Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Siguranta vs. confort vs. sportivitate
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
T u d o r
Asta e valabil cam la orice diesel. Si la mine, desi am doar 110 CP si doar 240 Nm cuplu. Cand accelerez puternic intr-a-ntaia, pierde masina aderenta garantat, practic dau in gol ca la balamuc. smile.gif
vio
CITAT( T u d o r @ Nov 19 2007, 10:57 AM) *
Asta e valabil cam la orice diesel. Si la mine, desi am doar 110 CP si doar 240 Nm cuplu. Cand accelerez puternic intr-a-ntaia, pierde masina aderenta garantat, practic dau in gol ca la balamuc. smile.gif



nu numai la diesel .. cam la orice mashina care are ceva in si la rotzi biggrin.gif e valabila scrashneala in vit 1 ...
f1anatic
QUOTE( T u d o r @ Nov 19 2007, 02:57 AM) *
Asta e valabil cam la orice diesel. Si la mine, desi am doar 110 CP si doar 240 Nm cuplu. Cand accelerez puternic intr-a-ntaia, pierde masina aderenta garantat, practic dau in gol ca la balamuc. smile.gif



Si voi va plingeti cu doar 240 Nm ? Da aia care au aproape dublu pe patru roti motrice ?
In ultimele zile a plouat si a fost foarte funny sa pleci ca din pusca pe carosabilul umed...si restul omenirii sa caute aderenta. Ultima data un smeker cu GS350 AWD - numai ca deh ... Traction Control For The Major Win !
T u d o r
Pai dublu pe 4 roti egal la fel pe doua, ca si mine biggrin.gif Dar eu nu am traction control... Iar cutia la diesele e etajata foarte scurt in tr 1
AZAZEL
QUOTE(HalbaSus @ Nov 19 2007, 10:15 AM) *
inainte de remapare cand avea doar 115 caluti,


acum cati CP ai ? cuplul?
cat te-a costat remaparea? a crescut consumul semnificativ? asa de nemultumit erai cu 115 cp?
HalbaSus
Remaparea a fost facuta de UPsolute, de la 115 cp si 285 Nm am trecut la 145 si 360 Nm.
Era bine si cu 115 cp, dar acum e si mai bine... caii putere sunt ca banii, e bine sa ai cat mai multi smile.gif.
Consumul... nu a crescut semnificativ. Nu am computer de bord care sa-mi indice consumul dar nu a crescut mult, poate ~1%.
Si nici ulei nu mananca, am facut remaparea de mai bine de un an si totul e in regula.
AZAZEL
tinand cont de preferintele voastre vis a vis de siguranta , sportivitate si confort, ati accepta un audi A4 generatia B7(generatia care s-a scos toamna aceasta din productie), 1.9tdi de 115 cp , 4 usi, 1390 kg , 201km/h, 11,2 sec 0-100 km/h, daca l-ati gasi pe stoc , livrabil in 3 saptamani, cu optionale puse pe el in valoare totala de 8100 euro DDP, si pt care ati primi un discount din valoarea totala a masinii de 4800 euro DDP adica 13%; sau ati astepta 3 luni pana la livrarea modelului nou cu motor de 2.0 litri 143 cp, 0-100 km/h in 9,4 sec , common rail. si, bineinteles noul model mult mai putin dotat.

dar daca ordinea preferinteleor voastre ar fi asa : siguranta, confort, sportivitate.
T u d o r
Mergi pe modelul vechi, e fiabil (incercat si ras-incercat, cu toate problemele rezolvate pe parcurs), plus ca la oferta de care zici tu iese excelent ca si raport pret/dotari.
Legionaru'
Eu zic sa astepti modelul nou, mai strangi si ceva bani si il iei mai dotat.
AZAZEL
QUOTE(Legionaru' @ Nov 21 2007, 12:32 PM) *
Eu zic sa astepti modelul nou, mai strangi si ceva bani si il iei mai dotat.


din pacate nu depinde de mine. masina care este pe stoc are dotarile astea pt ca a fost probabil masina de show room facuta sa ia ochii : jante (din linia audi exclusive) de 17 cu anvelope de 235- astea costa suplimentar 2065 euro. pachet S line de exterior de aprox 1900 euro, sistem audio de 900 euro, o culoare rosie turbata samd . masina este extrem de scumpa, iar singurul argument al achizitiei acesteia este termenul de livrare extrem de redus(chiar daca masina este f scumpa). pt modelul ulterior imi va fi greu sa argumentez necesitatea jantelor de 17 sau a unor dotari de "fitze". per total , chiar daca modelul nou este mai scump in dotarea de baza, voi putea obtine o suma mai mica pt achizitie(comparativ cu cea de pe stoc) deci si pt dotari suplimentare.
din pacate sau din fericire nu este vorba de banii mei ca sa pot sa fac ce vreau cu ei. s-ar putea sa nu ma aleg nici cu una din variante.
ozz86651
Go for it. Modelele vechi sint totdeauna o afacere foarte buna la scoaterea din productie iar modelele noi si de succes o afacere proasta. Cit despre siguranta si confort, ai destula. Sportivitatea mai asa si asa dar e oricum pe locul 3 si remapezi ca Halba daca char suferi.
HalbaSus
Si eu zic sa iei modelul anterior, mai ales daca e plin de dotari. Daca zicea-i ca astepti modelul nou pentru o motorizare decenta (sa zicem un 2.0 TFSI) atunci ziceam ca merita asteptarea... dar pentru un diesel cu 30 de caluti in plus... neeeeah... daca chiar nu poti fara aia 30 de cp p remapezi (sau un powerbox ca sa nu observe nici dealerul nici sefii... ca inteleg ca va fi masina de firma). In plus A4-le nou va avea termeni de asteptare imensi, preturile vor fi mari si fiabilitatea (cel putin la motorul diesel 2.0 CR s-ar putea sa scartaie).
AZAZEL
o aprobare s-a obtinut, mai este una. sunt sigur 99 % ca voi avea masina asta.
ma oftica faptul ca nu are motorul 2.0tdi de 140 cp si 6 trepte.

ma oftica si mai atre ca nu este modelul nou. as fi incaput in 35000 ddp. modelul asta nou este altceva. este cu mult peste mercedes si rivalizeaza tehnic cu BMW. iar ca si aspect si spatiu interior il consider suveran. imi pare rau ca m-am aruncat si am spus ok pt cel de pe stoc. puteam astepta fizic 4 luni pt ca faceam rost de un volvo pana atunci. insa psihic nu rezistam. iar cand voi vedea modelul nou pe strada ma voi cresta de ciuda.

haideti sa va spun ce dotari are asta vechi cu care ma pricopsesc:

STANDARD
? E.S.P. (Controlul Electronic al Stabilitatii laterale)
? A.B.S.
? A.S.R. - controlul tractiunii-antipatinaj
? B.A.S. - asistent de franare
? 2 + 2 lumini de citit pentru locurile
? 3 tetiere pentru locurile din spate
? AIRBAG frontal pentru ambele locuri fata
? AIRBAG lateral pentru locurile din fata
? SIDEGUARD - AIRBAG pentru protectia capului fata/spate
? Caroserie complet galvanizata
? Centuri de siguranta retractabile
? Coloana volan reglabila in inaltime si in adancime
? Cotiera centrala pentru locurile din spate
? Covorase textile fata
? Duze incalzite pentru spalarea geamului
? Faruri de ceata integrate in spoilerul fata
? Geamuri fata actionate electric
? Geamuri spate actionate electric cu functie confort
? Imobilizator electronic antifurt
? Inchidere centralizata cu telecomanda
? Indicator temperatura exterioara
? Instalatie de climatizare cu control electronic al temperaturii, separat pt. sofer/pasager
? Lampa ceata spate
? Oglinzi exterioare actionate electric si cu incalzire
? Reglarea electrica a bataii farurilor
? Roata de rezerva de dimensiune normala
? Servodirectie
? Sistem de franare cu discuri fata
? Sistem de informatii pentru sofer ?
? Tapiterie din stofa "Mikado"
? Trusa de prim-ajutor, triunghi presemnalizare, extinctor


OPTIONALE:
Faruri cu XENON PLUS (incl. pe faza lunga)
Instalatie de spalare a farurilor
Reglare automata a bataii farurilor
Instalatie de avertizare la parcare cu spatele, cu ultrasunete
Jante "Audi Exclusive" aliaj usor 7.5Jx17
Design 5 spite
Anvelope 235/45 R17
Pachet exterior "S-Line"
spoiler fata cu design SPORT
spoiler spate S-line
partea de jos a barelor fata/spate cu design SPORT, vopsite in culoarea caroseriei
inscriptionare ?S-line? pe ornamentul usilor din spate
inscriptionare ?S-Line? pe praguri si grila radiator
Pachet optic - ornamente exterioare din Aluminiu eloxat
Pregatire instalatie telefon auto portabil
instalatie ?Hands - free? in cotiera centrala fata
cotiera centrala fata, reglabila, cu spatiu depozitare
Dual-Band /Tehnologie Bluetooth
Hands-free cu microfon integrat langa plafoniera fata
difuzor in usa ; reducere automata a volumului radioului la apelare
Radio ?CONCERT? cu CD-Player (se comanda cu 9VD)
posibilitate citire MP3
Senzor de lumina si functie ?coming home/leaving home?
Oglinda retrovizoare cu efect ?antiorbire?automat
Senzor de ploaie
Parbriz cu banda gri in partea de sus
Sistem de 10 difuzoare
un difuzor central pe bord,cate un difuzor de inalte si unul de joase
in usi, un difuzor de bass in polita din spate
150 W putere totala
Bord-computer cu ecran color
Sistem Auto-Check-Control
Volan ?multifunctional? imbracat in piele
Reglare manuala pe inaltime a scaunului pasagerului
Deschidere automata portbagaj
Pachet lumini interioare
cruise control
Covorase textile pentru locurile din spate
Culoare ROSU PERLAT ? Granatrot
Culoare tapiterie : negru
_Constantin_
QUOTE(AZAZEL @ Nov 22 2007, 11:43 PM) *
iar cand voi vedea modelul nou pe strada ma voi cresta de ciuda.


De ce? Pana la urma nu stim ce preturi si dotari va avea cand va fi pus in vanzare efectiv. Si scuza-ma ... trebuie sa fii designer la Audi sa vezi difernte intre ele dupa 2004. Deci felicitari si sa vina cat mai repde.
AZAZEL
preturile si dotarile sunt puse pe site de acum 5-6 saptamni. practic, pretul modelului nou este identic cu cel vechi.
inca nu am primit a 2-a aprobare. va spun eu cand este oficial.
Henry90720
Interesant ce a scris AZAZEL mai sus, la dotari: optionale si ... SATANdard! smile.gif Se potriveste de minune cu nickname-ul. biggrin.gif
AZAZEL
gata, a venit si cea de-a doua semnatura . cel mai devreme pe 8 sau cel tarziu pe 14 dec ridic masina. ma oftic, pt ca in weekend ma razgandisem si ar fi vrut sa renunt la aceasta de pe stoc pt modelul nou, pe care il luam aproape la fel de dotat insa mai puternic, mai spatios mai confortabil mi sportiv insa era prea tarziu in sensul ca trebuia sa-mi justific motivul pt care m-am razgandit. ce sa mai, totul era la superlativ comparativ cu ce voi avea. asta este !
AZAZEL
pt moment s-a schimbat schimbarea.
va tin la curent
Hoinar
QUOTE(AZAZEL @ Nov 28 2007, 08:36 AM) *
pt moment s-a schimbat schimbarea.
va tin la curent


Zi drept...iti iei un Lexus? smile.gif
drunk.gif whistling.gif teehee.gif

Orice-ar fi, fa in asa fel incat sa fie masina pe care ti-o doresti...ca sa nu stai cu gatul lungit pe strada dupa masina si sa-ti para rau.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.