Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Alternator Lada
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2
Horia49540
nu, nici vorba
si oricum cureaua nu trebuie intinsa exagerat caci se forteaza rulmentii si axul alternatorului si pompa de apa...
pune-i o curea buna si ar trebui sa mearga... :wave:
Mariustom
Sfatul meu: cumpără o curea la aceleași dimensiuni DAR NU cu dinți. Cureaua anterioară era cu dinți ? De ce trebuie să iei altceva, chiar dacă a zis domn Pătru ? smile.gif
Du-te și cumpără și dup-aia pune întrebări biggrin.gif
Cum naiba să se întindă cureaua din cauza greutății alternatorului ? Păi nu îl strângi pe acel distanțor ? Dacă ar fi slăbit, ar fleondări cureaua, n-ar sta întinsă tot timpul. Cureaua, după ce strângi alternatorul, trebuie să aibe o "săgeată".
Cine știe ce-i aia, să ridice 2 degete :peacefingers: biggrin.gif :wave:
Deci, nu stă în greutatea alternatorului.
Horia49540
si cine stie cat e sageata sa ridice manutsa sus biggrin.gif :wave:

Georgian , ia-ti o curea normala, si daca nu te descurci cu montatul suna-ma
succes :wave:
Georgian40398
Merci tovarasi, eu ziceam ca poate e nitel greu de invartit vreun ax pe care il antreneaza cureaua respectiva si de aia se lungeste in timp beer.gif
Am avut si curea fara zimti si curea cu zimti... La aia fara zimti aveam tot o porcarie la alimentarea masinii cu curent, fluctua lumina la relanti, scartaia la demarare... Si colac peste pupaza ultima curea din aia fara zimti s-a subtiat tare pe lateral, se mancase... E de belea smile.gif

Mda, tocmai m-a sunat sotia ca masina nu mai are curent sa porneasca si a ramas in zona stadionului Lia Manoliu :bash: E de rahat faza bineinteles.. Fara sa fiu impins sau tractat cativa metri sau sa pornesc cu curent de la alta baterie nu pot... E cineva care poate sa ma ajute sambata sa o aduc la parcarea ei ? Dau bere Stella fara alcool beer.gif biggrin.gif Ar fi de ajuns sa o pornesc, ca poate nu mi se opreste motorul pe drum pana la Dristor smile.gif

Sau poate ma ajuta cineva sa strang cureaua un pic mai tare si atunci se rezolva cu curentul. Dar Horia, nu veni tocmai tu de la Baneasa, iti multumesc oricum beer.gif
tzo99516
vin eu vecine ca si asa pe noi ne desparte 2 strazi biggrin.gif te ajut eu sa faci rusoaica sa mearga, ii dau curea ii dam curent si pana la urma merge fata
Georgian40398
Thanks a lot !!! beer.gif
Georgian40398
Lada mea a revenit triumfatoare in parcare ! biggrin.gif

Merci Tzo !!! beer.gif Practic cureaua zimtata pe care o aveam se largise cu vreo 1-2 cm ... Am pus alta curea langa si am comparat. Acum am iar o curea stransa bine, sper sa ma tina cat mai mult. Si Tzo a observat ca cele 3 roti pe care sta cureaua nu sunt perfect aliniate, din cauza asta cred ca se mananca cureaua, am una ca exemplu mancata pe jumatate din latura mica a trapezului blink.gif
tzo99516
cu placere georgian oricand mai ai nevoie ma anunti,la fel si ceilalti!
Dragos56563
Bre, io am luat curea de alternator de la un magazin BO%CH, situat pe Pache Protopopescu, la intersectia cu Mosilor. Pe linga rondul Izvorul Rece. Am dat pe ea 16 RON ( da, 160 de mii ), e noua si e de Lada si in plus, ca sa vezi, e si buna, dom'le ! biggrin.gif

Nu strica sa dai o tura pe acolo !

Succes !

:wave:
ben100189
Am probleme cu alt. azi a inceput sa bage numai 16-18v ,la relanti 14, am schimbat 3 relee si la fel.acum cobor sa-l dau jos sa vad ce e pe acolo
Nasol ca nu am scut si e plin de mizerie, sa vad poate se 'pupa' cu ala de la skoda,sistemul de prindere
Mariustom
Ben, cum adică ai "numai" 16-18 V ??? blink.gif Vezi să nu-ți "fiarbă" bateria.
Tensiunea pe baterie trebuie să fie între 13,9-14,5 V fără consumatori, și 13,2-14,3 V cu consumatori. De care releu regulator de tensiune ai ? Mecanic sau electronic ?
Dacă ai mecanic, atunci nu trebuie schimbat, e simplu de reglat blush.gif . Doar dacă ai releu electronic, atunci trebuie schimbat.
Deci, teoretic, problema e de la releu, nu de la alternator.
Așteptăm vești. Baftă :wave:
ben100189
'numai'= adica la relanti 16 si turata 18 indiferent de consumatori
Teoretic si eu am zis ca este de la releu dar am schimbat 3 relee, 2 electronice si unul mecanic,=la fel

Ce este acel fir care l-am gasit 'in aer' de la alternator? este un 'tata' ca sa zic asa. este izolat, care este exitatia? la firul izolat sau in alternator?

ben100189
Fratilor care stati cel mai aproape de Titan? sa vin sa vad si eu cum sunt legate firele la voi de la alternator, plus ca mai am niste fire pe acolo care sunt 'in aer' ...merci.eu nu am nici o lada pe aici pe linga mine
tzo99516
eu stau ben,daca ai nevoie vb pe yahoo
ben100189
merci,intr timp am rezolvat, am fost la dezmembrari si am gasit chiar un 2105 si m-am uitat la instalatie
Dragos56563
Ma baieti... Ieri am incercat sa pun noul alternator. Na belea ! Se potriveste, nu asta e problema... Dar, in vechiul alternator intrau 3 fire. 1. Excitatia, care e un fir cu mufa. Intra intr-o alta mufa. Buuun. 2. Cablurile principale, alea care sunt de fapt doua intr-unul singur se prind pe un surub si se acopera cu un capishon de cauciuc. 3. Firul care duce la martorul de pe bord. Asa....

Alternatorul nou nu permite decit sa leg cablul de excitatie, si alea mari ( 2 in 1 ). Firu care duce la martorul de la bord nu e. Sau e, dar nu am unde sa-l pun. Alternatorul nu e de 1200, e de 2108 ( Niva, nu ? ). Cred ca merge si fara ala, dar nu o sa-mi mai arate nimic. In plus, cred ca are si regulatorul pe alternator. O sa-i fac o poza si o sa o atasez.

Noroace !

:wave:


By the way:

E o poza mai sus cu un alternator. Asa arata la mine ala vechi. Firu care e izolat e firul de excitatie. Firu care iesea de la carbuni e ala care duce la martorul de la bord. La mine, iese un fir din carbuni, dar se intoarce in alternator. Si deci ?
ben100189
Esti sigur ca firul, din poza mea , cel izolat duce la excitatie? si celalalt papuc care este in carcasa alternatorului duce la bec?
Pt ca la mine este invers.firul izolat este legat la bec acum si excitatia din releu este bagata in papucul care este in carcasa alternatorului
Ionut45405
Daca are releu incorporat firul e pt bec.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.