Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Citroen C5
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3
Hoinar
QUOTE (AZAZEL @ Nov 5 2008, 10:22 PM) *
C5-ul are niste roti imense.
cel de pe 17 are anvelope de 225/55R17 adica exact diametrul rotii unui A6 allroad , diametru ce este mai mare ca la un A6 standard ce are 225/50R17.
pt C5 niste jante care sa-i dea un aspect elegant ar fi de 18.
la 225/55, talonul este extrem de mare.

cred ca jante de 16 nici nu exista pt C5


Ba exista, prima echipare (X) detine jante de tabla de 16 inch..
225/55R17 - mie imi pare destul de bine proportionat...asortata mai ales la drumurile noastre....

ps: si daca e alba....e Hyundai tongue.gif
James Kilowatt
A mea e neagra!
T u d o r
Tztztztztz... Mah, cum o iau o dau cu colant rosu, ca vad c-o iau din toate partile. teehee.gif
klm
Asa-ti trebuie daca te-a pus dracu sa-ti comanzi masina alba tongue.gif !
T u d o r
Apai daca era singura... am comandat-o dupa preferinte de alt gen. biggrin.gif Nu mai tarziu de acum 30 minute, aflat la o onomastica, am luat-o iar cu culoarea. teehee.gif Ca nu era de ajuns ce parere am eu despre astia cu masinile albe. whistling.gif
mike.omega
Si cu off-topicul cum facem? Il mutam in viitorul topic al lui Tudor? biggrin.gif
klm
CITAT(mike.omega @ Nov 9 2008, 12:44 AM) *
Si cu off-topicul cum facem? Il mutam in viitorul topic al lui Tudor? biggrin.gif

Ups, blush.gif , vezi ce se intampla, Tudore, daca iti comanzi masina alba laugh.gif !
Seri
C5 are bordul imbracat in piele? Din exterior asa parea, se vedeau cusaturile de la imbinari.
Random
QUOTE (Seri @ Nov 9 2008, 02:50 PM) *
C5 are bordul imbracat in piele? Din exterior asa parea, se vedeau cusaturile de la imbinari.


Din cate stiu eu, bordul imbracat in piele face parte dintr-un pachet optional, disponibil doar la echiparea "Exclusive".
andreic
QUOTE (andreic @ Nov 4 2008, 04:28 PM) *
Am cateva intrebari:

- pe cat erau rotile 17", 18"?
- diferenta intre cele pe 16" si cele pe 17" pe suspensia hidraulica este evidenta sau nu se simte?
- este adevarat ca pe



QUOTE ( T u d o r @ Nov 4 2008, 05:00 PM) *
Si nu mai stiu ce ai vrut sa intrebi, astept sa completezi de unde ai ramas. smile.gif


Scuze ca revin mai tarziu...nuj din ce cauza nu am scris tot :|

Ultima intrebare era... este adevarat ca pe drumuri cu denivelari sau gropi cu suspensia H3+ la viteze mici se aude un cloncanit sau un zgomot la suspensie?
hdi
Copiez si aici impresiile mele in urma unui drive test cu C5 2.2HDI pe care le-am scris pt Aria Subaru, in ideea de a completa profilul acestui model interesant.

Sambata trecuta am avut programare la un drive-test cu Citroen C5.
Este vorba de un C5 2.2HDI in echiparea Exclusive cu pack business, 173cp/4000rpm si 370Nm/1500rpm.
Masa proprie: 1804kg
0-100km/h-9.2sec (identic cu OBD)
Pret de lista 32118TTI cu pack business/29738TTI fara pack business.
Dar acum si numai acum, pentru primii 5 cumparatori, oferta speciala: discount de 4000EU TTI in limita stocului disponibil. Nu cred ca asta e reclama, nu?

Mi-a placut masina atunci cand am vazut-o desi nu este chiar stilul meu. Ma gandesc ca la masina aia se potriveste mai bine costumul decat o pereche blugi iar eu costumele nu le deranjez cu anii!
Cand mi-am luat 307-le mi-am dorit de fapt un C4 insa era abia intrat pe piata si mi-a fost putin frica. Asa ca si pentru Citroen nutresc o oarecare afectiune. Mai mult decat atat, ma inclin in fata spiritului lor inovativ si a solutiilor tehnice indraznete. Citroen are o identitate de marca absolut distincta si modelele actuale ar trebui sa fie urmasele demne ale unui 2CV sau DS.
Asa ca m-am dus sa verific daca este asa cum cred eu sau nu. Si cum puteam sa o fac mai bine daca nu luand-o la plimbare pe coana mare (C5) care teoretic ar fi trebuit sa inglobeze tot ce are Citroen mai bun de oferit pe o masina de serie. C6-le este deja un experiment exotic vandut in 4 exemplare pe an unor tipi cu probleme de adaptare, celelate 3 modele ce intregesc productia anuala fiind conduse de cei 2 directori de filiale zonale si de Ioana Tariceanu.
Masina astepta in fata showroomului. I-a aruncat o privire de o indiferenta superioara breakului murdar cu care venisem dupa care a cazut in letargia din care o deranjasem. Trebuie inteles ca nu e usor sa fii masina de drive test. Viata unei masini de drive test este la fel cu a unei prostituate care este obligata sa aiba raporturi cu oricine se inscrie sa beneficieze de serviciile ei, dupa care, atunci cand incepe sa imbatraneasca prematur, se muta in alt oras si se marita in sfarsit insa cicatricele tineretii tumultoase nu ii vor disprea niciodata.
Sa ma intorc insa din sfera filozofala in care m-am lasat absorbit si sa discutam concret.
Tipul de la Citroen este un baiat citit, pasionat de masini care a ochit imediat utilajul din dotare si m-a intampinat cu un zambet larg:
-Ce e, motorul ala nou, boxer diesel?
-Da, fac eu rosind...Da' te pricepi!
-Daaa, zise si rosi el de data asta.
-Hai sa te dau o tura, il invit eu.
Mi-a acceptat incantat invitatia si l-am plimbat putin explicandu-i defectele dar si calitatile OBD-ului. Motorul i-a placut mai ales ca l-am lasat sa asculte aria Boxer din Subaru cantata la 4500rpm
Ne-am intors, eu mandru cu ce am si el incantat de ce vazuse.
Am luat cheile C5-lui si m-am dus sa il astept in masina pana termina nu stiu ce cu niste clienti. Apropos, cat am stat eu pe acolo au venit 2 potentiali clienti (un domn in varsta si o familie)
M-am apropiat de masina si am descuiat-o din telecomanda. Silentios. Imi place atunci cand masinile nu tin neaparat sa iasa in evidenta cu flashuri, sunete stridente samd. Doamna parea sa aiba clasa.
M-am suit in masina si usa grea s-a trantit in urma mea. Zgomotele strazii s-au atenuat brusc si au devenit doar un vuiet indepartat. Prima impresie pe care am avut-o stand pe scaunul soferului a fost ca sunt in vizita in casa unui om cu stare si fata in casa m-a pus sa-l astept pe stapan in salon. Am realizat destul de rapid ca nu va aparea nimeni cu cafeaua, asa ca am pornit motorul si am inceput sa studiez interiorul.
Pielea bej-eu ma pricep mai degraba sa apreciez pielea de la o pereche de pantofi sau o geaca dar banuiesc ca si cea din C5 era OK; cusaturile sunt bine facute iar senzatia generala este de fotoliu de buna calitate.
Fotoliul are in mod evident reglare electrica cu memorarea a nu-stiu-cate setari, incalzire si masaj lombar (adica iti intra ceva in rinichi si apoi iti iese, iar iti intra, iar iti iese samd). Ceva nou pt. mine: cand opresti motorul, scaunul se retrage pentru a-ti facilita iesirea in caz ca in ultimii 10 ani ai uitat sa te mai ridici de la masa.
Linia audio este de buna calitate cu sunete clare si bass profund.
Bordul este copus din materiale moi si placute la atingere, imbinate bine. Am fost mandru sa constat ca maneta de semnalizare si cea de la stergatoare sunt cele de pe 307 (C4).
Instrumentele de bord sunt cele clasice dar parametrii sunt afisati in mod original (se putea altfel?)
Volanul este mare, cam prea mare insa probabil ca este asa ca sa incapa pe miezul fix butoanele pt CB,audio, Cruise, Telefon, Fax, Scanner, storcator de citrice etc.
Tipul de la reprezentanta s-a suit in dreapta intrerupand periplul meu printre gadgeturile masinii. Cu siguranta sunt multe altele despre care nu am spus si nu voi spune nimic pt. simplul fapt ca nu stiu de ele.
Am scos masina din locul de parcare (cand dai cu spatele oglinda din dreapta coboara si iti arata bordura) si inainte de a porni mi-a fost demonstrat ce inseamana suspensie Hydractive III, cu n!(factorial) setari predefinite, cu self-leveling in functie de viteza si caracteristicile terenului pe care rulezi si inca vreo alt 4-5 functii pe care nu le-am inteles.
Am pornit la drum.
Prima impresie in rulare a fost ca sunt calare pe o balena. Maiestuos, de neatins, mare si greoi. Vorbim de impresii pt. ca motorul propulseaza balena de la 0 la 100km/h in 9.2sec. Daca e mult sau putin, judecati voi ca fiecare are termenii lui de comparatie. Pentru mine, teoretic e la fel.... Practic e mai lenta.
Motorul este un demn membru al familiei HDI. Economic, elastic, rafinat, silentios, puternic raportat la cilindreea lui, trage pana pe la 4000rpm insa nu are exuberanta lui 1.6HDI care se incapataneaza sa mai vrea sa traga chiar si in zona rosie(pastrand proportiile).
Nu am putut face teste de stabilitate pentru ca am rulat pe sosele in aliniament si cu trafic insa nu-mi inchipui ca sunt probleme. Suspensia este mooaaale (prea moale) insa baiatu' s-a jurat ca daca ma dau la ea se intareste de frica. N-am avut ocazia sa verific. De fapt nici nu stiu daca este important intrucat eu nu vad masina asta mergand in ritm alert si sporty ci mai degraba cu viteza mare, pe autostrada, in linie drepta si ducandu-si pasagerii ori la un meeting de afaceri ori la mama soacra in vizita. M-as simti ridicol sa apar cu asa ceva pe partia de schi sau la gratar. Este ca si cum l-ai pune pe Herbert von Karajan sa dirijeze Taraful din Clejani.
Daca ceva nu mi s-a parut din acelasi film, aceea este precizia cutiei de viteze. Cam sleampata, cel putin in comparatie cu precizia cutiei de la OBD.
Una peste alta, nu sut convins ca Citroen mai reuseste sa produca DS-uri insa C5 este o masina foarte buna, cu aspiratii premium destul de indreptatite si care se adreseaza celor care iubesc confortul si care au in sifonier cel putin 3 camasi albe calcate.
Nici de data asta nu voi da un verdict in comparativul C5-OBD pentru ca nici macar nu mi-am propus asta insa voi incerca o concluzie ca intre baieti:
C5 este o femeie foarte frumoasa, cu ochii mari, par matasos, buze senzuale si trup sculptural insa are un mare defect: nu reuseste sa-ti provoace o erectie! biggrin.gif
HDI
DRAGOS
excelent, in stilul caracterisc! arigato.gif

am vazut C5 doar pe afara si mi-a placut mult. cand o sa am ceva timp o sa ma duc sa-l studiez si eu mai detaliat smile.gif
22nst
Astia de la Citroen mereu au facut masini frumoase iar noul C5 nu iese din tipar smile.gif
hdi
QUOTE (DRAGOS @ Mar 9 2009, 10:14 PM) *
excelent, in stilul caracterisc! arigato.gif

am vazut C5 doar pe afara si mi-a placut mult. cand o sa am ceva timp o sa ma duc sa-l studiez si eu mai detaliat smile.gif


arigato.gif merci republicane!
laurentiu
Da, intr-adevar, si mie mi-a placut prezentarea lui HDI.

Am intrat cam acum doua saptamani intr-un C5 si mi-a placut. Scaunele mi s-au parut confortabile (as putea zice chiar fotolii), ergonomia buna iar imbinarile au fost facute cu grija.
In privinta designului, C5 si Delta mi se par unele dintre cele mai frumoase masini ale momentului.
ncristi
Fruoms articol HDI smile.gif

C5 este o masina splendida cu un singur minus major (dupa mine cel putin) - precizia cutiei de viteze - sau a timonierei mai precis. Ai descris foarte bine cum se comporta smile.gif
22nst
QUOTE (hdi @ Mar 9 2009, 09:58 PM) *
Este vorba de un C5 2.2HDI in echiparea Exclusive cu pack business, 173cp/4000rpm si 370Nm/1500rpm.
Masa proprie: 1804kg
0-100km/h-9.2sec (identic cu OBD)


Am intrat pe site-ul Citroen si am vazut ce performante au motoarele lor
Acest 2.2 hdi de 173cp are 10 sec iar ce ma uimeste este motorul de 3 litrii benzina v6 cu 215 cp are o acceleratie de 9.6 sec!
Ce le-au facut de au performante asa micute, si ce au pus pe masina aia de are 1.7 t?
T u d o r
Iti raspuns eu. Cutii slabe si masa foarte mare a masinilor.

Hdi e un adevarat scriitor, fara urma de ironie. Imi place foarte mult stilul lui. thumbsup.gif
22nst
Hdi este pe drumul cel bun biggrin.gif

Daca am ajus sa intru pe site-ul lor sa vad preturi biggrin.gif

Mai avea un pic si ma convingea sa-l cumpar teehee.gif
hdi
QUOTE ( T u d o r @ Mar 11 2009, 11:07 AM) *
Iti raspuns eu. Cutii slabe si masa foarte mare a masinilor.

Hdi e un adevarat scriitor, fara urma de ironie. Imi place foarte mult stilul lui. thumbsup.gif


Bine ca ai precizat ca tocmai imi pregatisem o ploaie de injuraturi rolleyes.gif Multumesc, apreciez generozitatea arigato.gif voastra.

Datele tehnice sunt cele din oferta primita de la Citroen. Am vazut ca pe siteul nostru acc 0-100 este de 10s insa pe citroen.fr e de 9.2.
In privinta masei....cica suspensia aia hoata ar cantari nitelush.
ncristi
Ce mai conteza o sec. in sus si-n jos...smile.gif. Masina este foarte reusita per ansamblu. Nu inteleg de ce nu modifica timonierele macar (daca nu cutiile)...asta fiind o bola veche PSA.
ktullu
Desi nu am mers cu noul c5 pot spune urmatoarele:
1. cutiile se stie ca sunt slabute la PSA, ma intreb daca le fac ei sau daca le cumpara, poate ar trebui sa le cumpere de undeva(ZF de exemplu);
2. masa este mare deoarece cred ca masina este bine facuta, inchegata, cam cum se faceau masini acum 5-10 ani;
3. 1-2 poate chiar 3 secunde in plus la asemenea masina nu conteaza, este o masina executive, comfortabila (smooth), eleganta in care sa mergi cu partenerii de afaceri sau familia toata Europa fara sa-ti lipseasca ceva de la o masina, nu un accord, bmw. etc. cu care sa vrei o mai faci si pe macho.
mike.omega
Teorie despre ce fac astia de la Citronel biggrin.gif
Greutatea mai mare(decat media) a automobilelor Citroen este o "problema" generala, la mai toate modelele se pare. Motivele inca nu le-am aflat, oficial, n-am pe cine sa intreb. Din ce am studiat eu pe la C4, au obiceiul sa foloseasca montanti mari/grosi si reducand vizibilitatea, cresc rezistenta la impact.
Hai sa detaliem cum e cu greutatile smile.gif
1. C4 1.6i are aprox 1250kg, lucru normal pentru clasa sa
2. C4 1.6HDI, acelasi nivel de dotari, are 1400kg. Exact! Si o Toyota Avensis spre exemplu are cam tot atat, cu mici diferente in functie de motorizare.
3. Daca cele doua exemple de mai sus sunt de inteles, cine imi explica si mie cum naiba un C3 cu 1.1i are 1100kg si are dimensiunile pe care le are? blink.gif Unde or fi kilogramele alea???

Din ce poze cu C4 lovite, sau C5, am vazut, niciuna nu m-a speriat. Recent am vazut unul la vanzare, lovit frontal, probabil la o viteza destul de mare si urmarile erau asa: Directia functiona perfect, rotile din fata erau intregi, motorul nu parea a fi afectat, farurile atarnau, era afectata in principiu doar partea din fata, pana la stalpul A smile.gif
De unde deduc eu ca se "pierd" multe kg in ranforsari si diverse elemente de siguranta. Tabla nu e groasa, sau mai bine zis, nu e mai groasa ca la altii(s-a si dovedit ca ideea de avea tabla mai groasa nu rezolva nimic smile.gif ) dar eu tind sa cred ca ei au vrut sa obtina 5 stele la testele Euro N Cap nu doar dracovenii care fac piu-piu ca nu ti-ai pus centura tongue.gif

Cu noul C5 nu am mers, doar m-am urcat in el cand s-a lansat, intamplator imi recuperam vaporul din service si prima data m-am oprit in C5. Am scris si atunci, o afirm si acum: e un vis! Am apasat/deschis pe tot felu de chestii care exista si la C4 si care fac zgomot(spre exemplu sertarele din laterale), eh la C5 zgomotul a disparut.

PS: cu toata timoneria asta pe care lumea o blameaza, mie nu mi s-a intamplat sa ratez vreo treapta de viteza. Nu zic ca sta bine la capitolul asta sau ca o fi vreun etalon, doar ca nu primeste nota maxima biggrin.gif
Seri
Mai proasta decat timoneria de pe Opel Antara nu are cum sa fie. Agata in toate vitezele, cel mai greu intra in a 3-a, daca fortam mai tare rupeam levierul. Culmea, cel mai usor intra in marsarier. Aici dau vina pe GM ca au proiectat de mantuiala Antara si Captiva, si pe dealerul nesimtit din Cluj.
hdi
QUOTE (Seri @ Mar 12 2009, 11:29 AM) *
Mai proasta decat timoneria de pe Opel Antara nu are cum sa fie. Agata in toate vitezele, cel mai greu intra in a 3-a, daca fortam mai tare rupeam levierul. Culmea, cel mai usor intra in marsarier. Aici dau vina pe GM ca au proiectat de mantuiala Antara si Captiva, si pe dealerul nesimtit din Cluj.


Inseamna ca au reparat marsarierul de la Astra H (primele modele) si au stricat celelalte viteze teehee.gif
Oricum, nu se poate spune ca Citroen a pus o cutie dezastru pe C5; spun doar ca nu este la inaltimea generala a masinii. Aceeasi cutie pe un C4 (sau 307 ca sa nu fiu banuit..) ar fi f. buna.
22nst
Acum intelegeti de ce mi-am luat eu automata?
Sa nu mai imi fac probleme ca imi agata 36182451.gif
ncristi
QUOTE (hdi @ Mar 12 2009, 06:35 AM) *
Inseamna ca au reparat marsarierul de la Astra H (primele modele) si au stricat celelalte viteze teehee.gif


Nu cred laugh.gif

Subscriu la ideea conform carei cutia de pe C5 nu este una rea dar ca nu se ridica la nivelul masinii per ansamblu.
AZAZEL
si ford focus este greu.
cu 1.6tdci/hdi dar 90 cp masina are 1354 kg care inseamna destul de mult.
confirm si eu ca imi agata cutia de viteze(de provenienta PSA) in proportie de 99% doar la introducerea in treapta a 3-a in aproximativ 1 o data din 100 incercari.
nclsamy
buna seara tuturor,

semi-off: hdi, pur si simplu, stilul in care ai realizat caracterizarea masini este deosebit.


on: de cateva luni bune sunt in cautarea unei masini sh pana in 15k euro. Dupa mai multe cercetari am gasit un citroen c5, 2009, 50 000 km, full (Suspnsie pneumtica, senzori ploaie, lumini, senzori parcare, oglinzi escamotabile, electrice si incalzite, suspensie hydractive III, cu garda la sol reglabila, faruri directionale, bluetooth, USB, oglinzi rabatabile electric, jante aliaj 18, scaune ergonomice reglaj lombar, dublu climatronic, senzori parcare si computer fata spate) care s-ar incadra in banii disponibili. Din pacate are cutie automata, stie cineva mai multe despre aceasta? cum se comporta?
La banii astia am gasit si un 320d insa cu mult mai putine dotari si care nu are design-ul placut la c5-ului.

Astept un sfat, va rog.

Va multumesc si o seara placuta in continuare.
Rebel
QUOTE (nclsamy @ Nov 18 2010, 10:55 PM) *
Din pacate are cutie automata, stie cineva mai multe despre aceasta? cum se comporta?
La banii astia am gasit si un 320d insa cu mult mai putine dotari si care nu are design-ul placut la c5-ului.


Incearca sa renunti la parerile baietilor de cartier si la ideile preconcepute. Cutia automata are si ea avantajele ei si s-ar putea chiar sa iti placa. "Din pacate" trebuie folosit doar in cazul in care esti un impatimit al mestecaului; altfel, daca doar ideea preconceputa ca e automata este cea care te tine pe loc, atunci te pot linisti ca nu-i asa cum se spune.
Titi1988
QUOTE (Rebel @ Nov 20 2010, 05:36 PM) *
QUOTE (nclsamy @ Nov 18 2010, 10:55 PM) *
Din pacate are cutie automata, stie cineva mai multe despre aceasta? cum se comporta?
La banii astia am gasit si un 320d insa cu mult mai putine dotari si care nu are design-ul placut la c5-ului.


Incearca sa renunti la parerile baietilor de cartier si la ideile preconcepute. Cutia automata are si ea avantajele ei si s-ar putea chiar sa iti placa. "Din pacate" trebuie folosit doar in cazul in care esti un impatimit al mestecaului; altfel, daca doar ideea preconceputa ca e automata este cea care te tine pe loc, atunci te pot linisti ca nu-i asa cum se spune.


Poate ca ii la fel ca si mine, nu ar cumpara masina cu cutie automata pentru nimic in lume. Nu ca ar fi mai rea sau etc ci pentru simplu fapt ca EU vreau sa schimb vitezele. Nu ma deranjeaza sa-mi misc piciorul stang.
T u d o r
Hehe, parca ma aud pe mine acum niste ani. biggrin.gif Acum as fi in stare sa ucid pentru o automata pusa pe Accordul meu.

Rebel are dreptate, trebuie sa depasim mentalitatea legata de automatele cu 3 trepte si doar daca esti cu adevarat fan mestecau poti spune ca "din pacate" o masina are cutie auto. Titi, ai mers cu un DSG? Daca nu, fa-o ... merita smile.gif
Rebel
QUOTE (Titi1988 @ Nov 20 2010, 09:24 PM) *
Poate ca ii la fel ca si mine, nu ar cumpara masina cu cutie automata pentru nimic in lume. Nu ca ar fi mai rea sau etc ci pentru simplu fapt ca EU vreau sa schimb vitezele. Nu ma deranjeaza sa-mi misc piciorul stang.

Din textul sau reiese ca nu stie prea multe despre cutia respectiva si ca are ceva temeri, nu ca ar fi un impatimit al cutiei manuale. Nici pe mine nu ma deranjeaza manuala dar in familie poti avea membrii care nu le place si nu conduc manuale. Oricum, daca ai petrece cateva dati timp in trafic de doua ore, bara in bara, ti-ar trece de manuala. In plus exista automate mai rapide, mult mai eficiente si chiar mai economice dpdv consum ca o manuala (vezi cutia noului Fordului Fiesta de exemplu).
Titi1988
Stiu ca sunt cutii automate foarte performante dar pentru mine este o placere sa schimb eu vitezele, ii o senzatie pe care momentan nu vreau sa schimb.
Si spre norocul meu nu trebuie sa stau in trafic bara la bara 2-3 ore..poate in acel moment o sa ma gandesc la cutii automate dar pana atunci NO WAY!

PS sunt foarte curios cum ii cu un DSG ca toata lumea o lauda rolleyes.gif

Si despre ce a zis samy, exista si sansa sa nu ii placa cutia automata de pe c5, atunci ce sa faca?
getodac
QUOTE (Titi1988 @ Nov 20 2010, 07:10 PM) *
Si despre ce a zis samy, exista si sansa sa nu ii placa cutia automata de pe c5, atunci ce sa faca?


Drive-test inainte de achizitie si daca nu ii place nu o cumpara. thumbsup.gif

Pentru mine singura masina cu cutie manuala pe care am condus-o a fost masina pe care am facut scoala de soferi si cu siguranta a fost si ultima....
nclsamy
Buna seara,

Intr-adevar, nu stiu nimic despre cutiile automate, insa am aflat ca c5-ul nou are semi-auto ceea ce ma incanta foarte mult deoarece sunt unele momente in care sunt sigur ca o sa imi doresc sa pot schimba singur vitezele. Nu m-ar influenta intr-un mod negativ cutia de viteze, mai multe griji imi fac vis-a-vis de fiablitate. Deocamdata sunt cat se poate de indecis. Fiind o alegere foarte importanta am intrebat foarte multi oameni despre aceste doua masini, iar parerile au fost impartite. Multi au zis ca citroen nu este renumit pentru fiabilitate, iar bmw-ul e bmw (calitate inalta, intretinere pe masura, tractiunea spate destul de incomfortabila)... Sincer, nu sunt adeptul al ideilor preconcepute si mi-ar placea ca citroen sa demonstreze contrariul, pentru ca din cate am auzit c5 ar face parte din modele contruite avand la baza calitatea, iar prin review-uri a iesit foarte bine. Imi place enorm masina, dar stiu prea putine despre ea. Merita aceasta masina 17,500 euro pe drumurile noastre? Sper sa nu fie prea sensibila.

La banii acestia am gasit un 320d full, 84000 km, luna 11/2008, din belgia, care arata foarte bine, dar parca tot mi se pare inferior ca design si confort fata de citroen.

Cat despre drive-test, sunt convins ca o sa imi placa masina smile.gif
James Kilowatt
Despre ce motorizare e vorba?
Rebel
QUOTE (nclsamy @ Nov 21 2010, 08:25 PM) *
... iar bmw-ul e bmw (calitate inalta, intretinere pe masura, tractiunea spate destul de incomfortabila)...


Calitatea este inalta, intretinerea este dupa vorba aia "cum ii turcu-i si pistolu'" + putin noroc cand o iei second-hand si speri ca fostul proprietar a fost bun cu ea.
Referitor la "tractiunea spate destul de inconfortabila", marturisesc ca este prima oara cand aud asa ceva; asta vine de la un proprietar de BMW sau de la baietii care conduc FWD ca asta detin?

Ca fost proprietar si inca proprietar de BMW RWD iti spun ca dpdv confort masina este foarte confortabila.
Treaba cu designul este relativa, Citroenul C5 este intr-adevar o masina foarte frumoasa dar asta depinde de persoana. Tot de persoana tine daca alege frumusetea in detrimentul caracteristicilor tehnice...

Orice ai alege, si daca a fost putin neglijata o poti aduce la standardele de top cand te poate sluji cu credinta; doar sa iei o masina cu potential si nu vreuna obosita.
T u d o r
Cred ca noul nostru coleg a vrut sa spuna ca e inconfortabila iarna, adica mai inconfortabila decat FWD.
nclsamy
QUOTE (Rebel @ Nov 22 2010, 05:19 AM) *
QUOTE (nclsamy @ Nov 21 2010, 08:25 PM) *
... iar bmw-ul e bmw (calitate inalta, intretinere pe masura, tractiunea spate destul de incomfortabila)...


Calitatea este inalta, intretinerea este dupa vorba aia "cum ii turcu-i si pistolu'" + putin noroc cand o iei second-hand si speri ca fostul proprietar a fost bun cu ea.
Referitor la "tractiunea spate destul de inconfortabila", marturisesc ca este prima oara cand aud asa ceva; asta vine de la un proprietar de BMW sau de la baietii care conduc FWD ca asta detin?

Ca fost proprietar si inca proprietar de BMW RWD iti spun ca dpdv confort masina este foarte confortabila.
Treaba cu designul este relativa, Citroenul C5 este intr-adevar o masina foarte frumoasa dar asta depinde de persoana. Tot de persoana tine daca alege frumusetea in detrimentul caracteristicilor tehnice...

Orice ai alege, si daca a fost putin neglijata o poti aduce la standardele de top cand te poate sluji cu credinta; doar sa iei o masina cu potential si nu vreuna obosita.


avantajul mare care il are citroen-ul (pe langa km multi mai putini, facuti insa in tara) este ca pentru aproximativ 300 euro se poate face garantie inca 12 luni, la care daca se mai adauga si casco, as sta linistit indiferent de noroc. Da, am auzit asta de la posesori de fwd, insa intr-o iarna am avut neplacerea sa vad un ursulet cum se chinuia cu parcarea pe zapada, intr-adevar ca este model vechi...dar m-a facut sa imi pun niste intrebari. Sunt convins de confortul bmw-ului insa c5-ul mi se pare pic peste. Chestia cu intretinerea m-a dat peste cap de tot, poate o sa zica unii ca la asa masini nu trebuie sa se puna problema de bani. Revizia la bmw ar fi cam 1500 lei iar la citroen (din cate mi-a zis tipul de la reprezentanta) ar fi 600 lei. Cu toate astea cred ca daca ma hotarasc la bmw o sa fac revizia la un service autorizat unde sunt niste cunostinte de familie.

QUOTE ( T u d o r @ Nov 22 2010, 12:11 PM) *
Cred ca noul nostru coleg a vrut sa spuna ca e inconfortabila iarna, adica mai inconfortabila decat FWD.


exact smile.gif

Cred ca citroen-ul o sa se vanda pana ma hotarasc eu, si sunt foarte putine de vanzare la mana a doua si e cam bataie pe ele, pe cand 320-uri se aduc din strainatate regulat.
T u d o r
C5 e o masina superba, mai frumoasa decat seria 3 si mai spatioasa, are niste scaune dementiale si suspensia aia face toti banii pe drumurile din Ro. Am mers cu ea iar motorul de 2.0 hdi cu cutie automata l-am incercat pe C4 Picasso si a for ok. Sigur ca nu e cel mai puternic iar masina e greoaie dar daca nu-ti trebuie racing pe sosea si ai un stil mai domol de mers e un vis.
Rebel
Din punctul meu de vedere Citroen este o marca exclusivista si extrem de inovatoare.
Designul interior al lui C5 este mult mai rafinat ca cel al BMW-ului. Din punct de vedere dinamic si tehnic stiu ca BMW-ul este o masina proiectata pentru sofer avand atribute dinamice de exceptie.
Cu C5 nu m-am dat, nu am avut ocazia si ma gandesc ca la prima mea vizita in Ro sa incerc eventual sa inchiriez una daca se poate.

Ursuletul era o masina foarte buna dar avea ceva probleme iarna. BMW-ul de astazi este alta poveste. Nu in ultimul rand depinde de la sofer , la anvelope ce si cum. Am vecin cu Touareg-ul eu ma urc sa-i scot masina caci nu stiu cum face dar mereu ramane impotmolit in fata casei.

Alege ce iti da ghes inima si ceea ce iti place indiferent de parerile altora. Daca chiar vrei sa dovedesti ca e buna poti, dar trebuie sa ai grija de ea.
Titi1988
C5 all the way!!! Dupa ce m-am documentat un pic, c5-ul intra in cursa pentru urmatoarea masina anul viitor!
James Kilowatt
Care din ele, ala de 2L dizal si 136CP? Pt o masina de 1.6t? Spuneai ca vrei Octavia RS, C5-ul hdi e fix la capatul opus smile.gif
nclsamy
stiti cumva cam cat este casco la c5? cred ca o sa astept pana gasesc unul potrivit, deoarece am impresia ca daca o sa aleg 320d o sa regret curand.
T u d o r
Pai e in functie de valoarea asigurata, indiferent de tipul masinii.
Titi1988
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 24 2010, 09:38 AM) *
Care din ele, ala de 2L dizal si 136CP? Pt o masina de 1.6t? Spuneai ca vrei Octavia RS, C5-ul hdi e fix la capatul opus smile.gif


2.0 163 cp si 450 Nm +chiptuning thumbsup.gif
Titi1988
later edit..acest motor are doar cutie automata. mda confused.gif ce TAMPENIEEEE
James Kilowatt
Motorul de 2L si 163CP e doar pe modelul nou... pe ala vechi e in 136CP si 2.2 de 175CP. Cel putin, asa s-a vandut la noi.
Iar modelul nou de 163CP are peste 1.7t, nu "doar" 1.6 ca ala vechi... prin comparatie cu Octavia RS tot vapor mai degraba destinat confortului in loc de dinamism ramane. Cutia automata e deci justificata, oricum masina nu e adresata micilor schumacheri smile.gif.
Lucian107416
ai incurcat segmentele, JK. C5 e rivalul lui Superb.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.