Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DE CE IUBIM...LADITELE?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Horia49540
multumesc beer.gif
nu stiu daca s-a umblat vreodata la motor...cand am luat-o o spalase ala asa bine ca ziceai ca e nou, pe bune...
e posibil sa fi fost segmentat...e posibil, nu stiu...
cert e ca de cand am luat-o si pana acum motorul nu si-a redus performantele, si nici consumul de ulei nu s-a modificat...
dar cand am luat-o avea ulei romanesc, si de atunci merg doar cu aral schimbat la 10 000 km
stil de condus...prin oras pana in 3500-4000 ture, in afara croaziera la 100 la ora, dar la munte pe serpentine, car au fost cred jumatate din cat am mers pana acum biggrin.gif , mers sportiv tare, in limita bunului simt totusi, pana in 4000-4500 ture...desi merge si mai sus, ca lada abia de la 3400 ture se trezeste :boxing:
si pana acum n-am avut nicio reparatie la motor
doar lant si patine schimbate aproape de 100 000 km din cauza ca s-a rupt o contrapatina (o fi fost de contrabanda...)
in rest doar reglaj culbutori la 10 000 km, reglaj aprindere si carburator, schimb ulei, filtru ulei la 10 000 km si filtru aer cam la 5000 km (caci si mie mi-l cam murdareste epuratorul ala de la carter...) si atat
sper sa mearga tot asa in continuare

oricum, a propos de uzura, eu cred ca daca inainte cu uleiuri proaste tineau segmentii cel putin 70 000 km cu uleiurile bune de acum si cu un stil de condus normal poti ajunge(pornind de la 0 km, adica motor nou sau proaspat reparat) la 150 000 km pana la reparatie generala la motor
tzo99516
horica parerea mea a ca mai bine schimbi uleiul la 7-8000(de care bagi,semi sintetic?) ca nu isi pierde toate proprietatile,si in plus la cum se circula la noi... vai de el sarau(uleiu) esti cam bestie cu masina(eu vb care cu a3a dau scartz biggrin.gif ) oricum la mai mare cu ea!!! sa fim si noi si masinile noastre sanatoase
Horia49540
nu sunt bestie ma, o conduc si eu cum ii place mai mult biggrin.gif :wave:

eu i-am dat 1,2,3 cu scart de mai multe ori, asa ca sunt mai rau ca tine ha ha

de fapt, stiti, cand eram mai mic/tanar ha ha, si incepator trageam cateodata tare de tot de ea, am ajuns si la peste 8000 ture intr-a doua (90 la ora), dar de la un timp m-am cumintit ...relativ
adica nu mai spraturez
dar dupa drumul lung de asta-vara prin Moldova si Romania pur si simplu nu mai putem sa mai conduc sub 80 la ora nicaieri biggrin.gif :boxing:
chiar mi s-a reprosat ca am devenit "nebun", pe parcurs mi-am mai revenit insa biggrin.gif :wave:
Dragos56563
Vitezomani mai sunteti ! Laditza mea parca e o printesa... Nu vede mai mult de 90 in afara, iar in oras, parca as fi bosorog. Mai incet e mai bine pentru ea... Ma rog.. Pentru a mea.

:wave:
tzo99516
pana te enerveaza unu ca iti taie fatza sau vrea el sa te depaseasca prin dreapta,ii dai talpa simti cum te baga in scaun schimbi si simti cum se lasa de cur si ii auzi motorul ala care toarce si ai impresia ca zice mai vreau hai pe iei dai dai dai vreau mai mult.... devil.gif :punk: si dupa nu te mai poti "opri" din mers iute,asa eram si eu inainte si cand a mers tata cu ea si eram si eu in dreapta(tata avand lada de 10 ani si acum e la mine,deci in familie)am zis ca nu e adevarat
Horia49540
biggrin.gif :boxing:
da, uneori e interesant sa o calci pe coada bicycle.gif

insa stilul de condus al lui Dragos este cel mai sanatos pentru masina, asa a ajuns sa schimbe doar segmentii la 170 000 km!!!
la 85 la ora lada se simte cel mai bine: turatia este 3400 rot/min in treapta a 4-a, adica exact cumplul maxim, ungerea si racirea foarte bune, pe scurt turatie si viteza de croaziera care face maaare placere masinii beer.gif

ps - dar nu trebuie sa uitam nici ideea lui Cosmin de odinioara, mai ti minte maestre? cand ziceam sa punem bani si sa luam o lada 1500 rablagita dar care trage tare si sa ne facem de cap cu ea?! biggrin.gif :wave:
tzo99516
horica nustu cum e cu raportul turatie-viteza de rulare la voi la 1200 da la mine intr-a 4-a la 350 de ture am in jur de 90 si unpic,aproape de suta,oricum la mine e si motorul mai mare





interesanta propunere >:) chiar foarte interesanta(daca gasesc ceva va anunt)
Horia49540
bre, lada 1200 are raport 4,3 la grupul conic
1500 are 4,1
de aici diferenta
lada lui Georgian de ex are transmisia si mai lunga caci are si cutia mai lunga (la 1200-1500 e aceeasi) si diferential de 1500
de-aia e bolid biggrin.gif :wave:

da' ia zi cinstit: nu e pacat sa mergi la cuplul maxim cand poti merge la turatia maxima?! ha ha ha biggrin.gif :wave:
tzo99516
ba e! era un mosulica in tarc la autovit care avea grup de lada(1200 si 1500) de 32(de dinti pe coroana) parca si fugea o leaca mai tare da oricum daca vrei raliu iti pui al motor
Sula103604
De ce iubim laditele, eu nu mi-am spus punctu de vedere, asa ca am sa-mi incerc norocul.
Lada a fost prima masina pe care am conduso, si acum tin minte ca aveam vreo 13, 14 ani si ma uitam la picioarele lui tata, cand si cum apasa pe pedala de ambreiaj, cand schimba viteza, eram atent la sunetul motorului, la un moment dat, tata era in hala, si i-am luat cheile si am pornit, m-a zguduit de cateva ori dar am ramas impresionat, am prins gustul si am inceput sa merg mai des cu ea pe dealurile de langa oras, faceam curse cu dobermannul meu tongue.gif, cum si-a deschis firma, ii trebuia o masina cu care sa transporte, si ce s-a gandit, a pus arcuri duble pe spate, a schimbat amortizoarele cu amortizoare de Moskvich, ca alea-s mai mari, nu cu mult, dar au fost suficiente. Iar venind vorba de Ivan al meu, l-am cumparat acum 2 ani jumate, i-am facut numai cosmetizare, adica kituire in cateva locuri si vopsea, e masina pe care am invatat sa conduc, chiar daca iarna e cam greu, dar m-am obisnuit cu ea, dupa ce am ajuns in sant destul de abrupt, norocul meu ca am aterizat pe roti si inca intre 2 copaci wink.gif), atunci am zis ca cinve de sus ma pazeste bine, am renuntat la cauciucurile de vara si mi-am pus cuie si pe fata si pe spate, de atunci iarna nu am nici un stres, viteza maxima cu cuie o ai de 90 km/h, mai mult nici nu-ti trebuie iarna, poti iesi din orice imbarligatura de zapada si gheata. Chiar daca m-a lasat toba langa facultate nu am fost suparat pe Ivan, am mers cateva saptamani fara toba de la al doilea tronson in jos smile.gif), auauauaua, ce senzatii, acum i-am pus toba noua, nu e originala dar e modelul ala nou de la VAZ 2106, se potrivesc de minune; si cum spuneau si alti posesori, poti merge pe unbde altii nu indraznesc, sau daca incearca isi rup masinile, nu fuge repede, dar deviza mea e ca mai bine ajungi cu 20 de minute mai tarziu decat deloc. Hai ca m-am lungit, iar sa rezum ce am scris mai sus ar fi sa zic ca imi ador masinuta! :X
Horia49540
felicitari pentru masina!

si asa e:Lada trece pe unde alte masni doar viseaza :boxing: :wave:
Marius102861
Eu sunt de parare ca relatiile serioase se "construiesc" in timp si cu efort (investitie) ceea ce da valoare relatiei apoi vine cu siguranta si afectiunea.
Vaz-ul meu 2101 cand l-am vaz prima data nu mi-a placut dar "calul de dar nu se cauta la dinti" si in plus avea instalatie GPL.
Dar pe masura ce am reusit sa o mai dreg (si aici voi aveti o contributie f. mare) am ajuns sa ma simt atasat de ea.
Uite asa a ajuns sa-mi placa.
Oricum sotia si cei doi copilasi o concureaza cu succes asa ca ei ajung de obicei pe primul loc (in inima mea).
Si acuuuu o declaratie de afectiune:
"Draga mea Lada.. altii te-ar da la RABLA dar pentru mine incepi sa devii mai mult decat m-am asteptat si imi doresc sa vina ziua cand sotioara mea va reusi sa te struneasca cu succes si sa-mi porti familia."
Popescu91011
Foarte frumoasă declarația! Să știi că am văzut câteva tipe conducând Lada, una din ele era chiar meseriașă, iar una avea semn de începător și era pe o Lada 1200!
Georgian40398
Sotia mea chiar conduce lada noastra de ani de zile, dar desi nu e slabutza ii este greu cu volanul smile.gif
Matei93575
Eu imi aduc aminte cu nostalgie cand m-am urcat prima oara intr-o Laditza 1500 care era noua era a unchiului meu.Acum anii au trecut am 2 Laditze un 2101 din '79 care are GPL masina are 49 de mii de km reali merge f bine.Si am un 21011 din 84 caroseria e cam mancata dar in rest e functional si asta are GPL.M-am indragostit iremediabil de ele acum ma bate gandul sa cumpar unul 1500 pt dezmembrare am vreo 2 pretendente se cere in jur de 400 Ron.Au ceva aparte care nu am intalnit la alte masini si inca nu m-au lasat niciodata balta.Salut si sa ne bucuram cat mai mult de masinutele noastre!
mihail81843
Ma bucur nespus ca mai exista astazi oameni care prefera o ladita veche decit sa faca rate la un logan nou! :wave:
Georgian40398
Tocmai de asta, cunoasteti o reteta sigura de luat ITP-ul ? Adica clar, precis, mergi la nea X, care iti va regla motorul cu carbotestul si apoi garantat iei proba de noxe la ITP. Cunoasteti asa ceva ? Hai sa ne organizam, ca o sa fie jale pt unii dintre noi, eu de ex nu cunosc...
tzo99516
cunosc eu,daca e sa aveti probleme imi ziceti si o sa vb cu omu,si daca e vro problema de noxe imi baga mie teava in fund la masina
Cosmin65397
georgiane....nu stiu daca mai poate sa mearga de multe ori ulcioru la apa in cazu tau....cu noxele nu prea se mai joaca astia...degeaba faci un carbotest daca restu motorului e pe duca...poate te rezolva tzo...
Iuliane...o masina noua din 2006-2007 nu prea se compara cu una de acum 20 de ani ...Loganul e cea mai atractiva masina atat la pret cat si la dotari pentru oamenii obisnuiti care nu vor "bling-bling"...Laditza noastra s-a cam dus....anii ei de "glorie" sunt demult apusi...dar nu cred sa fie cineva care are bani de Logan si isi cumpera o laditza veche...
Daniel82595
...poata asa ca sa o tina de placere :angel:
iulian104479
Cu 2-3 saptamini inainte de itp am curatat,antifonat pe dedesubt,schimbat cauciucurile,aerisit franele+inlocuit placute si ferodouri,si schimbat uleiul.In 2006 au tinut toate astea.Acum nu mai stiu...
Sula103604
nu-i stres domnilor, eu cum am trecut in 2007 biggrin.gif...aveam probleme si cu franle ptr ca mi-am pus arcuri duble pe spate, deci mai usor funduletul...pana la urma au iesit bine ca l-am rugat pe tip sa testeze de mai multe ori ca si calculatorul poate produce erori blush.gif ...iar la noxe hihihi..cand a bagat ala teava..i s-a stricat aparatu...au venit 3 ingineri sa repare...in fine..au iesit pozitive..m-au trimis acasa...ce am facut eu..am scos furtunasu ce duce de la pompa de ulei la filtru...si l-am atarnat jos..m-am dus din nou..au iesit excelente noxele..dar toate piesele din carburator au fost schimbate biggrin.gif..iar daca tot nu vrea omu sa te treaca..ii impingi un 50 ron si se rezolva... biggrin.gif


peseu: am scos furtunul ca sa nu mai scuipe uleiul, ca iese urat cand arde...fumigene smile.gif))))
tzo99516
fratilor terminati cu carburatorul la itp! pe aia ii intereseaza daca haleste ulei nu ca iti consuma tie benzina,daca ai piese uzate in carb galopeaza la ralanti!


apropo daca va intereseaza sa stiti,noxele la masini sunt ferificate la 5000 rpm biggrin.gif
Daniel82595
Parca stiam ca noxele sunt verificate la turatii mai mari numai la diesel tongue.gif.

PS: Am vazut acum o saptamana prin Chitila o Lada 1200 alba cu vopsea originala scoasa la vanzare (probabil tinuta in garaj fiind zona cu case). Masina am vazut-o si azi si e impecabila, asa ca cei care vreti sa va faceti ladisti spuneti-mi pe PM si v-o arat.....cerea parca 3.000 RON.
Sula103604
Nu stiu ce se intampla, dar din ce mai multe Ladite vad pe drumuri, ce i-o apucat pe oameni, sau batraneii cedeaza si isi vadn laditele, si ies tinerii la rampa cu ele, veneam de acasa azi, si am zis sa iau traseul prin Tg Mures...am numarat si am vazut in decurs de 130 de km 9 ladite...stau si ma gandesc ca poate numai acuma le-a venit timpul biggrin.gif..frumos ar fi..o intalnire a tuturo ladistilor din tara si la un traseu stabilit din timp.. sa vada populatia ce detinem biggrin.gif...Lada rullzzz si in 2007 :boxing: :boxing: biggrin.gif
Horia49540
a propos, ce se mai aude cu intalnirea din Ardeal? ca a venit vara...
eu unul sunt fff interesat
asa ca asteptam informatii si invitatii biggrin.gif :wave:
Matei93575
Salut baieti am vorbit azi cu baiatul de la LadaMania si din pacate are probleme de organizare.Pt ca politia dinb Miercurea-Nirajului nu vrea sa aprobe defilarea decat pt max 20 de masini.Iar asteptarile sunt de 70 de Laditze.Mama ce frumos suna.O sa incercam sa vedem in Tg-Mures poate gasim ceva o solutie.O alta posibilitate e sa ne vedem asa langa un lac sau undeva intr-un loc mai retras.Desi eu nu vad problema daca defileaza 70 de Laditze.In orice caz eu va tin la curent cu evolutia lucrurilor baiatrul e f pasionat sper sa se infaptuiasca ar fii un lucru super.Salutare
Horia49540
da bre, chiar daca nu ne lasa in oras hai langa oras, si defilam cate 20 pe rand haha, asa in ciuda:)))

sa nu va lasati! si inca ceva: vor fi cel putin 70 laditse + i (maya ruskaya padruzhka :boxing: :wave:
mihail81843
Voi chiar vorbiti serios? Vine cineva? ... Ar fi prea frumos sa fi si adevarat!
Horia49540
eu ma duc orice ar fi
numai sa stiu din timp sa-mi iau liber

dar ma duc si iau cu mine si pe cine mai este interesat (in caz ca nu pot veni cu lada personala) :wave:
Sula103604
hey colegu, da cum sa vii fara masinuta ta sad.gif(..o sa suferim din cauza ei, eu tot astept si nu zic nimic, si in gandul meu, ma, HOria chiar o sa vina cu Ladita? biggrin.gif, eh...sa speram ca se dreg treburile si poate ajunge si el cu a lui tovarasa band.gif
Horia49540
nu bre, nu m-ai inteles
am zis ca eu vin cu lada mort-copt, dar daca alticineva nu poate veni cu lada lui il iau cu mine

eu nu plec nicaieri fara ea, ca plange daca o las singura biggrin.gif :wave:
Flavius107424
am luat-o dintr-o parcare contra 2000 RON, "in rate". Avea 45200 km (+ 100000, of course). Am bagat in ea 3 schimburi de ulei, reglaj la chiulasa, cauciucuri fata, vopsitorie, bujii si o platina. Foarte recent i-am scimbat TOT pe fata(pivoti, telesc, etc). Acum are 82000 pe bord, a vazut juma de tara, NU M-A LASAT NICIODATA IN DRUM (fata de celelalte 3 masini pe care le-am avut inaintea ei) si-mi aduc aminte cu greu ultima zi in care nu i-am dat cheie dimineata. Cum sa nu o iubesc?!!!
mihail81843
Flavius tata, clar esti si tu unul de-al nostru. biggrin.gif
Popescu91011
Corect! Lada e o mașină pe care te poți baza! Nu te lasă la greu, mai ales dacă nu-ți bați joc de ea, dar chiar și proprietarii care-și bagă picioarle sunt serviți cu credință!
Sula103604
hopa..aici cred ca se fac referiri la mine..hihihi..deci eu forjez..dar si investesc..deci e echitabila treaba..no ofence
mihail81843
Cum, sa nu o iubesc.... mai ales ca acum si merge cum trebuie biggrin.gif
Horia49540
Stase ce intelegi tu pin "forjez"?dupa parerea mea o masina esta facuta sa fie condusa mediu dpre tare fara sa se strice...
logic ca daca mergi batraneste te tine o vesnicie
dar si daca o accelerezi rezonabil nu se strica
o masina se strica de la doua-trei lucruri: zmucituri, adica plecat cu scarts, turat la 6000 rot/min in fiecare zi (desi daca ai ulei super nici asta nu afecteaza (foarte) mult)
sarit borduri, mers tare pe drum prost, ipsa de intretinere (ulei, filtre etc, relglaje) si cam asta

dar sa mergi cu o lada cu vit 1 pana la 20-25 la ora, cu II pana la 40-45, cu III pana la 60-70 si cu a 4-a pana la 120(130 la 1500) nu o va uza prematur, ba chiar lada pt asa ceva e facuta, cuplul maxcim e la 3400 rot
eu cam asa merg la drum intins la munte si nu se strica

tu faci mai mult de atat in mod constant?atunci ia-ti un Kamaz

ps - sper sa nu va plictisesc cu povestile mele despre fosta lada a unchiului meu, dar masina aia a fost in mana varului meu cativ ani masian de teste si a fost chinuita rau
deci a propos de chinuit masina: intr-o vara consumat un rezervor de benzina in 2-3 zile in curte la bunici intr-un spatiu de 4 m lungime asa: demaraj cu scarts inainte, frana, demaraj cu scatrs inapoi, frana si tot asa pana s-a golit rezervorul
incepusera vecinii sa urle ca nu se mai poate, dar masina n- patit nimic, n-a crapat nimic in transmisie sau altceva
va dati seama ?! un rezervor consumat in bataie de joc fata de masina, si Lada n-a protestat!ltele ar fi rezistat? biggrin.gif :wave: :boxing:
Sula103604
ei..nici chiar asa..bordurile nu le prea incalec, pe drumuri proaste nu merg repede ca nu-mi permit.iar la turatii de 6000 nu prea ajung decat la burnout..da poate nici atunci..la mine cum ii spatele ridicat din cauza dublei suspensii se invarte f usor.deci nu am nevoi sa apas atat de tare..doar cat sa rupa aderenta..in rest eu zic de modul de folosire fata de a vostru, am cu totul alt stil de condus atata tot..ti-am zis ca nu imi bat joc de ea..nu am golit si nu mi-as goli reervoru de benzina intr-o curte.. tongue.gif..doar prin alte mijloace..
da colegu'..am vazut masina care sa reziste la asemenea brutalitati...daca mai tii minte modelul de BMW rechin..era un filmulet..vroia sa=i rupa motoru...nici cum nu a reusit..doar apa i-a fiert in rest nu a reusit..
..eu o "forjez" in sensul meu..prin stilul meu eu inteleg ca nu merg la normele recomandate..iar fata de cei nebuni.eu am un stil cat de cat linistit...iar de schimbatu vitezelor.nu zic nimic tongue.gif..asta tot depinde de dispozitie..iar cand sunt nervos...se stie..dar tot nu am atins bariera de 6000 rpm...chiar daca as vrea..m-am linistit..motivul il tin numai ptr mine...
..cine a mers in masina cu mine stie... tongue.gif..chiar si tata blush.gif

peseu: m-am gandit si la Kamaz..ca am si C-ul...da pe ala cine il mai alimenteaza smile.gif)

si inca ceva...de reglaje nu duc lipsa..doar nu crezi ca sunt atat de indiferent fata de masina...si am ai zis-o...eu o o "forjez"..eu platesc consecintele..si sa nu crezi ca o fac din obligatie..e chiar o placere...
mihail81843
Kamazul mai face si altceva in afara de zgomot?... biggrin.gif
Asta ca sa mai glumim putin...... :wave:
iulian104479
off topic(nu ma injurati!)
KAMAZ.zgomot,da.dar gandeste-te ca in 2006,la PARIS-DAKAR a castigat locul intai si locul patru,umilind firme ca MERC..,DAF,MAN,altele.In 2007 din 88 camioane inscrise 3 erau KAMAZ,in final terminand onorabil pe locurile2si7.Siberia e plina de ele,si la -40'C sau mai jos KAMAZ-ul isi face treaba.Prin BC trec multe camioane,si cel putin iarna,vesticii patineaza,rusii,Tatrele fac raliuri.
no ofense... arigato.gif :wave:
mihail81843
Iulian, nu pot sa nu-ti raspund : in 2006 s-a intimplat...firmele de renume au galerii intregi de trofee , sinceri sa fim la acest capitol Kamaz este totusi no name. Nu sint fanul lor dar nu pot sa nu-mi amintesc in armata ...cind nimic nu pornea iarna , porneau inti Kraz-ul care pe rind le pornea si pe celelante. Ca o paranteza eu am fost un norocos aveam un Dac 444T, care intimpator era nou si culmea mai si pornea biggrin.gif :wave:
Sula103604
Dl Mihail gandti-va ca totusi a fost o tara sovietica tongue.gif...sunt intru totul de acord cu Iulian, chiar daca e offtopic, si eu la fel...o sa se vada peste cativa ani unde se va ajunge si cu Kamazul..pana atunci zic eu sa asteptam...
horatiu53660
Nu vreau sa fiu rau cu nimeni , dar daca o tin la fel cum au tinut-o cu Lada , viitorul e sumbru. Acu 15 20 de ani de Lada se vb din noua zeelanda pina in america de sud, din canada pina in finlanda etc...... astazi toate noile modele nu mai reprezita nimic. Nici chiar pt ei. Si sa nu spune-ti ca atunci nu erau si alte marci, ... si inca cite biggrin.gif
Vechea Lada a fost si este o masina cu personalitate. :wave:
Sula103604
era cu personalitate poate si din cauza influentei puterii celor de sus, dupa ce s-a destramat URSS normal ca nu a mai fost la fel...dar nu neg adevaratul potential al acestor masini la acele vremuri (si cele de azi)...si apropos cu ce masini se putea lauda Ro, Finlanda, America de Sud si celelalte tari care nu aveau productie interna de automobile, sau daca aveau erau mult mai slabe decat LADA????.....cum insa ff multe tari s-au "ridicat", situatia s-a schimbat radical...

peseu
Raportul pret performanta era mult prea bun in comparatie cu celelalte masini, asta o gasesti la threadu' deschis de Dl Popescu...LADA - istoria unei marci
iulian104479
nu am vrut sa fac valuri,ci doar sa arat ca si marcile estice au o valoare,chiar si fara galerii de trofee.ROMAN,DAC,KAMAZ,KRAZ,TATRA,URAL,ZIL,au fost langa noi dintotdeauna.sa nu le uitam/Kamaz fabrica camioane +autobuze,utilitare.Nu cred ca se va uita de ei prea curand./despre LADA.asa cum sunt destui care iubesc 2CV,Trabi,Mini,se vor gasi si iubitori de LADA.Inclusiv subsemnatul! biggrin.gif :wave:
mihail81843
Sigur se supara moderatorii, dar speram sa inteleaga ! Sigur ai dreptate,..... ce productie de autoturisme si ce masini vai mama lor produceau ; Franta ,Anglia Germania ... intr-adevar rusii dictau de la centru ; francezi cumparati Lada!... Eu cred ca occidentalul era putin mai pragmatic , Lada era o masina buna si ieftina deci .... cum zice rusu :Davai....
Doar o singura idee Lada are acum in Ro o gramada de sucursale practic in toate orasele mari , cite modele noi ai vz pe strasse de lada ? In afara de NIVA care se mai vinde ceva restul tinde catre zero.
La pret concureaza si chiar depaseste multe autohtone ... daca ar fi asa bune oare n-ar lua chiar nimeni? Citeste pe div.forumuri si parerea altora despre noile modele si poate te vei edifica. BEZ OBIDI!!!... :wave:
Mariustom
QUOTE(mihail81843)
Sigur se supara moderatorii, dar speram sa inteleaga ! ...

Mă supăr dacă mai continuați cu: "ce bună e Lada față de altele" biggrin.gif
Știu ce înseamnă și cu ce se mănâncă ... Lada blush.gif biggrin.gif , dar, vă rog să reveniți On topic, adică să vă spuneți impresiile și sentimentele vizavi de mașina proprie și/sau marca respectivă (Lada), fără a mai provoca discuții contradictorii prin comparații cu alte mașini.
Părerea mea blink.gif biggrin.gif

arigato.gif :wave:

ninja.gif
Popescu91011
Controversele de genul ăsta nu-și au rostul! Fiecare crede ce vrea, dar mașinile Lada au fost, la vremea lor și pe segmentul de piață pe care concurau, mașini atractive, chiar și pe piețele occidentale, unde resentimentele de natură istorică și afacerile nu se intersectează, așa, ca în România. Pentru un francez/englez/neamț/olandez din anii 70-80, cu venituri medii, cu pretenții asemenea, Lada era o opțiune demnă de luat în seamă. Cine a ales+o, nu a plâns după bani, ca dovadă că și azi sunt cluburi Lada în Occident. Aceeași mentalitate pragmatică a occidentalului a făcut ca Loganul să-și găsească, în anii noștri, clienți în Vestul Europei! Occidentalul nu e interesat atât de fițe, cât de ce îi oferă la un moment dat o mașină din punct de vedere al fiabilității, consumului, siguranței și, nu în ultimul rând, prețul! Atuurile Ladei de odinioară sunt preluate azi de alte modele populare. În ce ne privește pe noi, românii, Lada a fost cea mai bună mașină ce se comercializa oficial, de către stat, perfect adaptată drumurilor noastre și stilului românesc de a folosi mașina (mai bagi și porcul de Crăciun, mai pui și două damigene de vin, plus mama-soacră și ăla micu'!). Astăzi o îndrăgim datorită nostalgiei, costurilor mici de întreținere și fiabilității pe care și-a păstrat-o în ciuda anilor!
Cât despre tehnica rusească, cei care din diverse motive au antipatie față de Moscova nu trebuie să uite că CCCP a lansat primul satelit artificial al Terrei, a lansat primul om în spațiu, a fabricat spărgătoare de gheață cu propulsie nucleară, submarine atomice, rachete intercontinentale, bombardiere strategice și temute avioane de vânătoare supersonice. Deci, nu geniul tehnic i-a împiedicat să scoată aotomobile de mare performanță, ci altceva. Ghici ciupercă!
iulian104479
band.gif AMIN! biggrin.gif :wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.