Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiabilitate, costuri intretinere Aveo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Pages: 1, 2, 3, 4
puchianu105322
Colega ,adriantes ! .Reset ecm ai facut? .Vezi cum ti-a explicat NGZ thumbsup.gif .Lasi un pic de timp sa se amorseze pompa ?.
Colegul RUE,imediat sari cand un chevist are probleme .Vezi pe saitul dacia cate probleme face Loganul .
Probleme cu benzina ( supape ) sunt putine raportate la numarul de masini .Si astea singulare .
Aprindere MIL -pot fi multe cauze.Apropo eu alimentez numai de co 95 (lukoil).
>adriantes <,imi pare rau ca ti sa pus pata pe masinuta .Sunt masini bune woot.gif .Ce capacitate ai la motor?
RUE
amintiri proaste de la lukoil de 95 de cand aveam dacia 1310 pe carburatie care parca mergea pe nisip, asa facea.
loganu a facut in decembrie parca la 7500 km faza aia intr o seara f rece si cu rezervorul cu o linie sau niciuna, cam pe gol -
de atunci, Doamne' ajuta ca nu a mai facut. acum are cam 12 500 km si a fost ok, cred ca e bine sa ti mai impui si cate un drum lung in care sa mergi macar la 3000 ture sau cateva depasiri lungi in 4000.
am si eu prieteni cu aveo, unul care dupa ce a dat 11 000 pe ea aproape (mai citeste si el aici dar nu scrie) si care nah, se mai plange ca nu e brici, si o tanti cu un 5 usi care e incantata.
eu vad ca oamenii au bagat si benzine bune in ele si tot se plang, nu numai OMV urile.
eu nu laud reno urile si mai ales megan la care am experienta spre zero, doar ca au motorizari apropiate de clio si logan.
doar ca si loganul si aveo sunt prea scumpe pt ce ofera, dar comercial au stiut domnii cum sa faca politica a.i. sa dam banii pe ele.
e nasol ca suntem multumiti de ele ca/daca nu se strica si nu din alte motive.
chevy
La aproape 90.000 de km. cu Kalosul meu artrebui sa clarific unele lucruri (pe care zic eu, sale luati drept "standard"):
- excludeti benzina aditivata. In manual scrie clar ca merge si cu cifrade 91. Asa ca va recomand la toti (fara sa credeti ca fac reclama) 95 de la Petrom. Este ieftina si buna. Eu unul nu i-am bagat niciodata 98 sau minuni gen "efix". Dati banii de pomana si stricati si parametrii motoruli;
- respectati pe cat puteti cele 30 de secunde dupa pornirea motorului, mai ales dimineata. Este vital as putea spune eu. Dar, nu depasiti un minut la relanti, pentru ca uzati motorul. Cititi manualul.
- rateuri poate sa mai dea la pornire. Depinde de calitatea benzinei, de depunerile de calamina pe supape, de bujii (caretrebuiesc inlocuite dupa 30.000 de km, iar lanoi inservice nu se intampla acest lucru) etc. Asa ca nu consider ca fiind o problema. ATENTIE! Au fost loturi cu probleme la supape din fabrica. Asa ca daca masina este noua si problema se repeta, vedeti cumo rezolvati in service.
- pentru inlocuirea anumitor componente mai costisitoare luati legatura cu maimulti dealeri. Preturile difera. In principiu, in provincie este mai ieftin.
octaviann
joia viitoare sunt programat la revizia de 30.000km
am inteles ca va costa in jur de 6,5 milioane in pret va intra si schimbarea bujiilor si a lichidului de frana( dureaza aprox 2,5 ore)
a mai facut cineva rev la 30.000?(la aveo)...sunt lucruri importante de urmarit?
chevy
QUOTE (octaviann @ May 29 2008, 09:00 AM) *
joia viitoare sunt programat la revizia de 30.000km
am inteles ca va costa in jur de 6,5 milioane in pret va intra si schimbarea bujiilor si a lichidului de frana( dureaza aprox 2,5 ore)
a mai facut cineva rev la 30.000?(la aveo)...sunt lucruri importante de urmarit?


Vreau sa-ti spun ca esti un fericit. Rar, gasesti sa-ti schimbe bujiile si lichidul de frana. Ar fi bine sa-ti schimbe si cureau de accesorii (de la alternator). Asta pentru linistea ta mai mult. Intr-un manual de service gasit pe net se schimba si ea la fiecare 30.000.
Sa-ti mai verifice rotile, cu tot ce inseamna bucsaraie, amortizoare etc.
Filtre si ulei motor.
octaviann
sincer nici nu ash vrea un exces de zel..sa se ocupe de toate ..pt ca ar ridica pretul la manopera prea mult;de aia am ales masina asta si pentru costuri de intretinere scazute; asha ca ei vor sa faca bani pe spatele meu asta se stie..pot inventa orice probleme..pot zice ca si placutele de frana sunt gata samd.

sunt de acord cu rotile..pt siguranta mea.nu si cu cureaua de accesorii..daca se strica..e in garantie..
octaviann
gata revizia...
pret 6,8 mil
am vazut in cartea tehnica ca pe langa bujii si lichid frana erau trecute si niste curele..
..sincer mi-ar place sa stiu sa compar cum e o astfel de revizie ca pret in comparatie cu alte masini similare ca pret..gen logan, clio, albea,c3,etc
NGZ
Octaviane, vrei sa detaliezi care au fost piesele schimbate si preturile ?
Peste vreo doua saptamani trebuie sa fac si eu revizia de 2 ani.
ernest111602
Pe 20 august am facut revizia la 1 an ( doar 8122 km la bord) la G&P Bacau la Aveo 1,4-16 v sedan. Schimbat, conf. carnetului de service: ulei motor, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru combustibil.Cu tot cu manopera cost total 517 ron.Durata: o ora si 10 minute, de la predarea cheilor pana la primirea inapoi(deci lucrul efectiv nu putea fi mai mare de o ora).La mirarea/bucuria mea ca s-a rezolvat atat de repede raspunsul a fost:"Am pus doi mecanici sa lucreze; oricum nu se tarifeaza sub trei ore aceasta revizie", "Si au lucrat intr-o ora fiecare cat intr-o ora si jumatate?, i-am intrecut pe coreeni cu normativele noastre?" am intrebat. Am ramas cu intrebarea. sick.gif
Problema este : sunt normativele de lucrari "umflate" ca timpi de manopera, pentru "umflarea" buzunarelor patronilor?, se sare peste unele operatii ?, sau in cadru operatiilor se sare peste unii pasi prevazuti in tehnologia din documentatia tehnica?
In alta ordine de idei, pana acum , la 8100 km. parcursi (aprox.3400 interior oras) am un consum mediu de 8,2 lt/100 km.(numai 95 fara plumb de la Petrom) thumbsup.gif
RUE
de obicei se lucreaza dupa manual.
eu am facut ani de zile service pe roboti industriali si ma miram ca executand procedura din manual ne iesea mult mai repede ca timpii inclusi, mai ales cand faceai o manevra a 50 a oara. capeti dexteritate.
parerea mea e ca manualul impune pt tehnician un timp suficient maxim, in care sa nu fie nevoie sa alerge prin service, sa aiba timp sa gandeasca asupra unei operatii, sa observe starea mecanismului desfacut si chiar pt cazul unui tehnician incepator care si el trebuie sa-si faca treaba cumva.
teoretic timpul respectiv trebuie respectat de un tehnician care executa a doua oara acea operatie (prima data faci la formare).

si eu am fost tentat de modele kalos candva, dar cu taxele incluse mi-au parut prea scumpe la dotarile oferite.
ernest111602
Am uitat un amanunt: la primirea carnetului de service, cu insemnarea lucrarilor efectuate si stampila service-ului, am observat ca la rubrica " verificare caroserie"(pentru care se acorda 6 ani garantie pana la perforare) nu era nimic scris si nici stampilat.Intreband "de ce?", raspunsul a fost:" veniti cu masina spalata, inclusiv pe dedesubt, si platiti inca 80 roni pentru aceasta operatiune, daca vreti si tipul asta de garantie".E normal sa te coste atat pentru o simpla inspectie vizuala???.
driver
salut! spre sf. lunii voi fi un posesor de aveo 4 usi 1.4
as ruga pe cineva bunavoitor, care cunoaste masina sa ma ajute cu niste sfaturi privind folosirea ei( benzina etc.)
multumec anticipat
t99959
benzina eu bag numai omv de 95>
la mine discurile au murit(le-am schimbat pe garantie)
in rest masina are 1 an si 5 luni(22000),un bec ars la plafoniera,in rest e k masina
daca ai varianta platinum sa ai grija la gropi ca poti sa indoi jeanta,eu am una indoita putin.
driver
da... platinum am!
deci sa bag omv 95?
cat costa casco?
ce consum ai t999..?
t99959
casco e la generali costa cam 1800 ron pe an(2 soferi)
eu o cam alerg dar in general 10-11(in oras),pe atutostrada papa putin 6-7,depinde cum merg cu ea,
benzina poti sa bagi de care vrei u asta folosesc eu>
driver
multumesc t999...
daca e ceva o sa te mai intreb! thumbsup.gif
ciolanus
hai sa povestesc si eu:
aveo 1,4 5usi, cutie manuala.
achizitionata in iulie 2007. de la di-bas bucuresti. oamenii de acolo mi-au spus ca trebuie sa fac revizia la 10oookm.
la cateva sute de km mi s-a crapat parbrizul. nu prea stiu de ce. casco a rezolvat.
la vre-o 3ooo km aud nistre trancaneli pe dedesupt. era in garantie, nu a fost problema. pe la 9ooo imi urca temperatura la apa. cum nu era pe acasa, nu aveam nici cartea la mine...m-am dus la service. fiind noapte, am revenit a doua zi. asta la gtt. mi-au cerut carnet de service. du-te la dibas sa iti dea carnetul (pe care trebuia sa-l primesc odata cu masina). si cand colo..ce sa vezi? in carnet scrie clar, reviziile se fac la 15ooo sau la un an. deci nu la 10ooo cum au zis nesimtitii de la di-bas. ma rog, la apa era doar o siguranta arsa.
putin peste 15oookm (iulie 2008) fac revizia la gtt, le spun de troncanit. ma costa putin peste 700ron si ma anunta ca trebuie sa-mi schimbe caseta de directie. aveam si un mic joc in volan.
dupa o luna de zile mi-o schimba si ma trimit a doua zi la radacini pt geometrie.
la alte 3-4oookm iar am acelasi troncanit si cand are chef masina imi batzaie volanul, in conditiile in care merg pe acelasi drum.
am mai constatat ca dupa ceva mers cu masina (sa zicem o ora de functionare), cand stau la semafor in buc motorul are mici rateuri.
acum am 21ooo km. pe la 30oookm iar ma duc la revizie si cine stie ce mai gasesc.
in rest sunt multumit de masina.
casco? in primul an la bcr, full, cu fransiza 10% si m-a costat 470e/an.
acum s-a scumpit ceva, s-au introdus clauze ciudate, o sa ma schimb de la ei.
t99959
parbrizu si eu l-am fisurat,tot casco rezolvat(am platit fraciza).
casco generali 2 soferi,al 2 an de folosinta,1800 ron pe an.
probleme-discurile de frana(rezolvate)+ placute,310 ron parca
scartie suspesia fata si spate la gropi denivalari,sper sa o rezolv la revizia de 30000,acuma are 24021(in mai face 2 ani)
in rest totu k
chevy
QUOTE (t99959 @ Oct 2 2008, 05:25 AM) *
parbrizu si eu l-am fisurat,tot casco rezolvat(am platit fraciza).
casco generali 2 soferi,al 2 an de folosinta,1800 ron pe an.
probleme-discurile de frana(rezolvate)+ placute,310 ron parca
scartie suspesia fata si spate la gropi denivalari,sper sa o rezolv la revizia de 30000,acuma are 24021(in mai face 2 ani)
in rest totu k

Sunt curios cum rezolvi cu suspensia.
Desi am tot scris, mai recapitulez istoricul masinii mele. Acum am 95.000 km, an fabricatie 2004. Am sa enunt numai sfaturi si probleme.
- caseta de directie schimbata ingarantie;
- placute de frana schimbate o data. Discurile niciodata!
- revizii normale + un set de schimb distributie;
- jenti ovalizate, dar reparate;
- un bec schimbat;
- bujii pe la 93.000 - prima data;
- doua tamponari usoare; (din vina lor rolleyes.gif );
- bag numai benzina 95 (fara preferinte de pompa, dar frecvent petrom), aditivata o singura data, recent;
Si ATAT!

Mai conteaza si cum mergeti cu ele.
t99959
si eu am o janta indoita(putin),costa 50 de lei presa dar mi-a zis ca e riscant ca se poate sparge
tu unde ai indreptato?(eu am jante din alea de aliaj de 15)
chevy
La un service de roti din Pitesti.
Au un utilaj principal pentru jenti, indiferent ca sunt din Aliaj sau nu. Gasesti sigur prin Bucuresti.
anti_aveo
driver, daca mai poti, renunta la Aveo, mai bine iti iei MASINA!

spun asta pentru ca, in ciuda bordului frumos si a dotarilor pe care le ai pe ea, AVEO are o groaza de defecte precum:
- finisaje interioare firave, se duce tot ce ai vopsit gri in maxim 3 luni
- troncane din toate incheieturile
- climatizare puternica si zgomotoasa (AC/climatronic)
- consum enorm de mare pentru 1.4
- probleme cu piesele, pica des si prea repede (caseta de directie, pe partea electronica e varza, becuri o sa schimbi la greu)
- vine echipata cu cauciucuri de foarte proasta calitate - hankook optimo - coreene - am dat intr-o bordura si a sarit o bucata de 3 cm patrati din cauciuc, din lateral, a trebuit sa-l schimb
- supape cu probleme, trebuie sa ai pile sau sa dai spaga ca sa ti le schimbe, cu toate ca este defect de fabricatie la lotul 1.4. daca le schimbi, consumul e bunicel.

am aveo de 2 ani, am 42.000 km cu el, 1.4 platinium
de un an am un scartait oribil in pragul dintre usa soferului si usa pasagerului din spate, ma dispera, service-ul nu are ce face

in fine, sunt total nemultumit, acum sa va explic ultima faza:

plec marti de la Pitesti spre Bucuresti, pe autostrada, 120 km/h media, nici o problema, cand intru in Bucuresti se opreste masina in mers si se aprind toate butoanele la bord
dau sa pornesc, nu porneste masina, ridic capota si simt miros de ars, nu mai aveam antigel deloc in rezervor.
ma tracteaza la service la radacini, bd. Timisoara nt.18, astept aproape 2 zile sa se apuce de ea, sa am o diagnosticare.
problema: pori la radiator, pe acolo s-a scurs lichidul si s-a dus dreaq si motorul.
masina in garantie, ma suna unul Bogdan, imi spune ca e de la radiator o problema, masina se face pe garantie, dar dureaza 3 saptamani.
ok, zic, asta e.
bineinteles ca nu am dat nici o spaga, probabil asta a fost cauza pentru care astazi ma suna un tip de la garantii, de la service, Valentin, care imi spune ca face radiatorul pe garantie, iar motorul trebuie sa il fac eu.

misto, nu?

deci e vina radiatorului, pe acolo s-a scurs lichidul, acest lucru a produs bulirea motorului, dar ei fac doar radiatorul, pentru ca "eu trebuia sa ma uit la indicatoare"

mentionez ca nu mi s-a aprins nimic la bord pana nu s-a oprit masina, dar ma intreb: motorul s-a dus pentru ca nu m-am uitat eu la indicatoarele de bord, sau pentru ca a fost defectiune la radiator?

le-am spus sa ia masina si sa si-o bage in fund + reclamatie la OPC + ii dau in judecata pe nemernici!

NU VA LUATI AVEO! LUATI-VA MASINA !!!!
NGZ
Anti-aveo in privinta finisajelor si a fiabilitatii nu vreau sa ma pronunt, dar ar fi cateva lucruri de discutat despre porii din radiator si pierderea lichidului de racire.
Exista pe bord un indicator de temperatura a motorului. Daca il privesti din cand in cand eviti un astfel de dezastru. De asemenea se recomanda ca, periodic, sa vezi nivelul la care se gaseste lichidul de racire. Asa recomanda toti producatorii.
Daca nu ai facut lucrurile astea ...
anti_aveo
stiu si eu de acel indicator.... ma uit, dar nu la 5 minute, ca nu e dacie... (cred... e mai fiabil loganul) am plecat de la Pitesti pana la Bucuresti ... 106 km (50 minute) tu te uiti la indicatoare, la masina noua, mereu? daca da, te felicit... dar nu cred!

sa inteleg ca eu sunt de vina, nu problema radiatorului... lucrezi la service la ei?
NGZ
Nu vreau sa intru in razboi cu tine. Aveo se incadreaza la categoria "masini ieftine", in consecinta si pretentiile trebuie corelate cu pretul. Eu consider ca masina are un raport pret/calitate rezonabil. Dupa 3 ani de utilizare (31000km) nu am avut probleme cu finisajele, nu mi s-au taiat cauciucurile, nu s-a ars niciun bec , nu am avut nicio problema la electronica si, in general, nu am avut probleme. Pana acum am fost in service numai cu ocazia reviziilor anuale.
Daca intradevar problema a fost "pori la radiator, pe acolo s-a scurs lichidul si s-a dus dreaq si motorul", atunci incidentul putea fi prevenit, intrucat pierderea de lichid a fost lenta.
anti_aveo
ma rog, tu cand mergi pe autostrada observi piederea lenta a lichidului? in afara de indicatorul la care, recunosc, nu m-am uitat.

in fine, nu mai postez aici, nu are rost sa pierd vremea, oricum abia astept sa fac ce oi face si sa scap de aceasta "masina" cu 1.5 stele.

31000 km si nicio problema? smile.gif) cred ca esti singurul... sa fim seriosi... macar te platesc astia de la chevrolet? ca vad ca ai si sigla lor in frunte.
NGZ
CITAT(anti_aveo @ Jul 10 2009, 06:44 PM) *
ma rog, tu cand mergi pe autostrada observi piederea lenta a lichidului? in afara de indicatorul la care, recunosc, nu m-am uitat.

in fine, nu mai postez aici, nu are rost sa pierd vremea, oricum abia astept sa fac ce oi face si sa scap de aceasta "masina" cu 1.5 stele.

31000 km si nicio problema? smile.gif ) cred ca esti singurul... sa fim seriosi... macar te platesc astia de la chevrolet? ca vad ca ai si sigla lor in frunte.


Daca ar fi asa usor sa le iei banii astora de la GM ...
Iti doresc sa-ti cumperi o masina mult mai buna si mai frumoasa decat Aveo. Dar sa sti ca problemele care apar la o masina depind si de modul in care o exploatezi.
anti_aveo
problemele care apar la o masina depind si de .... piese ... si de seriozitatea firmei.... si de multe altele.... nu stiu ce impresie ti-am lasat, dar ca idee, am avut mai multe masini si am permis de profesionist (luat pe bune) de 11 ani.

exact asta am sa fac! am sa-mi iau o mazda3 sau o toyota auris. voiam sa-mi iau cruze, dar pe chevrolet am pus sigla lor (cruce).

in plus:

- un om care este multumit de ceva, spune la alte 3 persoane
- un om care este nemultumit, spune la alte 9 persoane.
daewoo_espero_turbo
QUOTE (ciolanus @ Oct 2 2008, 08:11 AM) *
hai sa povestesc si eu:
aveo 1,4 5usi, cutie manuala.
achizitionata in iulie 2007. de la di-bas bucuresti. oamenii de acolo mi-au spus ca trebuie sa fac revizia la 10oookm.
la cateva sute de km mi s-a crapat parbrizul. nu prea stiu de ce. casco a rezolvat.
la vre-o 3ooo km aud nistre trancaneli pe dedesupt. era in garantie, nu a fost problema. pe la 9ooo imi urca temperatura la apa. cum nu era pe acasa, nu aveam nici cartea la mine...m-am dus la service. fiind noapte, am revenit a doua zi. asta la gtt. mi-au cerut carnet de service. du-te la dibas sa iti dea carnetul (pe care trebuia sa-l primesc odata cu masina). si cand colo..ce sa vezi? in carnet scrie clar, reviziile se fac la 15ooo sau la un an. deci nu la 10ooo cum au zis nesimtitii de la di-bas. ma rog, la apa era doar o siguranta arsa.
putin peste 15oookm (iulie 2008) fac revizia la gtt, le spun de troncanit. ma costa putin peste 700ron si ma anunta ca trebuie sa-mi schimbe caseta de directie. aveam si un mic joc in volan.
dupa o luna de zile mi-o schimba si ma trimit a doua zi la radacini pt geometrie.
la alte 3-4oookm iar am acelasi troncanit si cand are chef masina imi batzaie volanul, in conditiile in care merg pe acelasi drum.
am mai constatat ca dupa ceva mers cu masina (sa zicem o ora de functionare), cand stau la semafor in buc motorul are mici rateuri.
acum am 21ooo km. pe la 30oookm iar ma duc la revizie si cine stie ce mai gasesc.
in rest sunt multumit de masina.
casco? in primul an la bcr, full, cu fransiza 10% si m-a costat 470e/an.
acum s-a scumpit ceva, s-au introdus clauze ciudate, o sa ma schimb de la ei.


Din ce spui aici, eu zic ca mai bine mergeai pe un Cielo smile.gif .
Masinile ieftine sunt masini facute la norma, masini care "una merge bine alta nu prea bine" .
Aveo e o masina coreana (Daewoo Gentra pe numele ei real smile.gif ) si in korea e ceva mai ieftina decat in Europa (cred ca stii de taxele maricele care se aplica la masinile aduse din Asia.
adriantes
Buna ziua, posesori de CHEVY AVEO
va spuneam mai demult de problemele legate de becul MIL...sa dovedit ca au fost supapele (calamina depusa din cauza schimbarii vitezelor sub 2500/rot.)Le-au schimbat si acum nu mai schimb decat de la 3500/rot in sus si turez motorul pina sar pistoanele din motor!mai am un an de garantie si il forjez de il ia bau-baul! tongue.gif ..Dupa ce au desfacut motorul pierdeam antigel asa ca a trbuit sa mai fac un drum in service pentru un amarit de colier elastic de la un furtun..!!!!!!
In fine de atunci merge bine motorul,am mai schimbat actuatorul de la inchiderea centralizata de pe bortbagaj ca l-am deschis intr-o seara si nu l-am mai putut inchide,asa ca a stat deschis peste noapte..poate se culca un aurolac in portbagaj!!!
Vopseaua gri de pe ornamente sa sters c-am de peste tot.
Benzina mananca ca o nesimtita(sau bea!!) in oras dar la drum c-am 6,5/7 l la suta cu AC pornit si incarcata la maxim.
Stiti cumva cat costa revizia de 45.000? ca mai am vreo 4000 si trebuie sa ma duc la service.Si cum vine concediul cred ca o sa fac ceva kilometri prin tara ca anul asta ne-am decis sa nu mai mergem la mare si sa o luam lelea prin tara.
Prietenul meu care are AVEO are o problema cu ABS,care intra cind il apuca in functiune fara sa fie ceva pe drum ..si i sa mai dus un telescop pe spate,noroc ca nu a avut viteza ca circula prin oras..ca altfel cine stie ce mai patea!
DRUM BUN VA DORESC!
catalingr
Buna seara,

Sunt cel care a deschis acest topic si m-am bucurat sa vad ca inca se corespondeaza pe diverse subiecte legate de tema propusa de mine.
Peste cateva zile trebuie sa merg la revizia de doi ani, ca nu pot sa-i spun de 30.000 Km, momentan avand cu al meu Aveo 1.4 Platinum 4 usi doar 14.000.
Probleme nu am avut cu dra. in afara de o mica scadere a nivelului lichidului de racire pe care l-am completat direct cu antigel nediluat, la recomandarea celor de la service-ul GTT de unde am si cimparat bidonasul. Deh, plecam in concediu asta iarna si nu am vrut surprize si nic costuri suplimentare, am cumparat exact antigelul pe care masin ail avea deja in instalatie. Beculete arse nu, trocanituri nu, doar zgomotul interior de care am mai vb si care se datoreaza atat antifonarii slabe cat si jantelor de aliaj.

Acum cca. 1-2 saptamani mi s-a intamplat o chestie pe care nu am avut timp sa mi-o explic, poate a mai avut cineva experienta si-mi poate da o explicatie.
Am parcat masina langa o piata, am lipsit cca. 15-20 minute iar la plecare, dupa pornirea motorului, cand sa ies din parcare directia nu functiona, nu puteam vira, parca ar fi fost blocat volanul. Sincer, de fiecare data cand pornesc motorul, astept stingerea becurilor din bord (ABS, etc...) deci nu cred ca am "grabit masina" si nu am asteptat sa-si faca cele necesare pornirii.
Am taiat contactul, am pornit din nou motorul si de data asta totul a fost in regula.

OK..., acum relativ la revizie, a facut-o cineva pe a doua de curand in Bucuresti? Am trimis sotia (are timp dar din pacate nu are experienta sa stie ce sa intrebe) atat la GTT cat si la radacini sa afle devizul estimativ. GTT-ul vor cca. 8 mil, Radacinile 6. Nu am verificat la Di Bas dar banuiesc ca nu sunt sub Radacini si nici mai aproape de casa nu sunt, deci alegerea ar fi Radacini. Are cineva o alta parere/propunere?

Consumul nu l-am mai facut de cca. 2 ani (lua 11 si ceva in oras si cca. 6 afara), ce rost ar avea ca bani de alta mai economicoasa nu sunt iar solutii tehnice nu vad, deci mergem pe principiul "pe asta o avem, cu asta defilam". In general alimentam cu Efix, fara probleme de pornire atat la rece cat si la cald. Treptele le schimbam la cca. 2-2200 ture.

Una peste alta suntem multumiti de masina, scopul este atins.

Multumesc celor care imi pot da relatii cu privire atat la incidentul cu directia cat si la revizia de 2 ani.

Seara buna!
Cipp
Zici ca nu sunt masini mai economicoase?
catalingr
Nu Cipp, am zis ca nu am bani pentru alta masina mai economicoasa. Stiu ca exista, dar intotdeauna exista un compromis pe care-l facem, eu am mers si pe aspect, finisaje, raport dotari-pret, disponibilitate la program rabla. Si eu cand am ales masina aveam ceva variante de masini noi: Clio, Albea, Fabia, Aveo. Nu-mi pare rau de alegere, regret numai ca nu am luat-o cu transmisie automata dar nu stiu cat de OK este acesta transmisie pentru un motor de numai 84 CP. Am inteles de la posesori ca ar fi faina. Poate la masina urmatoare, daca mai apucam...
Cipp
Daca iti consuma 11 in oras cu cutie manuala, iti dai seama cat iti consumA cu cutia aia faina?

Un prieten cu un Nissan a consumat de la Craiova la Bucuresti aproape 40L.
catalingr
QUOTE (Cipp @ Aug 8 2009, 09:20 PM) *
Daca iti consuma 11 in oras cu cutie manuala, iti dai seama cat iti consumA cu cutia aia faina?

Un prieten cu un Nissan a consumat de la Craiova la Bucuresti aproape 40L.


Depinde si de cat de bine te-ai invatat cu automata. Eu zic ca in oras consumul cu automata este apropiat de cel pe manual dar confortul este incomparabil.
chevy
Catalin, la transmisia automata motorul are 94-95 de CP.
Iar, daca mergi normal cu ea(fara accelerari bruste sau cu viteza foarte mare) consumul este cel dat de producator. Garantat!
octaviann
anti_aveo...poti sa-ti iei orice mashina vrei tu..daca nu te uiti la indicatoarele de la bord...vei fi o valoare la casa omului..bulind motoarele(asta in cazul in care atingi radioatorul de vreo piatra si crezi ca e defect de fabriactie..si chiar daca ar fi)...tine-o tot asha...poate ii ajuti pe astia sa nu mai dea faliment
octaviann
..am o problema in urmaunei manevre destul de riscante(shimbare de directie brusca si revenire la o viteza mare)
..s-a stricat o busca la bratul de prindere punte spate...
..am fost in service pt identificare si surpriza..mi-au zis ca nu se gasesc bucse decat cu tot cu punte spate..
..am verificat in 2 magazine deocadata..poate ma ajutati sa gasesc bucsa singulara...
..pret cu tot cu punte aprox 1300..considerat ft ieftin..fata de logan aprox 2800...in schimb la logan se gaseste bucsa separat...aprox 80 ron


va multumesc..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.