QUOTE (f1anatic @ Oct 28 2010, 02:13 PM)
Bre dar e stiuta treaba ca trebuie apasata putin frina daca incepe sa iti patineze vreo roata.
Oricum mi se pare facatura deoarece sistemul AUDI nu este atit de fraier pe cit vrea BMW. Controlul tractiunii de pe AUDI a fost dezactivat; daca opera, ar fi functionat la fel de bine ca si la BMW, blocind roata/rotile care patina/u. Iar pe platforma aia, scrie clar BMW X Drive, deci de la bun inceput stiu ca testul este sponsorizat de BMW si ca masinile BMW trebuie sa straluceasca in acest test.
Glumesti nu?
- Nu a facut nimeni nici o facatura. BMW doar profita de dezavantajele sistemului Quattro prezentand avantajele lor.
- Pe platforma aia scrie BMW pentru ca este vorba de un curs de pregatire a personalului din vanzari si prezentare a BMW-ului in relatie cu competitia directa de pe piata respectiva.
- Am fost la prezentari Audi si BMW de acest gen, este vorba de educarea personalului in vederea imbunatatirii abilitatii lor de a raspunde provocarilor ce vin din partea clientilor si abilitatea de a pune in evidenta avantajele sistemului pe care ei il vand; nimic mai mult.
- Germanii, si competitori, au bunul simt de a nu spala pe jos cu alti nemti. Este vorba de un test intern, video-ul nu este oficial si nu a fost publicat de BMW. E pus pe net de unul dintre martorii oculari. La mizeriile astea cand spala pe jos cu competitia se pricep de minune japonezii, mai ales firma Toyota, o firma care dupa ce s-a manjit singura s-a gandit sa arate cu degetul ce de kakat e X si Y. O repulsie mai mare ca asta nu cred ca imi poate produce cineva.
Bottom Line;
Ideea este ca acest Quattro nu e perfect, cum nici un sistem nu e perfect.
Pentru ca in constructia unui automobil nu poti excela in ceva fara a atenua sau compromite altceva. Fiecare constructor pune in sistemul sau un set de compromisuri care au rolul de a intruni atributele firmei respective. De-aia BMW tine X-ul cum il tine; pentru dinamica.