Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
M A R I A N
Poate va intereseaza subiectul - firma care raspunde de garantia anvelopelor Yokohama in Romania este Autonet (care sunt si importatori). Just in case. wink.gif

PS. Maine (miercuri) informatii proaspete despre problema mea cu galma anvelopei Yokohama G900.
Marius30562
Ieri am schimbat rotile de iarna cu cele de vara.
Astea din urma, sunt cele originale ce au vre-o 10-15 km percursi - jantele + anvelopele Yokohama Geolandar G95.

Am tot stat in dubiu daca sa schimb sau nu anvelopele.
Problema este ca nu am gasit nimic despre acest model G95.

Am inteles ca G900 sunt All Season, dar pe astea nu scrie nimic, nu este nici un marcaj de genul M+S, etc.

Poate ma ajuta cineva cu un sfat - sa le schimb sau sa le las pe astea !

Multumesc!
V_I_C_T_O_R
Ambele anvelope sunt de vara. G900 100% sigur si banuiesc ca e la fel si cu G95-urile daca zici ca nu sunt marcate M+S. Defapt nici nu are cum sa fie, pentru ca Yokohama nu are gama de cauciucuri "All season".
pista
Am observat ca noile Forester vin echipate cu G95. Ca aspect arata identic cu G900, dar compozitia parca e alta. (par mai tari)
pista
Cum a zis si VICTOR, nu sunt allseason, sunt pentru sosea si softroad.
Marius30562
De aici am dedus eu ca G900 sunt All Season:
http://www.tirerack.com/tires/Spec.jsp?mak...tirePageLocQty=
Performance Category: Highway All-Season
pista
@hdi
Daca nu ai renuntat la jante aurii, iata unele pe un OBK.
Click to view attachment
M A R I A N
Ma enerveaza rau anvelopele Yokohama pentru ca scartaie destul de tare in curbe. Nici la capitolul franare nu exceleaza.
Intrebare pentru cei care mai pastreaza inca pe masina anvelopele de iarna - cum se simt acum cand e cald afara?
hdi
@Pista,
Am renuntat pentru moment. Merci.

@Marian,
Eu sunt tot cu Nokianurile si merg foarte bine. Sa fie pt. ca nu sunt de iarna autentice ci all-weather plus? Nu m-am hotarat inca daca sa-mi cumpar gume noi de vara. De-aia sunt tot cu cele de iarna.
Franele mi se par slabe...daca G900 mai contribuie si ele eu imi bag picioarele ... mai tare in frane rolleyes.gif
M A R I A N
Mie astea mi-ar placea dar probabil voi lua tot WR-G2.

http://www.nokiantyres.com/tyre?id=1173870...e=Nokian+HT+SUV

Cat despre frane, acum vreo saptamana am fost nevoit sa apas puternic pedala pentru a evita o coliziune si ca prin miracol, franele s-au intarit si acum totul e ok.
GLC120
Am mai auzit chestia cu "calirea franelor" ce devin impecabile ulterior... ca prin minune. Poate cineva sa ne explice fenomenul?

Ce trebuie facut, cand? Si ce se intampla cu discurile de frana ?
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Apr 9 2009, 12:09 AM) *
Mie astea mi-ar placea dar probabil voi lua tot WR-G2.

http://www.nokiantyres.com/tyre?id=1173870...e=Nokian+HT+SUV

Cat despre frane, acum vreo saptamana am fost nevoit sa apas puternic pedala pentru a evita o coliziune si ca prin miracol, franele s-au intarit si acum totul e ok.


Pai mie imi cam miros a G900 si astea. De vara, bune pe asfalt dar si dincolo de el.... adica nici-nici. Nu vad de ce le-ai echivala cu WR-G2 care totusi sunt all-season spre iarna.

De chestia cu calirea franelor eu n-am auzit. Vreau si eu sa aflu despre ce e vorba. Eu ma gandeam cum sa ma scarpin de 1500EU sa-i cumpar niste frane mai bune insa daca e gratis vreau si eu.
pista
@MARIAN
Si eu mai am inca WR pe OBK. La 20C si 180kmph si comporta inca bine. Nu scartaie in curbe.
Mircea104901
Cele mai bune pt off-road:
http://www.youtube.com/watch?v=mkleAMR3IyI
http://www.youtube.com/watch?v=Wtf1OGz98HE...feature=related

Oare cum ar sta pe Forester? teehee.gif
Mattracks exista in variante pentru multe marci (care produc SUV-uri). Ar merita un kit teehee.gif
bobita
QUOTE (Mircea104901 @ Apr 9 2009, 11:30 AM) *
Cele mai bune pt off-road:
http://www.youtube.com/watch?v=mkleAMR3IyI
http://www.youtube.com/watch?v=Wtf1OGz98HE...feature=related

Oare cum ar sta pe Forester? teehee.gif
Mattracks exista in variante pentru multe marci (care produc SUV-uri). Ar merita un kit teehee.gif


Pai bine bre, acu zici, tocmai dupa ce mi-am incaltat masina?? biggrin.gif

Am reusit sa gasesc in sfirsit niste cauciucuri mai adecvate masinii mele si regimului ei de folosinta...
Am ramas tot la Yokohama....dar alt profil, si putin alta dimensiune:Geolandar AT/S, 215/65/R16.
http://www.1010tires.com/tire.asp?tirebran...Geolandar+A/T-S
Sint o idee mai mari, pe masina aveam 215/60/R16, dar n-am gasit la dim asta nimic pe placul meu...nu ca mi-ar parea rau rolleyes.gif
Masina s-a mai inaltat putin si mi se pare ca arata si mai bine.Nu am apucat sa fac prea multi km dar miine fac un drum la Iasi si o sa revin cu impresii.
Total vreo 2350 ron.
M A R I A N
QUOTE (hdi @ Apr 9 2009, 04:03 AM) *
Pai mie imi cam miros a G900 si astea. De vara, bune pe asfalt dar si dincolo de el.... adica nici-nici. Nu vad de ce le-ai echivala cu WR-G2 care totusi sunt all-season spre iarna.


Eu merg destul de des pe un drum acoperit cu pietre (cum sunt cele dintre sinele de tren) + de multe ori noroios si ma gandesc sa iau niste anvelope rezistente dar si cat de cat sigure pe asfalt. De aceea ma gandeam la Nokian HT -"tyre for the rough road".

Pista, nu exista 215/55 R17 pe WR, numai pe WR-G2. Multumesc pentru impresii. Scartaitul unei anvelope noi este o chestie destul de grava, in opinia mea.

Ma mai gandeam si la Dunlop care stiu sigur ca sunt dure dar nu stiu cum se comporta pe noroi.


Mircea104901
Daca anvelopele scartaie la viteze normale, verificati directia. Eu am patit-o. Am crezut ca-s cauciucurile de vina, dar era dereglata directia.
Daca directia e buna, cauciucurile nu au voie sa scartaie in curbe decat daca Subi e fortat foarte tare.
M A R I A N
QUOTE (Mircea104901 @ Apr 10 2009, 04:13 AM) *
... cauciucurile nu au voie sa scartaie in curbe decat daca Subi e fortat foarte tare.


Eu obisnuiesc sa depasesc in curbe pentru ca e singurul loc unde, cei care nu ma lasa sa-i depasesc pe linie dreapta, reduc viteza. Deci e normal sa fortez.
Parerea mea este ca aceste cauciucuri Yokohama G900 sunt slabe si nu sunt pentru performanta.
La fel s-au comportat si Yokohamele Decibel care au venit din fabrica impreuna cu Yarisul TS si care se presupune ca ar fi trebuit sa aiba un comportament exemplar, avand in vedere ca incaltau o masina sport cu jante de 17''.
La Yaris am rezolvat problema cu Uniroyalele Rainsport 2 (rezistente in cei 10000 km cat am cu ele si absolut sublime pe ploaie) dar la Outback imi trebuie si ceva pentru noroi/mazga si nu stiu daca profilul pronuntat in "V" al Uniroyalelor ar face fata.
pista
CITAT(M A R I A N @ Apr 9 2009, 07:55 PM) *
Pista, nu exista 215/55 R17 pe WR, numai pe WR-G2. Multumesc pentru impresii. Scartaitul unei anvelope noi este o chestie destul de grava, in opinia mea.

Nu stiu daca exista la ora actuala pe stoc WR. Eu - vezi semnatura- am din 2007. Pe vremea respectiva nu exista WR-G2. Dupa 2 sezoane de iarna cu 17.000km cca.85% asfalt + 15% zapada indicatoarele de uzura arata 8mm ! Pana in prezent am parcurs 47.000km cu OBK 2.5i.

P.S. Nu regreta ca nu ai luat RAV4. Eu am mers mai intai cu Toyota (benzina si diesel) si numai dupa aceea cu Subaru. Eu am vrut in principiu un break cu tractiune integrala si garda la sol de 20cm. Outback a lasat o impresie generala mai placuta inclusiv sotiei.
hdi
Yokohama G900 au poposit inapoi unde le-a pus japonezu', adica pe masina mea. Pana acum n-am facut decat vreo 200km in linie dreapta asa ca n-am nicio parere cu privire la comportamentul in curbe insa am sesizat ca zgomotul la rulare si consumul au ramas aceleasi ca atunci cand masina era incaltata cu Nokian WR G2. Le-am bagat aer ca n-avea azot flacaul ala care mi le-a schimbat.
Voi reveni cu detalii.
Ciprian86626
recomand si eu calduros bridgestone potenta re 050. eu am pus pe outback xt 225/55/17 cu un indice de viteza nesimtit de y (300 km/h) ca asa vine ele. si au si indicativul XL adica extraload. pe forester 2.0 am avut turanza ER 300 asa ca acum trebuia ceva superior.

comportamentul masinii s-a schimbat radical fata de cand le aveam pe cele de iarna. (diferentele sunt mult mai mari, in primul rand de stabilitate, si nu doar de zgomot, de consum, si de franare ca in cazul schimbului vara/iarna de la forester de ex.). nu am mai simtit niciodata pana acum asemenea schimbare.

de ex, aveam o problema: cand treceam peste denivelari suspensia spate incepea sa pompeze iar miscarea se transfera catre rotile din fata in plan orizontal (nu ma intrebati cum) si, normal, catre volan, care incepea sa se balanseze. trebuia sa franez serios. la peste 200 la ora devenea chiar periculos pentru ca amplitudinea crestea cu viteza.

acum a disparut pentru ca anelopele astea noi stau ca pe sine si nu mai permit rotilor sa joace stanga dreapta, asa incat volanul ramane drept.

de-abia acuma sunt de-a dreptul entuziasmat de masina.

si a scazut si consumul cu 1 mpg adica nu mai ia 17 si ceva la 140 pe autostrada ci 16 si ceva:)

in schimb din cauza ca acum pot sa merg linistit cu peste 200 a crescut consumul concret, reusind de curand performanta de termina un rezervor pana la fetesti (dupa care am mers cu 80 la ora pana la medgidia unde era prima benziarie in drum). consumul afisat pe bord era de 6,6 mpg ceea ce inseamna vreo 35%
Zetics
Continui aici o discutie despre jante si specificatii originale subaru.
Am niste cataloage despre jante, si pentru Subaru toate imi arata asa:
Click to view attachment

Acum, stiu ca aftermarket offseturile sunt ceva mai mici (adica roata iesita in exterior) pentru a asigura compatibilitatea cu mai multe marci, iar masinile accepta tolerante destul de mari (vreo 10 mm in plus si vreo 20 in minus).
GLC120
Super acest tabel ! Inseamna ca Outback are si ecartamentul putin mai mare (+7 mm) decat Legacy !

Jantele de acolo sunt de tabla dar probabil e la fel si pentru aliaj. E din Europa tabelul ?
pista
Zetics, daca aveam tabelul tau nu mai cautam ET(Offset) pentru Legacy. thumbsup.gif
E un tabel centralizator util chiar daca sunt pentru jante de tabla 6,5Jx16. ET ramane valabil si pentru jante de aliaj de 7Jx17.

Cred ca la Bakero diferentele s-au insumat: ET55 in loc de ET48(identice la Forester si OBK) + cauciucuri de 225 in loc de 205 sau 215. Asta ar fi motivul ca atinge cauciucul amortizorul ? rolleyes.gif
pista
CITAT(hdi @ Jun 3 2009, 07:26 AM) *
Corect, ET-ul este 48. Aveam notat insa mi s-a parut ca-mi amintesc si fara sa verific teehee.gif Varsta...

Care varsta ? teehee.gif Ce sa mai zic eu ?
Eu am retinut ET48 la OBK, fiindca din urma am verificat ET38 la Dezent N. Jantele erau deja platite. Nu simt nimic negativ in legatura cu cei 10mm diferenta.
Zetics
Am putea spune ca este pentru Europa, pentru ca sunt multe modele si marci pe care le regasim pe aici in principiu.
Cine vrea ii pot trimite tot pdf-ul, ca e cam mare (8MB) si nu cred ca-l pot atasa aici... sau pot? Ia sa incerc.
Click to view attachment

Aparent a mers! Spuneti-mi daca merge descarcat.

A, uitasem, Foresterul nou nu e prins aici, nici OBK diesel dar presupun ca nu difera de OBK 2.5 in privinta asta.
hdi
QUOTE (Zetics @ Jun 3 2009, 10:36 AM) *
Aparent a mers! Spuneti-mi daca merge descarcat.


A mers, merci thumbsup.gif
andrei5130
A venit vara si o data cu ea si febra cauciucurilor si a jantelor

am facut o mica simulare pentru alternative de cauciucuri si jante la OBK am sa o postez mai jos poate mai sunt si altii interesati...
hdi
Din ciclul "Idei putine dar fixe": pe forumul italian spunea unul ca dupa ce a schimbat G900-le cu nu stiu ce Pirelli, masina este mult mai stabila si mai putin dansatoare. Am fost circumspect insa am zis sa va cer parerea si voua. E posibil asa ceva?

@Andrei
Anvelopa stock este 215/55 R17. Nu ca ar avea vreo importanta insa n-aveam ca sa mai scriu biggrin.gif
pista
Parca in SUA se livreaza si cu anvelope stock de 225/55 R17. Poate numai OBK 2.5XT.

P.S. F1anatic poate ne ajuta cu informatii mai precise, chiar daca s-a retras oficial de la discutii.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jun 10 2009, 07:01 PM) *
Din ciclul "Idei putine dar fixe": pe forumul italian spunea unul ca dupa ce a schimbat G900-le cu nu stiu ce Pirelli, masina este mult mai stabila si mai putin dansatoare. Am fost circumspect insa am zis sa va cer parerea si voua. E posibil asa ceva?

@Andrei
Anvelopa stock este 215/55 R17. Nu ca ar avea vreo importanta insa n-aveam ca sa mai scriu biggrin.gif
asta e si motivul pentru care apar si dimensiunile 215/55/17, calculatorul respectiv avea in standard 225 asa ca am bagat eu 215 ca termen de comparatie

P.S. sunt convins ca te-ai prins da nici eu nu aveam ce sa scriu turned.gif
hdi
QUOTE (bogdan2o @ Jun 11 2009, 04:27 PM) *
Salutare,

Am rugamintea sa-mi recomandati un cauciuc ok de vara pentru XT 2.0 din 2004.
215/60R16.

Am unele foarte misto pentru iarna vredestein wintrac. Vara merg 95% pe sosea 5% drumuri de tara.

buget maxim 600 ron/buc.

Multumesc anticipat,
Bogdan
Zetics
In weekendul cu Rusaliile am fost plecat vreo 600km din Bucuresti, si am observat ca in multe curbe, in special in zona de munte, vestitele G900 au scârțâit in draci, atat de mult si de usor incat ma pune pe ganduri, daca nu cumva geometria mea e cam... paralelipipedica! verymad.gif
hdi
Nu cred ca e geometria, ci anvelopele. Uite ce scriam si eu ieri:
QUOTE (hdi @ Jun 16 2009, 11:53 PM) *
Am mers pe DN1. A fost liber si am ajuns cam prea devreme. In doar o ora si 20 de min. Trebuie sa remarc imensa scartaiala de G900 pe curbele dintre Predeal si Timis. Absolut jenant. Mergeam si eu destul de tare insa nu prea aveau voie. De fapt stiam dar am vrut sa mai punctez inca o data.
Mircea104901
Daca scartaie mai mult decat scartaia acum cateva luni, eu recomand o verificare a geometriei directiei. Sunt patit smile.gif. Pana la urma nu dureaza si nici nu costa prea mult. E bine sa fii precaut.
V_I_C_T_O_R
Eu tin minte drumul Bucuresti Arad facut in ziua in care am ridicat masina. In cateva curbe pe Valea Muresului am pus cauciucurile la incercari destul de grele si mi s-a parut ca s-au comportat exemplar. E adevarat ca temperatura era in jur de 11-12 grade. Poate comportamentul slab e apare la asfalt cu temperaturi ridicate.
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jun 17 2009, 08:43 PM) *
Eu tin minte drumul Bucuresti Arad facut in ziua in care am ridicat masina. In cateva curbe pe Valea Muresului am pus cauciucurile la incercari destul de grele si mi s-a parut ca s-au comportat exemplar. E adevarat ca temperatura era in jur de 11-12 grade. Poate comportamentul slab e apare la asfalt cu temperaturi ridicate.


Cred ca are legatura si cu temperatura, si cu tipul de asfalt si cu viteza. Curbele despre care va spun eu sunt unele ce pot fi abordate destul de rapid. Oricum, observasem deja de pe Cheia ca anvelopele sunt primele care cedeaza; de fapt e normal insa cedeaza cam prea repede. Nu m-a surprins, am vrut doar sa reamintesc. Voi face si un control al geometriei insa la doar 7000km m-ar indurera sa constat ca sunt probleme. Pe Cheia aveam putin sub 5000 si tot scartaiau.
andrei5130
la mine scartaie suficient de tare dar foarte foarte greu am reusit sa rup aderenta intre Predeal si BV era mai puternic sentimentul de auto conservare, scartaie pana si in Bucuresti (ajutate), G900 sunt mai mult decat ok pentru o anvelopa stoc, temperatura la nivelul asfaltului are un mare cuvant de spus ...
Zetics
QUOTE (Mircea104901 @ Jun 17 2009, 07:13 PM) *
Daca scartaie mai mult decat scartaia acum cateva luni, eu recomand o verificare a geometriei directiei. Sunt patit smile.gif. Pana la urma nu dureaza si nici nu costa prea mult. E bine sa fii precaut.


Ar fi si asta o chestie, insa dupa 18.000km cauciucurile nu par sa fie uzate inegal. Iar de scartait o face mai mult, dar nici nu sunt convins ca eu conduc ca acum un an. Fara indoiala foresterul m-a convins fara sa vreau ca pot sa iau curbele mai energic decat eram obisnuit, si in consecinta a aparut si scartaitul. Si e foarte probabil sa merg mai tare, pentru ca mi-a zis-o si nevasta si o si vad cum se apuca de manerul de deasupra usii cu destula disperare la mai toate virajele whistling.gif

Ca o paranteza, din cauza Foresterului am inceput sa merg mai tare si cu Hyundaiul, si am descoperit ca "poate" mult mai mult decat creadeam eu kiss.gif Nu va mai povestesc ce dumnezei mi-am furat de la nevasta cand am facut o intoarcere de 180 de grade cu frana de mana in parcare la Cora, cu nevasta in masina drive.gif
andrei5130
QUOTE (Zetics @ Jun 18 2009, 09:59 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Jun 17 2009, 07:13 PM) *
Daca scartaie mai mult decat scartaia acum cateva luni, eu recomand o verificare a geometriei directiei. Sunt patit smile.gif. Pana la urma nu dureaza si nici nu costa prea mult. E bine sa fii precaut.


Ar fi si asta o chestie, insa dupa 18.000km cauciucurile nu par sa fie uzate inegal. Iar de scartait o face mai mult, dar nici nu sunt convins ca eu conduc ca acum un an. Fara indoiala foresterul m-a convins fara sa vreau ca pot sa iau curbele mai energic decat eram obisnuit, si in consecinta a aparut si scartaitul. Si e foarte probabil sa merg mai tare, pentru ca mi-a zis-o si nevasta si o si vad cum se apuca de manerul de deasupra usii cu destula disperare la mai toate virajele whistling.gif

Ca o paranteza, din cauza Foresterului am inceput sa merg mai tare si cu Hyundaiul, si am descoperit ca "poate" mult mai mult decat creadeam eu kiss.gif Nu va mai povestesc ce dumnezei mi-am furat de la nevasta cand am facut o intoarcere de 180 de grade cu frana de mana in parcare la Cora, cu nevasta in masina drive.gif

Atat de cunoscut imi pare ce povestesti, parac am mai vazut undeva comportamentul asta... aaa stiu, la nevasta-mea, partea frumoasa e ca inceput si ea sa ii fugareasca pe astia prin trafic dar numai cu OBK-ul ca Opelul nu mai vrea sa il conduca, ca cica ar fi cam... lenes, se inclina in curbe cam mult si nu se conduce la fel de usor (lol), ca sa scap de criticile venite din dreapta am lasat-o sa conduca din ce in ce mai mult si acum am inceput eu sa dau din gura, se intoarce roata, sa vezi ce ma tin eu acum de manerul de deasupra usii cand conduce ea...
hdi
Eu am noroc. Sotiei mele ii place sa conduca 307-le. 39110506.gif 39110506.gif
GLC120
QUOTE (vlademir @ Aug 26 2009, 11:48 AM) *
QUOTE (LooLee @ Aug 25 2009, 02:31 PM) *
Un pic de semi offtopic. N-are rost sa deschid unul nou pentru atata lucru.

Au inceput sa scartie Yokohamele. Cele de pe fata. In viraje de intersectii de 90g in treapta 2, 3 dupa caz, dar si la viteze mai mari in viraje mai stranse chiar daca nu intru tare. Cauze:

A. Sa fie descentrate/dezechilibrate rotile?
B. Sa fie uzate anvelopele? (am doar 20.000 blink.gif )
C. Sa fie naspa Yohohamele prin definitie si fabricatie?
D. Sa nu am presiunea corespunzatoare in pneuri? (am observat ca la 1-1,5 luni pierde ceva presiune. Am pus-o pe seama caldurii si a noptilor de vara confused.gif )
E. Sa fi devenit eu mai agresiv? (nu cred, masina asta m-a relaxat de tot in privinta sofatului si atitudinii la volan. Rar mai injur. Rar mai trec de 120-130 sau sa ma dau in barci prin viraje drive.gif )

L-am auzit pe MARIAN ca le-a facut varza in 20-30000 km, dar el e mai nervos, poate se justifica. Nu se aplica la mine, dacat un procent mai redus.

Da, si la mine scartaie, tot de pe la 20.000km.Am uitat sa le schimb de pe fata pe spate si acum cele de pe fata par cam uzate, imi vine sa-mi dau palme. Apoi urcatul pe drumuri de tara, pietre mai mari sau mai mici, le uzeaza destul de rau.
Si am impresia ca un set nou, dupa cum e recomandat sa schimbi, e de vreo 18 milioane. (acum imi pare bine ca am vorbit mereu frumos cu tine rolleyes.gif rolleyes.gif )


Hai sa discutam pe topic-ul dedicat, mai ales ca au aparut si subaristi mai sensibili.

Remarc si eu de cateva luni ca la orice masina cu care merg (in afara de OBD) scartaie pneurile in curbe. Chiar nu stiu ce sa cred, merg mai repede fiind obisnuit "sa iau curbele in linie dreapta" cu Subaru ? unsure.gif sau pun astia asfalt la pret triplu care nu mai e ca pe vremuri pe circuit ? blink.gif Toate sunt pneuri de calitate cu uzura neglijabila.



pista
Si la mine scartie un ultimul timp Geolandarurile. E al treilea sezon cu ele.
In schimb sunt foarte silentioase Pirelli PZero de pe tractoras (pot confirma si colegii care au fost pe Euroring).

Eu nu mai pun Geolandar G900 pe OBK. Accept un - softroad pentru un + onroad.
andrei5130
Eu am reusit sa pilafesc bine Geolander-urile sunt taiate de la pietre gradu de uzure e normal pentru 26.000km in curbe scartaie din ce in ce mai tareastept cu nerabdare sa vina iarna ca sa le pot schimba dar mai intai primul pe lista e ambreiajul...

pentru cei interesati sa schimbe anvelopele vedeti ca au reduceri la Metro Militari pentru anvelopele de iarna numai ca nu au peste xxx/xx/16, va puteti incerca norocul poate gasiti ce va trebuie...
Zetics
Mda, numai ca la Metro trebuie sa fiti atenti la DOT, anul fabricatiei sa fie totusi 2009, altfel eu nu le-as lua.
pista
CITAT(andrei5130 @ Aug 26 2009, 02:50 PM) *
Eu am reusit sa pilafesc bine Geolander-urile sunt taiate de la pietre gradu de uzure e normal pentru 26.000km in curbe scartaie din ce in ce mai tareastept cu nerabdare sa vina iarna ca sa le pot schimba dar mai intai primul pe lista e ambreiajul...

Andrei, am uitat sa mentionez ca am la activ 2 anvelope taiate de la pietre, una s-a desumflat pe loc iar cu cealalta am ajuns acasa si e roata de rezerva.
Alte probleme G900: nu sunt cu protectie de janta si nu sunt XL(cu perete lateral intarit). Urmatoarele vor avea.
andrei5130
am stiut ca pietrele pot avaria anvelopele dar speram sa nu se intample asa de repede, ma bate gandul sa caut unele numai de tavaleala (BFde preferat), dar bugetul este redirectionat acum in alta parte pentru o perioada mai lunga de timp...
bogcot76
Un site interesant cu preturi foarte ok:

www.cauciucuridirect.ro

Cica le aduc din Germania. Exista si un tel de contact deci se poate verifica daca e tzeapa sau nu. Desi nu cred, pentru ca au siteuri pentru mai toate tarile europene. Nu mi-am dat seama cat costa transportul - aaa cica nu costa. Ce parere aveti?
pista
Firma mama e din Hanovra. Poate sunt chiar nr.1 in Europa printre comerciantii de cauciucuri prin internet. Mai multe gasesti pe reifendirekt.de
Preturile sunt in regula mai putin termenul de livrare si plata in avans. Din aceste motive nu am comandat de la ei.
Cred ca sunt mai multi care au luat de la ei.
V_I_C_T_O_R
Si mie mi-e frica de chestia cu plata in avans, dar cred ca o sa iau de la ei pentru ca am gasit un set de 4 cauciucuri Nokian WR Run Flat la 2200 lei - 4 bucati, cu TVA inclus. Un pret excelent cred avand in vedere dimensiunile 225/50 R17.

A avut cineva suprize nepalcute cu ei?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.