Informatii despre dealerii / service-urile Skoda |
This topic is about Informatii despre dealerii / service-urile Skoda, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Informatii despre dealerii / service-urile Skoda |
Jul 8 2004, 03:01 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 7-July 04 From: Bucuresti Member No.: 28.991 |
|
|
|
Jun 14 2006, 03:05 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.789 |
QUOTE(CORINA78858) Intradevar, clientul trebuie tinut la curent cu "mersul" masinii dar nu asta este problema
Cum adica nu-i asta problema? ba asta e o problema foarte importanta. am ajuns pe forumul asta cautand alti insi care au patit ca mine. deci acum mai bine de o luna am semnat contractul de leasing pentru o skoda fabia la porsche aviatiei. in discutiile de dianinte, dealerul m-a asigurat ca masina va ajunge in tara intr-o luna si ca termenul de 8 saptamani din contract este o pura formalitate. le-am platiti avansul si mi-au zis acelasi lucru. la o saptamana i-am sunat eu, ca sa aflu ce se mai intampla. dealerul mi-a zis iar ca pe la jumatatea lunii iunie (am auzit bine) voi avea masina. acum doua zile, vazand ca nu ma mai suna, l-am sunat eu. imi zice: stati putin, ca va sun eu in 2 minute, sa ma interesez. astept doua ore. il sun eu iar. imi zice: va sun eu imediat si va spun, ca am avut treaba cu niste livrari. astept. nu ma suna. a doua zi il sun si-mi zice: da, puteti sa stati in telefon doua secunde, sa ma uit? stau. dupa trei minute de stat cu telefonul la ureche, imi zice: pai se fabrica in saptamana 25, bla-bla, ajunge cam pe 14 iulie. am ramas shocat, ca-mi trebuia masina pana la sfarsitul lunii. imi zice ca sunt niste probleme si alte alea. imi venea sa-l omor. acum mai am de asteptat o luna. concluzii: 1. dealerul m-a mintit cu nerusinare. daca stiam ca o sa dureze atat, ma orientam sigur la altceva 2. nu mi-a dat nici macar un telefon sa-mi spuna macar: boule, uite ce se intampla, sa stii si tu! 3. poate ca dealerii sunt foarte ocupati, dar asta nu e problema mea, este problema firmei, care trebuie sa angajeze oameni suficienti 4. putea sa-mi spuna enumere intarzierii, ca intelegeam asa ca, draga Corina, tinutul la curent este o mare problema. a, si inca ceva: surprinzator, tipul a inceput el primul sa ma tutuiasca. un mare profesionist, ce sa zic! una peste alta, esential este ca m-a mintit |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 04:19 PM |