Plictiseala mare pe-aici... n-avem masini de umplut forumuri cu ele!
Vad ca pe topicul de boxer diesel lumea a ajuns la bagatul deshtului in curtea interioara a esapamentului sa vada daca le merge DPF-ul.
Chiar asa, motoarele voastre "ce zice"? Cum e tzeava de esapament?
Mi-am adus aminte de o chestie care m-a cam enervat. Am avut timp de 2 ani si un Matiz euro 3, l-am luat de nou si l-am dat imediat dupa ce am luat Foresterul. Ideea e ca la revizia de 15.000 km la masina aia, teava esapamentului era ca noua, nu avea absolut nici un fel de depunere, nici alba nici albastra nici neagra nici gri... nimic! Chiar am da si eu cu deshtul precum amicii cu dieselul mai sus amintiti, si nu a ramas nimic!
Eh, acum am cele doua masini din semnatura, aia mica are peste 4 ani, asta mare peste un an. Ambele euro 4, ambele cu tzevi cam negre, dai cu deshtu' ramane negru dens pe el. Asa ca vin eu si intreb, cum pisici Matizul ala cu motor de Craiova, euro 3, ardea asa de frumos, iar astea noi mumu?
Ca sa nu mai spun ca saracul Matiz nu vedea decat mers de Bucuresti...