Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rav4
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4
Xalanx
Are cineva idee cum se comporta on-road si off-road? O sa fac si un drive test, bineinteles. Dar sunt curios sa aflu de la proprietari daca sunt multumiti. Daca o sa ma orientez spre asa ceva, o sa fie mai mult ca sigur un motor pe benzina, nu pe motorina.
Locurile din spate sunt cam ciudate un pic, sunt confortabile la drum lung?
Dan52141
QUOTE(Xalanx)
Are cineva idee cum se comporta on-road si off-road? O sa fac si un drive test, bineinteles. Dar sunt curios sa aflu de la proprietari daca sunt multumiti. Daca o sa ma orientez spre asa ceva, o sa fie mai mult ca sigur un motor pe benzina, nu pe motorina.
Locurile din spate sunt cam ciudate un pic, sunt confortabile la drum lung?


Pozitia pe bancheta din spate in RAV ... dupa mine, este super naspa, foarte inconfortabila, dupa ce o sa vezi RAV-ul mergi de curiozitate si aseaza-te pe bancheta din spate si intr-un Tucson (Hyundai) si atunci o sa realizezi diferenta de confort.
In rest masina este ok, ca si capacitati de rulare pe asfalt este cam peste toate suratele din aceiasi clasa.
M A R I A N
Eu recomand, in plus, neaparat si un drive-test cu Subaru Forester (e numai pe benzina) indiferent de puterea motorului.
Xalanx
QUOTE(Marian67562)
Eu recomand, in plus, neaparat si un drive-test cu Subaru Forester (e numai pe benzina) indiferent de puterea motorului.


Subaru este impresionant, fara nici o indoiala. Imi place. Dar asta va fi o masina de familist, iar Forester este mic, spatiul pe bancheta din spate e minuscul. Deci eventual un Tribeca, daca e vorba de Subaru.
Alexandru99778
Eu am un rav4 D-CAT si pot sa spun ca on-road are o tinuta sportiva datorita suspensiei tari, iar in curbe nu se inclina mult. Off-road: butonul de blocare a diferentialului mi se pare inutil biggrin.gif datorita sistemului de tractiune 4x4 la nevoie.
Xalanx
Suspensie tare? La drum lung cum e, iti imprastie rinichii dupa cateva sute de km?
Alexandru99778
M-am obisnuit cu suspensii tari (am avut un 307).
Cat despre pasageri nu s-au plans de suspensii si crede-ma ar fi avut timp si motiv. Saptamanal fac drumul Bucuresti - Pitesti - Dragasani - si tara mea smile.gif, iar drumul de la Pitesti pana la capat nu e chiar foarte lin.

Recomandarea mea e sa iti cumperi tot modelul acesta care il am eu, adica D-CAT. Motorul trage, iar cei 180CP isi fac mereu simtita prezenta, intre 1500 - 4000 rpm. Dupa cum am vazut pe aici se vehiculeaza ideea ca acest model nu beneficiaza de garantie Toyota si tin sa ii anunt pe toti MODELE TOYOTA FACUTE PENTRU EUROPA BENEFICIAZA DE ACEEASI GARANTIE 3 ANI SAU 100.000KM ORIUNDE PE TERITORIUL EUROPEI.
Dan52141
Alexandru, mie dealerul Toyota din Bucuresti mi-a spus ca ei nu aduc motoarele D-CAT si ca pentru RAV exista doar doua motorizari: 2.0 benzina si 2.2 D-4D de 135 CP.

Mai spune-ne cum se simte la cei 400Nm, banuiesc ca trage tare de tot, in real life smile.gif ... pe ce plaja de turatii se simte ca ai cuplu sanatos ... cum te descurci cu motorina, ai avut probleme pana acum, de unde alimentezi ?

Merci pentru lamuriri.
Alexandru99778
Pai inseamna ca nu te-ai adresat dealer-ului care trebuie. smile.gif Da o fuga la ToyoMotor si o sa vezi ca se importa si acel model biggrin.gif.

Cuplul se face simtit cel mai bine pe la 2.000rpm, iar cand bagi piciorul in acceleratie ramai "infipt" in scaun, treptele I, II, III si putin IV. Oricum are resurse de putere si la viteza mare 170-180 KM/H, viteza unde se cramponeaza majoritatea motoarelor urmand o curba ascendenta a vitezei foarte lunga in raport cu timpul sau distanta in care vor ajunge la 200km/h.

Cu motorina nu este nici cea mai mica problema, am alimentat cu motorina euro V in special, dar si cu euro IV. Nu se simte nici o diferenta in mersul motorului, nu scoate fum si trage la fel de bine. Dealer-ul spune sa pui numai euro V in masina, DAR motorul este facut pentru euro IV.
Dan52141
:scratchchin: hmmmm .... multumesc pentru raspuns !
de curiozitate pe la cat te-a dus masinuta asta (DDP)?
Alexandru99778
Daca o plateam integral ma costa 46000 EUR, asa am prin leasing scutesc aproape 8000 EUR. Pretul CIP aeste de 27950 EUR si platesc 6% taxe vamale in loc de 30%, ca a fost importata inainte de 01.01.2007. Acum de la 01.01.2007 platesti taxe vamale 10% + taxa inmatriculare 800 sau 1000 EUR.
Adrian96660
QUOTE(Dan52141)
:scratchchin: hmmmm .... multumesc pentru raspuns !
de curiozitate pe la cat te-a dus masinuta asta (DDP)?



Raspuns : varianta D-CAT de 177 CP, exterior negru/gri/argintiu; interior piele bej/neagra/gri ;navigatie cu touch screen,camera video pt marsarier,aer climatic bizonal,jante aliaj de 18", anvelope tip runflat,easy-smart entry-start,pilot automat,bluetooth,volan multifunctional(de piele),senzori de lumina si ploaie,stopuri LED,ferestre spate si luneta fumurii, oglinda retrovizoare interioara antiorbire..... eu o comercializez la aproximativ : 35900 euro (pret final,cu toate taxele,mai putin taxa de prima inmatriculare,bineinteles) cu livrare in maxim 4 saptamani.Si inca ceva , masina este - nu buna, ci extraordinar de buna-asta o confirma si zecile de clienti ,carora le-am vandut modelul. Si intr-adevar,are Garantie 3 ani ,la orice reprezentanta Toyota din Uniunea Europeana.
Alexandru99778
Cumva ai uitat sa pui taxa de transport? Mi se par basme sau mi-am luat eu o mare teapa atunci.
Ciudat ca de exemplu la nemti varianta sol este la pretul de 32750 de unde scazi tva-ul lor 16 si adaugi 10% plus 19% tva si ar iesi la 33597 EUR care nu are ce oferi tu, iar varianta executive 40348 pret final romania care le are pe cele spuse de tine.
Preturile sunt asemanatoare in toata tarile unde se vinde motorul D-CAT.

Daca ai dreptate si eu gresesc te rog sa ma contrazici si poate imi aduci si mie un Auris D-CAT ca tare mult imi place cum merge mototul asta!!!
Adrian96660
QUOTE(Alexandru99778)
Cumva ai uitat sa pui taxa de transport? Mi se par basme sau mi-am luat eu o mare teapa atunci.
Ciudat ca de exemplu la nemti varianta sol este la pretul de 32750 de unde scazi tva-ul lor 16 si adaugi 10% plus 19% tva si ar iesi la 33597 EUR care nu are ce oferi tu, iar varianta executive 40348 pret final romania care le are pe cele spuse de tine.
Preturile sunt asemanatoare in toata tarile unde se vinde motorul D-CAT.

Daca ai dreptate si eu gresesc te rog sa ma contrazici si poate imi aduci si mie un Auris D-CAT ca tare mult imi place cum merge mototul asta!!!




Te rog sa ma crezi ca nu am prostul obicei de a ma juca cu nervii si rabdarea oamenilor. Am spus ca acesta este pretul final la RAV4(cu TVA ,taxe de transport ,etc,etc) si asa este. Sunt importatoravand colaborare cu una dintre cele mai bune firme din Germania-de la care obtin discounturi f bune,pt a putea mentine preturile lor si pe piata din Romania.Imi pare rau ca nu ne-ai "descoperit" la timp, acelasi lucru il aud la multi clienti ce au umblat disperati pana atunci-ca nu li se aducea varianta cu piele bej decat peste 8 luni, iar la noi a primit-o si in 5 zile ! Iar despre Auris-se rezolva -cu siguranta.O sa afisez pret la varianta full ,cu motor de 177 CP, si o sa vezi ca e foarte bun !
Dan52141
Adrian, multumim pentru datele ref. la preturi. Ce nu am inteles eu este daca tu reprezinti o firma sau lucrezi ca persoana fizica, exista vre-un site de prezentare a ofertei tale?
Masinile aduse de tine beneficieaza de garantia specifica toyota?
Da-ne te rog mai multe amanunte.

Multumim
Alexandru99778
Si inca ceva cred ca vor fi socotite ca masini SH si taxa de inmatriculare e mai mare pt SH decat cea pentru masini noi. Sau gresesc?
Adrian96660
QUOTE(Dan52141)
Adrian, multumim pentru datele ref. la preturi. Ce nu am inteles eu este daca tu reprezinti o firma sau lucrezi ca persoana fizica, exista vre-un site de prezentare a ofertei tale?
Masinile aduse de tine beneficieaza de garantia specifica toyota?
Da-ne te rog mai multe amanunte.

Multumim




Cu placere.Sincer, reprezint o firma foarte serioasa(cu toata lipsa de modestie).Colaboram cu o serioasa firma germana,prin care promovam niste preturi similare lor si la noi in Romania.Tot ceea ce comercializam,beneficiaza de Garantie,fiind masini noi. Avem un site,ce e drept nu foarte dezvoltat,fiind in dezvoltare si constructie( www.autoluxrapid.ro).Mai afisam ofertele si pe subsite-ul : http://masinitoyota.automarket.ro/ . Va asigur de intreaga noastra seriozitate.
Adrian96660
QUOTE(Alexandru99778)
Si inca ceva cred ca vor fi socotite ca masini SH si taxa de inmatriculare e mai mare pt SH decat cea pentru masini noi. Sau gresesc?



Nu sunt socotite ,absolut deloc, ca si masini SH, pentru ca dupa definitia Codului Fiscal, mijloc de transport nou este cel care indeplineste cumulativ conditia sa nu fie luat in evidenta mai mult de 6 luni si sa nu fie rulat mai mult de 6000 km. Toate autoturismele noastre ,sunt luate in evidenta cu cel mult o luna -inainte de livrare,iar rulajul la achizitie este de 0-10 km.Masinile sunt aduse foarte rapid,pe roti,cu Garantie,asigurare internationala, numere provizorii+ actele masinii. Pretul contine,deci, TVA -ce este deductibil.
Adrian96660
Astazi dupa-amiaza o sa pot sa va anunt pretul la Auris,D-CAT,177 CP,varianta full-options.Daca sunteti interesat ,cititi acest forum sau cautati pe site-ul nostru
Alexandru99778
Pai daca masinile sunt aduse pe rotile lor inseamna ca nu mai sunt noi smile.gif. Si parca as putea spune ca am vazut doua prin decembrie - ianuarie in bucuresti langa electroaparataj una argintie si una neagra si aveau nr provizorii din germania.
florin103060
QUOTE(Alexandru99778)
Pai daca masinile sunt aduse pe rotile lor inseamna ca nu mai sunt noi smile.gif. Si parca as putea spune ca am vazut doua prin decembrie - ianuarie in bucuresti langa electroaparataj una argintie si una neagra si aveau nr provizorii din germania.



va salut pe toti! eu sunt proaspatul posesor al unui astfel de RAV4 D-CAT. Sunt extraordinar de multumit de masinutza.....si am facut alegerea perfecta.
Achizitia am facut-o printr-un fel de dealer privat aparut nou pe piata, AUTO VISION. Este un dealer privat, din cate am inteles, a lucrat ani buni la toyota si acum si-a facut firma lui. Poate aduce orice din Europa si Statele Unite. Mi-a fost recomandat de un coleg de birou si nu am avut nici cea mai mica problema. Inainte ma dusesem la Toyo dar acolo am nimerit peste o persoana extrem de acra, de zici ca vindea pepeni in piata.
Masina a venit pe trailer (avea 4 km la bord), a fost luata din Austria, direct de la TOYOTA FREY. Masina mi-a fost livrata cu toate actele, iar de omologare s-a ocupat tot dealerul respectiv.
Masina este full option, inclusiv navigatie, care sincer sa fiu, am luat-o doar de moft. Nu ai ce sa faci cu ea in Ro. Insa mai plec pe afara si acolo chiar este ok. Pretul de lista este putin peste 40.000 euro DDP. Insa cu putin efort, am scos-o la 38.700 euro.
Am uitat sa va spun ca livrarea s-a facut la 10 zile dupa ce am achitat masina. Deci super!
Pentru cine e interesat, ii pot da datele de contact ale dealerului respectiv.
Malina103076
Florin, se pare ca ai o masina la fel cu a mea, D-CAT, 2,2, 177 CP. Ai cumva manuale in limba romana?
Dan52141
Am fost astazi la hyundai si am vazut un SantaFee, sincer m-a cam lasat mut, totul in piele de foarte buna calitate, scaune super comode, spatiu intern imenssssss, loc in spate cat cuprinde cu niste scaune super comode, portbagaj fara exagerare cam cat 3 RAV-uri la un loc, totul lucrat cu foarte multa grija, transmisie integrala cu posibilitatea de 4WD Lock + toate sistemele de siguranta, spatiu cu refrigerare sub cotiera .... full option la 36.500 DDP
Este adevarat motorul nu este comparabil cu cel de pe RAV, tot un 2.2 diesel dar mai slab ca performante dar spatiul intern, confortul interior si finisajele zic sunt peste RAV .... grea alegere ... blush.gif
vio
QUOTE(Dan52141)
Am fost astazi la hyundai si am vazut un SantaFee, sincer m-a cam lasat mut, totul in piele de foarte buna calitate, scaune super comode, spatiu intern imenssssss, loc in spate cat cuprinde cu niste scaune super comode, portbagaj fara exagerare cam cat 3 RAV-uri la un loc, totul lucrat cu foarte multa grija, transmisie integrala cu posibilitatea de 4WD Lock + toate sistemele de siguranta, spatiu cu refrigerare sub cotiera .... full option la 36.500 DDP
Este adevarat motorul nu este comparabil cu cel de pe RAV, tot un 2.2 diesel dar mai slab ca performante dar spatiul intern, confortul interior si finisajele zic sunt peste RAV .... grea alegere ... blush.gif



Santa Fe parca nu e din clasa lu' RAV 4, Tucsonu e corespondentul lui si a lui Santa Fe este .... este LC 120 smile.gif hihhiihiiii care se stie bine cum este smile.gif
Ciprian-153
QUOTE(florin103060)
va salut pe toti! eu sunt proaspatul posesor al unui astfel de RAV4 D-CAT. Sunt extraordinar de multumit de masinutza.....si am facut alegerea perfecta.
Achizitia am facut-o printr-un fel de dealer privat aparut nou pe piata, AUTO VISION. Este un dealer privat, din cate am inteles, a lucrat ani buni la toyota si acum si-a facut firma lui. Poate aduce orice din Europa si Statele Unite. Mi-a fost recomandat de un coleg de birou si nu am avut nici cea mai mica problema. Inainte ma dusesem la Toyo dar acolo am nimerit peste o persoana extrem de acra, de zici ca vindea pepeni in piata.
Masina a venit pe trailer (avea 4 km la bord), a fost luata din Austria, direct de la TOYOTA FREY. Masina mi-a fost livrata cu toate actele, iar de omologare s-a ocupat tot dealerul respectiv.
Masina este full option, inclusiv navigatie, care sincer sa fiu, am luat-o doar de moft. Nu ai ce sa faci cu ea in Ro. Insa mai plec pe afara si acolo chiar este ok. Pretul de lista este putin peste 40.000 euro DDP. Insa cu putin efort, am scos-o la 38.700 euro.
Am uitat sa va spun ca livrarea s-a facut la 10 zile dupa ce am achitat masina. Deci super!
Pentru cine e interesat, ii pot da datele de contact ale dealerului respectiv.

Sigur ca sunt si eu interesat! Presupun ca aduce si alte masini din gama Toyota. As fi interesat si de o lista de preturi a respectivelor modele. Problema e alta : garantia si service-ul cine le asigura? Cei din Romania ? Vor recunoaste o masina ce nu a trecut prin mainile lor? Eu nu am timp sa fac revizia in Austria, chiar daca mi-ar place la nebunie.
florin103060
QUOTE(Malina103076)
Florin, se pare ca ai o masina la fel cu a mea, D-CAT, 2,2, 177 CP. Ai cumva manuale in limba romana?


Din pacate si cartea mea este in germana. Dar daca partea cu tel. am rezolvat-o rapid. Da-mi un mesaj sau un email cu datele tale de contact si iti pot spune cum am facut.
florin103060
QUOTE(Ciprian-153)
QUOTE(florin103060)


va salut pe toti! eu sunt proaspatul posesor al unui astfel de RAV4 D-CAT. Sunt extraordinar de multumit de masinutza.....si am facut alegerea perfecta.
Achizitia am facut-o printr-un fel de dealer privat aparut nou pe piata, AUTO VISION. Este un dealer privat, din cate am inteles, a lucrat ani buni la toyota si acum si-a facut firma lui. Poate aduce orice din Europa si Statele Unite. Mi-a fost recomandat de un coleg de birou si nu am avut nici cea mai mica problema. Inainte ma dusesem la Toyo dar acolo am nimerit peste o persoana extrem de acra, de zici ca vindea pepeni in piata.
Masina a venit pe trailer (avea 4 km la bord), a fost luata din Austria, direct de la TOYOTA FREY. Masina mi-a fost livrata cu toate actele, iar de omologare s-a ocupat tot dealerul respectiv.
Masina este full option, inclusiv navigatie, care sincer sa fiu, am luat-o doar de moft. Nu ai ce sa faci cu ea in Ro. Insa mai plec pe afara si acolo chiar este ok. Pretul de lista este putin peste 40.000 euro DDP. Insa cu putin efort, am scos-o la 38.700 euro.
Am uitat sa va spun ca livrarea s-a facut la 10 zile dupa ce am achitat masina. Deci super!
Pentru cine e interesat, ii pot da datele de contact ale dealerului respectiv.

Sigur ca sunt si eu interesat! Presupun ca aduce si alte masini din gama Toyota. As fi interesat si de o lista de preturi a respectivelor modele. Problema e alta : garantia si service-ul cine le asigura? Cei din Romania ? Vor recunoaste o masina ce nu a trecut prin mainile lor? Eu nu am timp sa fac revizia in Austria, chiar daca mi-ar place la nebunie.



Ciprian,

numele tipului este Andrei Dumitrescu. Il poti contacta pe email andrei@autovision.ro sau tel. 0722.502.207.
Iti poate trimite o lista de preturi si aduce tot ce ti-ai dori. Cand mi-a livrat mie masina, mai era cineva care astepta pentru livrarea unui Landcruiser.
Cartea de service venita cu masina este valabila pentru toata Europa, inclusiv Romania. M-am dus in Pipera, la Toyota Romania, le-am aratat-o si mi-au zis ca nu au nici o problema, doar sa respect intervalele obisnuite de revizie.
Pe langa cartea de service (care sincer sa fiu era introdusa intr-o eleganta mapa stantata cu sigla RAV4) am primit si manualul de utilizare in limba romana. Singurul lucru pe care nu-l am in romana sunt explicatiile pentru navi si bluetooth, insa in max 15 minute de "joaca" in sistem si ajutat si tipul de mai sus care mi-a si livrat-o, nu am mai intampinat nici o problema.
Eu chiar am fost multumit de colaborarea cu el. Ti-l recomand. Fata de vanzatorii din showroom care nu au timp sa stea de vorba cu tine si care asteapta doar sa "marci" banu' in contu' lor......nu suporta comparatie.
Am mai povestit si inainte. La Toyo dadusem pentru un tip acru care abia astepta sa plec....cred ca il deranja teribil faptul ca puneam intrebari. Si culmea era si sef acolo. Oricum, asta nu m-a facut sa renunta la Toyota si mai ales la RAV4. E o masina super!!!!
_Constantin_
Chestia asta cu masini comandate din afara e geniala. Baiatu care s-a gandit merita un premiu. Eu propun sa-i facem omului un subiect unde fiecare sa-l intrebe ce vrea. Nu cred ca trebuie privita ca reclama ci mai degraba ca o alternativa la Dealerii locali. Sincer sa fiu daca voi mai lua o Toyota cu siguranta voi apela la un asemenea om. Ai in primul rand posibilitaea de configurare, leasing si cel mai important.... vine deja rodata deci poti sa-i dai cum ajunge in parcare. biggrin.gif
florin103060
QUOTE(_Constantin_)
Chestia asta cu masini comandate din afara e geniala. Baiatu care s-a gandit merita un premiu. Eu propun sa-i facem omului un subiect unde fiecare sa-l intrebe ce vrea. Nu cred ca trebuie privita ca reclama ci mai degraba ca o alternativa la Dealerii locali. Sincer sa fiu daca voi mai lua o Toyota cu siguranta voi apela la un asemenea om. Ai in primul rand posibilitaea de configurare, leasing si cel mai important.... vine deja rodata deci poti sa-i dai cum ajunge in parcare. biggrin.gif


constantin,

in cazul meu nu a venit rodata. A venit pe trailer si avea 4 km la bord. Am vazut ca mai e cineva pe aici care aduce masini, insa le aduce pe roti...ceea ce mie nu mi se pare tocmai ok. Se apropie mai mult de partea cu samsarii de masini, ceea ce nu e tocmai pe gustul meu.
Oricum laudabila activitatea lui Andrei de la AUTO VISION. A pornit pe acest drum plecand de la unul din dealerii Toyota din Bucuresti. Iti dai seama ca stie tot ce nu merge bine in reteaua Toyota si are grija sa repare lucrurile care tin de dealeri si vanzatori, de care noi ne tot plangem prin topicuri. Mie unul mi-a placut ca s-a tinut de cuvant cu termenul de livrare. Mi-a zis 2 saptamani, in 2 saptamani mi-a adus masina. Mi-a facut si un mic discount......Chiar mi-a facut placere sa cumpar de la el, chiar daca la inceput recunosc, nu am fost prea obisnuit sa cumpar de la o firma privata.
Bravo lui daca a reusit sa speculeze neajunsurile retelei Toyota si daca se va tine de treaba nu vom avea decat de castigat noi CLIENTII. Avem nevoie de astfel de firme, care sa-si tina cuvantul dat. Culmea este ca se ocupa nu numai cu Toyota, ci si cu Nissan, Audi, Mitsubishi, Mercedes.....Tu dai comanda, el iti aduce masina. Este exact un consilier de vanzari, de care as avea nevoie cand stau de vorba la un dealer normal. Doar ca in acest caz, vanzatorii s-au blazat atat de tare, incat pierd exact esentialul.
Dan52141
QUOTE(vio70407)
QUOTE(Dan52141)
Am fost astazi la hyundai si am vazut un SantaFee, sincer m-a cam lasat mut, totul in piele de foarte buna calitate, scaune super comode, spatiu intern imenssssss, loc in spate cat cuprinde cu niste scaune super comode, portbagaj fara exagerare cam cat 3 RAV-uri la un loc, totul lucrat cu foarte multa grija, transmisie integrala cu posibilitatea de 4WD Lock + toate sistemele de siguranta, spatiu cu refrigerare sub cotiera .... full option la 36.500 DDP
Este adevarat motorul nu este comparabil cu cel de pe RAV, tot un 2.2 diesel dar mai slab ca performante dar spatiul intern, confortul interior si finisajele zic sunt peste RAV .... grea alegere ... blush.gif



Santa Fe parca nu e din clasa lu' RAV 4, Tucsonu e corespondentul lui si a lui Santa Fe este .... este LC 120 smile.gif hihhiihiiii care se stie bine cum este smile.gif


Da mai Vio, este alta clasa dar punand in balanta diferentele dintre modele de calitate si spatiu blush.gif un RAV full echipat il iei intre 36.000 si 40.000 DDP depinde de dealer iar un Santa Fee full echipat cu dotari executive il iei la 36.500 DDP cu 5 ani garantie blush.gif ... chiar daca si eu ca si tine iubesc marca asta japoneza dar cand ma uit la pret si la ce capat pentru el .... parca m-as mai gandi putin si nu as mai lua RAV cu ochii inchisi
vio
cum crezi smile.gif
Xalanx
QUOTE(Dan52141)
un RAV full echipat il iei intre 36.000 si 40.000 DDP


Iar un Land Cruiser Executive 3.0 diesel e 42.043 DDP. De ce ai vrea un Rav oare?
Dan52141
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(Dan52141)
un RAV full echipat il iei intre 36.000 si 40.000 DDP


Iar un Land Cruiser Executive 3.0 diesel e 42.043 DDP. De ce ai vrea un Rav oare?


Pai asa de ce sa nu-mi iau un Mercedes G sau un Cayenne ... daca tot adaug smile.gif ce spun eu este ca daca as avea 37.000 si ar trebui sa-mi iau un SUV nu as mai lua RAV fara sa ma gandesc
vio
Xalanx fi atent la ce a spus Dan52141 pt ca el vrea cumva o varianta VIP de la LC sau Sol , de la Rav 4 ..... Executive nu are piele si alte alea ..
Xalanx
QUOTE(vio70407)
Xalanx fi atent la ce a spus Dan52141 pt ca el vrea cumva o varianta VIP de la LC sau Sol , de la Rav 4 ..... Executive nu are piele si alte alea ..


whatever, eu ma uitam la masina in sine. As lua LC-ul chiar si fara piele. Nu de alta, dar e asa de mult peste Rav... ma-ntelegi.
vio
dap smile.gif si la mine la fel a fost prb decat un RAV hai sa luam un LC ca daca tot dai o carutza de bani barem sa ti iei ceva cool
Ciprian-153
Suna foarte interesant ce face Andrei la Autovizion. Pe langa vanzari de masini, nu poate realiza si un sistem gen buyback? De exemplu, cedez o Toyota Yaris,iar banii rezultati se duc direct in contul unei Toyota Auris! Sunt foarte interesat de o astfel de jonctiune!
Adrian96660
constantin,

in cazul meu nu a venit rodata. A venit pe trailer si avea 4 km la bord. Am vazut ca mai e cineva pe aici care aduce masini, insa le aduce pe roti...ceea ce mie nu mi se pare tocmai ok. Se apropie mai mult de partea cu samsarii de masini, ceea ce nu e tocmai pe gustul meu.
Oricum laudabila activitatea lui Andrei de la AUTO VISION. A pornit pe acest drum plecand de la unul din dealerii Toyota din Bucuresti. Iti dai seama ca stie tot ce nu merge bine in reteaua Toyota si are grija sa repare lucrurile care tin de dealeri si vanzatori, de care noi ne tot plangem prin topicuri. Mie unul mi-a placut ca s-a tinut de cuvant cu termenul de livrare. Mi-a zis 2 saptamani, in 2 saptamani mi-a adus masina. Mi-a facut si un mic discount......Chiar mi-a facut placere sa cumpar de la el, chiar daca la inceput recunosc, nu am fost prea obisnuit sa cumpar de la o firma privata.
Bravo lui daca a reusit sa speculeze neajunsurile retelei Toyota si daca se va tine de treaba nu vom avea decat de castigat noi CLIENTII. Avem nevoie de astfel de firme, care sa-si tina cuvantul dat. Culmea este ca se ocupa nu numai cu Toyota, ci si cu Nissan, Audi, Mitsubishi, Mercedes.....Tu dai comanda, el iti aduce masina. Este exact un consilier de vanzari, de care as avea nevoie cand stau de vorba la un dealer normal. Doar ca in acest caz, vanzatorii s-au blazat atat de tare, incat pierd exact esentialul.[/quote]


In orice caz , faptul ca le aducem pe roti ,nu este o problema de "samsarii de masini ". Avem zeci de clienti care au agreeat varianta aceasta, si pt ca le-am adus masinile in mai putin de o saptamana.Sigur ca le aducem si pe platforma, dar le specificam un alt termen de livrare. Si inca ceva , cred ca multi ar prefera o masina RAV 4 ,D-CAT ,177 CP, full cu navi,camera,bluetooth, cu max. 1200-1300 km la livrare si la pretul BRUT (final) de 36.000 EURO , nu 40.000 ,cum se pare ca ai cumparat tu.
Adrian96660
QUOTE(florin103060)
QUOTE(_Constantin_)
Chestia asta cu masini comandate din afara e geniala. Baiatu care s-a gandit merita un premiu. Eu propun sa-i facem omului un subiect unde fiecare sa-l intrebe ce vrea. Nu cred ca trebuie privita ca reclama ci mai degraba ca o alternativa la Dealerii locali. Sincer sa fiu daca voi mai lua o Toyota cu siguranta voi apela la un asemenea om. Ai in primul rand posibilitaea de configurare, leasing si cel mai important.... vine deja rodata deci poti sa-i dai cum ajunge in parcare. biggrin.gif


constantin,

in cazul meu nu a venit rodata. A venit pe trailer si avea 4 km la bord. Am vazut ca mai e cineva pe aici care aduce masini, insa le aduce pe roti...ceea ce mie nu mi se pare tocmai ok. Se apropie mai mult de partea cu samsarii de masini, ceea ce nu e tocmai pe gustul meu.
Oricum laudabila activitatea lui Andrei de la AUTO VISION. A pornit pe acest drum plecand de la unul din dealerii Toyota din Bucuresti. Iti dai seama ca stie tot ce nu merge bine in reteaua Toyota si are grija sa repare lucrurile care tin de dealeri si vanzatori, de care noi ne tot plangem prin topicuri. Mie unul mi-a placut ca s-a tinut de cuvant cu termenul de livrare. Mi-a zis 2 saptamani, in 2 saptamani mi-a adus masina. Mi-a facut si un mic discount......Chiar mi-a facut placere sa cumpar de la el, chiar daca la inceput recunosc, nu am fost prea obisnuit sa cumpar de la o firma privata.
Bravo lui daca a reusit sa speculeze neajunsurile retelei Toyota si daca se va tine de treaba nu vom avea decat de castigat noi CLIENTII. Avem nevoie de astfel de firme, care sa-si tina cuvantul dat. Culmea este ca se ocupa nu numai cu Toyota, ci si cu Nissan, Audi, Mitsubishi, Mercedes.....Tu dai comanda, el iti aduce masina. Este exact un consilier de vanzari, de care as avea nevoie cand stau de vorba la un dealer normal. Doar ca in acest caz, vanzatorii s-au blazat atat de tare, incat pierd exact esentialul.





In orice caz , faptul ca le aducem pe roti ,nu este o problema de "samsarii de masini ". Avem zeci de clienti care au agreeat varianta aceasta, si pt ca le-am adus masinile in mai putin de o saptamana.Sigur ca le aducem si pe platforma, dar le specificam un alt termen de livrare. Si inca ceva , cred ca multi ar prefera o masina RAV 4 ,D-CAT ,177 CP, full cu navi,camera,bluetooth, cu max. 1200-1300 km la livrare si la pretul BRUT (final) de 36.000 EURO , nu 40.000 ,cum se pare ca ai cumparat tu.
florin103060
adrian,

nu vreau sa polemizez.
Dar eu am dat 38.700 euro si nu 40.000 euro cum sustii tu.
In plus, stiu foarte bine asta, la un diesel conteaza foarte mult primele sute de km, daca nu cumva chiar mii km. Eu nu am de unde sa stiu cum este condusa masina pana la Bucuresti, cate pietre poate sa ia in parbriz, sau cate ciobituri pe masca fata sau capota motorului poate sa ia masina mea in cazul in care este adusa pe roti. Daca la sosirea masinii, capota motorului are ciupituri ale vopselii, eu ce voi face?......
Daca mi-am luat o masina noua, prefer ca acest lucru sa se intample chiar de la inceput si nu de la 1500 km in sus. Pana la urma cred ca fiecare isi are clientii lui.
DAN
QUOTE(Dan52141)
Am fost astazi la hyundai si am vazut un SantaFee, sincer m-a cam lasat mut, totul in piele de foarte buna calitate, scaune super comode, spatiu intern imenssssss, loc in spate cat cuprinde cu niste scaune super comode, portbagaj fara exagerare cam cat 3 RAV-uri la un loc, totul lucrat cu foarte multa grija, transmisie integrala cu posibilitatea de 4WD Lock + toate sistemele de siguranta, spatiu cu refrigerare sub cotiera .... full option la 36.500 DDP
Este adevarat motorul nu este comparabil cu cel de pe RAV, tot un 2.2 diesel dar mai slab ca performante dar spatiul intern, confortul interior si finisajele zic sunt peste RAV .... grea alegere ... blush.gif


Ca sa iti fie mai usor sa faci alegerea, uite-te la costurile de intretinere la Santa Fe ...daca nu ai de unde sa fci rost de ele...ti le dau eu...
DAN
QUOTE(Ciprian-153)
Suna foarte interesant ce face Andrei la Autovizion. Pe langa vanzari de masini, nu poate realiza si un sistem gen buyback? De exemplu, cedez o Toyota Yaris,iar banii rezultati se duc direct in contul unei Toyota Auris! Sunt foarte interesat de o astfel de jonctiune!


Cat de curand se va face si in iasi asta...numai ca..putina rabdare..biggrin.gif
Legionaru'
Se pare ca ai tradat Toyota pentru.............................Toyota! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
DAN
biggrin.gif Asa e...dupa o pauza de cateva luni...ma intorc...si pe Forum si la TOYOTA IASI... arigato.gif arigato.gif arigato.gif
Adrian96660
QUOTE(florin103060)
adrian,

nu vreau sa polemizez.
Dar eu am dat 38.700 euro si nu 40.000 euro cum sustii tu.
In plus, stiu foarte bine asta, la un diesel conteaza foarte mult primele sute de km, daca nu cumva chiar mii km. Eu nu am de unde sa stiu cum este condusa masina pana la Bucuresti, cate pietre poate sa ia in parbriz, sau cate ciobituri pe masca fata sau capota motorului poate sa ia masina mea in cazul in care este adusa pe roti. Daca la sosirea masinii, capota motorului are ciupituri ale vopselii, eu ce voi face?......
Daca mi-am luat o masina noua, prefer ca acest lucru sa se intample chiar de la inceput si nu de la 1500 km in sus. Pana la urma cred ca fiecare isi are clientii lui.


Ai dreptate 100%.Nici nu intentionez polemica.Atat ca o masina de noi va fi cumparata numai dupa ce este prezentata clientului si asta fara obligatii anterioare livrarii. Si eu spun ca este loc sub cer pentru fiecare.
Ciprian-153
QUOTE(DAN)
QUOTE(Ciprian-153)
Suna foarte interesant ce face Andrei la Autovizion. Pe langa vanzari de masini, nu poate realiza si un sistem gen buyback? De exemplu, cedez o Toyota Yaris,iar banii rezultati se duc direct in contul unei Toyota Auris! Sunt foarte interesat de o astfel de jonctiune!


Cat de curand se va face si in iasi asta...numai ca..putina rabdare..biggrin.gif

Salut,Dane! Felicitari pentru gandul cel bun de intoarcere! Cat priveste rabdarea,se cam stinge! Am o fetita de 2 luni al carei scaunel de masina e mare,tat'su a facut marea greseala de a luat un mastodont de carucior cat Casa Poporului si acum facem spume la gura ca in Yaris nu se mai potrivesc toate! Nu mai e loc! Lumea care ma suna pentru cumpararea Yarisului e bulversata cand aude ca cer uluitoarea suma de 4.000 eur pentru cedare leasing. Am nevoie de masina mai mare! Buy backul la Iasi va fi functional cel mai devreme prin iarna.
DAN
De ce nu vorbesti cu cel ce ti-a vandut masina sa te ajute cu cesiunea...Eu unul cat am lucrat acolo am mai ajutat clienti sa isi dea masina si sa isi ia alta....
Xalanx
Tocmai am facut drive-test cu Rav4, varianta pe benzina, motor 2.0 litri.
Parti bune:

- oglinzile laterale mari
- vizibilitate in general buna spre foarte buna
- pozitie la volan buna
- confort destul de bun
- garda la sol destul de mare
- aspect exterior foarte placut. De fapt masina e de-a dreptul frumoasa.

Parti proaste:

- pedalele de ambreiaj si frana sunt catastrofice. Ambreiajul extrem de moale, mult mai moale decat acceleratia. Iar frana foarte stranie, desi pedala e relativ tare, prinde imediat cum ai atins-o, trebuie sa franezi cu multa grija.
- Schimbatorul de viteze la punctul mort e aplecat in fata, iti da impresia ca e bagat in viteza. Nu e nici foarte precis.
- motorul asta de 2 litri benzina e groaznic de puturos. Parca eram intr-o fabia 1.2 htp, nu simti ca accelereaza deloc. Poate pe la vreo 4000 sa dea o usoara senzatie de miscare. Cum dracu prinde suta in 10.6 secunde e un mister.
- 4x4 se dezactiveaza automat daca ai depasit 40 km/h. Asta nu-mi place deloc, vreau sa-l dezactivez cand am eu chef. Sau poate diferentialul central nu rezista prea mult peste 40 km/h, ca nu inteleg de ce n-au lasat posibilitatea decuplarii manuale. Chestia cu sa fie consumul mai mic e poveste, asta ma priveste pe mine ca posesor, nu trebuie sa-mi poarte de grija toyota daca am bani de benzina sau nu.
- motorul e relativ zgomotos, de asemenea se aud zgomote de la trenul de rulare.
- calitatea interiorului e slaba.

Dealer-ul mi-a spus ca as fi mult mai impresionat de varianta pe motorina. O fi, dar eu as vrea benzina, nu-mi place dizalul.

N-am mai cercetat si locurile din spate, portbagajul si alte alea, ca a fost suficient sa zic pas.
Cel mai mult m-a dezamagit motorul.

Alte pareri?
M A R I A N
[quote]- 4x4 se dezactiveaza automat daca ai depasit 40 km/h. Asta nu-mi place deloc, vreau sa-l dezactivez cand am eu chef. Sau poate diferentialul central nu rezista prea mult peste 40 km/h, ca nu inteleg de ce n-au lasat posibilitatea decuplarii manuale. Chestia cu sa fie consumul mai mic e poveste, asta ma priveste pe mine ca posesor, nu trebuie sa-mi poarte de grija toyota daca am bani de benzina sau nu. [quote]

Inseamna ca e la fel ca 4Motion de la VW. Adica de rahat. Ok, inteleg sa fie distribuit cuplul in mod inegal intre cele 2 punti dar sa am numai tractiune fata/spate si doar la viteze foarte mici sa am tractiune integrala? Poate eu vreau sa merg cu 150 km/h cu AWD, asa cum merg proprietarii de Subaru.
Acum imi vine in minte o intrebare:la alte japoneze (Toyota Land Cruiser, Honda CR-V, Suzuki Grand Vitara, Lexus RX 300/400, Mitsubishi Pajero etc) la fel de cretin este sistemul? :bash:
[/quote]
M A R I A N
Scuze, Xalanx, ca m-am citat pe mine! blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.