Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Megane 2 Bicorp? Bun sau nu?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2, 3
Iulian HondaFan
un frumos review de la o revista de americani impatimiti ai compactelor sport:

http://sportcompactcarweb.com/features/0310scc_megane/
matran40006
in sfarsit am reusit si eu sa'mi creez user la site'ul asta...
bah fratilor...de mult vroiam sa va spun ca sunt si eu un posesor de megane 2 bicorp 1.6 16V si sunt multumit doar pe jumatate...
mare pacat ca masina asta are mult plastic si de proasta calitate...un al mare pacat ..ca nu'i antifonata...si ar mai fi cateva smile.gif
oricum eu am ajuns pe la 30 si ceva de mii cu ea si am urmatoarele probleme:
- scartie tot bordul ...mai ales la frig (am auzit ca este spray special) vad eu
- scatie portierele....mai exact macaraua aia de la geamuri
- inainte juca hayonu'
- trapa joaca si ea de nu'i adevarat
toate zgomotele astea ma scot din sarite si la fel cum spunea un alt posesor de asa ceva ...trebuie sa dau muzica la 20 sa nu mai aud


acuma vreau sa mai stiiu urmatoarele : casetofonul daca il schimb...pierd comenzile de pe volan ..eventual si display'ul la afisaj ?
cati ati facut tuning la ele?
V l a d
exista modele care au kit pentru megane si nu pierzi nici afisajul, nici satelitul de comanda, dar care sunt acestea.. :roll: nu stiu
ciobanu33567
am schimbat eu casetofonul si cu un mp3 player si vei pierde comenzile de pe volan si afisajul central, si nici nu o sa potriveasca , adica o sa ramana un spatiu intre fata cas si marginea bordului(sper sa-ti dai seama la ce ma refer).

Mam apucat de tuning cu pasi marunti, pt. ca la masina asta nu prea poti sa faci pasi mari laugh.gif , costa f mult accesoriile (mi-am schimbat bara fata 28 mil, si mai am cateva modificari de facut dar trebuie sa vad f bine ofertele de pe piata.) am masina de la sfarsitul lu decembrie

Ce nivel de echipare ai la bicorpul ta?
Andrei Suzuki
Mi se pare mie sau ai bara de Megane Sport?Pune si tu niste poze...
ciobanu33567
cam asta este singura pe care o am, dar am sa mai fac
matran40006
mah ciobanu dar tu zici ca esti din iasi...si masina asta e a ta? hmmm da pe unde umbli frate ca n'am vazut masina ta prin oras ? smile.gif
ce motor ai pe ea....? e full options?
zii de ea...
Mihada
Si eu am fost uimit de cite Megane au aparut in Iasi anul asta. Prin mai-iunie le numarai pe degete...
matran40006
pai e motor 1.6 16V ..aproape full smile.gif
piele..trapa....fara xenon..si incalzire in scaune
CRG
Fost posesor al unui Megane, cu care am purces 13,300 km. Cam aceleasi probleme ca cele enumerat anterior:

- scartaituri ale bordului la frig, pana se mai dilata si el un pic (asta e);
- scartaituri la portiera fata. Sincer aveam senzatia ca vine din arcuirea structurii la gropile mioritice (stalpul central), deci chestii oricum iremediabile;
- ceva ce nu am mai vazut pana acum: stergatorul spate se intrerupe uneori (de tot). Trebuie sa opresc motorul, sa scot cardul, si apoi sa o repornesc pentru a-l reutiliza (m-am prins greu de smecheria asta). Problema asta mi-a facut-o de la prima mie de km;
- legat de motor, am senzatia ca si-a dat drumul cu adevarat dupa 10,000. Pana atunci, parca avea "prea stranse suruburile";
- inainte sa o dau, poate din cauza frigului, la pornire la rece si la ralanti, se auzea un zgomot ciudat, parca de la servodirectie. Poate ca doar am sechele, avand in vedere ca m-a mai lasat caseta de directie a unui Clio Symbol pe la 8,000 km.


Ideea e ca dupa doua experiente "francaises", parca as mai incerca si altceva.
CRG
Si chestia cu faptul ca nu se infige decat de la anumite turatii vine de la sistemul de distributie variabila a admisiei. Dar cei care au condus-o stiu ca daca accelerezi puternic cu a doua (sa zicem, este doar un exemplu), ea se urneste mai greu, dar la a treia motorul este deja pregatit cu mai multa benzina in injectoare (daca ai ridicat turatia cand erai in a doua), fiind ceva mai nervos.
ncristi
QUOTE
Sincer aveam senzatia ca vine din arcuirea structurii la gropile mioritice (stalpul central), deci chestii oricum iremediabile


Nu are cum sa fie de la arcuirea caroseriei (structurii)...
Oricine are ceva cunostinte de rezistenta a materialelor stie ca daca exista, acele "arcuiri" poat duce la "cedarea prin fenomenul de oboseala" a materialuli (otelului), deci masina se poate rupe practic in 2 lucru de care ma indoiesc...(imagineaza-ti o sarma pe care o indoi de multe ori)
Megane 2 are "caroserie cu deformare programata", un concept destul de nou in domeniu care reduce si mai mult posibiliatea sa se intample ceeace spui tu...
Unde mai pui ca masina a obtinut si 5 stele...
ncristi
In plus daca s-ar fi "arcuit" de prea multe ori ti-ar fi sarit vopseaua, iar la viteze mari ai fi simtit ca masina "face valuri" (adica se unduieste fiind prea flexibila), adica senzatia ca esti pe titanic... biggrin.gif
Structura de rezistenta aunei masini se calculeaza la sarcini dinamice si statice fff mari (masina incarcata rulandla viteza maxima) rezultand niste presiuni asupra structurii imense...
Caroseria este verificata si la vibratiile motorului la turatie maxima pt a se evita cedarea in urma fenomenului de rezonanta...etc
Este aproape imposibil de crezut ca "scartaitul stalpului"-care este un element de rezistenta critic al caroseriei - este din cauza "arcuirii" caroseriei...
V l a d
nu are cum sa scartaie stalpul. Si eu am avut impresia asta gresita la a mea. Scartaie in schimb plasticul de la stalp si portiera. Pe cea din urma am rezolvat-o, dar plasticul nu stiu cum sa-l fac sa taca. Oricum scartaiturile sunt minore, nu deranjeaza.
ciobanu33567
biggrin.gif

Am citit si eu acuma arcuirea stalpului, asta sigur nu se arcuieste, insa se misca portiera, la denivelari mari cand se trece greutatea masini dint-o parte in alta(ex cand incaleci o bordura) de acolo apare frecarea chederului (o sa vedeti cand deschideti portiera chederul se umfla , iar cand portiera se inchide chederul se desumfla, are niste gauri pe el, alea sunt gauri de vid, si prin gaurile alea se baga acel spray magic, care ajuta la frecarea pertilor chederului sa nu mai scartaie)

Acuma nu credeti ca are joc portiera , miscatea portierei se face pe distante ff mici dar suficiente sa creeze zgomotul.

Asta cred eu , altfel nu-mi explic de ce ar scartai chedere cand iau hopuri sau denivelari mari
ciobanu33567
Eu stau in centru si umblu toata ziua cu ea

Daca tot nu o vezi prin oras si tii neaparat este parcata in parcare la manastirea golia pe independentei

Are echiparea normala, clima, airbag (Sau mai bine zis n-are xenon, trapa, si incalzire in scaune)
Cam asta deocamdata, am sa pun alta poza dupa ce-mi iau jante, care sper sa-i schimbe toata fata
matran40006
ciobanu...sa inteleg ca esti vecin cu zizi wink.gif
ce jante ai de gand sa'ti iei ?
ciobanu33567
aproape vecin el sta mai jos de mine

Inca nu mam hotarat dar cred ca am sa-mi iau de la aws classic
ncristi
QUOTE
Am citit si eu acuma arcuirea stalpului, asta sigur nu se arcuieste, insa se misca portiera, la denivelari mari cand se trece greutatea masini dint-o parte in alta(ex cand incaleci o bordura) de acolo apare frecarea chederului (o sa vedeti cand deschideti portiera chederul se umfla , iar cand portiera se inchide chederul se desumfla, are niste gauri pe el, alea sunt gauri de vid, si prin gaurile alea se baga acel spray magic, care ajuta la frecarea pertilor chederului sa nu mai scartaie)

Acuma nu credeti ca are joc portiera , miscatea portierei se face pe distante ff mici dar suficiente sa creeze zgomotul.

Asta cred eu , altfel nu-mi explic de ce ar scartai chedere cand iau hopuri sau denivelari mari


Ciobanu, nu se misca nici portiera...nu se misca nimic...pt ca daca s-ar fi miscat chear si ff putin in timp nu s-ar mai fi inchis cum trebuie...
Cand treci peste denivelari sau din cauza grolpilor se transmit niste mici vibratii caroseriei (lucru absolut normal este un fenomen natural care nu poate fi eliminat intru-totul la nici un tip de masina) .Din aaceasta caza se aud scartaiturile...
Eu cand mi-am luat masina ,din intamplare, am sters bordul si chederele(intamplator---nu stiam de scartaituri) cu un spray de intretinere a plasticului (luat de la omv-200 mi lei--daca-ti iei nu-ti lua dala ordinar de 50 mi ) si probabil ca asta e cauza pentru care le mine nu scartiie nimic...
Oricum nu te speria, scartaituri de acestgen se aud la o multime de alte masini care circula pe drumurile noastre tampite si nu cred ca masinile sunt de vina...
Mihada
Misto, ne dam adresele si facem si un club al MEGANOmanilor (sic!) cu sau fara probleme. Cuvintul l-a inventat feciorashul meu care, satul sa ma auda vorbind sau remarcind aparitia unui Megane in trafic m-a numit meganoman. Sunt mindru de el...
ciobanu33567
Gata s-a rezolvat cu haionul, am fost in service si l-au dat cu spray-ul ala magic si nu mai scartaie.
ncristi
QUOTE
Gata s-a rezolvat cu haionul, am fost in service si l-au dat cu spray-ul ala magic si nu mai scartaie


Bravo! biggrin.gif

Vezi ca sprayul ala mgic este o substanta de uns mecanisme fine (bazart pe silicon din cate stiu).Eu mi-am cumparat unul de la OMV cu vro 300000...si-ti recomand unul facut de Liqui-Molly (nu stiu daca asa se scrie corect..)
Eu ung ventilatoarele de la calculator.
Andrei Suzuki
Bai spuneti-mi si mie ce e mai exact spray-u ala.Daca aveti o poza cu spray-u minune ar fi belea.Vreau si eu ceva care sa ma scape de anumite zgomote super enervante,da nici nu stiu exact ce sa caut.
ciobanu33567
m-am la spayul celor de la renaul si pe scrie ca este pt, curatare si intretinere a plasticului
cip40884
QUOTE(V l a d)
imi poate spune si mie cineva daca am facut o alegere buna cu megane 2 bicorp dynamique 1.6 16v? masina e deja comandata, dar vreau sa stiu si de la voi ce afacere am facut. pareri, puncte forte, puncte slabe, demaraj, etc<font size=-1>[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-06 16:49 ]</font><font size=-1>[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-06 19:48 ]</font>


In afara de faptul ca gusturile mele considera cam mica masina asta ( eu am estate-ul) cred ca ai facut o alegere buna. Probabil cea mai buna in categoria ei. Sa nu te sperii cand vezi consumul mediu pe la 12-13 % la inceput. Si nici sa nu crezi ca va scadea si masina va avea performantele oficiale dupa 3000 de km cum scrie in carte. Eu am mai avut un clio, si cam la 10.000 a ajuns sa scada consumul si sa creasca performantele. Cu meganul am 5.500 km acum. Consumul a inceput sa scada un pic, performantele incep sa se arate. Are demaraj super. Eu am mers cu 190 km/h si mai ducea. Un sfat : benzina euro e cam puturoasa si creste consumul . Fa si tu o comparatie.
V l a d
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif merci cip, dar citeste si tu tot topicul inainte. Am acum 15.000km deja si am scris toate impresiile tot in topicul asta biggrin.gif oricum intentia ta a fost buna arigato.gif
sa vezi cum incepe sa traga dupa 10.000km masina... la 5000 inca e slaba. Am atins 215 si se comporta minunat.
cip40884
Scuze Vlad, se pare ca am raspuns la un mesaj mai vechi de-al tau. Deci nu mi s-a parut la clio? Abia dupa 10.000 ajunge la performante. M-ai facut fericit cu mesajul asta. Abia astept sa ajung si eu cu meganul la 10.000. Apropo, cu benzina cum stai? Ce pui? Cu benzina euro de la petrom mi s-a parut mai puturoasa. Fiind mai vechi, recomanda-mi o benzina. Si anume aia cu care ai ajuns la 215. Dintre petrom, lukoil, mol. Altele la noi in cta nu sunt. Merci.
V l a d
Sincer sa fiu in ciuda tuturor zvonurilor rele de cand am luat masina pun numai Shell V Power (cu cam 5 exceptii cand nu era nici un Shell in apropiere) si sunt super multumit. E adevarat consuma un pic mai mult masina (vara cu clima pornita cam 11.5, fara clima 10.5). AM pus de cateva ori si de lukoil si e ok, dar Petrom Euro 3 e puturoasa rau ai dreptate.
O sa simti la 10.000 km brusc o schimbare, cel putin asa a fost la mine... dar de atunci parca zboara masina band.gif
matran40006
mah fratilor nu stiu de ce spuneti voi ca e puturoasa cu benzina euro de la petrom da eu unu pun numa' asta si sunt super multumit
am incercat si OMV ..n'am vazut diferenta ..Luckoil e nasoala ..parerea mea ..iar benzina de 100 de la Mol nu mi s-a parut grozava cu toate ca are cifra octanica mai mare ...asa ca...eu zic ca Petrom e buna ....sau poate "s-a obisnuit" a mea cu asta : ) cine stie ?
V l a d
la mine se simte diferenta intre petrom euro 3 si shell v power. Se simte bine chiar, mai ales la drum lung simti aceasta diferenta.
V l a d
Jurnal de Bord
Renault Megane 2 1.6 16v, Dinamique
La 16.200 suspensia incepe sa dea semne de oboseala. Masina merge bine, dar se simte ca amortizoarele nu mai sunt noi. Franele scartaie ca la oltcit dar sunt la fel de eficiente ca inainte. Din cate am inteles acest scartait se deatoreaza mizeriilor stranse atat pe disc cat si pe placute.
In rest nu sunt probleme.
Multumit de masina, o recomand in continuare
V l a d
Jurnal de bord Megane 2 1.6 16v 19.100km
Am fost sa fac testul amortizoarelor si surprinzator mi-a iesit eficienta 95%. In schimb se poate sa fie de vina pentru comportamentul ciudat o bucse sau flansele de amortizor. Vad luni cand merg la service.
Oricum m-a surprins placut starea amortizoarelor. Masina merge foarte bine in continuare...
cip40884
QUOTE(V l a d)
Jurnal de bord Megane 2 1.6 16v 19.100km
Am fost sa fac testul amortizoarelor si surprinzator mi-a iesit eficienta 95%. In schimb se poate sa fie de vina pentru comportamentul ciudat o bucse sau flansele de amortizor. Vad luni cand merg la service.
Oricum m-a surprins placut starea amortizoarelor. Masina merge foarte bine in continuare...


Nu iti face griji de amortizoare . e ceva normal. mai scade putin din eficienta la orice masina. dar......ramane o vreme pe la 90-95 % .

va place petrom 99+ ?? eu cred ca e vrajeala. e la fel de proasta ca restul.
Sa nu uit : La petrom fetesti benzina e cam botezata smile.gif) nu luati si voi teapa ca dupa aia o luna de zile intrerupe motorul !!!!!!!!

Inca ceva. cine e ala care a putut spune ca in megII nu e destul loc ?????? nu stie despre ce e vb. eu nu am vazut inca masina (nici din clasa urmatoare...vectra, volvo s69, peugeot407 etc ) sa aiba atata loc in spate.
FESTINA
Inca ceva. cine e ala care a putut spune ca in megII nu e destul loc ?????? nu stie despre ce e vb. eu nu am vazut inca masina (nici din clasa urmatoare...vectra, volvo s69, peugeot407 etc ) sa aiba atata loc in spate.[/quote]

Sufrageria Megane biggrin.gif
FESTINA
Am ajuns la 20.000 km masina se comporta bine, am facut revizia la 20.000 la trenul de rulare nu s-a gasit nimic totul e impecabil.

Am schimbat pana acu doar uleiul, placutele, filtru de particule, nimic nici o bucsa nici un pivot nici un amortizor in ciuda faptului ca am luat pe la 15.000 km o grapa la drum lung si mi-am facut jeanta praf si mi-am taiat cauciucul (roata pe care am schimbat-o pe casco)

A si mi-am schimbat scutul l-am pus metalic dar asta a fost optiunea mea nu era musai.

In concluzie am a proape un an de cand o am masina si sunt foarte multumit de ea.
mircea51547
Norocosilor....

Vad ca nu va prea plangeti de megane-uri pe aici...

Eu am un Sedan de la firma.....la 14.000 am avut prima problema mai urata, cu ABS-ul....

Mi s-a dus un magnet mic de pe roata dreapta spate, cel care excita senzorul...rezultatul...mi s-au schimbat ambele discuri de frana pe spate.
Noroc, ca reparatia s-a facut in garantie....(aviz amatorilor.....garantia o fi ea de 2 ani....dar NU CUPRINDE SI TRENUL DE RULARE...care are garantie doar 20.000 km!!!!!! (am experienta cu multe renault-uri.....firma la care lucrez are de toate...clio. megane, laguna....etc.

Si....credeti-ma....discutam mai incolo.....pe la 50.000....60.000km....sa vedeti costuri de 50...60 milioane pe la o revizie...(din experienta avuta cu Laguna.....)

Nu vreau sa va dezamagesc dar...conduc de 6 luni un Megane, are acum vreo 18.000 km....iar acum, cand mi-am cumparat masina proprie, -desi megane-ul imi place ca masina- mi-am comandat Nissan Primera (cu motor de Renault....care intr-adevar la diesel este cea mai buna optiune
liviu83037
As vrea sa stiu si eo dupa ce motorizare ar trebui sa ma uit la un megane 2 bicorp tinand cont ca vreau unu la mana a doua...si nu pot sa dau mai moolt de 9000 de euro...pe unu....ce sfaturi puteti sami dati?de la motorizari pana la dotari orice...accept orice sfat si parere...mersi moolt...anticipat:D
Adrian98293
Salutari :wave:

In cateva zile o sa fiu si eu posesoru' unui Renault Dinamique 1.6 16V 110CP.


Am 2 intrebari:
De ce voi vb de 115CP ?! Stiu ca asa apare si pe oferta dar la mine in factura proforma apare cu 110CP. Sa fi gresit ei factura ? :bandit:

Am incercat sonorizarea si mi se pare slaba. O sa vina echipata cu un radio CD cu MP3 de 4*15Wati, pe care am intentia sa il schimb. Am inteles ca pentru a monta un nou radio CD trebuie sa fac rost de o carcasa de tranzitie si de un adaptor pt. comenzile pe volan si afisaj. Aveti idee de unde se pot procura si care este costul lor ?!

Multumesc anticipat

PS: DAaaaa...o sa postez si poze wink.gif
Mircea38023
Pai oamenii vorbesc de 115 cai, pentru ca motorul de pe M2.1, (euro 3) atata avea. Din ianuarie 2006, de cand s-a lansat M2.2 (facelift) oferta e de motoare de 110 cai (euro 4). Castigi la poluare, pierzi la putere. Cred ca le-a fost cel mai simplu asa.
adi97923
este megane-ul 1,5 dci 105 cp care mai este si euro4.. asa ca nu scade puterea pentru a micsora norma de poluare. asa au construit ei modelul 1,6 110 cp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.