Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Impresii personale si sugestii TEST DRIVE !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3
Ioan103584
STI - mda, ar fi probabil 'the weapon of choice' daca as fi singur pe lume. Treaba e ca am un baiat de 3 ani si al doilea vine si el in Iulie asa ca chiar am nevoie de o masina de familie - incapatoare si comoda.

Pe de alta parte 5 zile pe saptamina merg singur cu masina si imi place sa conduc (nu mai am de infruntat aglomeratia sinistra din oras) asa ca masina asta trebuie sa fie si plina de spirit smile.gif

Forester pare sa fie solutia! Un suv mic care se conduce ca un hot hatch - ce sa vrei mai mult de la viata? smile.gif
G e o r g e
forester turbo automat ma ademeneste si pe mine . ori asta ori vreun wrx cand o sa schimb legy ul . bine da nu incep sa castig mai bine sa iau o tribeca turbo . aici ar mai fi o conditie de indeplinit , sa scoate subaru un motor turbo pentru tribeca .
Ioan103584
Tribeca mi-e prea mare... Prea multa masina si daca n-am ce face cu tot spatiul ala n-am chef sa-mi bat capu cu probleme inerente masinilor mari - reprize, frinare, balans, parcare dificila, etc. Bine si e si vorbe de bani...

Am toata increderea in performantele tehnice ale masinii dar limitele fizice se simt cu siguranta.
Am condus, relativ de curind, un X5 4.4i. Mi s-a parut a fi o prostie de masina: prea mare pentru cit de repede putea sa mearga si cit de greu putea sa opreasca si pentru cit balans avea in viraje. Si mai avea si suspensii rigide!

Un Subaru cu automata m-a tentat oarecum si pe mine... Dar imi place sa fiu in control permanent si drept urmare sa schimb cind cred eu ca trebuie. O cutie prodive n-are cum sa fie prea proasta dar daca as renunta la manuala probabil as face-o doar pentru un DSG...
G e o r g e
jos palaria pentru DSG . dar nici cutiile auto de pe subaru nu's de lepadat .
G e o r g e
revin cu impresii despre tribeca .

la cat de mare e masina se misca foarte bine . are reprize bune iar cutia are un lag foarte mic . mai mic ca la alte modele automate testate de subsemnatul . motorul trage bine si pana in 4000 rpm nu se aude mai deloc , in trafic si la relanti nici nu stii daca e pornit sau oprit . se incalzeste foarte repede , azi de dimineata in mai putin de 1 minut baga cald .

nu-mi place plasticul de pe bord si scaunele nu sunt prea profilate , au sustinere laterala dar sunt facute pentru a fi mai intai comode si dupa aia sportive .

inauntru este loc ca la balamuc , ai loc si spatii de depozitare peste tot , iar in portbagaj o groaza de prinderi si de ancore si de spatii de depozitare . foarte placut acest aspect .

cd playerul stie de mp3 si l-am testat , citeste ok , fara probleme , tine minte unde a ramas si sunetul este clar . sistemul audio este unul bun , mai bun decat pe legacyul meu spre exemplu. se aude clar si tare , la volum 10 (din maxim 40) deja trebuie sa tipi sa te auzi in masina , in mod normal merg cu el pe 2-3 .

masina se manevreaza foarte usor , chiar si in spatii inguste , iar la urcat este bestiala . de ex, la servici trebuie sa urc o panta cu spatele sa parchez masina . cu legyul dimineata somnoros , o tin aiurea din ambreiaj , cu asta am urcat FARA nici o problema , pur si simplu urca... foarte placut sentimentul smile.gif

se uita lumea la ea in trafic de zic ce e aia blink.gif adica toata lumea se uita dupa ea blink.gif

inca o data FRANELE : are frane exceptionale . discurile nu accepta jante mai mici de 17" am impresia , ea vine cu jante pe 18" standard .

farurile sunt iarasi un punct forte , desi acestea nu sunt cu xenon lumineaza foarte bine . adica FOARTE BINE !

si acum poze ...
G e o r g e
la o plimbare prin parc :






jocul acelor :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/6640/p4110076bb9.th.jpg[/img] [img]http://img402.imageshack.us/img402/8506/p4110077la4.th.jpg[/img] [img]http://img402.imageshack.us/img402/3936/p4110078tl0.th.jpg[/img]

bordul noaptea :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/2191/p4110167az1.th.jpg[/img]
[img]http://img402.imageshack.us/img402/3148/p4110084oc9.th.jpg[/img][img]http://img402.imageshack.us/img402/4117/p4110088cc0.th.jpg[/img]
[img]http://img402.imageshack.us/img402/6674/p4110149go7.th.jpg[/img] [img]http://img402.imageshack.us/img402/4040/p4110147ev7.th.jpg[/img]

ceasurile :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/3049/p4110156aq1.th.jpg[/img] [img]http://img402.imageshack.us/img402/8926/p4110166zm0.th.jpg[/img]

ce gasim in cotiera :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/1436/p4110111te2.th.jpg[/img]

lumina la pedale : (picioarele tuturor sunt luminate)
[img]http://img402.imageshack.us/img402/744/p4110113gu5.th.jpg[/img]

compas in oglinda :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/5939/p4110189qy6.th.jpg[/img]

pentru cine are : telecomanda pentru usa de la garaj :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/7426/p4110184aw7.th.jpg[/img][img]http://img402.imageshack.us/img402/4341/p4110183ui7.th.jpg[/img]

best for last :
cup holder lights : COOL :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/5037/p4110103zz2.th.jpg[/img]


lumini in praguri ... belea :
[img]http://img402.imageshack.us/img402/987/p4110098hg9.th.jpg[/img]
Mariustom
Foarte frumoase pozele, și sunt convins că și plăcerea la volan e sublimă.
Deoarece pozele postate de tine sunt făcute noaptea, pentru cine este doritor să vadă aceeași mașină ziua o poate vedea aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p...ghlight=#199351 blush.gif biggrin.gif :wave:
G e o r g e
pozele sunt facute pe full manual de moi . deci va rog frumos smile.gif e prima data cand fac poze pe full manual ... am ceva emotii daca au iesit ok sau nu .
Elena A.
George, cred ca voiai sa zici busola, nu compas, right? Marfa pozele smile.gif
G e o r g e
eram setat pe engleza tongue.gif
Mariustom
George, dacă pozele sunt făcute de tine, atunci cine-i la volan ? blush.gif
Nu de alta, dar mă așteptam ca altcineva să facă poze cu tine la volan biggrin.gif
G e o r g e
errrrr sa lamurim niste lucruri :

1. masina asta e masina de drive test de la radacini .
2. eu am facut sedinta foto , eu la aparat , nimeni la volan
3. aveam un pasager dar era pe locul din spate ca era frig afara ;;)
4. nu , nu era elena smile.gif
Elena A.
Subscriu..smile.gif
Mariustom
offtopic.gif Nu a fost nici un apropo, stați liniștiți.
Doar că, în unele poze mașina pare în mișcare. Aluzia la poza din celălalt topic era, așa cum am și zis, că tu ai postat poze făcute noaptea (foarte frumoase de altfel, chiar dacă mașina e murdară tongue.gif) iar eu am arătat aceeași mașină ziua. ATÂT !

Restul, sunt vorbe biggrin.gif

Oricum, te invidiez că ai ocazia să folosești asemenea mașini arigato.gif :wave:
mike.omega
laugh.gif
George, misto pozele insa n-au nimic special blush.gif
Exemplu

Ideea e ca ar trebui sa incerci sa surprinzi formele masinii in functie de peisaj.
G e o r g e
stai domnu' ca pozele de abia am facut si eu full manual .

mi-au iesit cateva miscate , si am incercat sa invat sa pozez noaptea smile.gif

oricum , am mai avansat tongue.gif

PS: tema era : tribeca o bestie ce se trezeste la viata si iese din paduri pe drumurile publice , sau ceva in genul ... blink.gif
Claudiu85800
Salut tuturor,

Astazi am facut un drive test cu B9 Tribeca 3.0 modelul 2007. Cum a spus si George are frane, sta bine pe curbe, are demaraj de pe loc ff bun, dar ce mi s a parut mie putin cam incomod este faptul ca atunci cind accelerezi puternic motorul, zgomotul motorului in habitaclu este mare. Parerea mea. Asa ti s a parut si tie George? Am mai mers cu Acura MDX, Infinity FX35 si Volvo XC90 si la nici una zgomotul motorului la accelerare puterninca nu era asa de puternic.

Sa fie de la faptul ca baga benzina cu cea mai mica cifra ocatanica? S-au asa sunt toate Tribeca?
G e o r g e
este zgomotul subaru . pana la 4000 rpm nu se aude mai nimic , dar de acolo... vrum vrum , este bestial .

nu aveau cum sa faca un model subaru si sa nu se aude nimic la interior . ar fi impotriva naturii acestei marci.
20krpm
Claudiu, zgomotul de motor nu stiu daca e mai intens, dar e un alt fel de zgomot, o alta tonalitate, parca are ceva dintr-un fluierat. stiu ce spui, dar mie-mi place. si nu mi se pare prea tare. frinele si stabilitatea sint punctele ei forte. la urcare cutia de viteze cam vineaza dupa trepte. dar asta se intimpla in urcari zdravene (7%+) pe drum drept (autostrada) si la 70-75mph. remediul e sa o pui in sport, sau si mai bine in manual, si sa schimbi singur. dar pante din astea de care spun eu nu prea stiu cite sint in ft. lauderdale... george spune ca bordul e plasticos - sincer, eu sint de-a dreptul entuziasmat de calitatea materialelor, si bordul, si usile, si pielea de pe scaune. oare cele din europa sa fie facute la calitate mai scazuta?... dupa aproape doi ani de zile masina inca miroase a nou. singurele doua chichitze pe care i le-am gasit pina acum au fost butoanele de pe volan (le "atingi" involuntar cam usor) si faptul ca daca ii deschizi trapa doar jumatate la viteza mare incepe sa vibreze captuseala de pe tavan. chestia asta a doua nici nu stiu daca se mai intimpla, n-am mai auzit-o de mult. in rest, face 2 ani de zile in iunie si absolut nici o problema cu ea. si noi am comparat tribeca cu lexus, fx35, X3, murano (acura avea un model cam vechiutz p-atunci) si credem ca am facut alegerea cea mai buna. lexus si fx35 nu-s substantial mai bune, dar sint mult mai scumpe. in ziua de azi as lua categoric in calcule o acura insa. succes, spune-ne ce-ai ales si de ce.
Ioan103584
Mi-am comandat Foresteru! band.gif

2.5 turbo, albastru cu piele bej, cutie manuala si navigatie portabila. O sa sufar ciund o sa-mi mizgileasca copii pielea aia bej dar o viata am si pielea neagra era nasoala asa ca asta e!

Cica dureaza maxim doua saptamini asa ca in curind poate reusesc sa pun poze cu station wagon-ul de familie care face 5.9 sec pina la suta blush.gif

Chestie, de cind m-am decis sa-mi cumpar masina am inceput sa observ forester-urile din oras. Sint mult mai multe decit credeam si asta ma bucura pentru ca inseamna ca o sa inceapa sa aiba si piese de schimb pe stoc.
G e o r g e
piese de schimb exista pe stoc cam orice ... stai linistit smile.gif

bine ai venit in club !
M A R I A N
In incercarea mea de a face test la Subaru pe Theodor Palady, vreau sa spun ca sunt foarte dezamagit.
In primul rand, afara erau 2 Impreza negre, un 2.0 si un WRX, pe amandoua scria drive test si erau destul de murdare. In interior, in showroom, era un WRX albastru.
Am intrat si l-am rugat pe domnu' dealer (un tinerel cam ...) sa mergem sa facem drive-test cu WRX-ul sau cu 2.0-ul. La care el imi spune ca masinile de afara sunt spalate blink.gif si pregatite pentru o expozitie si ca este imposibil sa fac test in acel moment, dar ca trebuie sa fac programare si sa revin altadata. I-am zis ca nu-s din Bucuresti si el a zis ca el n-are ce face...

Apoi l-am rugat sa-mi deschida WRX-ul din showroom ca sa-l vad, la care el imi spune ca acela nu este WRX... blink.gif

Un coleg de-al lui de la un birou mai indepartat, cand a auzit bazaconia pe care mi-a spus-o, i-a strigat: " Bai, dar ala albastru din fata ta ce este, daca nu WRX?"...

Bineinteles, nu m-am lasat si am intrat in masina si am vazut ce era de vazut...dar gustul este foarte amar.

Cu toate astea, sunt hotarat ca urmatoarea masina pe care o voi cumpara va fi Impreza WRX pe care o voi lua de la un dealer din Germania pentru ca m-am lamurit cu cei din Bucuresti...
scuba
Din cate stiu, in showroomul din Pallady este un STi (albastru) .
Eu am facut test drive cu unul negru daca nu ma insel. Problema e ca necunoscand masina mai deloc, nu am avut curaj sa o duc la limita in curbe (si nici nu am avut curbe decat prea stranse si inguste) . De accelerat accelereaza nebuneste. Sta senzational pe drum si culmea e ca nu e foarte dura...
mr.d
SMT Pallady sunt la gara. Am fost degeaba de 3 ori la ei angry.gif
Taica`miu, care era interesat de un forester 2.0 a tratat problema foarte...nemtzeste...a zis ca daca aia nu stiu sa`si vanda marfa, cu siguranta concurenta va sti (in 2 sapt. avea sosit rav`ul).
Eu am zis ca mai astept, cu toate ca mi se pare totalmente retard ca tu, vanzator, sa te uiti la mine, potential cumparator, cum ma dau pe langa un forester si sa nu ma intrebi de sanatate; dupa ce i`am abordat eu pe incapabilii din showroom mi s-a promis un drivetest cu 2.5`ul (nici in ziua de azi nu m`au sunat).
Aceasi poveste si cu subaru otopeni ... prisma.
Sunt totalmente dezamagit. Atitudinea aceasta lipsita de profesionalism ar trebui sa dea de gandit (evident, daca exista vreun neuron capabil in tot ce inseamna subaru romania...).
Marius30562
Oameni si oameni ...
Eu ieri am fost la reprezentanta Subaru din Sibiu (deschisa de cateva luni).
Am intrat din intamplare - sau nu, ei au si reprezentanta Suzuki si am intrat sa vad Grand Vitara.

Intentionez sa-mi cumpar un SUV in 2-3 luni si, sincer. Forester-ul nu intra in vederile mele (unul din motive fiind si perceptia mea eronata asupra pretului - stiti voi, Subaru, marca exclusivista, etc).

Ce sa spun, asa cum am zis mai sus, fiind in zona si avand cam 30 min. de pierdut, hai sa intru sa vad GV.

In curte, un Forester albastru ... DURERE ! Arata muuult mai bine decat in poze.
Un nene de la ei era prin curte si in 5 sec a fost la mine sa ma intrebe ce doresc. I-am explicat ca vreau un SUV in jur la 25.000 CIP: Aveti ?
Avem ! Subaru Forester 2.0, echiparea medie (4Q - fara navigatie si tapiterie din piele - cca. 23.000 CIP) - cel de drive test din curte.
Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS echiparea de top (inclusiv piele, navi, etc) - cca. 24.000 CIP.

A venit cu cheile si m-am urcat in ambele - am dat si o tura prin curte cu ambele (a cam strans din fund omul, curtea fiind plina de masini noi).
Prima impresie, in Subaru parca eram decand lumea. Totul se mula perfect in jur. O senzatie asemanatoare nu am avut-o in nici o alta masina (si am condus ceva ..).
Motorul trage foarte bine la turatii joase (mai bine decat dieselul de la Suzuki la aceleasi turatii).
Directia fina si usoara (poate prea usoara, dar din cate mi-a spus omul, este servodirectie electrica, variabila cu viteza).
Consumul mediu afisat pe bord era de 9,5 l/100 km.
Pozitia de condus mai joasa decat la Grand Vitara dar si mai, nu stiu cum sa ma explic .... confortabila nu este poate termenul cel mai potrivit.
Ideea e ca m-am indragostit de Forester. Nu-mi venea sa ma dau jos din masina. In mod cert este No. 1 in short list.

In alta ordine de idei, atata solicitudine la un dealer mai rar. Si am cumparat 4 masini noi in ultimii 3 ani (de la marci/dealer-i diferiti).
Efectiv s-a rugat vre-o 10 minute sa facem un drive-test (cu scuze nenumarate ca disponibil este doar Foresterulul, GV neavand asigurare inca).
Am convenit sa merg intr-o sambata (peste vre-o 2-3 saptamani) pentru un drive-test exhaustiv. Am sa revin cu impresii dupa.

Varianta de echipare diesel va fi disponibila pe Forester din octombrie. Pretul va fi cu 1500 Euro mai mare decat la versiunea simila pe benzina. Consumul pt. diesel 2.0 l/150 CP, 350(380 !?) Nm - 5,6 l/100 km !!!

Cu ocazia asta am urcat si intr-o Impreza. Frumoooasaaa !
Si cu o oferta de pret excelenta (14xxx Euro CIP, motorizarea de 1.5 l, versiunea de top la acesta motorizare).
PalCo
un (drive) test care ma atrage si mai mult ... http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
M A R I A N
QUOTE (PalCo @ Dec 3 2008, 03:34 PM) *
un (drive) test care ma atrage si mai mult ... http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw


E postat de mai multe ori pe forum dar pe buna dreptate.
Eu cred ca este cel mai edificator test.
Ceea ce nu inteleg este de ce nu au introdus pentru comparatie si Audi Quatro si BMW X-drive...Oare le-a fost prea teama de rezultat?
pista
CITAT(G e o r g e @ Apr 5 2007, 11:19 AM) *
el e obisnuit sa simta cuplul ...

am observat ca in general motoarele subaru aspirate au o curba de cuplu foarte prietenoasa . se comporta asemanator cu unele turbo .

pun o poza cu un dyno run la un legy 2.5i aspirat .


Buna George,

asa simt si eu la OBK-ul meu. Motorul urca in ture aproape ca un motor electric.
Da-mi te rog sursa/pagina de unde ai luat curbele de cuplu/putere, fiindca ma intereseaza foarte mult.
Parca ar fi un dyno run inainte si dupa chiptuning ?




hdi
Ia uite ce au masurat crestinii astia.
Sa fi avut sculele defecte? Sa fie publicitate?
Ma surprinde si diferenta de putere dintre motor si roata. La altele o fi tot asa?
Click to view attachment
Zetics
Pai sunt multe de discutat acolo:

1. Puterea la motor au masurat-o la 160CP?? (adica cei 118.1 kw)
2. Puterea la roata reprezinta 73%. Pentru un sistem AWD nu stiu daca e mult sau putin, stiu ca de exemplu pentru masini de serie cu tractiune fata am vazut procente intre 85-93%. Probabil nu e stralucit procentul, dar repet, nici daca e foarte prost n-as putea spune.
3. N-am inteles ce e cu puterea aia corretta
4. Daca am inteles bine, se leaga de faptul ca acele curbe nu sunt atat de liniare pe cat afirma Subaru?

Coloro che parlano italiano si prega di spiegare! teehee.gif
hdi
QUOTE (Zetics @ Jan 5 2009, 11:25 PM) *
Pai sunt multe de discutat acolo:

1. Puterea la motor au masurat-o la 160CP?? (adica cei 118.1 kw)
2. Puterea la roata reprezinta 73%. Pentru un sistem AWD nu stiu daca e mult sau putin, stiu ca de exemplu pentru masini de serie cu tractiune fata am vazut procente intre 85-93%. Probabil nu e stralucit procentul, dar repet, nici daca e foarte prost n-as putea spune.
3. N-am inteles ce e cu puterea aia corretta
4. Daca am inteles bine, se leaga de faptul ca acele curbe nu sunt atat de liniare pe cat afirma Subaru?

Coloro che parlano italiano si prega di spiegare! teehee.gif


1-da au masurat-o la 118.1kw=160.576cp si au "corectat-o" la 122.9kw=167.102cp; probabil ca factorul de corectie se refera la particularitatile bancului de proba folosit
2-asteptam pareri mai avizate
3-vezi pct.1
4-zice asa: TD boxer a aratat o curba de cuplu deosebit de neteda pentru un diesel, ce a garantat o sporire constanta a puterii la cresterea regimului de turatie. Puterea creste pana la valori ale turatiei de putin peste 3700rpm, valoare dupa care incepe sa scada, mentinandu-se insa in limite rezonabile pana la aproape 4500rpm. Puterea este deja consistenta la 1500rpm si varful maxim de 122.9kw este net superior celui declarat de catre constructor (+11.7%)
Dan52141
Oare un subaru ar fi iesit de aici ? whistling.gif
http://www.automarket.ro/stiri/video-un-ro...rtie-17447.html
Mircea104901
Eu cred ca ar fi iesit mult mai repede. Si cu atatea ajutoare... sigur da. In primul rand Subaru sunt masini mult mai usoare. Si distributia cuplului la rotile care au aderenta este mult mai eficienta decat la majoritatea 4x4 care nu au blocabile.
In al doilea rand, soferul e varza. Daca Navara aia nu are blocabil pe spate.... atunci ii acord circumstante atenuante. Daca are blocabil, soferul ala nu are ce cauta la volanul unui 4x4.
Marius30562
Apropo de Subaru poate ...

Intr-o discutie cu seful de service de la reprezentata Subaru Sibiu, mi-a povestit cum, iarna trecuta, a facut o demonstratie de iesit dintr-o groapa cu zapada & mocirla cu un Impreza.
Contracandidatul a fost cu o Navara.

Deznodamantul probabil in banuiti: Impreza a iesit fara probleme, Navara doar cu ajutoare.

Nu pun la indoiala spusele omului - persoana serioasa, inginer auto cu 30 ani experienta, pasionat e masini in general si de 4x4 in special.
mike.omega
O masina suspendata ramane o masina suspendata. Daca tractiunea 4x4 nu stie sa distribuie puterea rotilor de au aderenta ci le invarte pe celelalte, rezulta ce vedem in clip biggrin.gif
Mai ales ca nenea asta din clip probabil avea pneurile din fabrica, deci performante in offroand ~0 smile.gif
pista
@hdi
Rezultate foarte bune pentru boxer diesel. Am citit pe undeva, ca si la Mondeo TDDI si TDCI au masurat cu cca.10% mai mult decat era in date tehnice. In schimb sunt cazuri cand este invers.
La motoare diesel BMW comportamentul este asemanator cu cel de la Subaru. Avem un 120d si am studiat un pic mai amanuntit cele legate acest motor. Pana la urma am pus numai un tuning box de la Kuberl. Daca este interesant voi posta si cele masurate la un 120d ca sa puteti compara.
hdi
QUOTE (pista @ Jan 20 2009, 09:37 PM) *
@hdi
Am citit pe undeva, ca si la Mondeo TDDI si TDCI au masurat cu cca.10% mai mult decat era in date tehnice.


He-he, cred si eu ca doar sunt motoare Peugeot...stiai, nu?
Pune-le si pe cele de la BMW, ar fi interesant ca nivel relevat fata de cel declarat.
pista
@hdi
Rezultate foarte bune pentru boxer diesel. Am citit pe undeva, ca la Mondeo TDDI si TDCI au masurat cu cca.10% mai mult decat era in date tehnice. In schimb sunt cazuri cand este invers.
La motoare diesel BMW comportamentul este asemanator cu cel de la Subaru. Avem un 120d si am studiat un pic mai amanuntit cele legate acest motor. Pana la urma am pus numai un tuning box de la Kuberl. Daca este interesant voi posta si cele masurate la un 120d ca sa puteti compara.
Interesant este faptul cu valoarea maxima a cuplului la cca. 2.550 rpm ! In date tehnice e parca la2.000 .
Aceasi tema si la 120d, valoare max.cuplu la 2.950 rpm.
Ma scuzati pentru off-topic, dar am un Subaru pe benzina si un BMW pe motorina.
pista
CITAT(hdi @ Jan 20 2009, 07:43 PM) *
CITAT(pista @ Jan 20 2009, 09:37 PM) *
@hdi
Am citit pe undeva, ca si la Mondeo TDDI si TDCI au masurat cu cca.10% mai mult decat era in date tehnice.


He-he, cred si eu ca doar sunt motoare Peugeot...stiai, nu?
Pune-le si pe cele de la BMW, ar fi interesant ca nivel relevat fata de cel declarat.


Nu doresc sa te contrazic, dar cred ca motorul Ford 2.0 TDDI e 100% Ford. Am toata aprecierea pentru motoarele diesel Peugeot. Cred ca te referi la motoarele dezvoltate impreuna.
Graficele de la BMW am la birou, maine le pun.
hdi
QUOTE (pista @ Jan 20 2009, 09:51 PM) *
Interesant este faptul cu valoarea maxima a cuplului la cca. 2.550 rpm ! In date tehnice e parca la2.000 .
Aceasi tema si la 120d, valoare max.cuplu la 2.950 rpm.
Ma scuzati pentru off-topic, dar am un Subaru pe benzina si un BMW pe motorina.


Boxer Diesel are cuplul max declarat la 1800rpm.
Mi-ar placea sa incerc un 120D (sunt convins ca e o bomba) insa pentru o comparatie cinstita cred ar trebui comparat un 320D Xdrive cu o Impreza Diesel (in Italia se fac deja drive-teste)
http://www.subaru.it/models/impreza/datash....asp?z=09my-20d
Pe hartie, performantele sunt cam pe acolo; iata de ce zic eu ca Boxer Diesel are ceva aparte: se lupta cu BMW-ul avand 27cp in minus. Asta demonstreaza randamentul superior al unui boxer chiar daca probabil in final Impreza pierde in fata lui 320D, insa o face cu glorie. starwars.gif
hdi
QUOTE (pista @ Jan 20 2009, 09:58 PM) *
Nu doresc sa te contrazic, dar cred ca motorul Ford 2.0 TDDI e 100% Ford. Am toata aprecierea pentru motoarele diesel Peugeot. Cred ca te referi la motoarele dezvoltate impreuna.


Pai de ce sa nu ma contrazici, ca doar ai dreptate. thumbsup.gif
TDDI nu e Peugeot insa.....TDCI e dezvoltat impreuna cu Ford in sensul ca americanii au venit cu finantare; know-how-ul e Peugeot.
Interesant este ca in urma colaborarii HDI-urile au ajuns nu numai la fratii de la Citroen ci, prin intermediul Ford, si la Volvo si Mazda unde Ford detine participatii importante.

Am luat-o pe aratura, nu? Somebody stop us!
pista
CITAT(hdi @ Jan 20 2009, 08:21 PM) *
Boxer Diesel are cuplul max declarat la 1800rpm.
Mi-ar placea sa incerc un 120D (sunt convins ca e o bomba) insa pentru o comparatie cinstita cred ar trebui comparat un 320D Xdrive cu o Impreza Diesel (in Italia se fac deja drive-teste)
http://www.subaru.it/models/impreza/datash....asp?z=09my-20d
Pe hartie, performantele sunt cam pe acolo; iata de ce zic eu ca Boxer Diesel are ceva aparte: se lupta cu BMW-ul avand 27cp in minus. Asta demonstreaza randamentul superior al unui boxer chiar daca probabil in final Impreza pierde in fata lui 320D, insa o face cu glorie. starwars.gif


Ai dreptate, e la 1.800 rpm. Atunci diferenta e si mai mare.

120d e o masina chiar placuta, mai ales cand nu e zapada. Cei aproape 200CP si 400Nm cer o aderenta mai ridicata. Daca ne intalnim vei avea ocazia sa incerci. Eu nu am dorit sa compar ca masina, m-am referit numai strict la motorul standard.

320d Xdrive cu Impreza diesel nu e de comparat. Sunt categorii diferite. Poate eventual Legacy diesel cu 320d Xdrive.
Date tehnnice 320d Xdrive: ampatament 2.760mm, greutatea proprie 1.600kg, consum mediu declarat 5,4l/100km, acceleratie 0-100km/h: 8,2s , viteza maxima 224 km/h, emisii 143gr/km. Stiu ca nu suna bine, dar asta e realitatea.
In schimb pot confirma ca motorul de la 120d e ca un mic tractor pe langa boxer diesel. La silentiozitate il bate mar.
pista
@hdi
Inainte de Subaru am avut Mondeo TDDI 115CP (imbunatatit la 140CP cu chiptuning) si TDCI 130CP. Cu cele doua am parcurs 120.000km.
pista
Iata masuratorile la 120d inainte si dupa motortuning.
Textul e in limba maghiara, dar cred ca cifrele sunt de inteles.
Click to view attachment
V_I_C_T_O_R
QUOTE (pista @ Jan 20 2009, 09:11 PM) *
120d e o masina chiar placuta, mai ales cand nu e zapada. Cei aproape 200CP si 400Nm cer o aderenta mai ridicata. Daca ne intalnim vei avea ocazia sa incerci. Eu nu am dorit sa compar ca masina, m-am referit numai strict la motorul standard.


Sa inteleg ca in urma chiptuning-ului ai 200 cp pe 120d?

Pe diesel-ul subaru merge pus chiptuning?
pista
CITAT(V_I_C_T_O_R @ Jan 21 2009, 08:33 AM) *
CITAT(pista @ Jan 20 2009, 09:11 PM) *
120d e o masina chiar placuta, mai ales cand nu e zapada. Cei aproape 200CP si 400Nm cer o aderenta mai ridicata. Daca ne intalnim vei avea ocazia sa incerci. Eu nu am dorit sa compar ca masina, m-am referit numai strict la motorul standard.


Sa inteleg ca in urma chiptuning-ului ai 200 cp pe 120d?

Pe diesel-ul subaru merge pus chiptuning?


Da, ca din fabrica vine cu 163CP si 340Nm. Am boxtuning reglabil in trepte de la Kuberl si nu chiptuning.
Un chiptuning profesionist poate sa scoate performante cum e in graficul postat de mine. Insa foarte putini sunt adevarati profesionisti in domeniu, cu suficiente cunostinte tehnice si aparatura necesara (inclusiv banc de proba).

La chiptuning se schimba chipul sau softul din ECU, care la revizie se observa si pierzi garantia.
Cu boxtuning cresterile sunt mai mici, dar se poate indeparta din compartimentul motor in 10 - 15 minute. Astfel ai masina exact cum a fost inainte.
Poti sa pui si la boxer diesel, dar nu uita ca e un motor nou dezvoltat de prima generatie.

GLC120
Motoarele de 2L Diesel de la BMW si de la Subaru sunt niste bijuterii. Mult timp am regretat ca BMW nu vinde si la altii motoarele Diesel. 520d costa mult, are puntea spate motoare.... Pentru Romania e mult mai bine adaptat Outback.

Cred ca e pacat sa umblati la ele. Ca un vin bun de colectie pe care il faci spritz ... dar nu oricum ci cu apa minerala de calitate.... care sa-l "imbunatateasca" rolleyes.gif .
hdi
QUOTE (pista @ Jan 21 2009, 02:20 PM) *
Da, ca din fabrica vine cu 163CP si 340Nm. Am boxtuning reglabil in trepte de la Kuberl si nu chiptuning.
Poti sa pui si la boxer diesel, dar nu uita ca e un motor nou dezvoltat de prima generatie.


Pista, te-ai gandit sa-ti upgradezi si franele, ambreiajul si alte alea? Cresterea de cuplu si putere mi se pare semnificativa (daca acele curbe sunt pt. motortuningul masinii tale).
Si pe mine m-ar fi tentat insa consider ca exista si reversul medaliei pe care nu prea sunt dispus sa mi-l asum.
pista
CITAT(GLC120 @ Jan 21 2009, 12:50 PM) *
Cred ca e pacat sa umblati la ele. Ca un vin bun de colectie pe care il faci spritz ... dar nu oricum ci cu apa minerala de calitate.... care sa-l "imbunatateasca" rolleyes.gif .


Dezvolta te rog un pic, ca nu prea inteleg.
pista
CITAT(hdi @ Jan 21 2009, 08:19 PM) *
Pista, te-ai gandit sa-ti upgradezi si franele, ambreiajul si alte alea? Cresterea de cuplu si putere mi se pare semnificativa (daca acele curbe sunt pt. motortuningul masinii tale).
Si pe mine m-ar fi tentat insa consider ca exista si reversul medaliei pe care nu prea sunt dispus sa mi-l asum.


Da m-am gandit, dar la 120d nu e cazul. Franele sunt exceptionale si nu merg foarte mult timp la capacitatea maxima a motorului. La mine e un tuningbox, care in pozitia a 5-a livreaza dupa producatorul austriac 190CP si 380Nm. Am incercat si in pozitia a 8-a (boxul are 10 pozitii, inclusiv 0 cand nu modifica nimic), dupa masuratori si calcule eram peste 200CP si 400Nm. Aveam un demaraj de 7,2s pana la 100kmph si elasticitate in a 4-a de 5,5s intre 80-120kmph. Si nu sunt pilot de teste. DTC-ul a lucrat intensiv in primele 2 trepte. Voi incerca si cu gume de vara.
Curbele postate nu sunt de la masina mea, e de la un tuner experimentat din Budapesta.
Sigur ca exista reversul medaliei. Din cauza asta am luat un 120d folosit cu 55.000km si am ales o crestere de putere mai modesta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.