Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Aygo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4
DAN
Noul nostru Aygo de drive-test teehee.gif rolleyes.gif
vio
ha ,,, ce e ma Dane asta , mashina de ecarisaj???? sa ademenitzi caini ?? smile.gif)) super marfa thumbsup.gif
Hoinaritza
QUOTE(vio @ Mar 19 2008, 09:41 AM) *
ha ,,, ce e ma Dane asta , mashina de ecarisaj???? sa ademenitzi caini ?? smile.gif)) super marfa thumbsup.gif


Am vazut jucaria azi dimineatza cand oprisem la semafor smile.gif Super marfa!
AMP
Ce haioasa este! biggrin.gif
adrian_flavius
Subscriu...buna ideea celor de la marketing...daca a fost a lor...smile.gifbiggrin.gif...

Se inscrie in target-ul si imaginea tzintita de Aygo...ca Peugeot 107 a mers pe "atitudinea conteaza", iar Citroen C1 nu mai stiu pe ce a mers...

Vesel desen...si sare in ochi... thumbsup.gif
DAN
QUOTE(adrian_flavius @ Mar 19 2008, 10:49 AM) *
Subscriu...buna ideea celor de la marketing...daca a fost a lor...smile.gifbiggrin.gif...

Se inscrie in target-ul si imaginea tzintita de Aygo...ca Peugeot 107 a mers pe "atitudinea conteaza", iar Citroen C1 nu mai stiu pe ce a mers...

Vesel desen...si sare in ochi... thumbsup.gif


Ideea a fost a noastra, cei de la vanzari.Ne-a venit dupa ce am vazut cateva imagini cu Aygo la un salon auto international. teehee.gif
andriu
salve !!
nu mi-o faci si pe a mea asa?
DAN
QUOTE(andriu @ Mar 22 2008, 01:42 AM) *
salve !!
nu mi-o faci si pe a mea asa?

Treci pe la noi si gasim noi ceva..biggrin.gif a ta e gri daca nu ma insel,nu?
andriu
gri inchis
ToRnada
CITAT(vio @ Mar 19 2008, 09:41 AM) *
ha ,,, ce e ma Dane asta , mashina de ecarisaj???? sa ademenitzi caini ??


cred ca e ptr spariat pisicile smile.gif)

parca e sora mai mica a broscutzei de camp Yaris numai ca asta e "veninoasa"
Eugen109345
O intrebare la voi, posesori de Aygo. Stiti poate cat costa un cd-player pentru Aygo?
Multumesc.
bebelacus
CITAT(Legionaru' @ Feb 23 2008, 10:40 AM) *
Bebelacus pe cand review-ul?
Ca sunt tare interesat.


salutare, tuturor
revin maine cu un review, acu' sint cam obosit. abia m-am dat cu ea, doar 2 zile. va voi posta, cum ar veni, impresii initiale, poate usor euforice. in timp, voi reveni cu ce mai e nou. oricum, masinutza, in varianta asta e tare interesanta. va voi expune si reviewul nevesti-mii. pe de alta parte, un aygo m/m e chiar rar in romania, asa ca daca cineva ajunge prin cta si este interesat, il pot face o tura. numai eu stiu cit m-am chinuit pina am reusit sa conduc unul.
totusi, concluzia, ca sa v-o spun de acum: sint indragostit de masinutza asta, mai ales in varianta m/m.
bronzatus
A mea nevasta are un AYGO M/M de care este indragostita. Este a doua masina si sincer de vineri seara pana luni dimineata a mea Corolla sta in parcare. M-am invatat cu ea sa o fac sa schimbe pe automat mai sus in turatie si e super. Am mers si afara cu ea, dar la depasiri ii dadeam pe manual ca imi era tema sa nu imi schimbe exact cand imi era lumea mai draga. Oricum masina este super. Este in 3 usi si ce ma supara cel mai tare este ca avand usile mai mari, stalpul este mai in spate si centura te cam strange de gat (mai mult pe sotie ca sta mai in fata).

In alta ordine de idei nu are torpedou deci nu prea poti sa ascunzi nimic (un CD, ceva). Am verificat si exista lacase de prins usa de la torpedou. Dar nu stiu daca exista undeva.
22nst
cum sa iti fie frica la depasiri smile.gif tii pedala apasata la podea si ea schimba la turatia de putere maxima! nu-i nevoie de manual... (sau MM este diferita de AT?)
bronzatus
CITAT(22nst @ Apr 17 2008, 10:05 PM) *
cum sa iti fie frica la depasiri smile.gif tii pedala apasata la podea si ea schimba la turatia de putere maxima! nu-i nevoie de manual... (sau MM este diferita de AT?)


Latenta este destul de mare, sau cel putin asa mi se pare mie. Singurul drum in afara l-am facut in august anul trecut cand era noua. Cand intram in depasire si ajungea la turatia de schimbat, ea schimba fara nici o treaba si senzatia era ca imi pune cineva piedica. Poate pentru ca pana atunci nu mai mersesem cu MM. Oricum de atunci nu a mai vazut extraurban.
bebelacus
in sfarsit, am apucat sa conduc aygo-ul m/m zi de zi, suficient de mult cit sa-mi fac o idee. desigur, timpul e prea scurt pt a eticheta definitiv masinutza dar primele impresii sint favorabile. voi incerca sa prezint totul punctual, sper sa reusesc.

-cutia m/m este chiar reusita. desi eram speriat de povestile auzite, trebuie sa recunosc ca merge super ok. masina nu fuge inapoi in rampa, nu tisneste inainte cind pornesti de pe loc in rampa. de asemenea, nu sint deloc probleme la plecatul de pe loc in rampa. chiar fara a folosi frina de mina, masina pleca usor si lin.
-accelereaza foarte bine si e foarte nervoasa la viteze si manevre de oras. fac kick-down, totul e sa apesi pedala la fund si sa invingi o anumita rezistenta (se simte). cutia retrogradeaza atit cit trebuie si se tureaza pina aproape de zona rosie si apoi schimba in trepata superioara. de exemplu, in a 2-a urca la 95km/h. senzatia e pe masura, zgomot placut si acceleratie destul de brutala pt o masinutza asa mica. senzatia e mishto.
-daca mergi usor, cutia schimba atunci cind e nevoie si pe la 50km/h sint in a 4-a. daca mergi mai sportiv, va schmba mai tirziu si va invata asta. insa va schimba din nou batrineste atunci cind vede ca te-ai linistit;
-in modul manual e super ok. poti sa accelerezi cit vrei si nu a schimba chiar de ai rupe motorul. placut este ca ca atunci cind frinezi ea va retrograda singura pina la viteza corespunzatoare. adica sint in a-4a si frinez. singura mea grija este sa opresc, iar masina va fi deja in viteza 1 cind vreau sa plec din nou. sau in a 2-a etc.
-schimbarile sint destul de line si rapide. cu toate acestea, se simte o oarecare inertie in pedala de acceleratie cind schimba. schimbarea e mai brusca din a 1-a in a 2-a, iar in treptele superioare nu prea se simte.
-schimbarile se fac destul de rapid. in mod normAL, in trafic, schimba la fel de repede pe cit ar face-o oricare. iar cind ai nevie de putere nu trebuie decit sa calci pedla la fund si se va misca, zic eu repede. cred ca intirzierea e doar in mintea noastra pt ca nu mai ai ambreiajul si schimbatorul de la o manuala. insa daca inveti cec poate si ce trebuie sa -i ceri atunci vei fi fericit.
-este foarte agila si manevrabila. directia e placuta, se intareste sesizabil la viteze mari. mai mult ca la avensisul meu. feed back ok dar are o oarecare imprecizie in jurul punctului zero asa de parca ar aluneca.
-o intorci si o parchezi foarte usor
-suspensia o tine bine pe viraje si pe drum, chiar foarte bine pt clasa ei. te zdruncina putin pe anumite denivelari. insa nu se aude nici un zgomot si se simte foarte solida. e de remarcat silentiozitatea suspensiei.
-zgomotul interior este ok. motorasul se aude dar are un zgomot placut, usor ragusit dar numai in acceleratii tari. la mers normal, la relanti si viteza stabilizata e silentios. mis-a parut mai silentios sau tot pe acolo decit vw polo cu motor de 1.2.
-motorul trage bine chiar si la turatii mici dar cel mai bine se simte dupa 3000 rpm. insa nu puneti baza in el ca sa scapati atunci cind e subturat
-frinele sint foarte bune si pedala e perfect setata
-finisajele interioare sint bune pt o masina din categoria asta desi puteau fi unele mai moi pe alocuri la banii astia. insa imbinarile sint foarte bune, iar masina se vede ca e lucrata cu simt de raspundere
-imi place mult volanul, dimensiuni, grosime, material. imi place si plasticul plansei de bord dar ziua se reflecta in parbriz si datorita porozitatii lui vizibilitatea e usor afectata. ar fi trebuit unul mat si mai neted.
-vizibilitatea nu este dintrec cele mai bune mai ales dreapta spate
-oglinzile se regleaza usor si sint potrivite ca dimensiuni
-rotile cred ca sint ideale si nu le-as schimba cu altele mai mari. am remarcat o usoara pierdere a aderentei pe fata la plecari in forta. cred ca sint cauciucurile, conti eco-contact, subtiri si facute mai mult pt economie de benzina decit pt un grip.
-interiorul imi place la nebunie. toate functioneaza usor sint la indemina. radioul este perfect pus. climatizarea se actioneaza usor numai ca selectarea directiilor fluxului de aer e mai greoaie, in sensul ca de fiecare data trebuie sa te uiti unde ai pus selectorul. butonul rotativ pt controlul vitezei ventilatorului este pozitionat foarte bine dar se actioneaza mai greu deoarece este alunecos si subtire.
-scaunele sint bune ca dimensiuni si materiale dar pozitia la volan nu e prea buna pt distante mai lungi. asta din cauza ca pedalierul este pozitionat cam sus ceea ce face ca parte inferioara a coapselor sa nu se sprijine pe sezutul scaunului. se sta oarecum sprijint in fund si in calcaie, foarte putin sprijin pe coapse. e cam obositor.
-ar fi fost ideal reglaj volan pe adincime. nu imi place reglajul spatrului scauneleor. imprecis si greu de actionat.
-prtbagaj ok. un cos plin de la carrefour i-a incaput in el. bineinteles, toate in pungi. nu e prea lung dar e util datorita adincimii. roata de rezerva e ok, in sensul ca e pusa in portbagaj si nu sub masina.
-radioul se aude neasteptat de bine. senzatia la apasarea tastelor nu e prea grozava desi designul este frumos. nu distosionaza, iar receptia radio e buna. are mufa AUX dar e inutila in oras. adica functioneaza dar nu imi car i-Podu' dupa mine toata ziua. ideal ar fi fost sa citeasca si mp3 iar mufa de aux sa fie pe avensis.
-stregtaorul parbriz e bun si intra in functiune dupa ce parbrizul e stropit, spre deosebire de avensis. cel din spate pare cam mic si am citit undeva ca pot baga unul un pic mai mare. desi cred ca il voi lasa asa. ca sa nu-i ard motorasul de actionare.
-are multe spatii utile in interior si bine pozitionate. le gasesc folositoare.
-incalzirea/racirea sint rapide si eficiente. de remarcat pozitionare gurilor de ventilatie centrale. cind mergi cu a/c vara de obicei iti cam bate in cap dar la aygo iti sufla undeva mai in sus nu stiu cum dar nu direct in creier.
-consum strict oras, constanta, benzina omv 100, 6.8%. insa am cam bagat piciorul in ea, am tinut-o numai in kick-down sa vad ce poate prin oras. acum conduc normal, voi reveni cu noul consum.
-viteza maxima nu stiu inca dar nu sint prea curios. distractia cu aygo este la viteze mai mici, prin oras. agilitatea este ceea ce iti produce placere si iti creeaza dependenta. in avensis nu m-am mai urcat decit de 2 ori pt niste drumuri in afara localitatii, ceva mai lungi.
-design foarte frumos si interior si exterior. bordul arata bine noaptea. intoarce mai multe capete decit avensisul. daca mai e spalata si mai e si rosie cum o am eu, succesul e garantat. mie cel putin, mi-au zimbit mai multe femei decit atunci cind sint cu avensisul. de fapt cind sint in avensis nu-mi zimbeste nimeni, poate doar alt sofer de avensis. cine sa se uite dupa un sofer de avensis argintiu?
-spatiu interior foarte bun, cu o mentiune speciala pt pasagerii spate.
-centurile de siguranta nu sint reglabile pe inaltime si mie im vin cam peste git, ceea ce e periculos.
-nu am reusit inca sa ma dumiresc de lumini, caci e mai greu in oras. dar voi incerca sa ies noaptea in afara si sa vad daca e mai bine ca la avensis (execrabile).
concluzia: masina e super ok. sint indragostit de ea. e perfecta scopului pt care am luat-o: a 2-a masina, doar de oras, consum mic, agila, usor de parcat si condus, cutie automata. e buna ca a 2-a masina sau ca singura masina pt un tinar student cu posibilitati (parinti, o slujba etc). cred ca e cam scumpa si nu merita luata ca unica masina, deoarece e foarte limitata. tot kia c'eed ramine alegerea cea mai buna pt o masina de famile si pt un buget moderat. aygo este insa mai mult o masina ''life style'' si mai putin o masina practica datorita pretului mare. Fiat Panda, de exemplu, face tot ce poate sa faca si un Aygo dar la un pret rezonabil si o imagine la fel de amuzanta. dar daca bugetul iti permite ia-o caci distractia e garantata.

cu bine
bebelacus
revin cu alte impresii despre aygo:
-luminile de drum sint ok. adica faza scurta bate frumos, conturata si chiar te ajuta sa vezi ceva. fazalunga mi s-a parut totusi un pic imprastiata. orcum, e mult superioara dpv lumini avensisului.
-de cele mai multe ori, cind sint pe modul automat, cind reduc viteza aproape de oprire dar nu chiar zero, stiti voi, ceva de genul 10km/h, cind inca poti merge cu a 2-a, cutia imi trece in viteza 1. e cam enervant. in rest, cutia e ok.
-am descoperit ce e in neregula cu pozitia la volan. e din cauza pedalierului. ziceam ca e prea inalt. nu, mi-am dat seama ca e prea in spate si apropiat de sofer in comparatie cu volanul. asa ca daca vrei sa ajungi la volan pedalele iti vor fi prea aproape si de acolo pozitia aia mai obositoare. am 1.78 si 73 kg, zic eu ca destul de mediocru ca dimensiuni.
-nu imi place nici suportul odihna picior sting dar compensez cu faptul ca nu are pedala ambreiaj si imi intind stingul acolo unde ar fi trebuit sa fie ambreiajul.
-se simte ceva mai slaba atunci cind functioneaza a/c dar nu atit de slaba precum se simtea matizul.
insa tot imi place masinutza asta. te distrezi bine cu ea.
gabialbici
Hello, n-am mai citit de ceva timp impresii pe forum. Intre timp i-am pus bubutzei si jante, niste dezent-uri pe aceleasi cauciucuri si i-am vopsit etrierele si tamburii in rosu. Arata super. Singura problema, avand in vedere faptul ca noi suntem fumatori, nu am gasit lampa de culoare rosie pt. scrumiera (de logan s-a potrivit foarte bine). In principiu cautam o lampa cu conectare directa la priza de 12 V (fara fire si brate f. mari). Am vazut ceva pe lampa.it dar nu am gasit in romania. Revin curand si cu poze...
gabialbici
Revin cu cateva poze ale Bubutzei...
Legionaru'
Nice! thumbsup.gif
Sa o stapanesti sanatos!
StefanVVTi
Chiar arata foarte bine cu jantele alea si cu etrierii rosii! Parca o vad strecurandu-se prin trafic .. hihi!:)
M A R I A N
Mie masinile in 3 usi imi dau senzatia de supersportivitate si-mi incanta ochiul de cate ori le privesc.

Daca nu l-as fi avut pe ala micu' ce mi-as fi luat si eu TS-ul in 3 usi cum are Steph...dar nu ma plang nici de asta in 5 usi... biggrin.gif
gabialbici
QUOTE (Legionaru' @ May 6 2008, 09:15 PM) *
Nice! thumbsup.gif
Sa o stapanesti sanatos!



Multumesc mult!
P.S. sunt de sex feminin.
M A R I A N
O, sarut mana!

Doamna sau domnisoara?
bebelacus
revin cu consumul la aygo m/m.
am facut pina acum aproape 2000 km. consumul l-am calculat la fiecare alimentare, cu plinul facut si regula de 3 simpla.
condus relativ usor si distractie ocazional pe la semafor si in trafic cu cite un kick-down si urcat la 6500 rpm, insa doar ocazional, am avut 6.0%.
condus mai tare, am avut intre 6.2 si 6.5%.
tema pt saptamina asta va fi mers batrineste, sa vad unde pot cobori consumul. sint convins ca se poate atinge 5.8 poate pina la 5.5% chiar dar sa vad daca ma voi putea abtine. masinutza e chiar distractiva.
in rest, nu au fost probleme. doar anumite ''chestii''. de pilda, cind mut repede din E in R intarzie cam mult, citeva secunde (2-3), insa numai cind fac schimbarea foarte repede. uneori schimba in alta treapta atunci cind nu ai vrea dar e usor sa o inveti si sa o tii din acceleratie acolo unde vrei. e mai enervant cind incetinesti mult si desi te misti destul de bine inainte cutia trece in viteza 1.
as mai fi vrut ca indicatorul ce iti aratain ce treapta esti sa fi fost central si mai mare, iar centurile fata sa fi fost reglabile pe inaltime. asa cum sint acum mi se par un pic sus si pozitionate prea aproape de git. am 1.78m.
stergatorul spate nu are functie de mers intermitent. il actionezi si merge continuu. si este o idee cam mic. este de 14''. am inteles ca se potriveste si de 16'' dar ma gindesc sa nu fortez motorasul ce il actioneaza.
in rest, numai de bine. cumparaturile saptaminale, adica un cos de la carrefour incape fara probleme doar in portbagaj. motorul are un sunte nemaipomenit, ragusit. senzatiile in mers sin pe masura.
in modul manual nu schimba deloc, indiferent la ce turatie ai ajuns. e mishto ca atunci cind frinezi, te ajuta si retrogradeaza singura atunci cind frinezi. doar daca nu imi convine si vreau mai multa putere atunci mai retogradez eu o treapta.
bebelacus
stie cineva, care a facut recent asta, cit costa revizia de 15,000km/1an al Aygo benzina?
R_A_D_U
QUOTE (gabialbici @ May 6 2008, 01:43 PM) *
Revin cu cateva poze ale Bubutzei...


Faina masinuta. Sa o stapanesti sanatoasa. wink.gif
gabialbici
QUOTE (R_A_D_U @ May 16 2008, 11:53 AM) *
QUOTE (gabialbici @ May 6 2008, 01:43 PM) *
Revin cu cateva poze ale Bubutzei...


Faina masinuta. Sa o stapanesti sanatoasa. wink.gif


Multumesc mult! Sunt foaarte mandra de ea...
bebelacus
am zis ca voi incerca sa merg batrineste cu masinutza sa vad cam ce consum voi obtine. ei, bine, nu am reusit. sa merg incet. iar consumul mi-a iesit 7.2%. totusi, plinul l-am refacut dupa abia 200 km. asa ca poate nu ar fi foarte concludent. am mers doar prin oras, aglomeratie mare, doar ziua. am si folosit kick-down-ul de multe ori. si am mers doar in modul automat. a/c a mers si el cam 30% din timp.
promit ca de data asta voi sta usor, sa vedem unde ajung. mai e de mentionat ca masinutza a atins 2000km. poate se va mai lasa motorul un pic si va mai scadea media cu 0.3-0.5 litri.
oricum, e greu de stat linistit cu masinutza. te indeamna sa o turezi si sa te strecori cu ea. mai ales dupa ce te obisnuiesti cu ea si vezi ca se poate.
ma mai distreaza soferii de Matiz care nu ma lasa deloc si ma provoaca tot timpul. dar nu le-am lasat nici o sansa. am avut si eu matiz si stiu ce poate.
bebelacus
am zis ca voi incerca sa merg batrineste cu masinutza sa vad cam ce consum voi obtine. ei, bine, nu am reusit. sa merg incet. iar consumul mi-a iesit 7.2%. totusi, plinul l-am refacut dupa abia 200 km. asa ca poate nu ar fi foarte concludent. am mers doar prin oras, aglomeratie mare, doar ziua. am si folosit kick-down-ul de multe ori. si am mers doar in modul automat. a/c a mers si el cam 30% din timp.
promit ca de data asta voi sta usor, sa vedem unde ajung. mai e de mentionat ca masinutza a atins 2000km. poate se va mai lasa motorul un pic si va mai scadea media cu 0.3-0.5 litri.
oricum, e greu de stat linistit cu masinutza. te indeamna sa o turezi si sa te strecori cu ea. mai ales dupa ce te obisnuiesti cu ea si vezi ca se poate.
ma mai distreaza soferii de Matiz care nu ma lasa deloc si ma provoaca tot timpul. dar nu le-am lasat nici o sansa. am avut si eu matiz si stiu ce poate.
cristsib
QUOTE (bebelacus92825 @ May 13 2008, 08:37 AM) *
revin cu consumul la aygo m/m.
am avut 6.0%.
condus mai tare, am avut intre 6.2 si 6.5%.

QUOTE (bebelacus92825 @ May 22 2008, 05:24 PM) *
consumul mi-a iesit 7.2%

Cat ti-a mai iesit consumul? Ai reusit sa te apropii de 5,5? Ma intereseaza pentru ca as vrea una ca masina de oras si un atu important este consumul urban. Am inteles ca la inceput a condus sotia, ce consumuri a inregistrat?
bebelacus
din pacate, nu am reusit sa ma abtin si am mai bagat piciorul in ea si mi-a consumat 6.2. acum citeva zile am facut iar plinul si am incercat sa merg usor. nu chiar usor, caci a mai fost nevoie de vreo 2 ori sa accelerez mai puternic dar nu am mai facut kick-down. am condus-o exclusiv in regim automat.
oricum, motorul are abia 2000km, s-ar putea sa se mai lase un pic si sa consume ceva mai putin. ce am observat este ca motorul si cutia raspund din ce in ce mai bine, pe masura ce o conduci. si sunetul este altul decit la inceput. eu cred totusi ca se poate ajunge la 5.5 dar cu eforturi care nu caracterizeaza stilul nici unui sofer. e interesant insa sa incerci sa atingi un record, sa vezi pina unde poti merge cu ea.
tot consumul asta e valabil doar pt constanta. e foarte aglomerat acum si circul mai mult prin zonele centrale, asa ca va fi destul de apropiat de realitatea bucuresteana. cred eu.
voi reveni peste citeva zile cu alte detalii. totusi e o masinutza destul de scumpa. te sfatuiesc sa o iei doar daca esti single si circuli doar in oras sau ca a 2-a masina. nu stiu daca vrei manuala dar cutia asta automata e chiar ok, vezi review-ul pe care l-am facut anterior in acest topic. sa nu crezi povestile ca iti pleaca greu din loc sau ca raspunde extrem de greu. schimbarile sint mai bruste dar nu vorbim de un mercedes sau de un avensis cu o automata adevarata. nu este adevarat nici ca ar pleca greu la deal si ca ar tisni peste aia din fata. am plecta de pe loc si in rampe inclinate si chiar nu am folosit frina de mina. chiar daca o folosesti tot nu va sari inainte atunci cind o eliberezi. ce-i mai fac e sa o pun pe neutru si sa trag frina de mina atunci cind sint la semafoare mai lungi.
te-as mai sfatui sa iei un citroen C1 sau un peugeot 107. insa Aygo arata cel mai bine dintre toate si e ceva mai bine dotata. iar acum am auzit si ceva de o oferta cu un i-pod nano si 6 boxe. ma rog, chestie inutila pt mine in constanta unde distantele dintre 2 puncte sint incomparabil mai scurte, inclusiv dpv al timpului parcurs si stau doar pe radio. am probat i-podul si merge ok, insa as fi vrut mufa auxiliar pe avensis. ar fi fost ideala la drum lung.
cristsib
Multumesc pentru detalii. Masina va fi pentru sotie, exclusiv pentru mersul la servici, de aceea ma interesa consumul urban. La noi din pacate C1 si P107 nu vin cu cutie automata, iar I10 poate din toamna.
bebelacus
pai atunci, aygo m/m e cea mai buna alegere. stiu ca francezii nu aduc automata la noi desi afara exista pe 107. iar i10 arata chiar interesant si nici pretul nu e de lepadat.
anul trecut in AMS au facut un test comparativ la clasa mini, test ce a inclus smart fortwo, kia picanto, un matiz, nu mai stiu ce model de daihatsu, un peugeot 107 m/m, adica exact aceeasi masina ca aygo m/m. in afara de astea mai erau inca vreo 5-6 altele, nu mai tin minte dar ideea era ca au strins tot ce era reprezentativ in aceasta clasa si toate erau echivalente ca cilindree. combustibil= benzina. in afara de 107 mai era daihatsu si smart cu automata. scopul testului era sa vada care dintre ele era cea mai economica si le-au condus ca atare. rezultatul: peugeot 107 cu cutia m/m a fost cistigator. chiar in fata smartului si chiar in fata altora cu cutii manuale. au laudat motorul si cutia. ai putea gasi testul respectiv in arhiva lor.
centeaemilia
Salutare,
mi-am luat saptamana asta un Aygo si acum umblu dupa asigurarea Casco. Cum e prima mea masina si sunt foarte entuziasmata, nu ma pricep la firmele de asigurari auto. Am inceput sa ma uit pe forum-uri la asigurari facute de Generali si Unita (mi le-au recomandat dealer-ii) dar despre generali aud ca e scumpa si ca uneori sunt probleme (dar sunt foarte multi multumiti) si despre Unita nu am gasit decat niste pareri rele din 2006,2007. Cred ca s-a mai schimbat situatia, dar nu stiu ce sa fac: Generali sau Unita? As dori sa aud niste pareri si de pe acest forum.
vio
Alliantz sau Generalii - decat astia 2 au decont direct cu toyota ... restu tre sa te plimbi de colo colo ...
drabisan
Nu ma bag sa laud Generali (desi au avut oferta nr 2 dpdv casco atunci cind am luat masina si desi am asigurarea pentru casa la ei).
Dar la masina de servici am avut Unita, cind am avut accidentul. Si saracu om a cam alergat ca sa schimbe stopul pe spate! Nu le-a ajuns dosarul de la politie, au avut nevoie de actele mele in original si copie (aveau un lapsus la copiator), mai aveau putin sa-mi ceara si adn-ul, pentru un amarit de stop pe care sa-l plateasca ilustrul meu asigurator! Experienta aia mi-a ajuns, nu i-as recomanda vreodata!
bebelacus
Unita e de cacao. fugi de ei! fugi si de astra! Allianz se pare ca sint cei mai seriosi dar si cei mai scumpi. am avut ceva evenimente cu vreo3-4 masini, toate asigurate la Allianz si s-au miscat fara probleme, rapid si fara sa ma frece deloc. nici nu au comentat ceva. ce-i drept sint si cei mai scumpi.
despre Generali am auzit si eu ca s-au ridicat recent si ofera o calitate buna dar nu stiu nimic despre ei. oricum, la un aygo diferentele s-ar putea sa nu fie extrem de mari deoarece masina e destul de ieftina, capacitate mica etc asa ca du-te la cei mai buni.
insa daca e sa alegi doar dintre Generali si Unita, du-te la Generali.
bebelacus
am mai parcurs vreo 350km dupa care am realimentat. consumul calculat, exclusiv oras, benzina OMV100, mi-a iesit 6.2%. nu am facut nici un kick down, chiar am condus linistit. poate prea linistit. ma gindesc ca de data asta sa o conduc normal si sa incerc sa ating o viteza mai mare mai repede si sa o tin acolo, sa vad daca scade.
centeaemilia
Multumesc de reply, mi-a fost de ajutor.

Am facut pana la urma Casco la Alliantz pt ca imi iesea pe an cu 1000 ron mai putin decat la generali. Generali mi-au spus ca pt Aygo ma ajunge in jur de 2700 ron anual pe cand la Alliantz am 1800 pe an. Diferenta vine din vechmea permisului meu, care e de 8 luni. Au fost foarte draguti cei de la Alliantz si ce m-a uimit cel mai mult a fost ca suma care mi-a iesit pe calculator de pe pagina lor a iesit cand am fost la ei. Din pacate am franciza dar a spus ca intr-un an-doi, daca raman la ei, pt fidelitate si daca nu am accidente, e posibil sa mi-o scoata.

Am primit masina sambata, pe 7.06 si am iesit cu ea din oras. Un drum de 200 km dus-intors ca sa o sfintesc. Am observat ca din viteza 2 in 3 schimb la 3000 turatii la 50km/h si din 3 in 4 schimb la 70-80km/h. Stiu ca prima mie de km nu trebuie turata peste 3000. Sa incerc sa schimb vitezele la 2500 de turatii?
Marius*
Ce motorizare ai? Diesel sau benzina?
centeaemilia
QUOTE (last @ Jun 9 2008, 10:57 AM) *
Ce motorizare ai? Diesel sau benzina?



Benzina, full option.
Marius*
Nu cred sa fie vreo problema daca schimbi in jurul a 3000 Rot/min, daca motorul este alimentat cu benzina.
Multa bafta!
bebelacus
revin cu un update la consum. 335 mers in oras (constanta), aer conditionat 40% din timp, kick-down din plin si condusa relativ sportiv ==> 6.4%
bebelacus
un alt update la consum, 302 km, exclusiv oras, constanta, caldura, trafic etc. ==> 7 % (?)
mi se pare cam multicel. am mai si calcat-o dar parca nu atit de mult. in rest, numai de bine. merge ca unsa, la fel de placuta in trafic, cutia m/m se comporta din ce in ce mai bine, iar schimbarile sint mai line ca la inceput. m-am obisnuit mult de tot cu ea.
bebelacus
mai revin cu impresii despre Aygo m/m. in continuare e o placere sa o conduci, insa gasesc extrem de deranjant materialul din care e facut bordul. este frumos, arata bine, e placut la atingere insa in soare devine periculos. tipul granulatiei, textura lui face ca plansa de bord sa se reflecte extrem de puternic in parbriz, mai ales acum in zilele cu soare. de asemenea, datorita granulatiei si faptului ca e lucios reflecta la rindul sau lumina si se vede si mai prost.
arata spectaculos dar nu este eficient, ba chiar devine periculos. azi am avut momente in trafic cind vizibilitatea a fost puternic afectata. am condus in virtutea inertiei dar daca nu cunosteam locurile as fi redus mult viteza.
e nasol ca si cu ochelarii de soare nu se schimba nimic; din contra, parca se inrautateste. nu este vorba de vreo starlucire prea puternica ci de o imagine a unor granule puternic reflectate in parbriz. e ca si cum transparenta s-ar reduce cu 50%. nu exagerez.
as zice ca e unicul defect al acestei masini. pacat ca e destul de enervant.
ZORRO
Pentru bord incearca sa folosesti produse de curatare cu efect mat (sonax folosesc eu si este ok), nu stiu daca va reduce stralucirea dar sigur nu o creste cum fac cele cu silicon.
bebelacus
eu, ca regula nu folosesc nimic pt curatat bordul, cu exceptia unei carpe umede sau servetele umede pt copii din cele cu mai putin emolient. stiu si de chestiile alea cu efect mat, insa nu cred ca au ce sa faca. bordul in sine este facut dintr-un material dur si lucios, plus ca e si granulatia aia ciudata, ca niste mici piramide ce reflecta lumina cu toate fetele. imi mai e frica sa o imbacsesc daca incep sa o frec cu diverse chestii, deoarece praful si mizeria se depun mai usor in gropitele respective. si cred ca as face-o degeaba.
incearca sa te urci intr-un Aygo si sa arunci o privire mai atenta la plansa de bord. atunci ai sa intelegi ce spun.

pe de alta parte, sa mai revin cu informatii despre consum. trafic intens, aer conditionat, reprize puternice si scurte, consum 8% benzina OMV 95. am pus de 95 sa vad ce iese. se pare ca un consum mai mare si parca trage ceva mai slab.
bogdan.dual.vvti
QUOTE (Florin45517 @ Sep 5 2007, 10:35 PM) *
Nemultumit:
-de faptul ca nu are nici cel mai mic indiciu despre consum
-are contacte la deschis usile doar la sofer, iar dupa montarea alarmei am deshis usa dreapta si bine ca nu am lasat cheile pe scaun ca s-a inchis la loc
-masina este in 3 usi (ne-a placut mai mult) dar centura de siguranta ma strange de gat desi nu sunt mititel, saraca nevastamea... o tine pe sub brat ceea ce nu este bine - nu se regleaza in inaltime
-desi are ceva spatii de depozitare nu are nimic inchis, nu poti sa lasi manualul, o copie dupa casco, si alte chestii care nu vrei sa stea la vedere



poti cumpara ca accesoriu un capac pentru torpedoul de la aygo la pretul de 149 RON fara TVA
klm
Uite Aygo
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.