Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiabilitate, costuri intretinere Aveo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Pages: 1, 2, 3, 4
ernest111602
La AVEO sedan 1,4-94CP, CASCO=1800 Ron,in maxim 2 rate, la UNITA(obligatoriu, indicata de Volksbank unde am de platit ratele)
In general se aplica un procent de aprox 5% la valoarea masinii( noi in cazul meu) la care se mai scade daca are alarma,GPS,esti femeie etc, sau se adauga daca posesorul e barbat, are roti din aliaj, radioCD, etc. In total poate varia cu 5-15% in plus sau minus fata de acel 5% de mai sus (4,9-5,1% in total).
Cifrele sunt aproximative, fiecare asigurator avand diferite clauze, dar in medie cam pe aici se invart toti.
starsteel
QUOTE(RUE @ Jul 27 2007, 10:34 AM) *
...nu fac publicitate la logan dar:
tm -oradea 5,5%
caransebes - timisoara cu AC pornit 5,8%.

tur prin tara de 1000 km cu 5,8% (intrat in 5-6 orase in zonele centrale si frecat pe acolo si pe unde nu a plouat am mers cu AC, serpentine etc).


Sa le transmiti si celor de la Renault rezultatele obtinute.....la asa performante cu o benzinara ar putea renunta usor la motoarele diesel, ar trece la motoarele Logan-RUE. laugh.gif



QUOTE(RUE @ Jul 30 2007, 05:30 AM) *
na, ca m-ati enervat si am cerut aveo sa l conduc de la turcul ce l are inchiriat. masina are 52 000 km facuti la modul rent a car.
la motor nu m am prins daca e 1,2 sau 1,4 sincer nu scrie pe la motor explicit si documentele masinii sunt in araba...
constat ca AC ul e mai eficient putin ca la mazda 3 care o am eu. zilele astea o sa am in test un chevy optra sa vad daca nu e AC ul mai bun si daca e cazul sa mi inchiriez optra.

bordul cred ca e un model mai vechi si lung in fata ca o masa de bucatarie.
dotari: servo si AC. in rest totul la mana.

am pornit cu ea, si diferenta de capacitate fata de 1,6 de la mazda am simtit-o la ambreaj - trebuia turatie.

se inclina rau in curbe, de mentionat ca mazda 3 m-a obisnuit tare rau - sta lipita de asfalt la orice manevra.
fata de un accent (sa compar cu o masina de nivel similar in care m am mai suit luna asta) se tureaza mai placut si fara zgomot. poti merge in a 3 a la 90 kmh si sa o poti mentine acolo daca e cazul, accentul vechi la 70 in a 3 a sarea motorul. la aveo mai poti auzi si muzica fiind turat.
demarajele daca accelerezi in fiecare treapta suficient sunt prezente.

CONSUMUL: turcul zice (merge f turat de obicei - iti face o strada cu a 2 a in 60 kmph) ca ii consuma sensibil mai mult ca vechiul accent. are 150 km si a tocit jumatate de rezervor. masina toceste atata cat ii dai se pare.
cred ca poti merge langsam si cu 6% la drum dar asa ca mormolocul.

am fost cinstit? poate fac si o poza.


Nu m-am putut abtine sa nu intru pe acest forum citind obiectivitatea userului care mentiona performantele obtinute cu Loganul dar care conducand prima oara un Aveo, fara sa stie ce tip wink.gif , ne prezinta o comparatie cu Mazda. Mie unul cel mai mult mi-a placut mentionarea "lung in fata ca o masa de bucatarie" probabil reusita ar fi insemnat un parbriz drept iar scaunul din fata lipit de el....ar fi crescut astfel vizibilitatea. tongue.gif

QUOTE(RUE @ Jul 30 2007, 12:43 PM) *
....cate aveo se vand in europa de vest?.....

Citeam in Auto Bild ca in Germania in primele 6 luni ale anului s-au vandut peste 3.000 buc.
RUE
salut baietii!

vezi daca aveo ala in DE e numai HB ul care e in alta lumina fata de sedan.
loganul consuma putin daca esti fortat sa stai in coloane cu 80 kmph-90.
daca mergi cu 100 deja ajunge la 6%.

cel HB (in 5 usi) ca si proiectare e facut asa cum speram sa arate loganul HB ca si conceptie: scaune fractionate pe spate, diverse treburi facute mai cu gust la bord si interior etc.

acum lumea care nu mai vrea logan nu si mai prea cumpara aveo, au trecut pe ceed.
NGZ
Mai Rue, iar compari mere cu pere ? Pai CEE'D costa cu vreo 2000 de Euro mai mult.
De vreo 4 luni am ca masina de serviciu un Logan 1,6 (cu toate dotarile pe el). Crede-ma, Aveo ii este superior din toate punctele de vedere. As remarca in mod deosebit finisajele. La Logan motorul tremura de se simte in schimbatorul de viteze si la canapele.
De asemenea am remarcat la Logan amplasarea in zone nepotrivite a unor butoane/comutatoare de comanda:
....-nu-mi imaginam ca exista masini la care comutatoarele pentru reglajul oglinzilor se afla langa
schimbatorul de viteze (uite ca exista);
....-butoanele pentru reglajul caldurii si al ventilatorului sunt pitite jos in spatele schimbatorului de viteze (aproape imposibil de actionat de catre sofer in timpul mersului).
balanel
Da' nu cumva motorul de pe Logan chiar TRAGE de la 1600 rpm? Si nu cumva consumul instant la 60 km/h, intr-a 5-a, la exact 1600 rpm, e de 4%?
Cat despre vibratia schimbatorului e normala, la tehnologia de angrenare a cutiei de viteze prin angrenaj (leviere) nu prin cabluri ca la Aveo.
Sa mentionez si ca la Aveo mi s-a rupt de 2 ori intr-un an si jumatate un arc de la schimbator, semn ca solutia folosita de Chevrolet este extrem de fiabila?
NGZ
Mai Balanel, eu am Aveo 1,2 si nu am avut probleme cu masina. De alt fel, daca citesti pe acest forum, problemele aparute la Aveo nu sunt mai numeroase decat la alte marci.
In ceea ce priveste interventia ta, vreau sa fac urmatoarele observatii:
... - utilizarea masinii (indiferent ca este vorba despre Aveo sau Logan) in viteza a V-a la 60 km/h este o greseala, subturarea motorului poate conduce la defectarea acestuia;
... - s-a rupt un arc si nu cablul care face legatura intre maneta de si cutia de viteza, asta inseama ca nu cablul a fost de vina;
... - am inteles de ce vibreaza maneta de viteza, dar de ce vibreaza canapelele?
... - ce putem sa spunem despre pozitionarea butoanelor/comutatoarelor (care dau in final confortul de a conduce) ?

In prima interventie am uitat sa amintesc la Logan si despre zgomotul exagerat produs de functionarea aerului conditionat (desigur prin comparatie cu Aveo).

Poate Loganul pe care il conduc eu nu este cel mai reusit exemplar. Eu doar am scris ce-am constatat.
RUE
pai si logonul e cu 2 000 mai ieftin de un aveo cu dotare similara.
balanel
QUOTE(NGZ @ Nov 16 2007, 07:18 PM) *
Poate Loganul pe care il conduc eu nu este cel mai reusit exemplar. Eu doar am scris ce-am constatat.



Poti sa scrii aici, sincer, cat iti consuma Loganul si cat Aveo, de asemenea cat costa reviziile la cele 2 masini?

Cat despre subturat, asta nu se refera la turatia motorului, ci la turatia in raport cu sarcina.
Pe drum drept, la mers constant, cu 2 persoane in masina, asa cum era cazul cand am testat eu, masina nu era subturata. Stiu asta dupa gradul de apasare a pedalei de acceleratie, atat la mers constant, cat si daca voiam sa accelerez, cat si dupa viteza de raspuns a motorului la accelerare.
RUE
mai, nu are rost sa le tot comparam.
cine nu a vrut dacia a luat aveo si poate e multumit dar a platit mai mult.
mai nasol e ca la service toate sunt jalnice si scumpe.

pret de nou
dotari
revizii
asigurari
placere personala


astea fac diferenta in parte.
octaviann
nu prea cred ca aveo e mai scump ca loganul cu 2000 euro. mai ales la aceleasi dotari...cum sustine cineva...astea sunt povesti.
mugurel97263
QUOTE(RUE @ Nov 16 2007, 06:43 PM) *
pai si logonul e cu 2 000 mai ieftin de un aveo cu dotare similara.



Rue...iar vorbesti din auzite!....Pacat....


Iti pot spune cu siguranta ca nu exista Logan mai ieftin cu 2000 euro decat un Aveo ,decat daca Loganul e 1.4 chel si Aveo e full. Altfel sa stii ca la aceleasi dotari interioare Aveo e mai iefin iar diferenta de pret(tot in favoarea lui Aveo) o face puterea motorului...pe care se pare ca nu o iei in calcul : Aveo are 94 cp la 1.4 si 16v iar Loganul are 105 cp la 1.6 si 16v(la 1.4 Loganul nu are decat vreo 74 cp). Acest motor de 1.6 duce Loganul mult peste Aveo ca pret. Restul e poveste....
RUE
2000 am exagerat dar 1000 sigur.

8600 era aveo HB fara ABS (star) cu motor 1,2 si il poti compara cu logan laureate de 1,4 (fara abs) care e 7600 cred.
NGZ
CITAT(RUE @ Nov 17 2007, 09:51 AM) *
2000 am exagerat dar 1000 sigur.

8600 era aveo HB fara ABS (star) cu motor 1,2 si il poti compara cu logan laureate de 1,4 (fara abs) care e 7600 cred.



Mai Rue, Aveo este mai scumpa pentru ca este mai buna decat Loganul.
mugurel97263
NGZ...esti rau frate! laugh.gif . Nu "se ezista" masina mai "cinstita" la pretul ei ca Loganul blink.gif .Parol!
NGZ
Mai Rue, te intreb: Ce satisfactie simti intrand, aici, pe forumul nostru, al posesorilor de Aveo, pentru a ne explica ce teapa am luat cumparand aceasta masina ? Sa ne spui cate variante mai bune aveam ?Serios vorbind, eu nu mi-as permite nicio data sa intru pe sectiunea de forum dedicata unei alte marci si sa ma apuc sa fac comentarii rautacioase (cu atat mai mult cu cat comentariile nu s-ar baza pe propria-mi experienta). Exista alte sectiuni pe acest forum, special create in acest sens.

In rest, numai de bine !
RUE
NGZ, faci pe bulgarul, adica parca e forumul de strabunii tai.
mergi tu unde vrei pe forum ca nu s-a inventat chevroletul cu masina ta.
sunteti cei mai intepati unii cu aveo. esti asa de disperat ca nu ai vazut si cand am scris de bine de aveo asta.
vad ca sunt si oameni realisti.
aici scriem pareri, nimeni nu da cu pietre in masina ta.
te anunt ca postez cand vreau unde vreau.
vezi ca am cont si pe chevrolet!
NGZ
Pentru Balanel

1. Consum combustibil
Aveo
- Ploiesti - Iasi (dus-intors) cu aer conditionat folosit 1/2 din timp -6l/100 km;
- in oras nu am facut un consum;
Logan
- nu am facut un consum (nu m-a interesat fiind al firmei).

2. Costurile reviziei anuale
Aveo
- revizie obligatorie la un an - 495 lei (noi);
- s-au schimbat filtrele (de ulei, aer si polen) si uleiul de la motor (Mobil 1 5W-40).
Logan
- nu cunosc, se ocupa firma.

3. Turatia motorului
Nu cred sa existe vreo masina al carui motor sa se simta bine in viteza a V-a la 60 km/h. Mai, nici daca ar fi vorba despre o masina teleghidata (fara nicio persoana la bord, pentru a fi cat mai usoara) si nu cred ca motorul de Logan se simte bine in conditiile date.
Poate o fi o legatura intre "turatia in raport cu sarcina", dar in nici un caz la 60 km/h in viteza a V-a. teehee.gif
RUE
am fost la revizie un an, tm - szeged 120 km dus si 120 intors.
consum mediu 5.8% fara AC ca era frigutz. 4 adulti si fetita, caruciorul si la intoarcere un portbagaj plin. drumul e drept.

cost prima revizie la dacia reno acolo la szeged: 40 euro, au facut doar inspectie la 1 an si pt ca am numai 7000 km nu au schimbat uleiul. au zis ca ei comanda daciile din fabrica cu elf 5 w40 si nu -s stresati sa ia banii decat daca vreau eu sa l schimb acum.

ei nu agreau dacia oil.
NGZ
Rue, poate nu am gasit cea mai buna exprimare, dar crede-ma ca nu mi-am propus sa te supar.
Nu cred totusi ca meritam sa primesc atatea "aprecieri" din partea ta.
Sigur ca poti scrie oricand pe aceasta sectiune a forumului.
Eu iti propun sa revenim la sentimente ami bune. Ce zici ?
starsteel
QUOTE(RUE @ Nov 16 2007, 08:43 PM) *
pai si logonul e cu 2 000 mai ieftin de un aveo cu dotare similara.


Daca punem un varf de gama Logan mai precis Prestige 1,6 16v langa un Aveo 1,4 16v Platinum (full-options) diferenta e cam de 300 euro insa la dotari apar diferente:
- sistemul audio e net superior pe Aveo CD mp3 6 boxe x 40w, inclus in bord (nu detasabil)
- climatronic pe Aveo
- deschiderea portbagajului din telecomanda (nu stiu daca exista la Prestige)
- scaune fractionate la Aveo
- filtru de polen (din cate stiu nu exista pe Logan)
- airbaguri laterale + garantia extinsa 3ani, trebuie sa ti le comanzi la Logan nu exista ca dotare standard (le-am calculat in diferenta finala de 300 euro)
- alarma de asemenea cred ca e optionala la Logan
In mod sigur mai apar diferente, oricum pt o valoare de pana in 11000 euro (discount de 600 euro...eu am avut 800) beneficiezi de tot confortul la un Aveo full-options iar in ceea ce priveste ergonomia sa amintim doar de economia de butoane facute la Prestige, butoane de deschidere a geamurilor puse in mijlocul habitaclului sa ajunga fiecare la el....oare mai exista masini cu asemenea dispunere?

Si tine cont ca diferenta asta de 300 euro apare in conditiile in care pt. Aveo se platesc 10% taxe vamale nefiind o masina din Europa....fabrica din Polonia insa cred ca va intra pe productie si atunci se anunta zile negre pt. Logan o masina totusi prea scumpa la ce ofera.

P.S. Nu ne mai vinde gogosi cu consumul de 5,8% (5,5% in cartea tehnica) nu cred nici in cel de 6% (5,6% in cartea tehnica) la Aveo drumurile romanesti nu se preteaza la un consum cu adevarat extraurban atat timp cat treci prin gropi, localitati, etc. Eu in 4000 km din care ~ 3000 km facuti in oras am iesit cu o medie de 8,2%. Deabia astept sa ajung pe autostrada ca sa pot face un reset la ECU (ECM) e singurul loc probabil unde as putea merge 35 km cu o viteza de 70 km/h. Oricum nici dupa aceasta nu sper sa scad extrem de mult insa unii au spus ca mai scade consumul.
mugurel97263
Rue ... nu vreau sa te supar dar cam tot ce postezi pe acest topic este"off topic". Ma mir ca nici un moderator nu a sesizat asta pana acum.
Acest topic se intituleaza"fiabilitate,costuri intretinere Aveo" si nicidecum "fiabilitate,costuri intretinere Logan"...deci inpresiile tale despre despre performantele Loganului nu intereseaza pe nimeni.
Pe acest topic , posesori de Aveo incearca sa se dumireasca daca masima pe casre au ales-o este buna sau nu povestind fiecare despre ce probleme a avut(daca a avut). Daca ne interesa cat costa o revizie la Logan in Ungaria sau cat consuma aceasta masina poti fi sigur ca intram pe forumul "Dacia" si aflam , dar nu ne intereseaza si motivul e unul destul de banal : in fata blocului meu sunt zilnic vreo 5-6 Loganuri si un singur Aveo...deci daca vreau informatii le iau la "cald"...si cred ca situatia este similara pentru toata tara. Este o realitate : Loganul se vinde mai bine in Romania decat Aveo. Dar pe noi nu ne intereseaza...din diferite motive nu am ales Loganul.


Cand ai vorbit despre Optra(Lacetti) nu am avut nimic de comentat pentru ca ai fost direct pe subiect dar aici deviezi total. Daca tot vrei sa continui a prezenta Loganul(desi nu ai spus nimic rau despre el si totusi nu cred ca e o masina atat de performanta pe cat vrei sa ne faci sa credem) intra la topicul "versus" si acolo nu va mai sari nimeni la gatul tau pentru ca acolo ai fi indreptatit total sa-ti exprimi parerile , dar aici crede-ne ca nu ne intereseaza deloc cat de bun si de iefin este Loganul(in Ungaria!?).
Salutare!
RUE
imi cer scuze pt deranj dar am raspuns la niste comparatii. greseala a fost ca nu am introdus in mesaj si anume pt ce am raspuns cu detalii loganistice si acum nici nu mi bat capul sa modific si asa a aparut off ul.
unii si-au mai re-editat mesajele si poate asa am mai ramas off ale mele.


sanatate!
starsteel
QUOTE(mugurel97263 @ Nov 18 2007, 07:56 AM) *
..... in fata blocului meu sunt zilnic vreo 5-6 Loganuri si un singur Aveo......


Am avut si eu o problema cu masina, ies afara din bloc ma apropii de masina actionez telecomanda si pauza nu a vrut sa mearga, a naibii nici portbagajul nu mai mergea deschis....noroc pana la urma ca m-am uitat la numar si am descoperit ca nu era a mea. tongue.gif
Saraca ea facea cu ochiul la cativa metri de mine insa eu eram cu bunghiul pe alta! La mine sunt cateva Aveo in parcare iar una e evident identica cu a mea.
mugurel97263
Salut!

Sambata am fost si am facut revizia de 1 an(9327 km la bord) la G&P Galati , cu urmatoarele costuri :
- filtru ulei = 16,79;
- filtru aer = 43,69;
- filtru polen = 93,69;
- filtru combustibil = 42,22;
- ulei GM 5W-30(4l) = 147,9.
Total 1 : 344,29 + 65,42(TVA) = 409,71 RON
Manopera (2,7 ore) : 142,27 + 27,02(TVA) = 169,26 RON. Timp real revizie 1,5 ore. blink.gif laugh.gif . No comment.

Total revizie : 409,71 + 169,26 = 578,97 RON.

In rest masina nu are probleme.
kstor
La Aveo cu jante din aliaj si pneuri "joase", am constatat ca trenul de rulare este foarte zgomotos pe drumuri denivelate, ba chiar si pe cele netede, dar cu suprafata rugoasa. In rest, raportat la suma platita, sunt ...aproape multumit. Am avut ceva probleme, un usor joc la sistemul de prindere al casetei de directie, dupa vreo 14 000 km facuti prin transeele patriei, dar cei de la Radacini mi-au schimbat-o, laolalta cu o alta piesa, palier, in garantie. Revizia la 15 000 km, 557 lei. Cei cu acelasi model , ati sesizat acelasi comportament al trenului de rulare? O alta marca de pneuri ar putea imbunatati situatia?
ravenul
QUOTE(kstor @ Jan 12 2008, 08:46 PM) *
La Aveo cu jante din aliaj si pneuri "joase", am constatat ca trenul de rulare este foarte zgomotos pe drumuri denivelate, ba chiar si pe cele netede, dar cu suprafata rugoasa. In rest, raportat la suma platita, sunt ...aproape multumit. Am avut ceva probleme, un usor joc la sistemul de prindere al casetei de directie, dupa vreo 14 000 km facuti prin transeele patriei, dar cei de la Radacini mi-au schimbat-o, laolalta cu o alta piesa, palier, in garantie. Revizia la 15 000 km, 557 lei. Cei cu acelasi model , ati sesizat acelasi comportament al trenului de rulare? O alta marca de pneuri ar putea imbunatati situatia?


am aveo cu jenti aliaj si am schimbat gumele stock cu bridgestone de ploaie parca merge mai bine acum


Am mers si cu logan si detin un aveo si pot spune ca loganul are un feeling de masina grea, masiva. Le am ambalat pe amandoua si aveo este mai sprinten.Costurile de intretinere sunt cam cu 30% mai ieftine la Aveo decat la logan
NGZ
De ce e mai ieftina intretinerea la Aveo ? Sunt mai ieftine piesele sau Aveo este mai fiabil ?
RUE
pai una ar fi ca gumele pe 14 sunt mai ieftine.
poate ca se folosesc motoare GM comune si cu opel care au deja piese facute de furnizori mai ieftini.
poate mai sunt si alte explicatii, depinde si de masina.
NGZ
Bre Rue, sa sti ca numai modelele mai ieftine au jante de 14", celelalte au jante de 15".
Daca masina Revenului este echipata cu jante din aliaj, acestea sigur de 15".
Tu doar presupui de ce ar avea Aveo o intretinere mai ieftina, in timp ce Revenul poate veni cu exemple clare.
octaviann
am 24000 km..si am un ushor tremurat in volan...de pe la 100 km/h

recunosc ca nu am facut schimbarea pneurilor cum prevad in cartea tehnica dupa 5000km
credeti ca poate fi de la roti..de la reglaj--echilibrat?
NGZ
Octavian, cred ca ar trebui sa echilibrezi rotile.
puchianu105322
Si acum pentru >>rue<.Sa sti ca virgula cauciucurile de aveo , sunt cotate unele din cele mai bune din lume>hankok<parca Poate gresesc la scris yucky.gif
Asta ca replica la sarcasmul tau ,te citez(pai una ar fi ca gumele pe 14 sunt mai ieftine.
poate ca se folosesc motoare GM comune si cu opel care au deja piese facute de furnizori mai ieftini.
laugh.gif

RUE
rautate mica ce esti!

ninja.gif
nycbv
salutare tuturor
din 12 februarie sunt posesorul unui autoturism chevrolet aveo 1.4 16v pe benzina.Deocamdata sunt multumit de masina , dar banuiesc ca din cauza ca nu am cunostiinte necesare la acest model consumul de benzina numai prin oras este de ~ 17 %. Unde gresesc eu ?Fiindca dupa tot ce am citit pe forum consum mai mare de 10 % nu am gasit .La pornire am procedat astfel :dupa pornirea motorului am stat 10- 20 sec. si am pornit in treapta intai .Mentionez ca nu pornesc in tromba , iar turatia motorului s-a aflat tot timpul la 2000- 3000 ture indiferent de viteza.Fiind luna rece a mers dejivrarea cu ventilatorul la 2.Suntem 4 pers ~ 220 kg si portbagajul golCred in potentialul acestei masini si de aceea va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte intrebari suplimentare pentru a determina greselile pe care le fac eu.Va multumesc.
octaviann
..nycbv..nu ne-ai spus cum ai facut(aflat ) consumul;

totusi in cazul tau avand masina de cateva zile...(2 sapt) nu trebuie sa te bazezi pe acest consum; la inceput consumul e mai mare;
puchianu105322
Colega ,mai da-ne detalii.Zapada ,conditii grele etc .
Eu unul nu cred ca ai masurat bine consumul .
Ar trebuii sa-l ai 12-13 l.Eu la 1,2 sedan in iarna ,10,7l/100.
Daca vrei mai multe detalii,logheazate pe daewoo@chevrolet ,forum
nycbv
Multumesc colegilor care prin sfaturi si intrebari m-au ajutat. Iata cum am procedat:

- Am mers pe soseaua Harman si inainte de capatul liniei 1 de autobuz pe stinga am fost la benzinarie unde am facut plinul pana cand s-a oprit alimentarea .Am plecat mai departe pe urmatorul itinerar : Brasov - Lunca Calnicului - Prejmer - Intoarcere catre Brasov -am mers ~ 10 km , am urcat pe pod si iarasi m-am intors catre Lunca Calnicului si am mers pana in orasul Sf-Gheorghe unde chiar la intrare pe stanga este o benzinarie si am intors.De acolo am mers direct la intrarea in Brasov la aceeasi pompa de benzina unde am facut plinul pana cand s-a oprit automat alimentarea , la fel ca si prima data.Distanta parcursa a fost de 70,8 km si eu am bagat in rezervor 2,77 l, adica un consum de 3,91 % .INCREDIBIL. Am fost duoa persoane si portbagajul gol, viteza a fost intre 80 si 120 km/h si turatia intre 2700-4000.De unde a aparut eroarea cana am postat primul mesaj: La cateva minute dupa ce am cumparat masina de pe Calea Bucuresti( nu fac reclama la nimeni) am intrat in benzinaria din apropiere si am pus benzina de 150 lei.Cand am pornit acul la indicatorul de benzina era pe full (dar asta nu insemna ca nu mai incapeau intre 5 si 10 l).Era iarna . era rodaj , foloseam aerul conditionat si dejivrarea , mergeam 4 persoane si m-am uitat la kilometrajul partial nu la cel total. Deci am facut o serie de greseli , dar acum sunt mai linistit iar pentru cei care doresc pentru shimb de informatii adresa mea de e-mail este nycbv1@yahoo.com.Ar fi bine daca noi din zona ne-am intalni in Bv o data la doua saptamani pt. inf legate de masinile noastre .De incheiere sa va bucurati de masinile dvs si multi km fara probleme !
NGZ
Nycbv, lamureste-ma si pe mine, de ce postezi acelasi lucru in doua topicuri ?
nycbv
QUOTE(NGZ @ Mar 1 2008, 08:57 AM) *
Nycbv, lamureste-ma si pe mine, de ce postezi acelasi lucru in doua topicuri ?


Simplu,nu toata lumea citeste toate topicurile si sansele de raspuns cresc .
NGZ
"Simplu,nu toata lumea citeste toate topicurile si sansele de raspuns cresc ."

Cum de nu mi-am dat seama !?
Chiar daca suntem offtopic.gif , acum ca ti-am inteles logica, da-mi voie sa te intreb: De ce postezi acelasi lucru numai pe doua topicuri ?
octaviann
nycbv...multumim de informatiile astea..nu stiu daca mai dorim si alte informatii..
..e clar ca e o tara libera si poti sa te intallnesti cu cine vrei..insa nu vad rostul.
NGZ
Octaviane, ti-ai echilibrat rotile ?
puchianu105322
Gata colega>NGZ<.Am lamurit omul (nycbv).Nu speriati colegul ,e nou si e si baiat fain rolleyes.gif
NGZ -ce facem cu messul ? thumbsup.gif
octaviann
..nu le-am echilibrat inca...si simt nevoia...voi rezolva in 2 zile si voi spune daca s-a rezolvat cu tremuriciul
...vis a vis ca e baiat bun..sunt convins...
chevy
tremuratul in volan il aveam si eu. cauza anvelopele de iarna.
apare la peste 100-110 km.
mai depinde si de starea drumului foarte mult. pe portiunea noua de autostrada Pitesti-Bucurestipot sa merg si cu 140 canu simt nimic.
Schimba anvelopele si echilibreaza-le si o sa dispara.
adriantes
SALUTARE...sint nou pe forum...si bineinteles posesor de AVEO 4 usi...vreau sa va spun si parerea mea despre masina! thumbsup.gif
adriantes
am masina din 25 iulie 2007,am facut revizia de 15.000 prin martie la inceput.Am schimbat parbrizul care s-a fisurat exact jos pe banda negra(pe centru)...noroc casco caci a costat 1800 de lei....bun!!!!!si la revizia de 15000 le-am spus sa imi schimbe si farul stanga care transpira ca la o dacie de 20 de ani!....de ieri am o alta buba.....da care ma scoate din sarite....nu mai porneste la sfert!!!!ci la 3 sferturi...oare ce o fii????????tre sa o programez ptr o programare pe calculator?ce ziceti?...un prieten de a meu zice ca e de la benzina ...ca trebuia sa bag de 98...eu am bagat doar 95 ca asa m-am invatat de la solenza mea!.....pritenul meu a avut alta buba...ii murea motorul in viteaza a I a...a fost la service si iau facut ceva cu un senzor care nu cupla(ceva cu un soc automat!!!)nu ma pricep prea bine.Oricum azi i-am dat cred ca vreo 50 de chei....mi-e o ciuda de mor///masina nou si cu ea in service...si eu care vreau sa o tin 10 ani!!!!!.....am avut 11000 de euro si am optat ptr o masina noua in defavoarea uneia din germania second hand......si deja ma irita!!!.....gata ca m-am incins rolleyes.gif
NGZ
Stai bre Adriantes, nu te inferbanta asa repede ! wub.gif
Este posibil sa fie benzina de vina. Sa nu crezi ca numai Aveo are probleme din cauza benzinei de proasta calitate. Un coleg de-al meu are Seat si acum vreo luna a trebuit sa-i dea cu ceva impotriva calaminei depuse pe supape. Nu era foarte nelinistit, spunea ca din pricina carburantului cu impuritati, defectiunea este frecvent intalnita la Seat.
Totusi, inainte sa te duci la service, incearca sa resetezi computerul (deconecteaza bateria pentru cateva minute).
Succes ! thumbsup.gif
RUE
mai, benzina asta, in cartea de chevy scrie ca merge cu 91 CO si la noi sughite cu 95, sau cel putin asa baga mecanicii specializati.
la mine e sarbatoare cand alimentez omv in loc de petrom (si nu de ala V) si doar cu 95, nu rupe asfaltul dar doar pe la 7000 mi a dat o eroare de carburant injectia. apoi nu a mai facut.
eu zic sa verificati forumuri de chevy de afara unde e benzina buna oriunde (mai la vest) sa vedeti daca nu cumva au si ei aceleasi probleme. asa o sa clarificati un aspect stresant si o sa stiti cum sa considerati problema.
NGZ
Rue, cred ca nu ai citit cu atentie ce am scris. Nu cifra octanica este cauza depunerii de calamina, ci impuritatile din benzina.
Problema este clarificata : mers turat si benzina "curata".
Un cunoscut care are Megan tocmai facuse revizia tehnica si povestea ca in service erau doua Meganuri cu injectoarele infundate din cauza combustibilului. Vezi, se intampla si la Renault.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.