Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 16-18.000 euro CIP ce sa fie?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
HalbaSus
QUOTE(Horia65398)
QUOTE(MR28673)


... cu putin noroc poate intra si un Volvo S40?


Pai pleaca de la 16,900 Euro - Benzina. Si nu e chel deloc. Si daca ai noroc de noroc o iei din stoc. Sau astepti 2-3 saptamani. Maxim 2 luni

Te asteptam pe la noi biggrin.gif


Reclama este interzisa pe forum, te rog sa iti modifici cat mai repede semnatura, care trebuie sa includa ce masina ai... nu ce masini vinzi si la ce adresa. :evil:
_Constantin_
ncristi noi avem una in craiova tot portocalie si intradevar e superba. Nu am vazut cum fuge dar banuiesc ca isi meritra numele RS. biggrin.gif
HalbaSus
Singura problema ar fi ca pe primul loc pe lista de prioritati a madalinei e fiabilitatea si abia pe locul 2 performantele... la RS e invers...
romb
constantin , si eu tot la cea portocalie de la noi din oras m-am gandit cand i-am recomandat madalinei , e intr-adevar superba ...
madalina
Am fost la Tiriac Auto. Organizarea e groaznica.Daca vrei cumva o oferta trebuie sa astpeti s ao printeze si au un calculator/marca. Cu greu gasesti pe cinegva sa iti dea vreo informatie.

La mercedes am cerut o oferta pentru A classe. Am ramas cu cerutul.

L Ford, m-am urcat in Fiesta GT si intr-un Focus. Fiesta GT parea ok (mai putin plasticul pe care nu il suport, iar cutia de viteze mi s-e parut cam greoaie).

Eram intr-un Focus is ii aratam lui Vlad un luft dintre gura de aer conditionat si bord iar nenea de lahna masina foarte amabil mi-a sps ca de acolo directionez aerul conditionat. Va puteti imagina ce fete am facut amandoi! biggrin.gif

Smart Forfour are materiale graznice pentru o masina in acei bani.

Mitsubishi Colt CZT la fel, materiale groaznice pentriu o masina de 15.000 euro CIP.

La Lancer nu m-am uitat cu atentie.

Mazda 3 GTA este in expozitie si mi-a placut, dar nu are incalzire in scaune si cotiera e amplasata ciudat. Oricum, maine fac drivetest cu mazda 3. Singurul om amabil de acolo a fost domnul de la Mazda!
Iulian HondaFan
Mada, la accord 2.0 nu te uiti?
madalina
Doar accord 2.0 ES mi-ar placea, insa costa 20.250 euro. Nu stiu daca are vreun discount in aceasta perioada, ca siteul lor este cam varza!
P A U L
QUOTE(DORU)
QUOTE(Paul51061)
... am luat un Avensis 1.8 si crede-ma ca nu te face de rusine. Daca tii neaparat sa-i schimbi mai des cauciucurile si sa "rupi" asfaltul cel nou de pe Magheru OK. Ai posibilitate sa dezactivezi VSC/TRC si nu-ti va sta nimic in fata. Crede-ma ca nu vei ramane de caruta. A mea este inca in perioada de sub 1000km dar daca iti pui mintea cu ea rupe tot. :boxing: bicycle.gif


Dragul de tine, rupe tot, auzi. Nu zic ca afirmatia ta este subiectiva si relativ falsa, in fct de referinta la care te raportezi, dar nu e pacat sa strici cauciucurile "rupandu-le" la plecatul de pe loc?


Nu cred ca este cazul sa intru in polemici cu tine. Oricum esti "pasager" rau de tot. Tu in afara de Skoda nu poti vedea nimic altceva chiar daca esti moderator. De fiecare data, lasand la o parte atitudinea "mistocareasca", pe care o abordezi, nu ai putut recomanda decat SKODA. Si crede-ma ca am condus, poate cu mult inainte de a ti-o lua tu pe prima, o Sk O1 1.9 TDI de 110cp si mi-a placut dar nu m-a dat pe spate. Am facut cateva mii cu ea prin '98 cand au aparut. Cat despre tine, nu cred ca ai avut vreodata ocazia ca placerea nici atat sa te urci, ca de condus nu incape discutie, intr-o Toyota Avensis. Iti recomand cu caldura un drive test cu oricare motorizare si apoi cand nu vei mai fi asa "pasager" , avand un orizont mai deschis sa mai stam de vorba.
P.S. Nu toata lumea are nevoie de o masina break si 4x4, la care schimba bucsele regulat, chiar daca "sunt ieftine". Si sa sti ca este mare diferenta de la 105cp la 129cp. Nu am vrut sa te simti cumva jignit dar asa faci impresia.
P.P.S. Imi cer scuze celorlalti pentru OFFTOPIC arigato.gif
DORU
OT:
Paul, iti raspund si considera ca este pentru ultima data.

Pari atat de sigur de tine ca deja nu ma mai complic sa-ti schimb parerea. Ai lacune grave de bun-simt si limbaj, motiv pt care nu vom putea vreodata sa "mai stam de vorba". Nu stiu ce ti-a cauzat frustrarea asta sau aversitatea pt persoana mea, nu reusesc sa-mi amintesc cine este Domnia-Ta, insa la ceea ce pretinzi ca esti, arati f putine. Esti lipsit de coerenta si mai afirmi si lucruri neadevarate (doar pt tine, masina mea este berlina, nu combi, asta ca sa-ti arat ultima afirmatie eronata).
Daca nu ai avea o perdea trasa peste ochi, ai fi gasit cu siguranta topicuri in care am recomandat si alte marci sau modele.

Repet, nu cunosc motivul frustrarilor tale, insa iti spun de pe acum ca orice mesaj de-al tau care nu trateaza subiectul dezbatut in topicul respectiv (persoana mea sigur nu face obiectul vreunuia) va fi tratat ca OT si ignorat, daca nu cumva chiar sters cu totul. :wave:
HalbaSus
Revenind la topic... in lumina viitoarelor/actualelor taxe si impozite motorul 1.4 TSI are un avantaj imens in fata celorlalti competitori... nu doar ca este mai puternic si mai rapid decat majoritatea competitorilor dar consuma si mai putin (sau in cel mai rau caz la fel) ca si competitorii dar mai are si un motor "iubit" de catre codul fiscal.

Astfel:
- Diferenta de RCA (de la anu) va fi de aproximativ 2 milioane de lei (intre un motor de 1.4 si unul de 2.0.
- Diferenta de impozit va fi si ea destul de substantiala (pt ca motoarele peste 1.6 sunt taxate mai tare.
- Diferenta de accize iar e semnificativa
- Diferenta de CASCO iar mai adauga ceva...

E foarte posibil ca golful sa aiba o intretinere ceva mai scumpa (desi am inteles ca nici la celelalte reprezentante nu au preturi mici, mai ales la cele din grupul tiriac) dar eu sincer as prefera sa dau mai multi bani pe intretinere decat sa dau mai multi bani statului...
Singura masina mai avantajoasa fiscal vorbind ar fi priusul... dar cele 2 masini nu suporta comparatie (ma refer la performante).

Eu daca mi-as lua acum masina probabil m-as orienta spre asa ceva... pt ca asa cum cunosc guvernantii din romania o sa continue procesul de marire a impozitelor pe masini cu motoare mai mari de 1.4 (Asta deoarece de undeva trebuie sa scoata bani, iar motorul de 1.4 nu prea poate fi taxat pt ca majoritatea votantilor din romania au dacii cu motoare de 1.4... deci taxarea excesiva a acestora ar reprezenta sinucidere electorala).
madalina
Am facut drivetest cu Forester 2.0X.

Masina este intr-adevar prietenoasa, am intrat intr-o curba la 90 grade cu 100 si masina si-a pastrat perfect traiectoria, trage la turatii inalte, ceea ce mie imi place, am pus doua frane mai bruste, franele nu sunt cele mai bune, dar nici cele mai proaste din cele intalnite.

ce nu mi-a placut:

plasticul din usi scartaia putin

schimbatorul mi s-a parut scurt (condusesem toata ziua nissan pick-up)

Mi-a polacut faptul ca directorul de vanzari de la Radacini se ocupa personal de toate drive-testetele, pentru a explica cat mai bine si a raspunde la orice intrebare).
Cornel001
Radacini ? Whoa! Am auzit ca acolo in service iti faci harakiri rapid ca la PBN .
madalina
Eu din cate am vazut la serviceul Radacini Subaru nu iti faci deloc harakiri. Nici la radacini Opel.
Cornel001
Eh, poate n-ai aflat de pataniile altora. Inclusiv cu(avand) Subaru.
HalbaSus
Mai vinde radacini subaru ? din cate am inteles au ramas doar cu opel si chevrolet.
madalina
Este in continuare dealer, nu mai este importator.

S-a redus numarul de culori o data cu noul importator.

Eu am fost cu George in service, cu toate cele 3 masini, pe parcursul a 3 ani si nu mi s-au parut nici neprofesionisti, nici nesimtiti, iar la Opel radacini am mers cu yarisul sa ii fac ITPul si oamenii au fost super amabili, dar depinde si de om, si de mecanicul ce iti lucreaza la masina.
Mikidutzaa
Deci te gandesti la un Forrester? Whoaa... Impreza anything?
madalina
Am facut si drivetest cu mazda 3 2.0 GTA. Foarte draguta, ,amevrabila, garda la sol joasa (am lovit cu ea un prag din ala de incetinit viteza), frane ok, pozitie la volan foarte comoda, la stilul meu de mers cu ea cred ca mi--ar consuma cat un Foresyter de 2.5 XT mers linistit.

Iar la Mazda 3 as astepta sa vina varianta cu facelift pentru ca pierd din start la revanzare ceva pentru ca este fara facelift.
HalbaSus
Si vezi ca o sa vina si Mazda 3 MPS (mazda performance series) care o sa aiba nu 150 ci 250 de cp blush.gif
madalina
Stiu ca vine si aceea, dar m-ar omori complet la consum, iar pretul va depasi bugetul cu mult. Asa ca mazda 3 GTA u face lift, cutia cu 6 rapoarte, ese foarte buna pentru mine, dara trebuie sa intreb cand o aduc. Foresterul este disponibil imediat, pentru Mazda 3 probabil cva trebui sa astept pana in septembrie-octombrie, la civic 6 luni, la Golf GT 3 luni etc
Iulian HondaFan
Forester vs. Mazda3 blink.gif I didn't think it will come down to this. Accordu' 2.0 iese din pret, nu?
madalina
Mai trebuie sa mai fac drivetest si cu altele, in special cu Civic, dar la restul am retineri.

Accordul cred ca este dificil de condus de catre mine (la 157 cm si 40 de Kg).
Fata de europene am o retinere in general (masinile farntuzesti exceleaza la dotari si gadgeturi, dar nu la fiabilitate, cele italienesti tot asa probleme cu fiabilitatea, iar cele germane au preturi mai mari decat ofera - in special la VW).

In plus am problema serviceului, ca m-am saturat de batut cu mecanicii.

La opel, la toyota, la subaru si la renault nu am probleme. La mazda am, la VW este dezastru (m-as duce eu la revizii in alta localitate, dar daca am o problema si trebuie sa duc masina pe platforma, ma costa o groaza sa duc masina din Bucuresti in Ploiesti, Brasov, Constanta etc).
HalbaSus
Daca trebuie sa fie o japoneza si eu as alege mazda3 gta... dar sincer eu as merge pe golf GT.
madalina
Minusuri pentru Golf GT:

- pret mare

- service groaznic

- multe probleme avute de golf V (s-or fi remediat pana acum, dar anul trecut cineva de la PR de la PoRo imi spunea ca Golful are multe probleme si nu mi-l recomanda)

- motorul extrem de laudat, premiat, apreciat, dar eu vreau sa vad cum se comporta in timp, cat de fiabil este in utilizarea de catre soferul amator obisnuit, cu benzina noastra nu foarte buna (aceeasi problema o am cu civicul, ca inca nu s-au facut studii seriose despre problemele lui).
Davidinho
Da de ce nu faci un test drive si cu Golful GT si cu Civicul...macar asa sa ai o idee f clara cum sunt toate si dupa aia e f usor de ales
madalina
Golf GT pentru drivetest nu exista! Cu civicul sper sa fac saptamana viitoare, ins atot nu este usor de ales pentru ca in 30 de minute cat dureaza un drivetest la noi nu iti dai seama de masina.

La Opel Tigra anul trecut in prima jumatate de ora eram extrem de entuziasmata de masina, dupa 3 zile de mers cu ea, i-am gasit defecte destule.
Iulian HondaFan
te referi la Astra? si asta ar fi de facut un test, mai ales daca au bagat motorul ala de 1.8l si 140CP pe el.

... atunci si Forester iese din discutie ( prea mare), GT pentru motivele de mai sus. mai ramane Civic ( daca iti place si daca te hotarasti sa astepti; mie mi se pare prea scump) si Mazda3.

ce zici de C4? biggrin.gif

asta daca nu incepem sa exploram si segmentul subcompact. blush.gif
Davidinho
Mie mi se pare ca GT-ul are un mare avantaj cu TSI-ul asta mai economic dar la fel de puternic. S-ar mula perfect pe stilul tau de condus care zici ca e ceva mai sportiv. Stim cu totii cum sare consumul mediu atunci cand mergem mai agresiv...mai ales daca ai si o masina mai grea blush.gif (stiu din proprie experineta cu Renault meu RX4)
Asa daca iti iei Forester si il mai conduci si sportiv, te vei imprietenii la catarama cu baietii de la benzinariile din Bucuresti biggrin.gif

In legatura cu service-ul sa stii ca eu sunt chiar f satisfacut. Eu cand am vreo pb ma duc la un service Mobil 1 de langa un dealer Seat (service care se ocupa doar cu masini din grupul VAG deschis de un fost mecanic sef de la Porsche Romania) si ma fac oamenii aia sa ma simt mandru ca am VW...extrem de amabili si preturi decente.
madalina
Or fi draguri si amabili mecanicii din serviceul respectiv, or fi buni profesionisti, dar eu vreau masina noua pentru garantie. Altfel imi luam direct un Yaris 1.5 second hand, oricum la Toyo Motor ma inteleg foarte bine cu cei din service fara sa le fi dat vreodata ceva si as fi rezolvat problema.
G e o r g e
mai baieti de ce va place voua sa vorbiti sa va aflat in treaba .

forester masina grea ? HA ?

QUOTE
Stim cu totii cum sare consumul mediu atunci cand mergem mai agresiv...mai ales daca ai si o masina mai grea blush (stiu din proprie experineta cu Renault meu RX4)

ia uite ce zic datele tehnice :

Greutate forester 2.0X (kg) 1,390

golf GT TSI :
Weights, kg
Unloaded weight, 2-türig 1) 1293 - 1451

pff incredibil , un SUV cantareste cat o compacta in 2 (DOUA !!! ) usi !!

incredibil ...
HalbaSus
O fi foresterul usor (intradevar compactele de la VAG sunt cam supraponderale... A3-ul meu are aproape 1.5 tone, ei zic ca e din cauza sigurantei suplimentare, dar pe mine tot ma deranjeaza ca A3-ul sotiei are cu vre-o 200 kg in plus fata de A4 din 2000) dar consumul tot de SUV e, consumul OFICIAL la forester 2.0 este de 12.3 in oras... in bucuresti, cu un stil de condus mai vioi presupun ca e ceva mai mare, iar acceleratia tot de SUV ramane (9.7 in cazul cutiei manuale si 11.7 la cutie automata)... In plus din cate stiu madalina are deja in familie o masina cu capacitati off-road.
madalina
La subaru sunt datele destul de apropiate de consumul real, nu conteaza ce masini mai am in familie, ideea este ca asta este masina mea, pe care o platesc din banii strict ai mei, eu sunt in Bucuresti, iar familia mea in lata parte, asa ca este nesemnificativ ce masini mai au ai mei.

(.7 pentru un SUV nu mi se pare rau deloc. Sunt subcompacte ce au 15s.
G e o r g e
daca iti demonstrez ca foresterul este mai sigur ca audi ul ce zici ? :angel:

pe de alta parte , am postat pe aici o poza cu pilonul central de la foreswter sectionat , daca nici acolo nu este siguranta nu stiu unde o fi ... ai vazut-o cu siguranta , asa ca ... e frectie , iti spun eu de la ce e diferenta de greutate , ca am mai zis-o pe topicul cu masina mea , de la faptul ca subaru ia FOARTE in serios greutate masinilor, se folosesc panouri de metal de grosimi diferite , sasiuile sunt formate prin hidroformare , se folosesc materiale compozite . audi nu foloseste nimic din cele de mai sus .
Davidinho
1. GT-uri sunt si cu 4 usi nu numai cu 2
2. De la 0 la 100 km/h face 7,9 mai putin cu 2 sec decat "SUV-ul care cantareste cat o compacta"
3. Scoate 170 cai dintr-un minuscul de 1.4 spre deosebire 2.0
4. Performantele astea le reuseste cu 7,2 urban si 5,9 in afara! Subaru cu 12,3 ai sai (fara sa mai punem la socoteala si un condusul mai agresiv) pare a uzina pe langa GT

Plus ca nu cred ca service-ul la Subaru e numai miere si lapte fata de VW.
G e o r g e
1. datele tehnice sunt date pentru varianta in 2 usi ! care e mai usoara , mai sprintena si consuma mai putin decat varianta in 4 usi ! ast avroiam sa sublieniez wink.gif

2. tot varianta in 2 usi , datorita supra alimentarii . vechiul foreste3r turbo facea 8 secunde pana la 100 si avea 177cp doar .

3. din cauza supra alimentarii . nu am negat beneficiile acesteia niciodata .

4.si AWD ul , si faptul ca poti sa pleci orinde oricand orice vreme este afara ?
madalina
QUOTE(Davidinho)
Plus ca nu cred ca service-ul la Subaru e numai miere si lapte fata de VW.


Experienta mea persoanla cu radacini si VW atat la vanzari, cat si in service recomanda fara dubii Radacini. Imi spun o groaza ca daca dau spaga buna in service la Poro nu mai am probleme. Poate, dar dupa experienta Toyo unde nu am dat un leu spaga si am fost tratata perfect de fiecare data, am aceleasi pretentii de peste tot. Ca si cei de la Toyo sunt romania, si aia de la Romcar, iar eu m-am saturat de luptat cu serviceurile.

Inovatiile sunt perfecte, sunt admirabile, dar parca nu ma vad prea bine in postura de cobai. Motorul de pe Gt este pana acum unul extraordinar, cilindree mica, putere mare, tehnologie noua (nu stiu daca mai are alcineva acelasi sistem), dar tot la 19.000 ma duce asa cum vreau eu, iar date despre fiabilitate nu exista insa.

este si un motor sensibil la carburant, iar defectele datorate carburantului NU sunt acoperite de garantie.

O chestie scrisa la ford in serviceuri ma indeparteaza la de Mazda 3: garantia se acorda pentru piesele cu vicii ascunse de fabricatie.

Adica daca o piesa este buna cand iese masina din fabrca, dar in loc de 100.000 de km, ea cade dupa 10.000 nu imi acorda garantia sau cum?
G e o r g e
serviceul radacini este PARFUM fata de PoRo . am avut si VW in trecut si nu se compara serviceurile ...
HalbaSus
QUOTE(G e o r g e)
daca iti demonstrez ca foresterul este mai sigur ca audi ul ce zici ? :angel:


De acord, facem testul elanului cu un A3 si un forester si marim viteza cu cate 20 km/h la fiecare test... si vedem care masina se rastoarna prima tongue.gif. Tu ai legacy, masina buna, de asfalt, stabilitate buna, frane bune (ma rog, acum sigur ai de cand ti-ai pus brembo), comfort, pozitie de condus joasa si recomanzi un mic monstrulet urat, inalt si cu aerodinamica de caramida ? cum vine asta ?
Da, forester e usor pt un SUV, e rapid pt un SUV, consuma putin pt un SUV... dar... e un SUV... care prin definitie e o chestie care nu stie sa mearga pe asfalt, nu stie sa mearga in off-road extrem, dar se descurca mediocru in ambele situatii...

@madalina, cat despre garantia pt vicii ascunse de la mazda e ceva f. ciudat, daca tie iti crapa o piesa dupa 80.000 desi trebuia sa tina pana la 100.000 cum dovedesc ei ca nu a avut un viciu ascuns care fix acum a "lovit"... ca daca ar fi fost fabricat ca lumea ar fi tinut minim 100.000. Eu zic ca ar trebui sa intrebi alti posesori de mazda daca au schimbat piese pe garantie si cum stau lucrurile cu "viciile ascunse" (sincer aud prima oara acest termen in domeniul auto, se foloseste mai mult la imobile)
G e o r g e
cand vrei tu wink.gif

sa iti aduc aminte de centrul de greutate scazut ?

dar daca vrei facem si cu impreza vs legacy vs a3 wink.gif banii mei sunt pe impreza .
madalina
QUOTE(HalbaSus)
Tu ai legacy, masina buna, de asfalt, stabilitate buna, frane bune (ma rog, acum sigur ai de cand ti-ai pus brembo), comfort, pozitie de condus joasa si recomanzi un mic monstrulet urat, inalt si cu aerodinamica de caramida ? cum vine asta ?


Am primit o oferta pentru un legacy identic cu al lui george, la care este posibil un discount. Asa ca...Mai trebuie sa testez si Impreza 2.0.

Intrebare pesonala, ai mers cu Forester? Eu am mers cu cel de 2.0 si 2.5. Cel de 2.5 este superb. 2.0 nu ofera senzatia de sportivitate.


QUOTE(HalbaSus)
Eu zic ca ar trebui sa intrebi alti posesori de mazda daca au schimbat piese pe garantie si cum stau lucrurile cu "viciile ascunse" (sincer aud prima oara acest termen in domeniul auto, se foloseste mai mult la imobile)


Stii, scuza-ma, dar poate vrei sa citesti topicul din sectiunea Mazda: serviceul Mazda Romcar. Intamplator, cunosc extrem de bine un proprietar de mazda. Sa vedem daca ghicesti pe cine! :angel:
HalbaSus
QUOTE
cand vrei tu wink4

sa iti aduc aminte de centrul de greutate scazut ?

dar daca vrei facem si cu impreza vs legacy vs a3 wink4 banii mei sunt pe impreza .


Pai acum o dai cu impreza si legacy ? recunoaste ca ti-e frica si tie de cum se comporta foresterul la slalom tongue.gif impreza si legacy sunt masini de strada, de a caror stabilitate nu am nici o indoiala... eu ziceam de monstruletu' inalt de 20.5 cm, care, daca nu cumva i-au montat motorul sub sasiu nu are cum sa fie la fel de stabil ca o masina cu garda la sol de 12 cm... sunt convins ca datorita amplasarii motorului e mai stabil decat un tucson sau alt SUV asemanator... dar de aici si pana la compacte (sau masini de strada in general) mai e cale lunga. Uite niste date de pe nhtsa.dot.gov:
Chance to rollover:
Hyundai Tucson: 19%
Subaru Forester: 15%
Subaru Impreza: 11%
Mazda3: 10 %

QUOTE
Am primit o oferta pentru un legacy identic cu al lui george, la care este posibil un discount. Asa ca...Mai trebuie sa testez si Impreza 2.0.


Asta da, daca poti sa scoti un discount si sa ajunga in bugetul tau legacy atunci go for it, nu mai sta pe ganduri, e clar o alegere mai buna decat toate compactele de pana acum.

Nu, nu am mers cu forester, stiu ca are centrul de greutate mai jos datorita motorului boxer si ca e mai stabil decat un SUV normal si tot marketingul (care sunt convins ca e in mare parte adevarat), dar chestia cu "SUV-ul care se comporta ca o masina de strada" nu o s-o cred niciodata... nu am crezut-o (justificat) atunci cand BMW zicea asta despre X5, nu o cred despre forester, nu o cred despre Q7, singurele indoieli le am la audi allroad care are suspensia reglabila intre 12 si 19 cm (deci chiar si ridicat la maxim nu atinge inaltimea unui SUV).

Ah... si uitasem ca te intelegi atat de bine cu proprietarii mazda biggrin.gif nu am citit topicul cu respectivul service... dar promit ca ma uit blush.gif
G e o r g e
pai am zis ca fac si cu foresterul tongue.gif si cu celelalte tongue.gif

pe de alta parte, am testat stabilitatea cand mi-a iesit un dobitoc in fata si aveam vreo 200 la ora , ma luasem la intrecere cu un 2.0XT biggrin.gif hehehe

am franat pana pe la 140 si la 140 am facut o sicana cu pedala apasata la jumatate ! nici o problema de stabilitate !
HalbaSus
Nu te supara dar aia n-a fost sicana... la 140 o sicana scurta stanga/dreapta se lasa macar cu o pirueta la aproape orice masina... facuta mai "lung" adica o schimbare brusca a benzii iar dupa ce a intrat in linia dreapta inca o schimbare a benzii deja nu provoaca probleme masinii... eu am patit o chestie asemanatoare cu Sharanul (alta masina cu care nu m-as duce sa fac teste) si pe la 120 nu am avut probleme... oricum, lasa asta... tu zi-ne cine a castigat cursa ! biggrin.gif
G e o r g e
a fost din scurt ... prea din scurt ... atunci chiar a fost un moment mai delicat smile.gif

dupa tine , cine a castigat ?
HalbaSus
Impreza WRX-ul care va dadea flash-uri la amandoi ? tongue.gif

Hai sa nu mai poluam topicul madalinei ca imediat imi dau niste avertismente :ban:
MadMax
madalina, ce se mai aude de drive-testul cu Civic ? Ar fi interesanta opinia ta (asta daca nu te-ai hotarat deja pentru legacy biggrin.gif ).
eddie
Castigatorul este cumva Subaru Forester ? :angel:
madalina
nu exista deocamdata un castigator. Lista se mareste in loc sa scada.

Poate fi orice dintre: civic, mazda 3, forester, impreza 2.0, legacy 2.5, megane CC (asta ar fi pt placerea celorlalti membri ai familiei mele), astra GTC...
eddie
Alege mai repede,nu mai le-ntoarce pe toate partile si asculta toate parerile,ca te dezorientezi de tot !?
Daca continui asa,intri de tot in ceata !!!
Ia-o pe aia care-ti place si zici tu ca merita si GATA ! beer.gif
madalina
pai,

mazda 3 imi place exteriorul, imi place senzatia la volan, nu-mi place serviceul, astept pana in octombrie pt a lua varianta cu facelift si albastra asa cum vrea eu

civic la fel imi place miult, service ok, masina cu tehnologia cea mai noua dintre toate din lista mea, scumpa, astept pana in decembrie dupa ea

forester imi place interiorul, imi place la drum, dar parca as fi vrut mai sportiva

legacy este una in showroom la care as putea obtine discount, dar nu stiu daca ma descurc cu ea in bucuresti si nu stiu cat de comoda ar fi pt mine, tinand cont de dimensiunile mele, masina imi place si ca tinuta de drum, si motor, si interior, si exterior

impreza 2.0 imi place ca tinuta de drum, sportivitate (asta asa comparand ca am condus 1.6 si sti si forester de 2.0) interiorul trebuie sa il vad si trebuie sa astept 4 luni pt ea
astra imi place cel mai putin, chiar mai putin decat golf GT.

I really need help!
vedeti de aia era mai bine sa nu ma intereseze masinile. Ma duceam si eu si o luam pe cea rosie, cu spatiu pentru poseta/rujuuri/ochelari si gata!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.