QUOTE (AZAZEL @ Feb 7 2009, 01:05 AM)
eu am verificat striatiile anvelopelor lui frate-miu si erau ca la ale mele. indiferent cum ar fi fi, el s-a chinuit enorm sa urce un delusor unde era gheata. cu toate ca nu era necesar, mi-am pus masina in aceeasi pozitie si a mea a plecat ca din pusca. ambele masini sunt cu traction control.
nu erai cu masina in aceeasi pozitie... erai cu 1 - 1.5 m mai spre dreapta unde cu roata dreapta ai prins zapada putin mai afanata.. deci un pic de aderenta mai buna
eu eram cu ambele roti numai pe gheata
in astfel de situatii cand iti trebuie doar putina aderenta, conteaza sa ai si 20-30 cm de suprafata ceva mai aderenta sub una din roti si daca masina a inceput sa se miste de pe loc dupa aia pleaca fara probleme
deci, este f posibil ca 3D-ul sa fie mai bun decat UG7 dar probabil este mai bun la tractiune sa zicem cu un mic plus.. dar la celelalte capitole (franare, acvaplanare, etc) situatia ar putea fi total invers... din cate imi aduc aminte din testele ADAC parca asa e...
concluzia: nu trebuie sa judeci o anvelopa numai dintr-un anumit unghi.. mai ales ca testul ala nu a fost chiar f concludent, masinile au fost diferite, greutatea pe punti diferita, etc.. in fine totul ar putea fi discutabil
si uite asa mi-am facut cont si pe forumul asta