Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
Pages: 1, 2, 3
Andrei Suzuki
La COlt CB indica cam cu 0,3-0,5L mai putin decat e defapt.
Lucian107416
5400km. Greierasi in usa sofer. Nu foarte deranjanti. Nici nu ma gandesc sa ma duc cu ea la service pana la revizie. Dar nici nu ma incanta, evident.
sprite
La 6500 km am si eu aceeasi greierasi in usa sofer, probabil ceva pe la macara... Cu geamul inchis complet sau deschis la cotor, dispar.
Bonus, scartaie scaunul soferului la solicitari laterale... un drum pe serpentine e deja agasant; ma anunta discret la fiecare viraj ca trebuie sa mai dau vreo zece kile jos. Cu cat e mai coborat, cu atat face mai tare... Am rezolvat partial cu o cheie de doispe', dar am impresia ca nu e suficient...
Dragos113216
Cu Swift 4x4 a mers cineva?
Eu am avut ocazia sa merg cu vreo 3 astfel de exemplare si pot sa spun ca comportamentul masinii este extraordinar, mai ales pe curbe.
Din pacate singurele modele pe care le-am avut la vanzare au fost cu motorul de 1.3, care e destul de bine penalizat de tractiunea integrala.
Insa senzatiile pe curbe sunt de nota 10. Apropo, aceste modele cu 4x4 sunt MADE IN JAPAN si nu in Ungaria.
Din pacate distribuitorul, Radacini, nu a importat decat un numar redus de masini, care s-au vandut imediat.
Oricum, pentru cine a prins una, a fost o ocazie extarordinara: 11400 DDP in varianta GS.
Stefan80241
4x4, GS, 11400? Adica mai putin decat 1.3-ul cu 4x2??
Dragos113216
QUOTE(Stefan80241)
4x4, GS, 11400? Adica mai putin decat 1.3-ul cu 4x2??


Da, pare greu de crezut, dar oferta a fost foarte buna (initial, primele bucati s-au dat cu 10999 DDP). Este vorba de un lot de aprox. 150 de masini care s-au distribuit prin reteaua Radacini. Dupa cum se stie cei de la Radacini au un talent deosebit in a combate orice concurenta in ceea ce priveste pretul (vezi preturile la Subaru si diferenta fata de Motors Trading, importatorul oficial). Masinile au fost importate din Turcia si erau Made in Japan, cu specificatiile respective.
Pacat doar ca au fost singurele aduse. La dealer-ul din C-ta, unde lucrez eu, s-a vandut tot stocul care ne-a fost alocat, adica 20 de bucati, in mai putin de o luna. Si au ramas multe alte comenzi neonorate.
Cred ca per total, acest model are un succes mai mare decat se astepta toata lumea pe piata romaneasca ceea ce este remarcabil pentru o marca precum Suzuki, care nu face parte din floarea cea vestita a masinilor germano-ceho-spaniole. Si pe buna dreptate mi se pare una din cele mai bune oferte la clasa ei(indiferent de distribuitor, ca sa nu se creada ca fac reclama mascata smile.gif.
Stefan80241
Pai da, a inceput si romanul sa deschida ochii si sa mai vada si o Mazda, un Nissan, un Suzuki... nu numai clasicele TeDeIuri...
Lucian107416
Am gasit intr-o brosura pe net curbele de cuplu si putere( in sfarsit). Iata-le:
Click to view attachment
Pe mine m-a surprins putin cea de la motorul de 1.5( pe care-l conduc, de altfel)
Tengeu
QUOTE(Lucian107416 @ Nov 15 2007, 04:01 PM) *
Pe mine m-a surprins putin cea de la motorul de 1.5( pe care-l conduc, de altfel)

La ce te referi? Unde e cum nu te-ai asteptat?
Andrei Suzuki
Pt 1.6 gasiti cumva?
Tengeu
aici e:

Lucian107416
QUOTE(Tengeu @ Nov 15 2007, 03:05 PM) *
QUOTE(Lucian107416 @ Nov 15 2007, 04:01 PM) *
Pe mine m-a surprins putin cea de la motorul de 1.5( pe care-l conduc, de altfel)

La ce te referi? Unde e cum nu te-ai asteptat?

1. Ma asteptam sa fie mai plata curba de cuplu dupa 4000. Totusi, daca stai si te gandesti, e vorba de cativa Nm asa ca nu e mare scofala.
2. Ma asteptam ca in jurul turatiei de 4000 sa vad o crestere mai brusca a cuplului. (se simte cand intra VVT-ul.)
3. Foarte placut am fost impresionat de liniaritatea curbelor. Sunt atat de line. Nimic nu contrazice experienta, cu exceptia acelui mic impuls de pe la 4000. Probabil simti doar inversarea curbei de cuplu.
4. Se observa ca de la 2000 motorul de 1.5 are cuplul mai bun decat maximul la 1.3. Sincer sa fiu, nu m-as fi asteptat, mai alea ca n-am avut niciodata senzatia asta. Eu m-am obisnuit cu accelaratiile de la motorul de 1.5 si de multe ori trebuie sa ma uit la ceilalti participanti in trafic - care ruleaza relativ constant - sa realizez cat de bine accelereaza.
Tengeu
4) asta intr-adevar nu am observat-o, si conducand 1.3 nu te prea prinzi ca asa e.
Foarte bune observatii thumbsup.gif
emilmol
Prin iulie vreau sa iau si eu un Swift, sunt inca tare nehotarat intre 1,3 si 1,5.... Merg destul de sportiv si mi-ar place ceva "power" in plus, din cate am citit insa, nu stiu daca diferenta este sesizabila...
Merita diferenta de vreo 800 €?
Se simte cea de 1,5 mai nervoasa decat cea de 1,3?
Te scoate mai bine in depasitri, palpabil, sau aproape ca nu-ti dai seama?
Va multumesc!
Catalin103986
Nu am condus afara din oras Swift cu 1.3, insa 1.5-ul te scoate din orice belea. Parerea mea e ca 10 cai se simt. Iar diferenta de cuplu isi face simtita prezenta din plin in depasiri. Sfatul meu e sa iti iei de 1.5 daca iti place sa conduci sportiv. E o masina cu care ii faci de ras pe unii cu masini de figuri... Iti spun, e "priceless" expresia de pe fata unui conducator de 530d cand ii iei fata la semafor si nu te prinde decat peste 60km/h... biggrin.gif
emilmol
QUOTE (Catalin103986 @ Apr 30 2008, 12:22 PM) *
Nu am condus afara din oras Swift cu 1.3, insa 1.5-ul te scoate din orice belea. Parerea mea e ca 10 cai se simt. Iar diferenta de cuplu isi face simtita prezenta din plin in depasiri. Sfatul meu e sa iti iei de 1.5 daca iti place sa conduci sportiv. E o masina cu care ii faci de ras pe unii cu masini de figuri... Iti spun, e "priceless" expresia de pe fata unui conducator de 530d cand ii iei fata la semafor si nu te prinde decat peste 60km/h... biggrin.gif


Cam inclinam si eu spre 1,5. Chiar daca ambele merg turate si le place sportiv, cred ca cea de 1,3 ar fi totusi prea exploatata, si tot nu s-ar simti ca este putin mai economica la benzina. Iar diferenta de 830 € nu mi separe mare. Bine, mai difera apoi RCA, Casco, ... care adunate an de an... Dar totusi cred ca raman la 1,5.

Merci de raspuns!
Lucian107416
QUOTE (Catalin103986 @ Apr 30 2008, 07:22 AM) *
Nu am condus afara din oras Swift cu 1.3, insa 1.5-ul te scoate din orice belea. Parerea mea e ca 10 cai se simt. Iar diferenta de cuplu isi face simtita prezenta din plin in depasiri. Sfatul meu e sa iti iei de 1.5 daca iti place sa conduci sportiv. E o masina cu care ii faci de ras pe unii cu masini de figuri... Iti spun, e "priceless" expresia de pe fata unui conducator de 530d cand ii iei fata la semafor si nu te prinde decat peste 60km/h... biggrin.gif

Eu conduc zilnic un Tico, si sincer sa fiu, cred ca putini ma iau pana in 30km/h(plecari de la semafor).
Motorul de 1.5 mi se pare insuficient pt ce mi-as dori ACUM de la o masina. Intr-un fel imi pare rau ca nu am facut un efort suplimentar sa-mi iau Swift Sport, desi logica imi spune ca am facut alegerea corecta. Ma rog, daca se considera ca e masina de zi cu zi sotiei, nu a fost nici o alegere. Swift Sport se aduce numai cu 3 usi in Romania si asta a fost la noi un criteriu eliminator. Dupa 11 luni de folosinta: Dintre 1.5 si 1.3 , aleg 1.5 FARA DISCUTIE. Eu zic ca face diferenta de bani.
Daca se foloseste strict ca masina de oras( aveti alta masina), situatia se inverseaza. Alegerea e 1.3. La noi e limuzina familiei , asa ca am ales 1.5.
adrian_r5
QUOTE (Lucian107416 @ May 2 2008, 07:20 PM) *
Eu conduc zilnic un Tico, si sincer sa fiu, cred ca putini ma iau pana in 30km/h(plecari de la semafor).


wink.gif

Daca stii sa-l conduci ... Tico e "rege" in oras ...
emilmol
QUOTE (Lucian107416 @ May 2 2008, 06:20 PM) *
QUOTE (Catalin103986 @ Apr 30 2008, 07:22 AM) *
Nu am condus afara din oras Swift cu 1.3, insa 1.5-ul te scoate din orice belea. Parerea mea e ca 10 cai se simt. Iar diferenta de cuplu isi face simtita prezenta din plin in depasiri. Sfatul meu e sa iti iei de 1.5 daca iti place sa conduci sportiv. E o masina cu care ii faci de ras pe unii cu masini de figuri... Iti spun, e "priceless" expresia de pe fata unui conducator de 530d cand ii iei fata la semafor si nu te prinde decat peste 60km/h... biggrin.gif

Eu conduc zilnic un Tico, si sincer sa fiu, cred ca putini ma iau pana in 30km/h(plecari de la semafor).
Motorul de 1.5 mi se pare insuficient pt ce mi-as dori ACUM de la o masina. Intr-un fel imi pare rau ca nu am facut un efort suplimentar sa-mi iau Swift Sport, desi logica imi spune ca am facut alegerea corecta. Ma rog, daca se considera ca e masina de zi cu zi sotiei, nu a fost nici o alegere. Swift Sport se aduce numai cu 3 usi in Romania si asta a fost la noi un criteriu eliminator. Dupa 11 luni de folosinta: Dintre 1.5 si 1.3 , aleg 1.5 FARA DISCUTIE. Eu zic ca face diferenta de bani.
Daca se foloseste strict ca masina de oras( aveti alta masina), situatia se inverseaza. Alegerea e 1.3. La noi e limuzina familiei , asa ca am ales 1.5.



Multumesc de sfaturi. O sa iau 1,5 dar trebuie sa mai astept vreo 2 luni din pacate, din cauza banilor...
emilmol
Din pacate pt. Romania nu se mai fac de 1,5. De la mai multi dealeri am aflat asta... asa ca va trebui sa ma limitez la 1,3.... pacat, pt. ca deja psihic eram fixat pe 1,5; iar acum 1,3 mi se pare mai slab... sper sa nu fie asa smile.gif) Din pacate mai amanam vreo 2 luni achizitia, deoarece am acceptat si un scurt concediu in state la rude... iar banii...
emilmol
Se pare ca totusi se aduc si 1,5 pt. Romania dar foarte rar, trebuie asteptat mult....
S-a deschis reprezentanta si in Brasov. Am dat comanda de un Swift 1,5 GS alb sau argintiu. Se pare ca foarte greu prind dealerii 1,5 pt. Romania. Intr-o vreme spuneau ca nici nu mai aduc. Sper sa nu dureze prea mult. Maine voi da si acontul de bani ca sa fie treaba sigura. De abia astept. M-am interesat de fel si fel de concurenti (Kia, Hyundai, Honda, VW, Seat....), dar pana la urma am ramas fideli (cu sotia) Swiftului! Este intr-adevar o masina speciala cu un fler aparte de care suntem indragostiti. Prin Brasov am vazut 2-3 pana acum... Sper sa nici nu se umple smile.gif) .
crazzyx(NRB)
Eu am 1.3 ...calitate - pret Nu am ce sa i reprosez.Am facut turul romaniei cu ea iar in scurt timp o sa dau si o vizita pana in ungaria(cineva interesat peste 1luna!??)Am exploatato la maxim,schimbari din turati fff ridicate in treapta de vit inferioare,accelerari la max. ,viraje cu viteze intre 60-90 (am gume schimbate ce fac putin diferenta la stabilitate si aderenta R16/205/40)frane violente...etc.Nu mai asa mi am putut da seama la ce sa ma astept de la ea

P.S. nu va sfatuiesc sa inecercati acelasi lucru,Tin mult la masina mea,La viata mea dar imi place sa stiu totul

Sunt in mici" modificari pt ai spori performantele...desi tot o masina de serie` ramane
Suki
Salutare!

Am mers in Germania vreo 10 zile si pe toata perioada am inchiriat un swift 1.3 in doua usi. Cum eu am 1.5 eram foarte curios de diferente. Pe scurt am observat urmatoarele lucruri:

- Consumul mai mic la talpa: in 180 km/h nu a sarit de 7,2 in timp ce cu 1.5 consumul se duce si la 10
- In general si la viteze reduse consumul este evident mai mic
- Viteza max a fost 180 in timp ce 1.5 a dus pe autostrada soarelui la vale smile.gif 195-198 si pe drum drept urca usor in 190(consum 11,2 buc-ct cu talpa fara mila)
- e un pic mai lenesa, dar imperceptibil aproape/ daca nu ai condus un 1.5 mult timp nu iti dai seama
- demarajul o idee mai lent(aici consider ca datele tehnice anuntate sint corecte deci nu mai insist)
- aceeasi stabilitate impecabila
- zgomotul din interior o idee mai mare
- trepidatii in interior mai evidente de la 160/ posibil din cauza faptului ca era varianta in 2 usi

Ce am observat fata de alte masini timp de peste 40 mii de km:

Foarte rar imi sta ceva in fata, cum intr-a 4-a pot sa o duc pina la 180 km/h... In general doar bmw-urile serie 3 au sanse si asta daca se nimereste un sofer care sa stie ce sa faca cu el. E o masina de turatie si trebuie folosit acest lucru fara frica. Intre 4500 ture si 6000 masina se simte perfect, chit ca multi prieteni s-au speriat si considera ca motorul e supra-solicitat. Consider ca turatiile ridicate e unul dintre principalele avantaje ale masinii si in trafic te scoate din incurcatura si in oras si la drum lung.

ATENTIE: M-am luat la intrecere cu un Opel ASTRA pe soseaua Ploiesti-Buftea. La 140 km\h pe curba la intrarea in Cocorestii Colt eu am ramas pe sosea, tipul a derapat nu a reusit sa redreseze masina si a iesit de pe sosea. S-a dat peste cap de trei ori, s-a oprit pe camp. Am oprit, am sunat 112, au venit salvarea, pompierii, etc. In Opel erau doi tineri, un el si o ea. Au scapat ca prin minune cu julituri mici desi masina era praf. Concluzie: swiftul este o masina excelenta si sper ca chestiile "versus" sa le pastrati pentru astfel de forumuri. Cel putin eu, dupa ce am scos-o pe tipa inconstienta dintre fiarele contorsionate, asta o sa fac...
Lucian107416
QUOTE (Suki @ Oct 22 2008, 06:53 PM) *
Salutare!
.....................
- Consumul mai mic la talpa: in 180 km/h nu a sarit de 7,2 in timp ce cu 1.5 consumul se duce si la 10
- In general si la viteze reduse consumul este evident mai mic
- Viteza max a fost 180 in timp ce 1.5 a dus pe autostrada soarelui la vale smile.gif 195-198 si pe drum drept urca usor in 190(consum 11,2 buc-ct cu talpa fara mila)
...........
ATENTIE: M-am luat la intrecere cu un Opel ASTRA pe soseaua Ploiesti-Buftea. La 140 km\h pe curba la intrarea in Cocorestii Colt eu am ramas pe sosea, tipul a derapat nu a reusit sa redreseze masina si a iesit de pe sosea. S-a dat peste cap de trei ori, s-a oprit pe camp. Am oprit, am sunat 112, au venit salvarea, pompierii, etc. In Opel erau doi tineri, un el si o ea. Au scapat ca prin minune cu julituri mici desi masina era praf. Concluzie: swiftul este o masina excelenta si sper ca chestiile "versus" sa le pastrati pentru astfel de forumuri. Cel putin eu, dupa ce am scos-o pe tipa inconstienta dintre fiarele contorsionate, asta o sa fac...

De consum , nu stiu ce sa zic si la ce consum te referi. Mie pe autostrada la 170 imi lua 14.5, 11.5 etc si autostrada parea dreapta. Pitesti e mai sus decat Bucuresti , deci autostrada in general urca. dar oricum nu este liniara urcarea ... si poate la intoarcere, cand m-am uitat eu la consumul instantaneu, urcam, dar mai putin... Ceea ce vreau sa subliniez legat de consum e ca e influentat de multi factori care "scapa" ochiului uman. In fine...
Legat de stabilitate....bine ca au scapat cei doi, dar , desi ati abordat acelasi viraj, nu inseamna ca a fost abordat la fel. Poate soferul de pe Opel ar fi rasturnat si Swift-ul in acelasi viraj la aceeasi viteza. Poate, pur si simplu a atacat virajul gresit. Mai depinde si de pneuri si alti factori, cum ar fi feedback-ul in volan-la asta cam pacatuiesc servodirectiile electrice, etc.
Niciodata nu m-am luat cu nimeni la intrecere pe strada. Am inteles ca s-a mai luat sotia cu altii la semafor smile.gif ... dar eu chiar nu, si nici nu ma intereseaza. Mi-ar placea insa la nebunie sa existe si la noi un circuit, gen Nurburgring .... smile.gif

PS. a nu se intelege cumva ca nu recunosc meritele Swift-ului, doar nu l-am cumparat de prost smile.gif
Sincer, pe mine m-ar interesa o comparatie 1.5 cu Swift Sport la suspensii. Nu stiu daca e acceptabila duritatea suspensiilor la SSS pt drumurile noastre. Mie cele de pe 1.5 care-l am mi se par ideale.
cribo25
QUOTE (Suki @ Oct 22 2008, 10:53 PM) *
Salutare!

Am mers in Germania vreo 10 zile si pe toata perioada am inchiriat un swift 1.3 in doua usi. Cum eu am 1.5 eram foarte curios de diferente. Pe scurt am observat urmatoarele lucruri:

- Consumul mai mic la talpa: in 180 km/h nu a sarit de 7,2 in timp ce cu 1.5 consumul se duce si la 10
- In general si la viteze reduse consumul este evident mai mic
- Viteza max a fost 180 in timp ce 1.5 a dus pe autostrada soarelui la vale smile.gif 195-198 si pe drum drept urca usor in 190(consum 11,2 buc-ct cu talpa fara mila)
- e un pic mai lenesa, dar imperceptibil aproape/ daca nu ai condus un 1.5 mult timp nu iti dai seama
- demarajul o idee mai lent(aici consider ca datele tehnice anuntate sint corecte deci nu mai insist)
- aceeasi stabilitate impecabila
- zgomotul din interior o idee mai mare
- trepidatii in interior mai evidente de la 160/ posibil din cauza faptului ca era varianta in 2 usi

Ce am observat fata de alte masini timp de peste 40 mii de km:

Foarte rar imi sta ceva in fata, cum intr-a 4-a pot sa o duc pina la 180 km/h... In general doar bmw-urile serie 3 au sanse si asta daca se nimereste un sofer care sa stie ce sa faca cu el. E o masina de turatie si trebuie folosit acest lucru fara frica. Intre 4500 ture si 6000 masina se simte perfect, chit ca multi prieteni s-au speriat si considera ca motorul e supra-solicitat. Consider ca turatiile ridicate e unul dintre principalele avantaje ale masinii si in trafic te scoate din incurcatura si in oras si la drum lung.

ATENTIE: M-am luat la intrecere cu un Opel ASTRA pe soseaua Ploiesti-Buftea. La 140 km\h pe curba la intrarea in Cocorestii Colt eu am ramas pe sosea, tipul a derapat nu a reusit sa redreseze masina si a iesit de pe sosea. S-a dat peste cap de trei ori, s-a oprit pe camp. Am oprit, am sunat 112, au venit salvarea, pompierii, etc. In Opel erau doi tineri, un el si o ea. Au scapat ca prin minune cu julituri mici desi masina era praf. Concluzie: swiftul este o masina excelenta si sper ca chestiile "versus" sa le pastrati pentru astfel de forumuri. Cel putin eu, dupa ce am scos-o pe tipa inconstienta dintre fiarele contorsionate, asta o sa fac...


Daca povestea este reala, concurentul si-a asumat riscul, iar daca nu l-au tinut cunostintele in ale sofatului a suferit consecintele. Dar n-ai avut nici o mustrare de constiinta dupa isprava? Puteau muri.
Altadata poate cineva mai bun va face ca tu sa ajungi in aceeasi situatie, oare cum va fi?
yir
Cineva de pe acest forum a facut dauna totala cu un Swift intr-o curba pentru ca cineva era pe contrasens. Teoretic pot apare mustrari de constiinta dar in cate cazuri in care se iese in decor din cauza evitarii unei masini, vinovatul mai opreste?
Suki a procedat foarte moral dar nu ar trebui sa aibe mustrari de constiinta pentru ca nu a fost vina lui. Vina a fost a soferului care a crezut ca o sigla compenseaza niste cauciucuri, si-a confundat masina cu un Ferrari si nu a stiut cand sa se opreasca.
Suki
Masina s-a oprit cu rotile in sus. Sincer, cind ne chinuiam sa o scoatem pe fata aia de sub masina m-am gindit ca ar putea sa fie fara un ochi sau mutilata pe fata sau mai stiu eu ce. M-am gindit si ca masina ar putea sa ia foc inainte sa reusim sa o scoatem(cind au venit pompierii primul lucru pe care l-au facut a fost sa decupleze bateria). Stiam ca nu din vina mea s-a intimplat, dar in inima mea ma simteam vinovat. Faza e ca la cum ma stiu pe mine as fi trait greu cu o tragedie. Ar fi fost un cosmar. M-am bucurat ca nimeni nu a patit nimic. Cel putin un timp nu mai am nevoie de astfel de curse. Deci pentru mine "versus" ramine o chestie de forum.
DarkDac
Mai Suki, mi se intampla destul de des sa ma iau la intrecere cu altii pe sosea si iti zic ca daca as avea BMW nu s-ar lua nimeni dupa mine, dar asa, vor toti sa depaseasca o masina mica
Cei mai idioti "competitori" mi s-au parut soferii de Logan, Golf IV si Octavia
Ca sa nu mai zic ca de multe ori am cedat (punand frana) ca sa las loc unui Logan-iot sau TDI-ot sa se bage sa nu izbeasca ceva de pe contasens
Swiftul nu numai ca face multe, dar si oftica pe multi idioti de care spuneam mai devreme
Oricum, si eu trebuie sa ma potolesc ca niciodata nu se stie, dar cel putin, la o intrecere, cand intru in localitate incetinesc, chiar daca "victoriosul" trece pe langa mine si mi-o ia innainte, dar asta asa, ca sa am ce depasi dupa aceea:))
Swift Rules....................
Oare cum o fi cu un SSS......uuuuuhhhhhhhhhhhh
emilmol
Revin in sfarsit invingator (sau doar pe trei sferturi). Dupa lungi promisiuni(luni de zile) si dupa acontul dat nu s-a adus de 1,5. Se pare ca fabrica va produce una pt. noi doar in 25 noiembrie... Mie trebuia sa-mi ajunga in 8-9 sept.... In fine sunt obosit si satul de poveste ca s-o mai relatez...
Pana la urma am ramas pe 1,3 GS, care a venit f. repede si am primit si un set de cauciucuri de iarna in plus de la dealerul din Brasov.
De abia o conducem (cu sotia) de 2 zile si inca destul de stresati caci Casco-ul intra de abia maine in vigoare..
Pana acum SUUUUUUUUUUUPER multumiti, exact ce asteptam si ce stiam ca va veni. Doar ca inca nu am trecut de 4.000 ture... Cu greu ma abtin, dar vreau sa astept macar 500 km.
Pun niste poze pe care le promisesem. Suntem foarte mandri de mica noastra Bubi.
Prima revizie e la Brasov de abia la 15.000 km sau un an, deci fara cea de 1.000 si nici la 10.000.
Sambata s-ar putea sa reusim sa iesim putin din oras, sa-i facem un pic de rodaj si in afara si ceva depasiri de tiruri )
O sa revin cu impresii.
Reduced 89%

2576 x 1932 (1.67MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.71MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.46MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.58MB)


Reduced 89%

2576 x 1932 (1.39MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.36MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.08MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (815.53K)


Reduced 89%

2576 x 1932 (994.39K)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.33MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (1.47MB)

Reduced 89%

2576 x 1932 (889.64K)
trixi114679
Suki sper ca nu te-a afectat prea tare accidentul si de atunci ti-ai revenit.Eu am patit ceva asemanator,dar eu jucam rolul fetei din pacate..
trecind peste asta ma bucur tare ca am citit asa o parere de la un om care are experiente proprii destule pe care sa se bazeze.am ajuns sa ma plictisesc de reactia oamenilor care ma iau peste picior cind zic ca masina se simte tare bine intr 4000-6000 si toti zic ca in curind pot sa ma duc la service,desi am avut deja un swift 1.3 cu 80000 km si asta azi maine are 50000 si nu prezinta semne ca ar avea vre-o suparare thumbsup.gif
sunt de acord cu cele zise de tine.atat as mentiona ca dupa ce eu cu 1.3 m-am obisnuit,o prefer pe asta.nu stiu cum sa explic,dar m-i se pare ca sare mai usor cu o idee...insa intr-adevar la viteze mai mari 1.5 are un for incontestabil..de 1.6 sa nici nu mai zic smile.gif
teodor swift 1.3
CITAT(DarkDac @ Nov 12 2008, 09:40 PM) *
Mai Suki, mi se intampla destul de des sa ma iau la intrecere cu altii pe sosea si iti zic ca daca as avea BMW nu s-ar lua nimeni dupa mine, dar asa, vor toti sa depaseasca o masina mica
Cei mai idioti "competitori" mi s-au parut soferii de Logan, Golf IV si Octavia
Ca sa nu mai zic ca de multe ori am cedat (punand frana) ca sa las loc unui Logan-iot sau TDI-ot sa se bage sa nu izbeasca ceva de pe contasens
Swiftul nu numai ca face multe, dar si oftica pe multi idioti de care spuneam mai devreme
Oricum, si eu trebuie sa ma potolesc ca niciodata nu se stie, dar cel putin, la o intrecere, cand intru in localitate incetinesc, chiar daca "victoriosul" trece pe langa mine si mi-o ia innainte, dar asta asa, ca sa am ce depasi dupa aceea:))
Swift Rules....................
Oare cum o fi cu un SSS......uuuuuhhhhhhhhhhhh


Loganistii sunt cei mai frustrati soferi de pe mapamond. Totusi un logan 1.6 16 v sau un logan 1.5 dci cu i-ul rosu are sanse sa bata un swift 1.3. Nu pe curbe evident. Dar cu greu le faci fata cu un suzuki 1.3. Ce credeti ?
teodor swift 1.3
CITAT(Suki @ Oct 22 2008, 10:53 PM) *
Salutare!

Am mers in Germania vreo 10 zile si pe toata perioada am inchiriat un swift 1.3 in doua usi. Cum eu am 1.5 eram foarte curios de diferente. Pe scurt am observat urmatoarele lucruri:

- Consumul mai mic la talpa: in 180 km/h nu a sarit de 7,2 in timp ce cu 1.5 consumul se duce si la 10
- In general si la viteze reduse consumul este evident mai mic
- Viteza max a fost 180 in timp ce 1.5 a dus pe autostrada soarelui la vale smile.gif 195-198 si pe drum drept urca usor in 190(consum 11,2 buc-ct cu talpa fara mila)
- e un pic mai lenesa, dar imperceptibil aproape/ daca nu ai condus un 1.5 mult timp nu iti dai seama
- demarajul o idee mai lent(aici consider ca datele tehnice anuntate sint corecte deci nu mai insist)
- aceeasi stabilitate impecabila
- zgomotul din interior o idee mai mare
- trepidatii in interior mai evidente de la 160/ posibil din cauza faptului ca era varianta in 2 usi

Ce am observat fata de alte masini timp de peste 40 mii de km:

Foarte rar imi sta ceva in fata, cum intr-a 4-a pot sa o duc pina la 180 km/h... In general doar bmw-urile serie 3 au sanse si asta daca se nimereste un sofer care sa stie ce sa faca cu el. E o masina de turatie si trebuie folosit acest lucru fara frica. Intre 4500 ture si 6000 masina se simte perfect, chit ca multi prieteni s-au speriat si considera ca motorul e supra-solicitat. Consider ca turatiile ridicate e unul dintre principalele avantaje ale masinii si in trafic te scoate din incurcatura si in oras si la drum lung.

ATENTIE: M-am luat la intrecere cu un Opel ASTRA pe soseaua Ploiesti-Buftea. La 140 km\h pe curba la intrarea in Cocorestii Colt eu am ramas pe sosea, tipul a derapat nu a reusit sa redreseze masina si a iesit de pe sosea. S-a dat peste cap de trei ori, s-a oprit pe camp. Am oprit, am sunat 112, au venit salvarea, pompierii, etc. In Opel erau doi tineri, un el si o ea. Au scapat ca prin minune cu julituri mici desi masina era praf. Concluzie: swiftul este o masina excelenta si sper ca chestiile "versus" sa le pastrati pentru astfel de forumuri. Cel putin eu, dupa ce am scos-o pe tipa inconstienta dintre fiarele contorsionate, asta o sa fac...



Niciodata un suzuki 1.3 nu o sa consume la 180 km/h 7.2 l. Daca ar consuma atat, te-ar lua astia de la uzina Suzuki sa le faci test de consum cu masina pentru reclama. 7.2 l este consum pentru 140 km/h. La 180 km consuma 11 litri !!!!!

Opelul Astra trebuia sa fi fost un Astra Classic, caci altfel de era model nou nici o sansa sa-l rastorni la 140 km/h. Imi aduc aminte cand ma intreceam cu opel Astra model nou, ca in curbe cu 140 km/ h opelul Astra statea lipit de drum in fata mea, nefiind nevoie sa taie curba; in schimb eu cu swiftul cam trebuia sa tai curba sa am vreo sansa sa raman pe carosabil. De Volswagen Golf 5 nu mai zic nimik. Aia masina stabila nu swiftul...Dar este alta clasa si alta suspensie... si alt pret.
Cum spuneau si altii conteaza calitatile soferului. Swift este o masina stabila doar pentru clasa ei si atat.
Cel mai mare handicap la swift 1.3, il consider viteza a 5-a. Mai mult faci frana de motor cu ea, decat sa mai urci in ture sa prinzi viteza maxima. Oarecum te ajuta la economie, dar e total aiurea gandita.

Iar treaba aia ca foarte rar cineva iti sta in fata in general doar bmw seria 3 cind soferul are talent, astea sunt fabule. Foarte rar nimeresti tu un sofer cu adevarat bun, care are chef sa se dea cu tine. Masini mai bune decat suzuki sunt destule. Iti dau exemplu de doua masini penale care te cam fac. Hiunday accent 1.5 crdi si mai penal logan 1.6 16 v.

Semneaza un sofer de swift 1.3 an 2007, nebun indeajuns incat sa fi mers cu ea cu aproximativ 200 km/h ( evident ajutat de vant si un pic de vale, caci altfel mai mult de 190 km/h nu prinde nici sa o omori )
yir
"Imi aduc aminte cand ma intreceam cu opel Astra model nou, ca in curbe cu 140 km/ h opelul Astra statea lipit de drum in fata mea, nefiind nevoie sa taie curba; in schimb eu cu swiftul cam trebuia sa tai curba sa am vreo sansa sa raman pe carosabil."
Atunci cand mergi destul de aproape fata de masina din fata si viteza este mare apasarea aerodinamica scade, deci aderenta mai mica decat in mod normal. Deci in curbe mai bine il lasi sa ia ceva avans ca sa iei curba in siguranta.
trixi114679
teodor...consumul la suzuki este foarte relativ.mai ales la 1.3
este tare sensibil la greutate,la panta,la benzina chiar si la temperatura exterioara.
cu fostul meu sot ne-am certat la cutite la un moment dat pentru ca a zis ca aberez cu vitezele pe care le ating cu suzie...el fiind in jur de 160 de kg cu stil de condus dieselar,iar eu 50 d kg+stil de condus mai sportiv.atunci mi-am dat seama ca are ceva dreptate el cind au urcat inca 2 persoane mai sanatoase la mine pe un drum mai lung.
iar despre consum deja am auzit indeajuns de multe ca sa stiu deja ca este imposibil de estimat.pe 1300 km autostrada mie mi-a iesit medie de 6.5 si eram tare grabita(in jur de 160+ am tinut) si tot eu am fost aia care pe suzie 1 a fost in stare sa arda 22L de benzina pe 120 de km.
scurt pe doi,la consumul pe moment afisat pe bord nu vad rostul sa ma uit.e aiurea de tot.daca i-ai dat in gura pana la 6000 si schimbi in sus consumul scade la 5-6 L la a mea acum cind mentii viteza fara sa mai accelerezi...daca incepe sa sufla vintul tare,pierzi din viteza semnificativ si accelerezi in loc sa ii dai inferioara incepe sa iti apara consum de 17-18.
sa ma exprim mai obiectiv,stiu bine ca este posibil sa faci ca la 140 sa iti apara ce consum vrei tu...insa consumul real(si evident nu pe moment) doar dupa km facuti si benzina bagata poti sa estimezi.
as usual,imi cer scuze ca ma exprim mai simplu.
teodor swift 1.3
CITAT(trixi114679 @ Dec 21 2008, 02:14 PM) *
teodor...consumul la suzuki este foarte relativ.mai ales la 1.3
este tare sensibil la greutate,la panta,la benzina chiar si la temperatura exterioara.
cu fostul meu sot ne-am certat la cutite la un moment dat pentru ca a zis ca aberez cu vitezele pe care le ating cu suzie...el fiind in jur de 160 de kg cu stil de condus dieselar,iar eu 50 d kg+stil de condus mai sportiv.atunci mi-am dat seama ca are ceva dreptate el cind au urcat inca 2 persoane mai sanatoase la mine pe un drum mai lung.
iar despre consum deja am auzit indeajuns de multe ca sa stiu deja ca este imposibil de estimat.pe 1300 km autostrada mie mi-a iesit medie de 6.5 si eram tare grabita(in jur de 160+ am tinut) si tot eu am fost aia care pe suzie 1 a fost in stare sa arda 22L de benzina pe 120 de km.
scurt pe doi,la consumul pe moment afisat pe bord nu vad rostul sa ma uit.e aiurea de tot.daca i-ai dat in gura pana la 6000 si schimbi in sus consumul scade la 5-6 L la a mea acum cind mentii viteza fara sa mai accelerezi...daca incepe sa sufla vintul tare,pierzi din viteza semnificativ si accelerezi in loc sa ii dai inferioara incepe sa iti apara consum de 17-18.
sa ma exprim mai obiectiv,stiu bine ca este posibil sa faci ca la 140 sa iti apara ce consum vrei tu...insa consumul real(si evident nu pe moment) doar dupa km facuti si benzina bagata poti sa estimezi.
as usual,imi cer scuze ca ma exprim mai simplu.


O fi relativ si influentat de numerosi factori, dar 7.2/ l la suta la 180km/ h este imposibil. Azi am fost la bunica-mea. Sta la Amara. Ma rog am cam 100 km de autostrada soarelui si dupa aceea inca 20 km de drum excelent care l-am facut cu acceasi viteza ca pe autostrada, pana la Slobozia. Dupa care 5 km facuti cu aprox 90 km/h. Bucurestiul era neaglomerat, ca dealtfel tot drumul. Viteza constanta pe 240 km a fost de 140 km/h. Fara vant sau calcat pedala aiurea. Fara alte persoane sau greutate suplimentara. Am 85 kg. Kilometrii facuti dus- intors, 250 km. Facut plinul pana la refuz ( pana cand curgea pe afara benzina) inainte de plecare. Facut iarasi plinul pana la refuz( pana cand curgea pe afara benzina) la revenire acasa, de curiozitate. Am alimentat arox. 20 de litri. Deci reiese cam 8 % ...
Eu zic sa o lasam moarta, ca nu scoateti voi pe viteza medie 160km/h - 6.5 respectiv 180km/h- 7.2, nicicum.
Poate ca aveti suzuki diesel si nu stiti teehee.gif
yir
Consum de 6.5 se poate scoate pe autostrada in alta tara, cum a reusit Trixi, nu in Romania. Consumul care se scoate pe autostrazile de afara e diferit de cel care se scoate pe autostrazile din .ro, sunt mult mai putine accelerari inutile si benzina mult mai buna calitativ. Plus ca atunci cand mergi in coloana si esti deja a2a sau a3a masina consumul scade semnificativ la aceeasi viteza. De exemplu in vara, am ajuns in Viena cu un consum mediu de 7.1 reusit pe 1200km, dupa inca doar 300km de autostrada mers constant cu 140 consumul mediu a scazut la 6.8-6.9 . In .ro am avut multe consumuri care depaseau cu mult consumul scos pe autostrazile din afara in conditiile in care am mers pe drum national fara sa depasesc cu mult limita legala. Totul e relativ, dar unele lucruri sunt realizabile daca sunt indeplinite unele conditii.
XENON
contrar parerilor multimii, tin sa spun ca benzina de calitate mai buna (adica cu cifra octanica mai mare) duce la o autonomie mai scazuta. mai pe scurt, cu cat mai mare cifra octanica, cu atat mai mare consumul. nici eu nu credeam, dar am vazut recent intr-un manual de utilizare de Passat CC 1.8TSI.
gabin
QUOTE (XENON @ Dec 22 2008, 12:38 AM) *
contrar parerilor multimii, tin sa spun ca benzina de calitate mai buna (adica cu cifra octanica mai mare) duce la o autonomie mai scazuta. mai pe scurt, cu cat mai mare cifra octanica, cu atat mai mare consumul. nici eu nu credeam, dar am vazut recent intr-un manual de utilizare de Passat CC 1.8TSI.

man, depinde mult si de cum este reglat motorul, avansul. De asta producatorul iti recomanda sa bagi benzina ori de 95 ori >98
Referitor la consumul pe autostrada imi vine greu sa o cred pe Trixi, dar daca ea zice ca asa e, asa o fi. Mie la 180km/h consumul instant oscileaza in jurul valorii de 13%, testat pe autostrada si A2 si A1.
yir
Un motor cu un raport de compresie mai mare de 10.5:1 o sa consume mai putin cu o benzina superplus, un motor cu un raport de compresie sub 10.5:1 in functie de unde este exploatat (in oras sau in afara orasului) s-ar putea sa consume mai mult cu o benzina superplus.
Pe autostrada variaza consumul in functie de pozitia masinii in coloana, daca esti prima masina din coloana o sa consumi intotdeauna mai mult decat daca ai fi a2a masina. Pentru cine nu crede, ii recomand sa mearga constant la 50m in spatele masinii din fata si sa se uite la consum.
Nu prea sunt interesat de consum, cu 5ron in plus sau minus nu saracesc, important e sa ma simt bine. Eu pe 13k km mers in toate felurile posibile cu o pondere de aproximativ 20% oras am un consum mediu de 7.2, si am bagat si petrom 95 si 99 si rompetrol 98 si efix. Cu petrom 99 si rompetrol 98 am avut cel mai stabil avans la aprindere la relanti.
XENON
e clar ca alimentata cu 99+ masina merge mai bine, si eu tot 99+ bag, dar e sigur ca se duce mai repede.
yir
In oras sigur consuma mai mult dar in afara orasului nu cred ca e diferenta foarte mare de consum.
teodor swift 1.3
CITAT(XENON @ Dec 22 2008, 01:24 PM) *
e clar ca alimentata cu 99+ masina merge mai bine, si eu tot 99+ bag, dar e sigur ca se duce mai repede.

Am incercat la suzuki benzina cu cifra octanica crescuta de la toate brandurile din Romania. Demarajul il simt usor mai bun, fata de benzina de 95. Viteza maxima ramane aceeasi. In schimb, consumul este intradevar mai ridicat la aceste benzine.
La multi ani pentru toata lumea ! si multe ' succesuri ' thumbsup.gif !!!!!
yir
Cred ca cel mai elocvent rezultat al diferentei de consum intre 95 si 98,99,100 consta in masurarea consumul mediu pe macar 2000km cu fiecare benzina in parte si pe urma comparerea rezultatelor. Cand alimentezi cu 98,99 etc simtind masina un pic mai vioaie apare si tentatia de a o calca mai des. Diferentele intre aceste tipuri de benzina nu sunt fenomenale, toate cifrele scrise la pompa 95,98,99,100 reprezinta cifra octanica obtinuta in conditii de laborator, cifra octanica motor (cea reala) este 85 pentru benzina de 95 si 86 rareori 87 pentru restul.
Cel mai bine e sa mergi in oras cu 95 si cu ceva mai bun afara.
trixi114679
eu am o slabiciune mare pt carrera 100...si exact cum zice yir,cind am pus benzina 100 ma maninca in palme si peste tot sa imi bag piciorul pana in motor..dar indiferent de asta,intr-adevar consuma mai mult...
cel mai mare consum insa mi-am facut cu fx de la rompetrol.e plin de aditive...
consumul 6.5 pe autostrada am facut in mai...cam in asa conditii cum a presupus yir...am avut noroc,era liber.am venit de la 1400 de km,din care 350 nu era autostrada si am ajuns acasa in 15 ore.(bagat benzina,cumparat vigneta,opriri obligatorii pe la 2,3 dimineata)si inca o chestie ciudata,incercata de mai multe ori...cind mergi catre frankfurt masina consuma tot timpul mai mult,ca urci in continuu...insa cind te intorci,cobori si se vede imediat la consum wink.gif
va doresc si eu sarbatori fericite!
DarkDac
Suntem cam off-topic dar ma bag si eu la benzine
Acum alimentez doar cu 98 de la Rompetrol. Am vazut ca a de 95 e mai ieftina cu vreo 70 de bani (sapte mii veki)
O sa incerc probabil vreodata de curios, cand s-o goli rezervorul sa bag si de 95 vreo 10 litri sa vad cum se manifesta
Ca idee, am testat cu doua persoane la bord pe vreo 80 de km mersi cu pana in 90 la ora, adica legal sa vad ce consum mediu scoade pe bucata respectiva de drum. Rezultat afisat de comp de bord: 4.9% (Swift 1.3)
Pe de alta parte, comp de bord arata consumul instant, adica mare la acceleratii si aproape inexistent la decelerari cand exista posibilitatea ca sa fie taiata alimentarea de tot (frana de motor)
Oricum, dupa parerea mae, comp de bord arata cam cu o juma de litru mai putin decat in realitate, ca am testat de la plin la plin

Inca ma mai bate gandul la benzina aia de 95 pentru economie, dar nu stiu cum o fi la demaraje, ca pe mine ma cam mananca daca vad ca am cu cine sa ma dau la un speed pe sosea

Mai vorbim, papa
lai
QUOTE (DarkDac @ Dec 27 2008, 09:37 PM) *
Inca ma mai bate gandul la benzina aia de 95 pentru economie, dar nu stiu cum o fi la demaraje, ca pe mine ma cam mananca daca vad ca am cu cine sa ma dau la un speed pe sosea

Mai vorbim, papa

Am incercat acu ceva timp 95-ul de la Rompetrol. Mi s-a parut naspa benzina si cred ca si masina a fost de acord. smile.gif Ma rog, e doar ce mi s-a parut mie.
De vreo 3-4 luni folosesc doar benzina de 98 de la Lukoil. E relativ ieftina si masina se comporta destul de bine.
rrradu
suzuki swift, 1.3 GLX, comsum mediu pe autostrada, 2700km, cu 2 perechi de skiuri si bete deasupra, plus barele si suporturile de skiuri: 7,8 l/100km, am tinut masina constant la 130km/h si am bagat numai benzina carera 100.
consum minim in afara 4,9l/100km cu 2 persoane si clima pornita, in general am o medie mixta de 7,2.
extraurban alimentez cu carera 100, in oras mai bag si 95 (consum usor mai mare fata de carera 100)

trebuie sa spun ca o o senzatie ......"deosebita" cand treci pe langa un tir cu 170km/h si cu skiurile deasupra devil.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.