Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Aygo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4
Tiberiu61940
QUOTE(bebelacus92825)
cum sint alarmele puse de toyota, cum sint senzorii de parcare. probleme, chestii mai ciudate s-au intimplat cu ele? chiar si cei care nu au aygo dar si le-au pus pe masinile lor mi-ar putea da un sfat.
oricum, maine dau avansul, va fi rosie si va veni abia in decembrie.

Eu am alarma montata de dealer, dar nu e Toyota. E ok. Fara probleme in 2 ani.
Nevasta are la Yaris alarma originala Toyota, si cam da rateuri. Adica se descuie usile, dar incepe sa urle. Rata de rateuri: cam 1/5.
vio
adica 83 + 100 + 100+ 150 de euroi cadooo ?
lucian14
Eu mai ceream si 5% discount biggrin.gif
bebelacus
toata chestia e pe bune. mai aveam de ales intre detector si alrama dar nevasta a vrut alarma.
voi ziceti ca e bine sau ca te mai poti tzigani. io zic ca e de ajuns, caci mi-a aratat cineva anume pretul cu care o cumpara dealerul si nu cistiga la ea decit 500 euro. e o masinutza cam scumpa, totusi si nici astia nu cistiga mult de pe urma ei
DAN
QUOTE(bebelacus92825)
totusi si nici astia nu cistiga mult de pe urma ei


In sfarsit aud si eu pe cineva constient de faptul ca un dealer nu castiga "miliarde" de pe urma unei masini si sa vina sa ceara discount pentru o masina, mai mare decat marja dealerului respectiv....
vio
Daneeeeeeee fa discount din procentu grecilor =)))
lucian14
Hai ma copii ca trebuie sa traiasca toata lumea... doar nu o sa credem noi povestea cu 5% adaos. Pai cu adaosul ala nici cheltuielile pe salarii nu sunt acoperite biggrin.gif
Nu toata lumea e profana in afaceri...Mai sunt si unii care se invart in sistem :angel:
bebelacus
la Aygo se cistiga foarte putin de pe urma ei. daca te duci si vrei reducere de 500 euro nici nu se deranjeaza sa-ti comande.
nu stiu la celelalte dar probabil ca mult mai bine. e nasol ca nu stii cit cistiga grecul si cred ca el impune preturile, iar dealerilor le lasa o marja foarte mica de jonglat.
cred ca situatia e putin diferita la celelalte marci. dar acum doar fac presupuneri bazate pe citeva informatii.
dar tu, Dane, asa ca de la tine, ce discount ai putea sa-mi faci pt un Aygo M/M? poate o comand de la Iasi :angel:
lucian14
Pretul Ex-works al unui automobil normal este de obicei cam 50% fata de dealer. Faceti voi socotelile.. biggrin.gif
bebelacus
sint convins ca nici un automobil din lume nu costa cit cecr astia pe el. altfel nu si-ar permite promotiile mai ieftine cu 3-4 mii dupa citiva ani sau perturile mult mai mici cu care se vind in State, cu tot cu transport.
un lucru e sigur, pretul cu care dealerii nostri iau Toyota Aygo este doar cu citeva sute mai mic decit cel de vinzare. adica un Aygo Plus este 9700 euro (plus/minus citiva marafeti).
DE RESTUL NU STIU, DAR LA AYGO NU SE CISTIGA MAI NIMIC.
lucian14
QUOTE(DAN)
QUOTE(bebelacus92825)
totusi si nici astia nu cistiga mult de pe urma ei


In sfarsit aud si eu pe cineva constient de faptul ca un dealer nu castiga "miliarde" de pe urma unei masini si sa vina sa ceara discount pentru o masina, mai mare decat marja dealerului respectiv....

biggrin.gif Hai ca vio si danutz sunt simpatici...daca ii asculti baietii astia mor de foame. Ma mir ca mai tin deschise reprezentantele dealerii astia amarati Doarau cheltuieli lunare de mii sau chiar zeci de mii de euro. Am cunostinte care s-au lasat de meseria asta si s-au facut profesori ca acolo se castiga mai bine ! bicycle.gif
Fratilor hai sa nu o dam in ridicol...Ticalosii de greci, sistemul, arbitrul, natura si oricine e de vina...numai noi suntem cei mai corecti, cinstiti, altruisti oameni din lume. Bebelacus ai auzit de factura de discount financiar? Poate ne explica Vio ce e aia? wink.gif
guerilla
back end rebate-uri, over commission fees, marketing funds... mai zic? biggrin.gif
toate astea se pot factura pe facturi de discount in cazul in care un dealer vrea sa vanda o masina sub pretul de achizitie (dupa cum stiti este interzis sa vinzi un produs sub pretul de achizitie in afara cazului de oferta de reducere de pret, caz in care e o gramada de birocratie de facut). se poate si ca aceste prime, bonusuri sa nu fie pe facturi de discount, tinand cont ca in 99.9% din cazuri nu se da discount mai mare de marginul real obtinut.

insa, nici un dealership nu se dezvolta cu adevarat pana nu are linie de service. din serviciile de service, adaosul mare de la piese de schimb, de acolo vine grosul banilor.

da, mi-ar place ca dealerii sa creasca, sa ofere servicii extra, de top, dar sint si alaturi de clientii care cer un pret mai bun pentru produsul dorit. e economie de piata, ce naiba. daca nu poti diferenta doi dealeri prin prisma serviciilor, aftersales, etc, macar pretul sa fie un motiv de achizitie biggrin.gif
vio
Lucian nush de ce ai tu impresia ca io lucrez sau ma pricep la vanzari auto ... stiu decat ca cei din Gretzia fanariota dicteaza la noi ce si cum inca ....

cum zici si tu mashina costa la poarta fabricii brut cam cu 50 poate 60 % din pretul final de vanzare , dar gandeste te cat se chetuie pt matritze , pt retehnologizare si tot ce tine de o mashina , ca aia nu apare asa , face toyota un nou tip de ovul si spermatozoid ii pune la fecundat intr-o fabrica si apar toyotitze ..... ei tre sa isi acopere si astea , Toyota merge pe calitate si fibilitate f mare la pretz minim , de aici este aceasta reticientza la acordarea de discount. eu am avut 3% pt am platit cash si cu banu jos pe langa astia pot sa zic ca m am scos enorm cu reviziile moca care pana acum au mai salvat inca 400 de euro si or sa mai fie inca vreo 250 . deci daca fac un total mi au oferit f mult discount . ca nu i am simtit direct ci indirect tot aia este ca la mom achizitionarii aveam banii aia oricum , asa dupa cand stii ca te duci fara sa platesti parca e ceva mai relaxant nu ?!
lucian14
Stai sa vezi discount ce scot eu ptr. clientii mei...minim 50% (ma refer la service offcourse) wink.gif
Legionaru'
Se anunta ceva schimbare de model, facelift?
Sau e unic model fiind fabricat de Toyota-Citroen-Peugeot?
Ma bate gandul sa iau unul in primavara.
bebelacus
salutare, din nou.
treaba e hotarita. nevasta-mea s-a hotarit in cele din urma sa ia un Aygo rosu M/M, 5 usi. masina va veni prin februarie, cred, sper. din ce mi-a spus, discount 2.5% plus covorase cauciuc, sintem si la 2-a masina luata de la ei.
din cauza termenului lung de livrare se razgindise si se uita deja spre fiat 500 asta nou dar nu aparusera preturi dar e de asteptat sa fie scump. i-am explicat ca are doar 3 usi si s-a mai dezumflat.
multumiri lui Dan din Iasi pt ajutorul oferit. Oferta la fel de buna, dar cu ridicarea masinii din Bucuresti. insa prin februarie fiind plecat din tara, iar nevasta-mea gravida, acum in 3 luni, nu a mai avut chef sa bata drumul.
nu am reusit sa ma dau cu aygo m/m ca sa-mi fac vreo idee, nici macar cu yaris m/m. mai sint posesori care pot spune cite ceva? pe la dealeri daca te duci si intrebi daca a avut ceva probleme, desigur ca toti iti spun ca pina acum nu a venit nimeni.
pacat ca nu au si un rosu metalizat pt masina asta.
4aygo

nu am reusit sa ma dau cu aygo m/m ca sa-mi fac vreo idee, nici macar cu yaris m/m. mai sint posesori care pot spune cite ceva? pe la dealeri daca te duci si intrebi daca a avut ceva probleme, desigur ca toti iti spun ca pina acum nu a venit nimeni.
pacat ca nu au si un rosu metalizat pt masina asta.
[/quote]


Eu am un Aygo de 1 an si 13500km.Am cumparat-o cu 9000km din Germania de 3 luni..Pot spune ca masine este OK pentru categoria ei si nivelul de pret.Eu o folosesc si la drmuri mai lungi (150 - 300 km) destul de des + oras tot timpul.Are suspensii bune,putin cam tari dar mie imi place exact asa,directie exacta cu bun feedback,frane neasteptat de puternice ABS+EBD standard la Aygo,pentru 4 oameni este loc suficient daca nu sunt "extralarge" in fata se sta chiar bine,dar portbagajul este cam micut.Consum mediu cam de 5.6 l/100km.Per total eu sunt foarte multumit de masina,cu toate ca mai am una mare (C5,2.2 HDI Exclusive ,automatic) prefer de multe ori sa merg cu asta mica.Cei care vor alege un aygo nu cred ca vor regreta,este ideal pentru tineri sau ca a doua masina in familie.
yes.gif
bebelacus
multzam de informatii; chiar azi am pus mina pe un aygo m/m si l-am testat. concluziile sint la clubtoyota pe topicul de aygo si mi-e lene acum sa mai tastez din nou.
masina mi-a placut foarte mult cu m/m si am ramas sa o comand.
vio
CITAT(bebelacus92825 @ Dec 13 2007, 10:38 PM) *
multzam de informatii; chiar azi am pus mina pe un aygo m/m si l-am testat. concluziile sint la clubtoyota pe topicul de aygo si mi-e lene acum sa mai tastez din nou.
masina mi-a placut foarte mult cu m/m si am ramas sa o comand.




copy / paste . copy / paste... sti doar ca Dark Side nu poate fi accesat de oricune wink.gif in fine smile.gif sa o pedalezi sanatos smile.gif si sa fie intr un ceas bun
R_A_D_U
QUOTE(vio @ Dec 13 2007, 06:07 PM) *
QUOTE(bebelacus92825 @ Dec 13 2007, 10:38 PM) *
multzam de informatii; chiar azi am pus mina pe un aygo m/m si l-am testat. concluziile sint la clubtoyota pe topicul de aygo si mi-e lene acum sa mai tastez din nou.
masina mi-a placut foarte mult cu m/m si am ramas sa o comand.




copy / paste . copy / paste... sti doar ca Dark Side nu poate fi accesat de oricune wink.gif in fine smile.gif sa o pedalezi sanatos smile.gif si sa fie intr un ceas bun


Era intradevar interesant un copy paste... wink.gif
bebelacus
mda, era bne dar cin am vrut sa fac asta am vazut ca forumul s-a desfiintat.
ma rog, masina mi-a placut foarte tare cum se misca. m-au lasata sa-mi fac de cap cu ea vreo 15 km. suspensile sint excelente mai ales pt o masinuta de talia asta, la confort si dinamica sta foarte bine. directia este de asemenea excelenta, iar volanul are o forma si o priza la fel, plus materialul din care e facut, iti face placere sa-l tii in maini.
finisaje ok, bordul este char ok si mai bine lucrat si placut privirii/aingerii edcit masini sin clasa imediar superioara.
in mers: nu am avut nici o problema cu modul in care functioneaza cutia. trage foarte bine daca o calci si fara intarziere sau cel putin nu ceva foarte sesizabil. cred ca tot cam atit iti ia sa retrogradezi daca vrei sa cmpari cu o cutie manuala.
exista kick-down si sesimte acea bariera l a pedala, ceva ca un click, o anume rezistenta pe care trebuie sa o nvingi cind bagi pedala la blana. urca in ture ceva de speriat, in viteza a 2-a cred ca aveam vreo 70-80- km/h si acul aproape la rosu cind a schimbat in a 3-a
daca accelerezi tare, sa zicem in a 2-a si ridici piciorul de pe acceleratie, iti va trece direct in a 5-a daca esti la o viteza convenabila.
in modul manual raspunde la fel de bine, trebuie doar sa ridici piciorul de pe acce;leratie cind schimbi viteza. spre deosebire de cutia dsg la care puteam schimba vitezele cu pedala la fund, in modul manual.
eram chiar stresat ca va fi aiurea, ca raspunde aiurea dar per total, mi-a placut mult. trebuie sa vina zilele astea. eu sint in korea pt o luna de zile dar a comandat-o nevasta si astept sa-mi spuan cum se prezinta.
oricum, o critica mai profunda i vo face dupa vreo 2-3 luni, timp in care ma voi confrunta cu amjoritatea situatiilor posibile in trafic real si nu doar in 15 km de teste.
bebelacus
Uraaaaaaaa! a venit masinutza!
Aygo rosu 1.0 m/m.
din pacate nu sint acasa si nu m-am dat cu ea. a fost nevasta-mea si a luat-o dar nu am apucat sa vorbesc cu ea, sa-mi impartaseasca impresii.
vin abia peste o luna. insa voi incerca sa postez ce spune ea. insa cred ca o voi lasa pe ea cu avensisul rolleyes.gif
OvidiuH
O familie modernă... biggrin.gif
M A R I A N
QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 15 2008, 04:48 AM) *
Uraaaaaaaa! a venit masinutza!
Aygo rosu 1.0 m/m.
din pacate nu sint acasa si nu m-am dat cu ea. a fost nevasta-mea si a luat-o dar nu am apucat sa vorbesc cu ea, sa-mi impartaseasca impresii.
vin abia peste o luna. insa voi incerca sa postez ce spune ea. insa cred ca o voi lasa pe ea cu avensisul rolleyes.gif


In oras e o adevarata binefacere o masina mica. Se reduc la jumatate nervii si timpul. Garantat.
Inseamna ca va fi ca si la mine:masina mica in oras, "camionul" pentru afara. biggrin.gif
vio
CITAT(M A R I A N @ Jan 15 2008, 09:41 PM) *
CITAT(bebelacus92825 @ Jan 15 2008, 04:48 AM) *
Uraaaaaaaa! a venit masinutza!
Aygo rosu 1.0 m/m.
din pacate nu sint acasa si nu m-am dat cu ea. a fost nevasta-mea si a luat-o dar nu am apucat sa vorbesc cu ea, sa-mi impartaseasca impresii.
vin abia peste o luna. insa voi incerca sa postez ce spune ea. insa cred ca o voi lasa pe ea cu avensisul rolleyes.gif


In oras e o adevarata binefacere o masina mica. Se reduc la jumatate nervii si timpul. Garantat.
Inseamna ca va fi ca si la mine:masina mica in oras, "camionul" pentru afara. biggrin.gif



in bucuresti nici cu motoru nu te mai strecori mai deloc .. asa pe ici pe colo ... pt buc mashina e cam .... asa pt masochisti ca sa zic ..
bebelacus
dupa cum va spuneam, nevasta-mea a fost sa ridice masina, a vrut covorase de cauciuc dar se pare ca nu exista covorase originale, au doar textile. oare chiar nu exista la reprezentanta covorase originale de cauciuc?

in rest, deocmdata, doar de bine. ii place, se misca bine multumire maxima, doar ca nu prea am intrat in detalii
gabialbici
QUOTE(Clauss92942 @ May 23 2007, 08:35 PM) *

Trebuie sa-mi vina o Toyota Aygo, in februarie, sper si as vrea sa ii pun jante de aliaj mai mari. De la dealer mi s-a spus ca nu de pot oferi optionale insa as vrea sa le trec si in talon (mai am o Skoda Octavia II cu 3 dimensiuni de pneuri in talon). Imi poti oferi un sfat? De unde se pot achizitiona, ce dimensiuni merg, ce trebuie facut? Multumesc.
bebelacus
salut gabialbici. uite si aici indicatiile englezilor. iti poti schimba dimensiunile dupa cum urmeaza mai os, fara a-ti modifica suspensia sau caroseria. ai grija daca iei si jante noi sa aiba aelasi nr de rezoane si sa se potriveasca la pozitionare si dimensiune

What changes can I make to wheel sizes ?
The standard wheels are 14 inch and are supplied with 155/65/14 tyres.

You can change to 13, 15 or 16 inch wheels without modifying the bodywork.

If you want to keep the standard 14 inch wheels but have wider tyres you can fit 185/55/14, this change will mean that when your are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.25 mph. You can also fit 195/50/14 tyres and at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.18 mph.

When changing wheel and tyre sizes there are 7 considerations. 1. The wheel size. 2. The wheel width. 3. The ET (offset - how far the wheel will stick out from the body work). 4. PCD (pitch circle diameter) the size in mm of a circle drawn through the centre of you wheel bolts. 5. The number of studs (bolts). 6. Tyre size. 7. The impact the changes will have on your speedometer (indicated) readings vs actual speed.

For 15 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 15x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/45/15 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.92 mph. Alternatively for 15 inch wheels you can fit 175/50/15 tyres however this choice is limited to just 2 tyre manufacturers as this size is not very common. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.86 mph.

For 16 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 16x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/40/16 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.67 mph.

The recommended tyre fitments are therefore 13" 155/70/13, 14" 165/60/14, 15" 195/45/15 and 16" 195/40/16.

All wheels are offset 35 – 45 and bore 54.1. Offset 37 is ideal. A handy on line tyre calculator can be found HERE.

What are the correct tyre pressures ?
For standard size 155/65/R14
Petrol driving under 100 mph (160 kmh) front and rear 32 PSI (2.2 bar)
Petrol driving over 100 mph (160 kmh) front and rear 34 PSI (2.3 bar)
Diesel driving under 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 32 PSI (2.2 bar)
Diesel driving over 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 34 PSI (2.3 bar)

The standard tyres supplied new with the Aygo in the UK are 'Continental EcoContact 3' T rated (for speeds up to 118 mph). The same tyre is fitted to the spare on a steel wheel. If you want to keep OEM tyres they are widely available for around £30 delivered or about £55 balanced, new valve, fitted and old tyre disposed. Try HERE for latest prices.

gabialbici
QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 20 2008, 08:20 AM) *
salut gabialbici. uite si aici indicatiile englezilor. iti poti schimba dimensiunile dupa cum urmeaza mai os, fara a-ti modifica suspensia sau caroseria. ai grija daca iei si jante noi sa aiba aelasi nr de rezoane si sa se potriveasca la pozitionare si dimensiune

What changes can I make to wheel sizes ?
The standard wheels are 14 inch and are supplied with 155/65/14 tyres.

You can change to 13, 15 or 16 inch wheels without modifying the bodywork.

If you want to keep the standard 14 inch wheels but have wider tyres you can fit 185/55/14, this change will mean that when your are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.25 mph. You can also fit 195/50/14 tyres and at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.18 mph.

When changing wheel and tyre sizes there are 7 considerations. 1. The wheel size. 2. The wheel width. 3. The ET (offset - how far the wheel will stick out from the body work). 4. PCD (pitch circle diameter) the size in mm of a circle drawn through the centre of you wheel bolts. 5. The number of studs (bolts). 6. Tyre size. 7. The impact the changes will have on your speedometer (indicated) readings vs actual speed.

For 15 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 15x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/45/15 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.92 mph. Alternatively for 15 inch wheels you can fit 175/50/15 tyres however this choice is limited to just 2 tyre manufacturers as this size is not very common. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.86 mph.

For 16 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 16x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/40/16 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.67 mph.

The recommended tyre fitments are therefore 13" 155/70/13, 14" 165/60/14, 15" 195/45/15 and 16" 195/40/16.

All wheels are offset 35 – 45 and bore 54.1. Offset 37 is ideal. A handy on line tyre calculator can be found HERE.

What are the correct tyre pressures ?
For standard size 155/65/R14
Petrol driving under 100 mph (160 kmh) front and rear 32 PSI (2.2 bar)
Petrol driving over 100 mph (160 kmh) front and rear 34 PSI (2.3 bar)
Diesel driving under 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 32 PSI (2.2 bar)
Diesel driving over 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 34 PSI (2.3 bar)

The standard tyres supplied new with the Aygo in the UK are 'Continental EcoContact 3' T rated (for speeds up to 118 mph). The same tyre is fitted to the spare on a steel wheel. If you want to keep OEM tyres they are widely available for around £30 delivered or about £55 balanced, new valve, fitted and old tyre disposed. Try HERE for latest prices.


Multumesc!
bebelacus
o intebare pt cei care conduc cu cutie M/M si nu numai.
stiu ca trebuie bagat in N atunci cind stationezi mai mult, sa zicem semafoare, coloana etc. si nu se recomanda a se sta in E si cu piciorul pe frina.
intrebarea: se poate sta cu piciorul pe frina cind cutia este pusa pe N si masina stationeaza cu motorul pornit? sau daca stai cu piciorul pe frina, motorul fiind pornit, ambreiajul este cuplat, cu toate ca pozitia cutiei este N? este necesar in cazul acesta sa nu calci frina ci sa folosesti doar frina de mina?
RUE
deci ca sa iesi din Parking pt D sau R e necesar si obligatoriu sa calci frana de mana! altfel nu misti maneta.
si eu stiu ca la semafor e mai bine sa stai pe Drive si cu frana calcata.
doar daca vrei sa stai mai relax la un semafor care stii ca dureaza poti sa pui pe Parking.

Cred ca N ul e pentru a putea deplasa masina pe liber, impinge, remorca etc.
pe P sta cu rotile blocate. nu e necesara frana de mana.
bebelacus
ok. asta e in regula.
stiu ca trebuie apasata frina ca sa treci dintr-o pozitie in alta. dar tocmai asta e ideea. motorul pornit, cind apesi frina ca sa treci din N in E atunci e ca si cum ai calca ambreiajul ca sa iti cupleze in treapta 1. e asa? deci, fiind in N, la relanti, nu e ca si cum ai sta debreiat in continuu, asteptind sa bagi in treapta 1?
asta vreau eu sa stiu. ce se intimpla cu ambreiajul cind stai cu motorul pornit, cutia de viteze in N si pedala de frina apasata.
logic este ca ca ambreiajul sa fie actionat in asteptarea schimbarii atit timp cit tii pedala apasat. cel putin din cit inteleg eu
RUE
eu zic intai sa mergi sa conduci una in drive test si o parte din raspunsuri le ai imediat, restul dupa ce o cumperi.
Legionaru'
A cumparat-o deja! rolleyes.gif

bebelacus
asa e, abia am luat-o thumbsup.gif
treaba e ca inainte de a o lua am si condus una, totul a fost ok. numai ca pe masura ce intelegi un lucru sau primesti un raspuns, se nasc alte intrebari. de aici si nelamurirea asta. am citit pe toate forumurile de la noi si din strainatate dedicate cutiei M/M si peste tot se spunea ca nu e deloc bine sa stai in E si cu piciorul pe frina, caci e ca si cum ai sta cu piciorul pe ambreiaj si cu masina in viteza. de asemenea, cind mergi si apesi frina, masina debreiaza si esti practic pe liber, urmind a cupla din nou in viteza cind ridici piciorul de pe frina.
de aici s-a nascut nelamurirea asta. oare la fel se intimpla si in sens invers, cind esti pe N si apesi frina? logic, din ce informatii am, asa se intimpla. insa s-ar putea sa ma insel. de fapt nici nu stiu daca ma insel sau nu, sint doar presupuneri dar si varianta pe care am propus-o este plauzibila si ca sa utilizez echipamentul cit mai optim si sa ma bucur de el cit mai mult am nevoie sa stiu cit mai mult.
proasta situatia cind te duci la drive-test si nimeni nu stie ce sa iti spuna, referitor la problemele unei asemenea cutii si cum sa o conduci ma bine; cum ar trebui sa calci acceleratia ca sa o faci sa schimbe treptele cit mai repede sau, din contra, ca sa le schimbe mai rar, ce se intimpla cind esti in rampa sau parchezi etc, stiti voi, cam ce s-a discutat pe topicele dedicate m/m. de obicei primesti raspunsuri de genul ca "nu te stresa, dom'le, pune pe E si accelereaza, restul il face ea singura" sau pur si simplu recunosc ca nu au auzit, desi toti au fost bine intentionati.
jucausul
Ai dreptate, nu este indicat sa stai cu piciorul pe frana la semafor.Cutia nu este o cutie automata este cutie semiautomata adica pe intelesul tuturor cu ambreiaj automat.Ambreiaj care va ramane cuplat in momentul in care ai piciorul pe frana.Deci i se va scurta durata de viata.

Ps: felicitari
vio
mai pe intzeles .... este o cutie mecanica doar sistemul de schimbat vitezele e automatizat ... in rest e cutie normala ... de aia are si ambreiaj uscat. . .
gabialbici
QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 18 2008, 03:40 PM) *
dupa cum va spuneam, nevasta-mea a fost sa ridice masina, a vrut covorase de cauciuc dar se pare ca nu exista covorase originale, au doar textile. oare chiar nu exista la reprezentanta covorase originale de cauciuc?

in rest, deocmdata, doar de bine. ii place, se misca bine multumire maxima, doar ca nu prea am intrat in detalii


Am preluat si noi masina din showroom pe 08.02.2008 si ne-au dat covorase de cauciuc!
Legionaru'
Bebelacus pe cand review-ul?
Ca sunt tare interesat.
vulpyss
SALUTARE tuturor!imi poate spune cineva unde se fabrica masina piesele sunt japoneze sau....as vrea sa imi cumpar aygo insa nu cunosc prea multe despre acest model,e avantajos ca intretinere consum sau garantie?sau sa optez ptr un suzuki swift? rolleyes.gif
Legionaru'
Swift e superior Aygo-ului!
Legionaru'
Double post!
Please delete!
Hoinar
QUOTE(Legionaru' @ Feb 24 2008, 12:03 PM) *
Swift e superior Aygo-ului!


Apai na fratele meu...Aygo e cu o clasa mai mic (in toate cele) decat Swift...smile.gif Aygo e masina mica facuta strict pentru oras.
Rinno
Salut am si eu o intrebare adresata posesorilor de Aygo cat si celor ce o comercializeaza cat trebuie sa astepti sa intri in posesia ei ?
Model 1.0 cu cutie manuala .
thumbsup.gif
Cipp
Aygo inseamna "I go"?
vio
dap . da sa pronutza ca in japoneza .. aigo int-un cuvant wink.gif
4aygo
Am o Toyota Aygo din 2006 cu 16.000km.problema mea este ca masinuta de la un timp incoace nu merge bine.Nu mai accelereaza bine si nu pot sa depasesc 110 km\h nici daca o omor.Am fost la toyota unde mi-au scimbat filtrul de aer si au spus ca merge dar nu s-a rezolvat problema.Am fost la un prieten mecanic care a verificat cam tot ce se putea(fultru benzina,bujii,distributie,pompa benzina,compresie,tester,etc..) si nu a gasit nimic.A mai avut cineva probleme de astea?
M A R I A N
Nu trebuia sa pleci de la dealerul Toyota pana nu mergea un mecanic cu tine in drive test ca sa vada daca s-a rezolvat.
Ai motor pe benzina sau pe motorina? Daca ai benzina, pot sa-ti spun ca eu pe Yaris am exact acelasi motor 998 cmc ca al tau dar la mine problema este in sens invers: merge cu mai mult de 10 km/h decat viteza maxima declarata de producator... biggrin.gif
Din ce oras esti, ca n-apare in semnatura?
4aygo
Eu nu am fost in drive test cu mecanicul dar el a fost si a zis ca merge cand a venit inapoi si l-am crezut. pinch.gif E pe benzina de 1.0.Sunt din Deva si nu prea am service Toyota aici.Vreau sa ma duc la Oradea.Sau vreo experinta mai buna in alt oras?Eu am fost la Timisoara pana acum.
M A R I A N
Sa nu mai crezi mecanicii!
Experienta cea mai buna in Iasi. Pana acum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.