ Dec 6 2009, 02:35 AM) *
Amu un golf de 60.000 km si nu am schimbat placutele la el. Merg 80% in oras. Sunt uzate 50%.

insemna ca sunt eu defect ... la legacy le schimbam la fiecare revizie dry.gif si nu, nu merg cu piciorul pe frana decat cand trebuie si da, folosesc frana de motor ...
iulian_1976
kroko@,bogcot76@ daca nu sunt indiscret ce modele de golf aveti IV,V,VI ?
kroko
La a mea le-am schimbat pe la 15-17k si am pus tot originale. Cind voi schimba discurile, vad ce placute pun, dar voi cauta ceva moale.

@iulian
Am avut IV de 2 litri ( cel cu probleme ) si am un V acum. La V nu mi-am batut capul ca merge nevasta-mea cu ea.
bogcot76
eu am un 4 1.6 de 105 cai. iar la obk am 23 mii aproape si tot nu am schimbat placutele. Si sunt ok. Nici din discuri nu au mancat. E adevarat eu nu am 230 cp sau 400.
kroko
Nu-i vorba de cai, poate ai un stil de mers mai linistit rolleyes.gif
iulian_1976
Eu am un moment anume cand schimb placutele, atunci cand vad la ,,ochiometru,, o scadere de lichid de frana oarecare
atunci este momentul,desigur se mai poate merge.


Pe Golf au fost perioade cand nu s a pus numai Ate s au pus si mai tari gen Lucas,Bosch.
Nu puneti placute sport pe discuri originale preturile sunt super ok dar va lasa fara discuri de frana in rapid le mananca la drept vorbind.
Pentru discuri normale, placute de serie ATE serie, FERODO Serie .
Pentru placute sport trebuie discuri mai rezistente ATE Powerdisc, Zimmerman si Ferodo mai speciale.

bogcot76@ interesant de stiut este si starea discurilor unsure.gif daca nu are nici o trepidatie in volan la franare,nici o bataie fier pe fier,nici un scartait sunt ok si la 60 de mii de km rolleyes.gif
kroko
Echipamentele de frina "sport" n-au ce cauta pe masinile de strada.
bogcot76
QUOTE (iulian_1976 @ Dec 6 2009, 01:14 AM) *
bogcot76@ interesant de stiut este si starea discurilor unsure.gif daca nu are nici o trepidatie in volan la franare,nici o bataie fier pe fier,nici un scartait sunt ok si la 60 de mii de km rolleyes.gif


Aaaaaa, pai eu merg cu ele fier pe fier ca tin mai bine. Ai calcat-o odata si nu mai pleci de pe loc. Glumesc. La ultima revizie special m-am dus cu placute noi in punga pentru ca stiam ca nu au fost schimbate niciodata si baietii mi-au aratat ca mai merg o tura fara probleme si ca nu are rost sa le schimb. E adevarat ca cu masina asta nu se merge haiduceste deloc, nici nu prea e pe unde. Asta e, o sa vad la Subaru cat m-or tine. Daca trec de 60000 si acolo sunt multumit. 36182451.gif
pista
Rugati un moderator sa mute discutia despre frane pe un topic adecvat. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.