Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rav4
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4
nelu103752
am citit cu atentie ce s-a postat anterior si pot sa va spun urmatoarele:

1. SF sau RAV - defapt ce vrei? o masina mare sa cari cu ea, sa gasesti greu un loc sa o poti parca, sa mergi la munte des, sa prinda suta in 11-12 secunde, sa nu conteze cit consuma, luati SF :evil: .
doriti un suv bun de oras si de munte, care prinde suta in 9,3 secunde si un consum mult mai mic optati pentru rav 4 biggrin.gif sunt doua masini total diferite

2. pretul la rav4 d-cat executiv germania (10Km) cu navigatie, camera piele, full, este in cazul meu 35.000. euro. pretul afisat era 38843 euro, platind cu banii jos am obtinut acesta reducere.

3. nu inteleg de ce nu mergeti in germania sa cumparati masina pe care o doriti? nu este nevoie decit de 4-5 zile bicycle.gif , va alegeti masina cu dotari ca pentru lumea buna si tot deranjul va costa 3-400 euro in plus, eu zic ca pentru o investitie de citeva zeci de mii de euro merita deranjul. in cam toate autohausurile se vorbeste engleza.
Dan52141
Eu nu cred ca la viteze mai mari de 40km/h ramai numai cu tractiune fata, in specificatii se spune ca distributia se face in functie de conditiile de rulare la orice viteza .... ma gandesc ca acea restrictie de pana in 40 km/h se refera la facilitatea de 4Lock cand poti sa faci distributie 50%fata-50%spate si asta numai pentru situatii "grele"
M A R I A N
QUOTE
Eu nu cred ca la viteze mai mari de 40km/h ramai numai cu tractiune fata, in specificatii se spune ca distributia se face in functie de conditiile de rulare la orice viteza .... ma gandesc ca acea restrictie de pana in 40 km/h se refera la facilitatea de 4Lock cand poti sa faci distributie 50%fata-50%spate si asta numai pentru situatii "grele"


S-ar putea sa ai dreptate. Insa la 4 Motion sigur e tractiune fata si doar cand e nevoie calculatorul masinii cupleaza automat si rotile spate.
DAN
QUOTE(Dan52141)
Eu nu cred ca la viteze mai mari de 40km/h ramai numai cu tractiune fata, in specificatii se spune ca distributia se face in functie de conditiile de rulare la orice viteza .... ma gandesc ca acea restrictie de pana in 40 km/h se refera la facilitatea de 4Lock cand poti sa faci distributie 50%fata-50%spate si asta numai pentru situatii "grele"

In functie de situatie, se schimba singura tractiunea intre 90%fata-10%spate si 53%fata-47%spate, fara ca 4Lock sa fie activat.
Dan52141
QUOTE(DAN)
QUOTE(Dan52141)
Eu nu cred ca la viteze mai mari de 40km/h ramai numai cu tractiune fata, in specificatii se spune ca distributia se face in functie de conditiile de rulare la orice viteza .... ma gandesc ca acea restrictie de pana in 40 km/h se refera la facilitatea de 4Lock cand poti sa faci distributie 50%fata-50%spate si asta numai pentru situatii "grele"

In functie de situatie, se schimba singura tractiunea intre 90%fata-10%spate si 53%fata-47%spate, fara ca 4Lock sa fie activat.

Dar cu 4Lock activat distributia este 50-50 si se decupleaza automat peste 40Km/h ?
DAN
Da, pentru ca se considera ca odata ce ai depasit acea viteza e clar ca ai scapat de terenul foarte accidentat in care ar fi necesara cuplarea acelui reductor
Xalanx
QUOTE(DAN)
Da, pentru ca se considera ca odata ce ai depasit acea viteza e clar ca ai scapat de terenul foarte accidentat in care ar fi necesara cuplarea acelui reductor


Da, asa face. Ceea ce pe mine ma nemultumeste profund. Pentru ca 4x4 nu este necesar numai in teren accidentat. Zapada, gheata, nisip, chiar si pe drum drept pot crea probleme. Si nu-mi convine sa intre sistemul electronic cand considera el sau cand are chef pe 4x4. Vreau sa cuplez si sa decuplez eu 4x4 dupa cum consider de cuviinta.
DAN
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(DAN)
Da, pentru ca se considera ca odata ce ai depasit acea viteza e clar ca ai scapat de terenul foarte accidentat in care ar fi necesara cuplarea acelui reductor


Da, asa face. Ceea ce pe mine ma nemultumeste profund. Pentru ca 4x4 nu este necesar numai in teren accidentat. Zapada, gheata, nisip, chiar si pe drum drept pot crea probleme. Si nu-mi convine sa intre sistemul electronic cand considera el sau cand are chef pe 4x4. Vreau sa cuplez si sa decuplez eu 4x4 dupa cum consider de cuviinta.


Sper sa nu fie cu suparare, dar un reductor nu se cupleaza chiar oricand.Si sunt nenumarate cazuri, si nu doar la Toyota cand au fost nenorocite masini pentru ca sistemul 4x4 nu a fost cuplat cand si cum trebuia.Numai eu cunosc doua cazuri.Si de aceea, s-a optat pentru acest sistem.Crede-ma ca asa cum este, ajuta foarte mult.Gandeste-te ca mergi la drum lung..afara e soare, frumos si dai peste o pata de ulei pe asfalt sau griblura..ce faci?pana cuplezi tu acel reductor(si e cam imposibil in mers) s-ar putea sa fie prea tarziu..iar daca mergi cu 4x4 cuplat permanent inseamna consum mai mare si uzura mai mare a multor piese...Eu faza cu griblura am patit-o si o senzatie nasoala tare sa iti mearga masina in ce directie vrea ea, si asta la doar 140km/h...
DAN
Si inca ceva..acest sistem de tractiune integrala e de foarte mare ajutor pentru cei ce nu au mai condus masini 4x4 cu reductor...pentru ca desi la prima vedere pare "piece of cake.." nu e chiar asa...
Xalanx
Rav4 nu are reductor. Ce se blocheaza cu butonul ala este diferentialul central care trimite puterea si la puntea spate. Tu despre ce vorbesti aici?
G e o r g e
xalanx am vb si cu mister G ... forester , 2.5x -22491 ddp manual si pentru el 23700 DDP automat tongue.gif
vio
sau poti opta pt un 4x4 veritabil .... oricum am vazut ca e moda asta cu 4x4 part time si automat sa treaca decat pe fatza tractiunea.
Xalanx
QUOTE(G e o r g e)
xalanx am vb si cu mister G ... forester , 2.5x -22491 ddp manual si pentru el 23700 DDP automat tongue.gif


Got that, thanx. Mister G e puturos, nu-i mai place facaletzu'...

Ma duc sa incerc sa mi-o iau in freza de la statul major.
G e o r g e
e o prostie awd ul partial ... stiti va vindem un SUV , mergeti prin paduri si lacuri cu el , da' doar cand vrea el devine AWD

i mean WTF , daca pe o curba luata mai in forta pe un pic de umezeala nu intra sa traga si spatele decat daca vrea el ...

apoi ce fac pe niste serpentine mai lejere , nu pot sa folosesc AWD ul peste 40km/h ...

this sucks big time
DAN
scuze..din graba am scris reductor blush.gif
DAN
QUOTE(G e o r g e)
e o prostie awd ul partial ... stiti va vindem un SUV , mergeti prin paduri si lacuri cu el , da' doar cand vrea el devine AWD

i mean WTF , daca pe o curba luata mai in forta pe un pic de umezeala nu intra sa traga si spatele decat daca vrea el ...

apoi ce fac pe niste serpentine mai lejere , nu pot sa folosesc AWD ul peste 40km/h ...

this sucks big time

Pentru mersi prin lacuri si paduri iti recomand cu cea mai mare incredere LC120 sau Hilux..
Rav4 nu e facut pentru asa ceva...
Xalanx
QUOTE(DAN)
QUOTE(G e o r g e)
e o prostie awd ul partial ... stiti va vindem un SUV , mergeti prin paduri si lacuri cu el , da' doar cand vrea el devine AWD

i mean WTF , daca pe o curba luata mai in forta pe un pic de umezeala nu intra sa traga si spatele decat daca vrea el ...

apoi ce fac pe niste serpentine mai lejere , nu pot sa folosesc AWD ul peste 40km/h ...

this sucks big time

Pentru mersi prin lacuri si paduri iti recomand cu cea mai mare incredere LC120 sau Hilux..
Rav4 nu e facut pentru asa ceva...


Sau Forester, sau X-trail, sau Grand Vitara, sau...
Ca sa nu dau o caruta de bani pe o namila de LC.

Rav4 e slab. Dixi.
G e o r g e
rav4 are unghiurile de atac si degajare foarte mici

l-am intrebat pe nenea vanzatorul ce ma fac pentru ca galeria de evacuare e primul punct la unghiul de atac care ar lovi ceva blink.gif

forester , care are si sistem de mentinere constanta a garzii al sol pe spate indiferent de incarcatura wink.gif
vio
[quote="Xalanx"][quote=DAN][quote=G e o r g e]e o prostie awd ul partial ... stiti va vindem un SUV , mergeti prin paduri si lacuri cu el , da' doar cand vrea el devine AWD

i mean WTF , daca pe o curba luata mai in forta pe un pic de umezeala nu intra sa traga si spatele decat daca vrea el ...

apoi ce fac pe niste serpentine mai lejere , nu pot sa folosesc AWD ul peste 40km/h ...

this sucks big time[/quote]
Pentru mersi prin lacuri si paduri iti recomand cu cea mai mare incredere LC120 sau Hilux..
Rav4 nu e facut pentru asa ceva...[/quote]

Sau Forester, sau X-trail, sau Grand Vitara, sau...
Ca sa nu dau o caruta de bani pe o namila de LC.

Rav4 e slab. Dixi.[/quote



smile.gif nu poti compara Foresteru sau X trail si nici Vitara cu LC ul ... LC ul e facut pt asa ceva. cu cele enumerate mai sus ai putea sa ai mici surprize la unele obstacole mai dificile. daca vrei o mashina cu 4x4 permanent buna Subaru cred ca este cea mai buna alegere la momentul asta , daca vrei ceva mai mare de SUV normal , LC este cea mai buna varianta. asa vad io lucrurile.
G e o r g e
de acord .

air wolf poate veni aici cu multe explicatii si lamuriri .
Dan52141
Grand Vitara cred ca este cel mai bun compromis, are si reductor si am inteles ca off road da clasa la toate miniSUVurile gen rav4, subaru si altele, pentru chestii mai nastrusnice un LC sau ceva modificat special pentru asa ceva.
Daca te deplasezi mult pe sosea si doar cateodata mai treci pe un drum de tara RAV-ul este cea mai buna solutie
G e o r g e
si forester are reductor smile.gif

(mai putin pe ala automat sau turbat)
M A R I A N
QUOTE
Grand Vitara cred ca este cel mai bun compromis, are si reductor si am inteles ca off road da clasa la toate miniSUVurile gen rav4, subaru si altele, pentru chestii mai nastrusnice un LC sau ceva modificat special pentru asa ceva.
Daca te deplasezi mult pe sosea si doar cateodata mai treci pe un drum de tara RAV-ul este cea mai buna solutie


Am citit si eu despre Grand Vitara aceleasi lucruri dar se pare ca pe asfalt e cam slaba.
Eu spun ca, din contra, pentru soselele Romaniei cu gropi, denivelari, mazga, caini, biciclisti si carute cel mai bun este AWD-ul PERMANENT 50-50 ca cel de la Subaru. Spun asta pentru ca, intr-o situatie in care intervin instantaneu factorii pe care i-am enumerat, nu stiu cat de repede se va transforma Ravul din 90-fata&10-spate in 53-fata%47-spate. Plus ca Subaru beneficiaza de altele, gen motor boxer.

QUOTE
si forester are reductor

(mai putin pe ala automat sau turbat)


Da, numai ca Forester are si o problema, pe care, daca ar rezolva-o, ar fi mai avantajos de cumparat decat Ravul: numai pe varianta 2.5 XT AT se ofera sistemul de control al dinamicii autovehiculului (echivalentul VSC-ului la Toyota). Adica la 158 CP (varianta 2.0) nu ai nevoie de acest echipament de siguranta activa? blink.gif
Dan52141
Astazi am vazut in Bucuresti 3 RAV-uri diferite, doua argintii si unul negru toate cu inscriptia D-CAT smile.gif

deci pana la urma au inceput sa se aduca si la noi ... sa inteleg ca motivatia aceea cu motorina proasta a picat ? smile.gif
vio
nu . e dealeru cela ascuns cred wink.gif) TOYOTA ROMANIA nu vinde asa ceva sau sunt aduse de proprietari din afara
Alexandru99778
Toyota Romania nu vinde asa ceva pentru ca nu vor cei de la Toyota Grecia (de care apartinem noi) sa se vanda si la noi smile.gif
AZAZEL
am vazut ieri in bucuresti (piata alba iulia) un rav 4 cu motor D-CAT.
masina era noua avea nr rosu: B048822.

este masina cuiva de pe forum????
Dan52141
QUOTE(AZAZEL)
am vazut ieri in bucuresti (piata alba iulia) un rav 4 cu motor D-CAT.
masina era noua avea nr rosu: B048822.

este masina cuiva de pe forum????

s-a umplut bucurestiul de D-CAT-uri am mai vazut si eu astazi 2 bucati blush.gif cred ca pana acum am numarat vre-o 10
Legionaru'
Sunt curios daca vor avea probleme.
S O R I N
Eu zic ca nu vor avea nici un fel de problema.

Nu poti fi inconstient sa nu te documentezi inainte de a cumpara o masina

de peste 30 mii de euro ,daca ar putea avea sau nu probleme din cauza

motorinei.

Si inca ceva,nu cred ca le acorda garantie daca credeau ca vor avea

probleme. (vb de toyota ca service )
Dan Andrei80532
De o saptamana zace un rav4 d-cat un fata la reprezentanta toyota din oradea.Este importat de ei si garantia este valabila.Pret:36000 euro ddp varianta aia cu jante 18",piele si fara roata de rezerva.Arata tare!
Penca
Salutare,

Vreau sa-mi iau un Rav4 benzina, 150CP, automatic, fabricatie 2005.

Ce parere aveti ?
Xalanx
QUOTE(Penca)
Salutare,

Vreau sa-mi iau un Rav4 benzina, 150CP, automatic, fabricatie 2005.

Ce parere aveti ?


Daca e vorba de noul Rav4, uite observatiile mele dupa drive-test aici http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=40

Eu zic ca nu merita, mai ales varianta automatica.
Penca
nu este vorba despre noul RAV4 ci despre vechiul. nu stiu care este diferenta dar am vazut ca nu este varianta noua.

eu sunt posesor de Avensis, si Avesis Combi. Nu prea mai am loc in Bucuresti. Am decis sa pastrez Avensisul pentru plecari de familie si sa-mi iau ceva de parcat in Bucuresti. Diferenta de lungime intre Avensis Sedan si RAV4 este de 30 cm, ceea ce se simte.
S O R I N
QUOTE(Penca)
eu sunt posesor de Avensis, si Avesis Combi.


Si sedan si combi ? blink.gif
Penca
Nu. Avensis Combi.

Faceam comparatia intre RAV4 si Sedan pentru ca Sedan si Combi au aceleasi dimensiuni la lungime
S O R I N
Ma si miram. :doh:
Xalanx
Diferenta de 30 de cm se va simti bine de tot, te asigur. Plus garda la sol mult mai sanatoasa a rav-ului, fata de avensis. Nu stiu cine mama naibii a gandit botul ala coborat la avensis, ca e criminal. Nu trece nici o bordura. Si de lunga ce e, trebuie s-o parchezi mai oblic decat celelalte masini, daca ai un spatiu mic de parcare si mai trec altii prin zona.
Penca
Intr-adevar, Avensisul este frustrant la parcare. In primul rind, spatele inalt nu-ti da voie sa vezi ce ai in spate si apreciezi corect distanta. Eu mai am si un cirlig de remorcare, inca 15 cm, care ma face sa ma imping in toate masinile din spate.

Apropo, daca v-ati gasit numarul putin infundat de un cui de remorcare, sa stiti ca am parcat eu in fata voastra.

Referitor la borduri, nu vreau RAV4 sa sar borduri. Eu merg pe principiul ca bordurile au fost puse acolo ca sa nu fie sarite. Ma deranjeaza topirlanii cu jeep-uri care cred ca daca masina lor este mai inalta trebuie sa se urce pe putina iarba care mai este in Bucuresti (iarba rasadita, nu uscata si apoi fumata..)

Totusi, tu ai dreptate. La parcarea frontala, cu Avensisul maturi bordura din fata ta, ceea ce nu este prea placut, mai ales daca mai este si putin incarcata.
Xalanx
Mda, cand am zis "nu trece" m-am referit la faptul ca bara din fata e sub nivelul bordurii. Asa ca n-ai nici o sansa sa opresti roata la bordura cand parchezi. Te uiti cu jind la Logan-urile de alaturi... biggrin.gif:D:D
S O R I N
Diferenta de inaltime intre masini o vad si eu intre avensis si grand

vitara...

Deci nu exista bordura care sa ma dea inapoi cand cand sunt cu

GV,gasesc loc de parcare mult mai usor pt ca o urc unde vreau ,pe cand

cu avensisul trebuie sa caut n spe mii de ani loc bun ,fara sa fie vreun

risc sa ma loveasca altii...

Deh alte clase...
Penca
Scuze, nu vreau sa jignesc. Nu mi-o lua in nume de rau.

Mai exista Grand Vitara ?

GV a fost o masina foarte apreciata de mine cu vreo 12 ani in urma dar de la Suzuki nu mai vad decit motociclete
S O R I N
Am scris odata cu tine (Penca) ....

Raspuns la ce ai scris tu.

Daca unu sare bordura inseamna ca e nevoit ,nu a gasit loc sau e

aglomeratie..

Nu ma supar pe tine pt ca stiu ca daca o sa ti iei vreun jeep dasta mai

mic ,o sa faci mai devreme sau mai tarziu ca mine ,din cauza

aglomeratiei, care este din ce in ce mai mare...

Vei vedea... smile.gif
Penca
Am avut citiva ani Jeep Sport.

Mi se pare ca a te urca pe un loc verde cu masina este la fel ca si cum te-ai plimba cu ATV-ul pe Magheru. Adica se poate, nu contest
S O R I N
QUOTE(Penca)
Scuze, nu vreau sa jignesc. Nu mi-o lua in nume de rau.

Mai exista Grand Vitara ?

GV a fost o masina foarte apreciata de mine cu vreo 12 ani in urma dar de la Suzuki nu mai vad decit motociclete


Da, exista GV .

Uite o :
Penca
Arata bine.
S O R I N
Parerea mea ( incerc sa nu fiu subiectiv) este ca arata mult mai bine

decat Rav- ul nou (doar arata,de buna voi vedea...)

Seamana cu rav - ul vechi care era mult mai misto...
Xalanx
N-ai cum sa nu fii subiectiv smile.gif

Dar e ok, toti suntem. Eu consider ca noul Rav4 arata mult mai bine decat GV.
S O R I N
Eu noul rav nu l am putut asocia sub nici o forma cu imaginea unui

barbat....ci mai degraba cu a unei "gagici" de vreo 25 ani ....

Si ca sa ti mai spun inca ceva, cunosc pe cineva care are in familie un rav

normal al sotiei ,un land cruiser al sotului si fiica lor a stat 30 min in fata

masinii mele a zis ca nu i place a maicasii si ii place a mea...( n am putut

sa ma abtin biggrin.gif )

Gusturi...gusturi...
_Constantin_
Si mie imi place mai mult GV doar pentru ca e mai masculina, RAV a devenit rapid masina de gagici cand nevestele de bulibasa au vazut ca in afara se poarta 4x4 made in Japan, ca deh ML e scump. Ravul arata foarte bine cu bull-barul ala de plastic si neaparat c barile alea pe plafon si jantele de aliaj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.