Help - Search - Members - Calendar
Full Version: expolatare dura forester 2.0x
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Forester
Pages: 1, 2, 3, 4
Zetics
Plictiseala mare pe-aici... n-avem masini de umplut forumuri cu ele! mellow.gif

Vad ca pe topicul de boxer diesel lumea a ajuns la bagatul deshtului in curtea interioara a esapamentului sa vada daca le merge DPF-ul.

Chiar asa, motoarele voastre "ce zice"? Cum e tzeava de esapament?
Mi-am adus aminte de o chestie care m-a cam enervat. Am avut timp de 2 ani si un Matiz euro 3, l-am luat de nou si l-am dat imediat dupa ce am luat Foresterul. Ideea e ca la revizia de 15.000 km la masina aia, teava esapamentului era ca noua, nu avea absolut nici un fel de depunere, nici alba nici albastra nici neagra nici gri... nimic! Chiar am da si eu cu deshtul precum amicii cu dieselul mai sus amintiti, si nu a ramas nimic!

Eh, acum am cele doua masini din semnatura, aia mica are peste 4 ani, asta mare peste un an. Ambele euro 4, ambele cu tzevi cam negre, dai cu deshtu' ramane negru dens pe el. Asa ca vin eu si intreb, cum pisici Matizul ala cu motor de Craiova, euro 3, ardea asa de frumos, iar astea noi mumu? confused.gif
Ca sa nu mai spun ca saracul Matiz nu vedea decat mers de Bucuresti...
bakero
Am avut si eu un matiz,dar n-am observat sa nu se depuda dupa 15k nimic...ciudata faza.poate e de la carburant...
bogdaro
QUOTE (Zetics @ May 16 2009, 09:03 PM) *
Mi-am adus aminte de o chestie care m-a cam enervat. Am avut timp de 2 ani si un Matiz euro 3, l-am luat de nou si l-am dat imediat dupa ce am luat Foresterul. Ideea e ca la revizia de 15.000 km la masina aia, teava esapamentului era ca noua, nu avea absolut nici un fel de depunere, nici alba nici albastra nici neagra nici gri... nimic! Chiar am da si eu cu deshtul precum amicii cu dieselul mai sus amintiti, si nu a ramas nimic!

Eh, acum am cele doua masini din semnatura, aia mica are peste 4 ani, asta mare peste un an. Ambele euro 4, ambele cu tzevi cam negre, dai cu deshtu' ramane negru dens pe el. Asa ca vin eu si intreb, cum pisici Matizul ala cu motor de Craiova, euro 3, ardea asa de frumos, iar astea noi mumu? confused.gif
Ca sa nu mai spun ca saracul Matiz nu vedea decat mers de Bucuresti...


Nu mai spune de Matiz, ca am avut si eu unul acum vreo 4 ani si l-am dat cand mi-am luat Megane-ul. Si acum imi pare rau de el sad.gif
Era verde brotac si mergea prin Bucuresti ca nimeni altul. Nostalgie, nostalgie...

Cat despre tevile de la Subaru, mi-e si frica sa ma apropii de ele, mai ales cand merge motorul. Nu de alta dar poate ajung ca-n reclama cu "O bucata bunic gasit in mina de carbune. Nepoateeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Zetics
Am incasat sambata o piatra in parbriz pe centura Bucurestiului. verymad.gif
S-a ciobit stilul "stea + tinta". Singura fericire este ca se afla intr-o zona absolut obscura, si anume in marginea inferioara a parbrizului, pe mijloc, exact in zona dintre cele doua stergatoare unde nu ajunge nici unul dintre ele. Am chemat azi pe un nene de la autoglass de mi l-a "reparat". Sper doar sa nu se mareasca, in rest nu ma deranjeaza. N-aveam chef de inca o schimbare de parbriz!!
andrei5130
QUOTE (Zetics @ Jun 24 2009, 02:47 PM) *
Am incasat sambata o piatra in parbriz pe centura Bucurestiului. verymad.gif
S-a ciobit stilul "stea + tinta". Singura fericire este ca se afla intr-o zona absolut obscura, si anume in marginea inferioara a parbrizului, pe mijloc, exact in zona dintre cele doua stergatoare unde nu ajunge nici unul dintre ele. Am chemat azi pe un nene de la autoglass de mi l-a "reparat". Sper doar sa nu se mareasca, in rest nu ma deranjeaza. N-aveam chef de inca o schimbare de parbriz!!

cat a costat reparatia ?
si cat a durat ...?
Zetics
60 de lei, vreo 15 minute. Videaza nu stiu cum pe-acolo apoi pune o rasina, niveleaza si cam asta e. Pentru crapaturi mai lungi, care au plecat deja, se da si o gaura exact in varful crapaturii, dar la mine cica nu era cazul, dezi am 2 mici crapaturi de cca 2 cm plecate in 2 directii.
andrei5130
QUOTE (Zetics @ Jun 24 2009, 06:45 PM) *
60 de lei, vreo 15 minute. Videaza nu stiu cum pe-acolo apoi pune o rasina, niveleaza si cam asta e. Pentru crapaturi mai lungi, care au plecat deja, se da si o gaura exact in varful crapaturii, dar la mine cica nu era cazul, dezi am 2 mici crapaturi de cca 2 cm plecate in 2 directii.

am si eu o panarama de piatra luata exact in dreptul oglinzii in a 2-a zi cand am luat masina, asta s-a intamplat pe A1 cand ma duceam sa vad ce jucarie mi-am luat am vazut o piatra ca vine spre mine de la un camion, am auzit-o cant a pocnit parbriziu da nu am vazut nici o urma de pe scaunu soferului nu se vede este fix dupa oglinda, m-am umplut de spume in schinm dupa o saptamana cand am vazut ca nu scapasem asa de ieftin ...


vreau si eu PM cu nr tipului de la autoglass te rog
Zetics
Intre timp am mai luat doua pietre in parbriz, dar cu urmari mai putin vizibile. Probabil nu scap de schimbat parbrizul. Iarasi! confused.gif

Am insa o alta nemultumire. De ceva timp, uneori, mai degraba deseori, la viteze mai mari, 120-130 masina incepe sa uruie cumva. Nu trepideaza, adica nu cred sa fie rotile de vina, presiunea e corecta in roti, cu toate astea uruie. Mi s-a parut ca nu tine de motor pentru ca parca uruie si daca apas ambreiajul si las motorul la relanti. Asa ca intrebarea este daca pot avea vreo problema la vreun diferential, oi fi ramas poate fara smacolina pe undeva? totusi nu face chiar intotdeauna, insa destul de des ca sa fie enervant.
Mircea104901
QUOTE (Zetics @ Jul 20 2009, 11:23 AM) *
Intre timp am mai luat doua pietre in parbriz, dar cu urmari mai putin vizibile. Probabil nu scap de schimbat parbrizul. Iarasi! confused.gif

Am insa o alta nemultumire. De ceva timp, uneori, mai degraba deseori, la viteze mai mari, 120-130 masina incepe sa uruie cumva. Nu trepideaza, adica nu cred sa fie rotile de vina, presiunea e corecta in roti, cu toate astea uruie. Mi s-a parut ca nu tine de motor pentru ca parca uruie si daca apas ambreiajul si las motorul la relanti. Asa ca intrebarea este daca pot avea vreo problema la vreun diferential, oi fi ramas poate fara smacolina pe undeva? totusi nu face chiar intotdeauna, insa destul de des ca sa fie enervant.


Si eu am patit-o cu huruitul (la peste 100km/h), dar dupa ce am luat-o din service cand am rupt roata spate si au schimbat tot subansamblul. Am crezut ca nu au pus ulei in diferential, dar, la o scurta verificare, era rulmentul pe care tocmai il schimbasera (l-au pus prost, nu stiu). Au remediat foarte repede problema.
Du-o la o verificare.
Ciprian86626
din cauza ca in romania se gasesc mai greu geamuri laterale de outback am avut ocazia sa folosesc foresterul pe un drum b-bv-b. s-a facut un an de cand a preluat masina asta sotia, timp in care a mers zilnic prin oras si a avut parte cateva drumuri afara. in timpul asta am schimbat kitul de ambreiaj (care era insa pe duca de cand am lasat eu masina si, oricum, are aproape 90.000 km) si atat. masina merge super, sper sa nu vorbesc cu pacat smile.gif. nu bate, nu trancane, nu tremura volanul la 180. si interiorul s-a pastrat foarte bine in conditiile in care e bej, iar fi-meu danseaza incaltat pe bancheta din spate si deseneaza cu noroi pe spatar.
pana la urma a reuisit insa sa imi aduca aminte de cele care ma enervau cel mai tare la ea si aici citez chiar din nevasta-mea dupa primul ei drum afara: "da' masina asta nu are deloc forta".

insa ce mi se pare peste outback - si asta e impresia pe care am avut-o de prima oara - e suspensia. pastreaza mai bine contactul cu drumul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.