QUOTE (James Kilowatt @ Aug 9 2011, 11:00 AM)
Cu un motor dedicat pentru hidrogen, cu amestec ultralean, mult sub ce stiu motoarele pe benzina cu injectie directa, si cu hidrogen la bord au reusit o crestere de randament termodinamic de 25%. Altii au testat un diesel in care se injecteaza hidrogen (fix principiul instalatiilor de care discutam) ci care in regim stabilizat au reusit o imbunatatire a randamentului de 4%.... o zecime din ce "vand" astia cu instalatiile. Mai mult, ei au folosit hidrogen stocat, si nu produs la bord. Daca trebuie sa-l produci la bord probabil cresterea e fix de 0%, vorba lu' Vacaroiu, daca n-o fi chiar negativa
Aici te referi la cu totul altceva decat la acest "aditiv" HHO.
Este complet diferita de discutia referitoare la acest HHO situatia in care se foloseste ca sursa de combustibil
doar Hidrogen diatomic(caz benzina) si injectare
doar de Hidrogen diatomic(caz diesel)
Apa = H2O = 2H2 + O2 (diatomic)
Din apa in urma electrolizei se obtin Oxigen si Hidrogen in
doua recipiente separate,caz in care amandoua gazele sunt in starea diatomica pentru a putea fi stabile.
Gazul Brown este un compus stabil HHO (stare monoatomica - starea atomica a apei) format din atomi de Hidrogen si Oxigen care sunt tinuti intr-o presiune in starea lor monoatomica
in acelasi recipient.Gazul astfel obtinut va fi H2O=H+H+O (monoatomic)
Proportia pentru gazul Brown este HHO = 67% hidrogen si 33% oxigen si arde exact ca si combustibilul propan si este un gaz de ardere foarte curat
Cazul in discutie se refera la folosirea acestui compus,exemplele date neavand legatura.
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 9 2011, 11:00 AM)
Altii sunt ceva mai "rationali" si vand jumatati de adevar, chestie care intotdeauna prinde.
De exemplu, spun ca unul din factorii care limiteaza randamentul este viteza de propagare a combustiei (true). Si ca hidrogenul injectat o poate ameliora (true). Insa designerii motoarelor stiu chestia asta, de aia au avans la aprindere care creste cu turatia.
Plecand de la cele doua chestii adevarate, escrocii sustin ca pot scadea consumul cu 40%.... ceea ce e complet fals.
Perfect de acord cu jumatatile de adevar si marsavii de tentat lumea cu procente ametitoare de economii la consum,insa principiul pe care e construit consider ca are o baza de pornire solida si ar putea fi folosit chiar daca rezultatele ar fi mai slabe.
Referitor la avans la aprindere care creste cu turatia samd,nu inseamna ca prin aceasta metoda se obtine randament maxim.
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 9 2011, 11:00 AM)
Cacaturile astea se vand si un Europa occidentala, si in US. Orice rahat care scade consumul sau care previne/trateaza cancerul are succes mondial
Mi se pare cam mult spus.Pana la proba contrarie in care sa se instaleze asa ceva pe masina si masurate rezultatele,putem bate campii la infinit pe aici.
Inchei cu spusele tale pe un alt topic,daca imi permiti sa te citez:
"nu exista teorie inutila sau idioata. E inutila sau idioata daca e neinteleasa, sau daca nu ai nici o intentie sa faci ceva dincolo de nivelul de calificare al unui tehnician, adica doar sa folosesti unelte (inclusiv intelectuale) facute de altii fara sa iti pui probleme despre limitele lor."
A,era sa uit, cum se da “ignore” pe forum?
Din puctul meu de vedere este instrumentul ideal de inlaturare a unor “ isteti” cu pretinsa scoala de calitate care isi permit sa jigneasca natii intregi si care intr-o fraza fara legatura cu subiectul cred ca pot cuprinde tot universul.
Ma pot lipsi linistit de interventii aiurea care denota multa impertinenta.