Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Citroen C5
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3
James Kilowatt
Eu vorbeam despre optiunile lui Titi, el voia Octavia RS si acum s-a razgandit si vrea C5 hdi smile.gif Nu mi se par deloc ca s-ar adresa aceluasi public.
Exista si diesele dinamice... cum ar fi 120d de exemplu, insa C5 nu prea se incadreaza la astea, cel putin nu cu motorizarea de 2L indiferent de generatie si putere smile.gif
Titi1988
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 24 2010, 05:31 PM) *
Eu vorbeam despre optiunile lui Titi, el voia Octavia RS si acum s-a razgandit si vrea C5 hdi smile.gif Nu mi se par deloc ca s-ar adresa aceluasi public.
Exista si diesele dinamice... cum ar fi 120d de exemplu, insa C5 nu prea se incadreaza la astea, cel putin nu cu motorizarea de 2L indiferent de generatie si putere smile.gif


Orice as face tot la benzina raman. Nu este cale de scapare. thumbsup.gif De fiecare data cand ma uit la vreun diesel si caut tot mai adanc tot dau de cineva care zice motorul de 1.8, 2.0 de la w y z il rupe sau nu are ce face cu el si revin la benzina laugh.gif
James Kilowatt
120d-ul lui Pista cu powerbox n-am reusit sa-l rup nici eu cu benzinara nici Halbasus cu cei doi cilindri in plus. E drept ca e o masinuta mai mica si (putin) mai usoara, insa oricum se misca surprinzator de bine.
T u d o r
Eu cred totusi ca un RS cu ceva chip s-ar descurca si la task-ul asta. biggrin.gif
nclsamy
din pacate nu am avut noroc sa imi iau niciuna dintre bmw si citroen pana in prezent. Se vand foarte repede in aceasta perioada din cauza majorarii taxei auto. Maine sper sa fac un drum la bucuresti sa vad un c5 adus din Germania. Dintre posesorii de acest model, imi poate cineva da detalii la eventuale probleme care pot sa apara la masina? M-a speriat un prieten ca intretinerea la citroen e mai scumpa decat la bmw confused.gif Sa fie adevarat?


Parca imi e un pic mila sa iau asa o masina pentru drumurile din Romania si ma tem sa nu intampin probleme majore.
Titi1988
QUOTE (nclsamy @ Dec 3 2010, 12:30 PM) *
din pacate nu am avut noroc sa imi iau niciuna dintre bmw si citroen pana in prezent. Se vand foarte repede in aceasta perioada din cauza majorarii taxei auto. Maine sper sa fac un drum la bucuresti sa vad un c5 adus din Germania. Dintre posesorii de acest model, imi poate cineva da detalii la eventuale probleme care pot sa apara la masina? M-a speriat un prieten ca intretinerea la citroen e mai scumpa decat la bmw confused.gif Sa fie adevarat?


Parca imi e un pic mila sa iau asa o masina pentru drumurile din Romania si ma tem sa nu intampin probleme majore.


ai grija la toate masinile aduse din germania, sh din romania oricare. Neaparat sa mergi la o reprezentanta pentru ca sunt foarte multi tipi care vor sa te fraiereasca. In legatura cu c5-ul cauta pe forumul citroen sau pe forumuri internationale citroen si cu ajutorul google translate poti traduce in romana chiar ok(daca nu te pricepi cu engleza).

Referitor la diesel vs benzina cum am condus deja peste 200 de km leon-ul iuliei imi place cuplul dar nu mi se pare chiar foarte mare diferenta intre masina ei si nissanul meu (care este cu 100 kg mai greu). Chiar vreau sa merg la o tura cu un RS diesel cu chip la 210 cai si 440 cuplu, cred ca acolo incep "senzatiile tari" dar asta o sa discutam pe un versus pe care vreau sa-l pornesc anulviitor cand o sa vad ce fac cu nissanul (mai am doar o rata de platit thumbsup.gif ), de cati bani dispun parintii mei etc.
nclsamy
QUOTE (Titi1988 @ Dec 3 2010, 07:19 PM) *
ai grija la toate masinile aduse din germania, sh din romania oricare. Neaparat sa mergi la o reprezentanta pentru ca sunt foarte multi tipi care vor sa te fraiereasca. In legatura cu c5-ul cauta pe forumul citroen sau pe forumuri internationale citroen si cu ajutorul google translate poti traduce in romana chiar ok(daca nu te pricepi cu engleza)



multumesc pentru sfat. o sa caut pe forumuri, insa speram sa fie posesori de c5 din romania pentru ca tara noastra are anumite particularitati.
Titi1988
QUOTE (nclsamy @ Dec 3 2010, 05:33 PM) *
QUOTE (Titi1988 @ Dec 3 2010, 07:19 PM) *
ai grija la toate masinile aduse din germania, sh din romania oricare. Neaparat sa mergi la o reprezentanta pentru ca sunt foarte multi tipi care vor sa te fraiereasca. In legatura cu c5-ul cauta pe forumul citroen sau pe forumuri internationale citroen si cu ajutorul google translate poti traduce in romana chiar ok(daca nu te pricepi cu engleza)



multumesc pentru sfat. o sa caut pe forumuri, insa speram sa fie posesori de c5 din romania pentru ca tara noastra are anumite particularitati.


la orice masina cel mai important este sa o intretii!! in acest caz revizi, curatat filtru de aer din cand in cand (se depune mult praf), carburant de cea mai buna calitate (daca poti) si la masina cu turbo:

Sfaturi pentru motoarele Turbo Diesel(TDI, Dti, CDTI, dCi, CDI, CRD, CRDi, etc... ), sau cele 3 reguli de aur, cum imi place mie sa le denumesc(valabil atat pentru motoare tunate cat si pentru cele stock):

1. Dupa pornirea motorului, daca acesta nu este la temperatura optima de functionare(de obicei 90 de grade Celsius), se vor evita acceleratiile puternice si e indicat sa se evite turarea motorului peste 2500 rpm, pana in momentul in care motorul va ajunge la temperatura optima. ATENTIE! Daca acul care indica temperatura apei ajunge la 90 grade Celsius, asta nu inseamna ca motorul e la temperatura optima de functionare. Pentru ca uleiul din motor, din cauza densitatii si vascozitatii, se incalzeste, evident, MAI GREU decat apa. Deci temperatura optima de functionare a motorului va fi atinsa dupa 5-10 minute din monentul in care apa a ajuns la 90 de grade. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata injectoarelor, turbinei, motorului cu angrenajele sale.

2. In momentul in care doriti sa accelerati mai puternic, pentru a va strecura in traficul urban, sau pentru a face o depasire in afara localitatii, este indicat sa aveti peste 2200-2300 rpm. Daca motorul este subturat, prin accelerare puternica se va forta axul turbinei, existand posibilitatea in timp a craparii acestui ax=> turbina terminata. Pentru a evita acest fapt, ori retrogradati in treapta inferioara, ori accelerati treptat pana la 2200-2300 rpm si abia acolo incepeti sa accelerati mai puternic. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata turbinei.

3. Dupa un drum lung, cu depasiri multe, sau dupa deplasari in traficul urban, cu plecari/opriri, este indicat ca atunci cand ajungeti la destinatie, dupa ce ati oprit masina, sa scoateti din viteza si sa lasati motorul sa mearga la relanti 3-4 minute. Astfel, axul turbinei se va raci treptat, iar surplusul de ulei din turbina va curge in baia de ulei, evitandu-se astfel crearea in timp a depunerilor de funingine in turbina. De asemenea motorul si componentele lui se racesc treptat. Respectand aceasta regula, prelungiti viata turbinei in primul rand, de asemenea si viata motorului.
nclsamy
Va salut din nou,

Pana la urma am luat un bmw 318i e90 automat din 2008 si pot sa spun ca masina este perfecta pentru mine. Tractiunea pe spate nu prezina nicio problema, cel putin deocamdata, pana la prima zapada. In legatura cu transmisia automata, in ciuda consumului mai ridicat, pot spune ca merita din plin. Ma asteptam sa regret confortul c5-ului, insa bmw nu sta prost deloc la capitolul acesta. Nu are scaune electrice, masaj sau altele care le are un c5 mai dotat, insa nici nu te chinui pe ele.

Sa conduci cu placere si mai ales sanatate masinile voastre!
T u d o r
Sa o stapanesti sanatos. smile.gif

Asteptam topic la totul despre masina mea si poze.
AlinaSimonaOprea
Daca va cautati o masina sa va cumparati, puteti sa accesati unul dintre multele site-uri de reduceri si vedeti ce oferte sunt sunt prezente pe site-ul google.ro.
yeotamara97
I've been looking sad in all the nicest places senior home care new orleans
yeotamara97
Let me go hearing aid repair las cruces
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.