Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Informatii despre dealerii / service-urile Skoda
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tony28998
Ce parere aveti despre deleari de Skoda din Bucuresti si de ce nu din Romania? Eu am avut o experienta neplacuta cu Aviamotors. Platesc masina si o iau dupa doua luni... vi se pare normal? Credeti ca aceasta este o mentalitate benefica pentru dealeri? Din pacate in Bucuresti cel putin sunt decat 3 dealeri... si toti sunt la fel... nu conteaza clientul, ci doar profitul. Sper sa merite masina frecusul primit de la dealer. Bafta!
TheCube
Din proprie experienta iti spun ca interesul si atentia pe care ti le acorda dealerul sunt MULT mai mari inainte de a face plata decat dupa. Da, punctul de inflexiune este momentul platii, nu cel al facturarii, livrarii etc.
Am fost la un singur dealer Skoda(cel de langa Basarab) si tipul mi s-a parut f. mieros, insa era prea ingamfat cu masinile pe care le vinde, neuitand sa-mi spuna in repetate randuri cat de buna e Skoda pe langa Renault, Peugeot si tot ce are 4 roti...
Bineinteles ca n-a avut argumentele care-mi trebuiau mie.
stefan_ieu
Am un prieten care si-a luat o octavia de la B**** T****. Spunea ca s-au purtat destul de frumos cu el si i-au dat si un discount. Dar de asteptat tot a trebuie sa astepte. Asta nu cred ca tine de cat de interesat e dealerul de client. El probabil ca face comanda imediat dupa ce ii dai avansul (nu vad de ce nu ar face asa). Conteaza cat de promti sunt producatorii cu cererile din Romania. Sau cat de puternic dpdv financiar e dealerul sa tina pe stoc diverse modele.
Radu33501
Eu vreau sa imi acizitiones o Octavia 2 si sunt in acceasi dilema ca si voi.
1. Un prieten si-a luat acum vre-o 2 luni o Fabia Euro de la B**** T****. Cand a depus avansu aia i-au zis ca ii dau si benzina si ca atunci cand o sa vina sa o ia masina o sa fie in perfecta stare de functionare.
Spre surprinderea lui masina a ajuns destul de repede dar problema a fost la ridicare... nu avea Benzina (mai putin de 2 litri!!!!), masina nu era spalata, a mai platit cateva sute de Euro !@!@ in plus fata de pretul din contract ?!?!
2. Altcineva si-a luat tot o Fabia de la P....... . Tipul avea nevoie de masina exact atunci cand trebuia sa ajunga cam in vreo 1-2 luni. In fine au fost probleme la transport si omul s-a ales cu alta culoare la masina!?!?! plus ca in service-ul este dezastruos!!!!!
3. De la A.... M.... nu prea am auzit pareri negative....eu de acolo as dori sa o acizitionez.
Radu33501
QUOTE(Tony28998)
Ce parere aveti despre deleari de Skoda din Bucuresti si de ce nu din Romania? Eu am avut o experienta neplacuta cu Aviamotors. Platesc masina si o iau dupa doua luni... vi se pare normal? Credeti ca aceasta este o mentalitate benefica pentru dealeri? Din pacate in Bucuresti cel putin sunt decat 3 dealeri... si toti sunt la fel... nu conteaza clientul, ci doar profitul. Sper sa merite masina frecusul primit de la dealer. Bafta!



Vreau sa te intreb si eu ceva. In service poti sa iti aduci tu piese sau macar uleiul???
Cam cat costa o revizie?
madalina
Nu platiti nimic pana nu semnati contractul, indiferent de masina si cate pareri pozitive ati auzit desprerespectivul dealer. aveti grija ca in contract sa fie trecute foarte clar:motorizarea, culoarea, tapiteria, dotarile, pretul, ce cheltuieli mai sunt la livrare (daca mai sunt), termenul de predare si despagubiri pentru voi in cazul in care masina nu este predata la termen.
stefan_ieu
Exista un singur importator. Toti ceilalti sunt dealeri. Asa ca problemele la transport/timpul de asteptare/etc. sunt aceleasi de la oricare dealer ati cumpara. Diferenta este intr-adevar la conditiile de livrare (daca o spala, daca ii pun combustibil - btw, pe la orice dealer primesti masina cu rezervorul gol), dar atat. Contractul de livrare (in care precizezi in cata vreme iti vine masina) e tot cu importatorul, chiar daca tu il faci la dealer.
Radu33501
Ce pot face daca termenul de livrare a fost depasit de dealer?
krysty
in principiu nimic daca nu ai un docoment scris la mana. doar sa te certi ca la usa cortului cu dealerul. da' tot nu rezolvi nimic ca el te asculta calm iar tu te umpli de draci. asa ca... rabdare si tutun. smile.gif
stefan_ieu
Termenul de livrare nu a fost depasit de dealer ci de importator. Daca ai comandat Skoda acesta este Porsche Romania SRL. Daca nu ai dat banii de avans inca (altfel te tot aburesc ei pana iti vine masina laugh.gif ) te sfatuiesc sa ceri incheierea unui "contract de livrare". Asta ar putea, in cazul in care masina intarzie, sa iti aduca niste "cadouri" din partea lor.
madalina
Nu ai nici-o clauza in contract pentru aceasta situatie? Eu am avut la toate masinilecumparate niste clauze prin care mi se acordau niste despagubiri daca masina intarzia.
James Kilowatt
Taica-miu a primit cadou un set de covorase pentru ca a platit integral dinainte, iar masina (clio) i-a venit inainte de termen. De la dealerul Renault din Braila, ala de pe dig laugh.gif Nu toti dealerii sunt deci neamuri de traista...
Radu33501
Multumesc
Shkoda
Eu de la Brady am luat-o (vezi in alt thread parerile mele despre dealerii bucuresteni).
In contract scrie clar: Termenul de livrare este de 8 saptamani. In cazuri extreme (accidente in timpul transportului, probleme la fabrica) termenul de livrare se poate prelungi cu pana la 2 saptamani.

Daca primesti altceva decat ce ai comandat, tot in contract scrie ca poti refuza ridicarea autoturismului (cel putin asa scrie la mine, dar nu vad de ce nu ar fi peste tot asa..)

Mie cei de la Brady mi-au spus cand am semnat actele (acum 2 sapt.) ca masina o sa ajunga in prima jumatate a lunii aprilie. Acum 3 zile m-au sunat si au zis ca au facut comanda si o sa ajunga spre sfarsitul lui martie.

Concluzie: Sunt foarte multumit de Brady Trade si daca ar fi sa imi mai iau inca o Skoda, tot la ei as apela.
Radu33501
Stai linistit ca nu o sa iti mai iei nici o Skoda. Cel putin eu mai vroiam sa iau vreo 2 buc dar m-am lasat pagubas.

Ti-am editat postul (desi personal nu inteleg ce ai vrut sa spui...)
stefan_ieu
Adicatelea cum asa? blush.gif
Shkoda
QUOTE(Radu33501)
Stai linistit ca nu o sa iti mai iei nici o skoda. Cel putin eu mai vroiam sa iau vre-o 2 buc dar m-am lasat pagubas.


??? Ba sa stii ca sunt f. multumit de masina si mi-as lua 9 Skoda, nu 2!!
Hampu The Great
Tot de la Brady am luat si eu, si parerea mea e ca au fost extrem de seriosi.
Aveam de ales intre doua masini si mi-au pus pe masa actele fiecareia din ele. Am ales una, mi-au spus ca vine din Curtici in 7 zile, si asa a fost.
Avea pe ea tot ce au spus ei.
Cand am facut actele o domnisora scria acolo si ma intreba: Doriti discount ? Zic: Da !!
Un domn de la biroul alaturat incepe niste calcule cu leul si euroiul din care n-am inteles mare lucru. La capatul lor masina costa cu aprope 500 de euro mai putin decat pretul anuntat.

Am platit, am primit, am plecat multumit.
Sunt tipi de treaba si au preturile ceva mai micute ca la ceilalti.
Maff
Mai sa stiti ca nu numai la Skoda sunt probleme cu livrarea.Si eu am avut probleme la Renault si pana nu am facut scandal ca-mi retrag banii nu mi-au adus masina.Dar chestia haioasa este ca pana sa ma crizez si sa il amenint pe unul de la Renault ca il bat in fiecare zi pana imi da masina nu au reactionat.Atunci a dat un telefon si mi-a spus senin ca masina a venit si ca in 2 ore pot sa o iau.............Pai nu credeti ca e bataie de joc?Macar unii dealeri isi iau o marja pentru a nu te lasa pe tine client sa astepti mai mult decat trebuie si sa se faca de ras.Dar marea majoritate sunt nesimtiti.
Alexandru48853
Buna tuturor!
Are cineva treaba cu dealerul Skoda din Sibiu? Cum se comporta, din punct de vedere al garantiilor, dar mai ales al service-ului? :punk:
COSMIN1
Salutare tuturor!
Ma bate gindul sa imi cumpar o skoda octavia si din cite stiu singurul dealer Skoda in Timisoara este Procar.Rog pe cei care ati avut tangenta cu ei sa imi dati informatii de genul:sunt seriosi,cum este serviceul la ei,ce reduceri fac,etc?
Multumesc mult!
cristian48624
Eu mi-am luat recent de la ei un Tour, 1.6 litri 102 CP.

Am vorbit acolo cu Bogdan Doru, e ultimul de la vanzari din dreapta. E super fain tipu'. Mi-a mai dat gratuit geamuri electrice fata si radio CD cu RDS si MP3. E foarte amabil.

Am vorbit si cu ceilalti de la vanzari (un baiat si o fata) dar nu mi-a placut de ei.

Inca nu mi-a venit masina. O astept prin 15 iulie.

Bogdan Doru e acum in concediu, vine peste o saptamana.
Mihai46593
Nu vreau sa par prea vehement dar:

Ce ziceti de acesti domni de la Porsche Romania??

Astept sa imi vina Octavia II, 1.9 tdi, Ambiente. Cand am intrebat termenul de livrare au sarit imediat ca nu este nici o problema, ca se rezolva, ca asa si pe dincolo, ca fac orice, cat mai repede, sa stau fara grija...

Bun !! Semnez contractul, platesc avansul si.... astept.
Stau eu ce stau, si ...nici o veste. Se apropia ziua de livrare si nici macar seria de sasiu nu mi-au spus-o.
Dupa care am dat telefon. Da.. masina este in zona libera, trebuie urcata in tir, doua zile si vine...
Bun! dupa doua zile dau telefon... ah!! nu.... masina e in Cehia in productie, va anuntam noi cand e cazul.

Incepeam sa ma fac albastru.. Sun dupa o saptamana ca sa aflu ca masina e aproape de granita si ca o sa o am vineri, adica maine 1 iulie.

Astazi sun ca sa vad cand o ridic si imi spun ca de abia marti ajunge la ei dar sigur o pot ridica miercuri, adica saptamana viitoare.

Mai fratilor daca asta nu e bataie de joc atunci nu stiu cum sa ii zic!!
Plus ca nu m-au sunat nici macar o data, eu am dat toate telefoanele.

Adica toata atentia este pana dai banul. Ca dupa aia au ei grija de tine!!

:bash: :bash: :bash: :bash:

Sunt curios daca este pe forum cineva care poate sa faca ceva in privinta asta.

Mai spun inca o data: masina super, dealeri de kkt!

Mihai
krysty
QUOTE(Mihai46593)
Sunt curios daca este pe forum cineva care poate sa faca ceva in privinta asta.

Mai spun inca o data: masina super, dealeri de kkt!

Mihai
exista pe forum un agent de vanzari de la porsche Romania dar nu o sa te ajute cu nimic pentru ca ei nu stiu ce inseamna respectul pentru client. in schimb daca ai fi zis ca Skoda e o barca numai buna de mers la percuit cu ea s-ar fi urzicat instantaneu. (cunoscatorii stiu biggrin.gif)

acum singura ta solutie e sa astepti pana iti vine masina dupa care sa nu mai ai de a face cu ei never. degeaba stai calare pe telefon ca ei sunt prea nesimtiti.


edit: am scris porsche cu P cand corect e cu p
guerilla
din pacate mai ai aici pe forum colegi ce sufera de sindromul porche romania. unii posesori de golf v care au probleme ce au implicat bani scosi din buzunar.
atat timp cat cei de la departamentul PR ai porsche (cei ce reprezinta imaginea firmei) par a nu se simti catusi de putin atinsi de toate aceste acuze probatorii, ci mai degraba lezati de poze (reale de altfel) ce au dus la confuzii, atunci ce mai poti cere?!?

sfatul meu, ca si a lui krysty - asteapta masina... iar la revizii, cauta un dealer.
asa cum unii stiu, dealerii si imporatorii castiga mai mult din operatiunile post vanzare, decat din vanzarea in sine. macar nu le mai da tu bani direct astora de la porsche. :minigun:
Florin42855
intradevar pacat de masini... intamplator am avut de a face cu Porsche Romania destul de mult, cunoscandu-i pana aproape la bossul cel mare...

si intr-adevar nu merita nici un pic de respect, si o parte din aversiunea mea fata de VAG este data de acesti ... sa fiu ingaduitor ... oameni :puke:

si in ciuda faptului ca investesc miliarde in sedii, servisuri, showroomuri... serviciile sunt execrabile!!! nu ii intereseaza decat sa iti ia banii... dupa-aia poti sa mori, nu mai e problema lor...
Szilagyi50698
Since nu sunt de acord cu ce spuneti deoarece matusamea lucreaza la skoda si sotul ei la bucuresti ambi sunt destul de mari (post).
Si noi asteptam sa ne ajunga octavia II Elegans.
Normal dupa plata se asteapta 2 luni pana sa ajunga masina.
G e o r g e
si serviciile cum sunt ? smile.gif

sa inteleg ca trebuie sa am rude la Po ca sa fiu servit cum ar fi normal ? blink.gif blink.gif blink.gif
Florin42855
szilagy - mai ca imi vine sa te intreb pe MP cum ii cheama avand in vedere ca ii stiu pe majoritatea celor de la porsche, in special Skoda si Seat...
cristian48624
Apropos de dealeri de kkt: in Timisoara se pare ca nu sunt asa.
Azi mi-a venit Octavia 1.6, 102 CP. Au zis ca o aduc in 15 iulie, dar au adus-o in 13 iulie.

Asta mi se pare serviciu de calitate.

Dealer Skoda: ProCar Timisoara.
G e o r g e
au zis termen limita 15;) pentru ca ti-au adus-o cu 2 zile mai devreme nu este chiar de calitate smile.gif
cristian48624
De fapt au zis cel mai devreme in 15 iulie cu probabilitate mai mare pentru 18 iulie.

Oricum multi se vaita ca nu li se livreaza masina la timp. Eu nu am intalnit pe nimeni care sa-mi spuna ca dealerul a livrat la timp. De asta mi s-a parut super ok.
G e o r g e
eu iti spun ca atitudinea este una NORMALA . asa ar trebui sa fie !

doar ca nu este sad.gif
cristian48624
Da, asa este. In RO ne minunam de normalitate.

Primele impresii legate de Octavia Tour sunt in favoarea masinii. Sunt super multumit de ce am primit de banii astia. Am avut ceva emotii cu culoarea, insa albul sta chiar bine pe Octavia. Am auzit ca sunt probleme la revanzarea masinilor albe. Asa o fi insa eu acum sunt multumit de alegerea facuta.
AlexTM
Salutari,

ma bucur ca esti multumit de masina din Timisoara :wave:

Ce inseamna "gps de pe net"?
simpson
GPS= Global Positioning System > adica sa conecteaza la trei sateliti sau chiar la patru care sunt mai rasarite si te localizeaza. Daca sa conecteaza si la Internat prin gprs sau wap, atunci vezi si ceva harti. Adica chiar stii unde esti pe harta, nu numai pe glob smile.gif

Am editat postul tau pt a-i da o forma corecta gramatical si un ton civilizat.
guerilla
sau pe romaneste zis - pus software (tom tom, autoroute) si uploadat harta romaniei pe un PDA (de genul ipaq, palm), prins cu proclip de bord si conectat la o antena interioara sau exterioara cu receptor gps.
AlexTM
Va multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor. Stiu ce inseamna GPS.

Am si eu, dar e o antena (GPS receiver :-) ) pe care o mai leg la laptop. Il mai folosesc in masina, dar e cam incomod, din cauza ca e mare. M-am gindit la un PDA, dar e cam scump si in plus nu am harta Romaniei.
Pe laptop o am, nu e cine stie ce detaliata in privinta strazilor, dar macar e ceva.
ionut49325
dragilor si eu a trebuit sa astept pentru o octavia tour...cand m-am dus sa ma interesez de masina de leasing...totul foarte ok, serviabila doamna de la dealeru skoda... m-ia zis ca se incearac sa platim cat mai repede si o sa faca tot posibilul sa aduca masina mai repede. am achitat, am sunat , am sunat si iar am sunat si intr-un final cu 2 zile inainte de a decurge termenul maxim de 2 luni de la plata avansului ma suna sa-mi spuna ca maine e skoda la ei... entuziasmat ca intr-un final am masina m-am dus a doua zi la ei pregatit cu toate cele necesare si cu fundita(vroiam sa o fac cadou cuiva de ziua de nastere.....cand bomba dupa 2 ore de asteptare in sediul dealerului vine unul si imi spune ca are o problema si nu se poate remedia pana luni...peste inca 2 zile....
asa a si fost, cu un singur amendament s-au revansat cei de acolo mi-au dat skoda octavia 2 masina de drive test pana luni sa ma folosesc de ea! biggrin.gif
eu as zice ca cele mai mari probleme nu sunt cele legate de imaginea si comportamentul celor de la porsche.... dragilor sa vedeti mecanicii de la service pregatiti-va algocalmine inainte de a merge!!!!!!!!!!
R.V.28389
Stiti cumva daca reviziile pt Skoda se fac NUMAI la dealer-ul de la care ai luat masina?
N-ar trebui, in fond dai banii pe manopera, dar vreau sa incerc la dealerii din Bucuresti, poate obtin vreun discount- ca acasa nu e chip.

RV arigato.gif
rdu49129
Nu trebuie sa faci reviziile la dealerul de la care ai luat masina . Trebuie sa faci reviziile la orice service autorizat Skoda . Nu ai primit o hartiuta cu service-urile autorizate ?
stefan_ieu
Tu vrei sa vii sa repari masina in Bucuresti, sau vrei sa ti-o cumperi din Bucuresti?
In al primul caz nu cred ca obtii nici un discount. Poate sa difere tarifele, dar atat.
In cel de-al doilea caz, e cam ciudat. depide de ce masina vrei sa iei, dar nu prea se ofera discount pentru o masina. La Porsche sigur nu vei obtine nimic. La Avia obtii card-ul de service (10% discount la manopera si 5% la piese) dar care nu te ajuta pentru ca nu cred ca vii la Bucuresti sa o repari. La Brady s-ar putea sa ai ceva noroc, dar e vorba de cateva sute (2-3-400). Nu stiu daca se merita. Vezi poate gasesti dealeri si in alte orase, mai aproape de tine.
Asa cum spune si rdu, reviziile le poti face la orice service autorizat Skoda.
R.V.28389
Scuze daca n-am fost prea clar.
Service in Iasi, dar de cumparat speram ca la Bucuresti, existand concurenta, poate apar discounturi.
In plus, vine si SIABul- desi cred ca O2 si Tour nu vor fi cu preturi avantajoase, avand in vedere cererea si politica firmei PoRo (care are si dealerul pe Iasi).
Macar sa fie la drive test 3-4 masini, ca aici nici macar 1.9 TDI Tour nu este, d-apoi benzina 1.6 MPI de la Tour.
BTW, merita diferenta de pret intre 1.9 TDI de 90 cp si 110 cp? Daca mergi mai mult in oras- ca mine?
:wave: RV
stefan_ieu
Uita-te aici pentru mai multe pareri de la posesori.
La SIAB nici eu nu cred ca vor face reduceri, dar s-ar putea sa ofere un CD sau ceva de genul asta. Un prieten de-al meu si-a luat o Octavia la SIAB-ul de acum 2 ani si a primit de la PO Leasing cadou un CD.
TLS-09
Pot sa-ti spun ca eu sunt multumit de cei de la ProCar Timisoara. Nu am avut probleme majore cu masina dar cand am fost programat au fost punctuali. Nu au tarifat toate constatarile( de exemplu cand mi-a pornit alarma in mod repetat din senin m-am dus la ei si i-au reglat sensibilitatea fara nimic). Cu alta ocazie cand scartaiau niste bucse au dat jos rotile, bara de torsiune (sau antiruliu cred) au uns toata chestia si nu m-au taxat cu nimic.
Revizia a durat exact cat au spus, puteai s-ti reglezi ceasul dupa ei. Din ce am auzit nu se compara fata de cei de la alte firme (de masini fanceze) ca sa fiu mai specific fara sa spun marca.
AlexTM
N-am cumparat masina de le ei, dar de service sint foarte multumit.
De fapt e unul din motivele pentru care mi-am luat Skoda.
TLS-09
O sa va povestesc o patanie a cuiva cunoscut.
Incercand sa-si monteze numerele si-a rupt suportul de numere.Ok.S-a dus la service si a spus omul ce a patit.
A fost delegat un domn mecanic, care luand probabil niste saibe mai mari i-a fixat suportul in mod temeinc si apoi i-a montat si numarul.
Evident fiind o chestiune minora nu l-au taxat cu nimic.
Acuma nemultumit este tot clientul. De ce nu i-au schimbat cu totul suportul.
Evident ca nu a spus nici ca doreste sa-l schimbe, nici ca e dispus sa plateasca unul nou si s-i fie montat. Nu a spus nimic.
Intrebarea mea este ce vina are mecanicul, care ti-a fixat pana la urma suportul (poate sa tina si 10 ani ) daca tu nu ai deschis gura sa-i ceri ceea ce-ti doreai .
Nu cred ca este o culpa a celor de la service daca nu te exprimi. Oamenii au facut ce au putut "cu materialul clientului" si asta este.
Altii te taxeaza doar ca se uita la masina, asa ca, pe total eu zic ca este ok.
Pe de alta parte firma nu sta intr-un suport, dar daca ar fi chiar asa atunci ne-am duce toti cu toate chestiile minore ca sa-i "frecam" la cap si sa avem pretentii sa ne umple chiar si vasul de spalat parbrizul sau mai stiu eu ce.
Inca o data cred ca firma din Timisoara este OK, poate clientii sint uneori mai dificili.
Daniel65671
Dragi posesori de Skode si alte masini,

Vreau sa va relatez o experienta traita de mine, in mai multe episoade:

"Domnului Daniel Balaban – Presedinte

Avia Motors
B-dul Biruintei, nr. 11, Comuna Pantelimon
Fax: 209.40.27

CC: Domnului Gheorghe Bucur – Porsche Romania - Dep. Dupa Vanzari


Domnule Balaban,

In data de 25 noiembrie 2005 am preluat in leasing de la Avia Motors o masina Skoda Fabia Elite Sedan - 1.4cmc, 16v. Exact la 4 luni, sambata 25 martie 2006, cand am vrut sa plec cu familia la plimbare, a “murit” bateria, nemaiputand porni motorul. Demarorul nu se invartea deloc si toate luminile si indicatoarele de la bord se stingeau cand puneam contactul. Acest lucru s-a intamplat in jurul orei 12 ziua. Am reusit, totusi, sa o pornesc, luand curent de la alta masina.

Am sunat imediat la operatorii Avia, cu rugamintea de a ma ajuta sa ma primeasca in aceeasi zi la service pentru a remedia situatia cat mai urgent. (Mentionez ca circul zilnic cu masina si nu ma pot dispensa de ea.) Raspunsul a fost ca ma pot primi pana la ora 13 sau sa vin luni intre 8-17 si, intre timp, sa incerc sa incarc bateria la un redresor. Tehnic vorbind, corect. Practic, insa, de neacceptat pentru mine, ca sa risc sa raman cu masina pe drum pana luni. De aceea am anuntat ca plec imediat (era ora 12,15) si am rugat sa ma astepte cineva.

Am ajuns la sediul Avia din Pantelimon la ora 13,10, venind din nordul orasului. Rezultatul a fost ca nimeni nu m-a primit, salariatii care tocmai plecau din sediu spunandu-mi ca programul s-a terminat.

Am luat hotararea sa renunt si la baterie si la garantie si sa plec cat mai repede pentru a cumpara alta baterie si sa rezolv problema in aceeasi zi.

Am ajuns la un dealer de acumulatori la ora 14,10. Vreau sa va spun ca, desi programul se terminase la ora 14, m-a primit si m-a servit si peste program, astfel reusind sa rezolv totul si sa plec multumit pana la ora 14,30.

V-am relatat toate acestea, Domule Presedinte, in ideea ca salariatii Dumneavoastra s-au comportat ca niste functionari perfecti, care respecta programul si sunt amabili “pana suna clopotelul”.

Dar tin sa va precizez foarte clar ca sunt profund nemultumit: intai am facut un efort ca sa ajung la sediul Avia, traversand tot orasul, ca apoi sa alerg pentru a rezolva problema pe cont propriu, fara sprijinul Dv., in loc sa ma pot plimba cu familia in tot acest timp.

Mai mult, atitudinea salariatilor Dv., la remarca mea ca renunt la serviciile Avia, “ca si concurenta face la fel”, nu este de loc de natura sa ma multumeasca si nici Dv. sa va aduca mai multi clienti. Ba chiar din contra.

Daca ati vrea sa vindeti mai bine, ati face tot ce trebuie ca sa atrageti clientii si sa-i mentineti, ajungand chiar sa tineti deschis ca la Metro sau Carrefour, daca ar fi nevoie. Daca nu, nu.

Insa nu mizati ca marfa se vinde bine si oricum vin clientii, pentru ca, daca va veni o alta firma care sa aiba mai multa grija de clientii sai, veti ramane pe marginea drumului, uitandu-va la altii cum v-o iau inainte.

Decizia mea nu este un moft de moment, ci se bazeaza pe toata experienta acumulata cu Avia Motors, de cand am luat masina si pana in prezent, trecand si prin experienta neplacuta cu vopseaua care se cojeste de pe partea interioara a masinii (motor, aripi), dar care nu intra in garantie. (Dar asta este o alta poveste amara, pentru Porsche Romania).

Cu bine,

Daniel Diaconescu"

Avia raspunde:

"Stimate Domnule Daniel Diaconescu,

Ma adresez dvs ca imputernicit de dl.Daniel Balaban si ca reprezentant al service-ului Avia Motors.

Fiind o ora tirzie n-am incercat sa va apelez si mi-am permis sa va scriu acest email.

Am analizat situatia prezentata de dvs.

In primul rind doresc sa va multumesc pentru alegerea dvs de a cumpara un autoturism Skoda mai mult decit atit de la Avia Motors si imi pare rau daca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor dvs.

Am analizat cele relatate de dvs si am discutat cu persoanele implicate.

Concluzia mea este ca o eroare de comunicare a stat la baza nemultumirii dvs.

Dvs. ati apelat-o pe colega noastra Florentina Maxim care a vorbit mai departe in service cu un consilier de service sa va astepte, cu rugamintea totusi sa nu intirziati prea mult dat fiind ca se apropia sfirsitul programului si al saptaminii de lucru.

Coordonatorul de service care va asteptat pina in jurul ore 14.00.

Nu stiu insa cu cine v-ati intilnit si cine va comunicat ca programul s-a terminat , pentru ca in service erati asteptat.

Nu stiu in ce consta toata experienta dvs acumulata in colaborarea cu Avia Motors, la care faceti referire si in acest sens poate ma ajutati dvs. cu mai multe informatii.

Programul de lucru al service-ului este calculat pe principii care tin de performanta, calitate si rentabilitate principii pe care sunt convins ca le cunoasteti.

Pentru reparatii care fac obiectul service-ului rapid, cum ar fi situatia dvs, incepind cu 1 Aprilie 2006 programul va fi extins in cursul saptaminii pina la ora 19.00. Probabil ca vom prelungi programul si simbata.

Va rog sa-mi comunicati cind puteti veni in service pentru a rezolva situatia acumulatorului dvs. pe care sper ca il mai aveti.

Daca timpul dvs nu va permite o deplasare la service-ul nostru, va putem prelua noi masina de la domiciliu sau de acasa si aduce inapoi la un tarif modic de 84 RON cu tva (tariful normal este de 84 RON fara tva pentru preluare si 84 RON fara tva pentru predare).

Imi exprim speranta ca veti putea trece peste aceasta neplacere si va asteptam optiunea.

Cu stima,

Petrinel Stanciu
Director Service Skoda
Complex auto Avia Motors Skoda"


Eu completez:

"Stimati Domni,

Va multumesc pentru raspunsul prompt si pentru efortul facut de a solutiona pozitiv aceasta situatie. Si pentru a va dovedi ca apreciez efortul Dv., vin cu urmatoarele precizari la mesajul meu anterior:

Intr-adevar, am contactat-o telefonic pe Dna Maxim si am rugat-o sa ma anunte ca sosesc la service si a spus ca o sa sune, desi era acasa in timpul liber. Imediat am sunat si eu la sediul Avia si am vorbit cu o persoana de la Garantii (al carei nume nu il cunosc), explicand situatia. Au urmat sfaturile tehnice si programul de functionare, dar care pentru mine era aproape imposibil de abordat in timpul saptamanii si deci, avand in vedere urgenta, trebuia sa ajung in aceeasi zi.

La sediul Avia nu am putut sa intru, usile fiind inchise. Ieseau doar cateva persoane pe o usa laterala si m-am adresat primei persoane intalnite cu intrebarea cum pot sa ajung la Garantii. Raspunsul a fost ca programul s-a terminat si nu mai este nimeni la Garantii. Acum mi-ar fi fost foarte util sa stiu numele persoanei care ma astepta si sunt de acord cu Dumneavoastra ca a fost o scapare de comunicare. Am insistat pentru ca am anuntat ca vin si speram sa mai fie cineva. Si aici pot sa va confirm ca a intervenit inca o data lipsa de comunicare, deoarece domnul respectiv mi-a raspuns, in timp ce se indrepta catre masina sa, ca si concurenta face la fel, la replica mea ca renunt la serviciile Avia.

Evident ca m-am enervat si am sunat-o imediat pe Doamna Maxim, relatiandu-i situatia. Imi pare rau insa ca nu l-am putut intalni pe domnul care spuneti ca ma astepta la Garantii si sa fi rezolvat problema pe loc, dar, repet, nu stiam cum il cheama si, in situatia data, trebuia sa iau o decizie rapida pentru a-mi rezolva problema.

Consider binevenita initiativa prelungirii programului de asistenta pentru urgente (si sper ca si eficienta din punctul Dv. de vedere), dar nu voi putea beneficia de ea imediat, pentru ca bateria veche am predat-o, conform normelor de protectia mediului. Ultima amintire despre ea era ca "ochiul magic" era negru...

Referitor la experienta acumultata, in general, cu noua masina, nu toate problemele aparute sunt din vina Dv., dar, totusi, se intrepatrund si, inevitabil, se asociaza si cu numele firmei. Una din ele a fost consumul excesiv de carburant cu care am debutat: 12 litrii/100 Km in oras, de care Dl Bucur este in tema. Am incercat sa aflu parerea specialistilor, intreband in stanga si in dreapta, pe internet, la telefon, mergand pana in service la Avia, daca este vreo defectiune sau asa este normal. Nimeni nu-mi dadea un raspuns clar. In final, am tras concluzia ca se poate intampla si asa, dar am fost asigurat ca situatia va ajunge la un "normal", dar asta dupa destul de mult timp si efort din partea mea. Intr-adevar, s-a mai imbunatatit intre timp, in prezent ajungand la 10 l/100 Km. Dar mai am pana sa ajung la 9 l/100 Km, ca la carte...

Alta problema a fost cea a vopselei care se cojeste de pe partile interioare ale masinii. Cand ti se spune la prezentare si citesti si in acte ca vopseaua este garantata 3 ani, te astepti sa stea acolo cel putin 3 ani. Va puteti imagina si Dv. uimirea cand o vezi, insa, dupa cateva luni ca se cojeste din spatiul motorului si de pe partea interioara a aripilor. Dezamagirea a luat locul repede uimirii, cand am fost iarasi in service la Avia si mi s-a spus ca acele parti nu intra in garantie, dar ca nu este nici o problema pentru ca acelea sunt parti de plastic si nu ruginesc. Dar nici dezamagirea nu a durat mult, luandu-i locul ingrijorarea si enervarea, pentru ca domnul respectiv mi-a atras atentia, cu buna vointa, asupra locului unde intra-devar poate rugini: pe aripile din fata, jos, intre usa si spatele rotii. Solutia? "O vopsim noi in garantie". Dar dupa garantie?...

Deci dupa 4 luni, pe timpul si pe banii mei, am inceput sa imi cunosc mai bine masina...

Oricum, va multumesc pentru consideratie.

Daniel Diaconescu"

Revin si mai incerc o data:

"Stimati Domni,

In urma invitatiei adresata de Dl Stanciu de a apela la serviciile Avia, m-am hotarat sa mai incerc o data si sa rezolv o alta problema ramasa melamurita (nu am vrut sa spun nerezolvata) din perioada de pregatire a masinii pentru livrare. (Dupa cum veti vedea Domnule Stanciu, cele relatate in continuare fac si ele parte din experienta acumulata de mine cu Avia, de care ma intrebati Dv. anterior.)

Conform intelegerii cu departamentul Vanzari, din Bd. Titulescu, am furnizat eu sistemul de alarma si radio CD-ul pentru a fi montate de Avia Motors pe masina, inaintea livrarii.

In ziua preluarii masinii nu am avut timp sa verific absolut tot, in jumatatea de ora pusa la dispozitie, dar nici nu am primit inapoi vreo piesa ramasa ca neutilizata. Ulterior am constatat, insa, ca nu am nici un sistem de alarma montat pe capota de la motor si portbagaj.

Acesta constatare mi-a fost intarita cand am vazut in service-ul Avia din Militari alta Skoda Fabia cu capota la motor deschisa si avea senzorul de contact (cuiul, cum ii zic eu) montat sub capota, dar cei de acolo mi-au recomandat sa ii intreb pe cei care mi-au montat alarma, adica cei din Pantelimon. Precizez ca am verificat personal cutia cu alarma, inainte sa o predau, si existau in ea cei doi senzori de contact.

In aceste conditii, doresc sa va intreb daca este o scapare sau asa trebuie sa fie montata alarma. Si, daca ajungem sa ne vedem in service, pentru o mai buna lamurire a situatiei, va rog sa invitati si persoana care s-a ocupat de montarea alarmei si a radioului. Pentru ca mai doresc sa intreb daca este normal ca la montarea radioului sa nu se puna si bara orizontala de ornament de deasupra acestuia, chiar daca costa, pentru ca tot am platit montajul lui si nu cred ca cineva si-ar pune problema sa faca economie de la un ornament, care, prin lipsa, arata urat pe bord. (Cred ca se poate verifica in lista de materiale folosite la montaj.) Oricum, problema asta am rezolvat-o eu intre timp.

Deci, daca raspunsul Dv. comporta mai mult decat o rezolvare teoretica si necesita si o vizita la sediul Dv. din Pantelimon, va propun sa o programati intr-o sambata (dar nu in ajun de Pasti), in jurul orei 10 dimineata si va rog sa nu uitati sa vina si persoana care s-a ocupat de masina mea pentru livrare.

Va multumesc pentru atentie si astept raspunsul Dv.

Daniel Diaconescu"

Rapunsul vine:

"Stimate domnule Daniel Diaconescu,

Problema intrerupatorului pentru capota de motor este o problema nerezolvata daca nu il aveti montat. Nu am ce sa adaug. Motivul pentru care nu a fost montat este ca acesta se deterioreaza relativ repede si transmite semnale eronate catre unitatea de alarma. Semnalul eronat este de “capota deschisa” desi aceasta este inchisa, ceea ce duce la declansarea alarmei fara o cauza exterioara. Desigur trebuia sa va informeze de acest lucru si sa optati pentru montaj.

Nu a fost cu rea intentie omisa aceasta operatie dar trebuia sa va informeze.

Pentru portbagaj nu este necesara montarea unui astfel de intrerupator, deoarece semnalul necesar se preia din incuietoare.

Ornamentele care se monteaza suplimentar odata cu radio cd,probabil ca nu au fost pe stoc in acel moment. Sigur, trebuia sa va informeze si acest lucru.

Pentru montajul intrerupatorului pentru capota puteti veni oricind in intervalul 8.30 -19.00.Este o opertiune care dureaza aproximativ 30 de minute.

Va pot face o programare si pentru simbata aceasta sau cealalta la ora 10.00. Eu insa nu voi putea fi prezent in niciuna din aceste zile de simbata. Sigur, montajul se va putea realiza si in lipsa mea, numai sa doriti si dvs.

Astept raspunsul dvs si sper intr-o colaborare fructuoasa macar din acest moment.

Cu stima,

Petrinel Stanciu
Director Service Skoda"

In loc de concluzii:

"Stimate Domnule Stanciu,

Multumesc pentru raspunsul Dv. operativ si apreciez sinceritatea. Pentru mine, insa, problema este incheiata.

Va doresc sa ajungeti ca sa imbunatatiti standardele declarate de curand de Dl Alin Tapalaga - Directorul marcii Škoda in Romania: „Am avut un an 2005 foarte bun si am profitat de cresterea pietei din Romania pentru a ne mari cota de piata si pentru a servi cat mai multi clienti asa cum ne pricepem noi mai bine. Avem certificarea din partea clientilor ca masinile noastre sunt bune si ca serviciile sunt croite pe masura lor. Este tot ce ne putem dori sa continue si pentru anii viitori”.

Va doresc ca Sarbatorile de Paste sa le petreceti cu bine.

Daniel Diaconescu"

Vin acum si va intreb: am cerut eu prea multa atentie? blush.gif
Multumesc.
Meditatorul
Te-ai comportat chiar foarte politicos si ai dat dovada de mult bun simt!
Daniel65671
Multumesc de confirmare, Costin.

Nu vreau sa exagerez si sa dau cu pietre in vitrina, dar consider ca meritam un pic de atentie in plus fata de un client obisnuit, dupa "neatentiile" primite, chiar daca nu sunt firma de taxi ca sa cumpar o flotila 100 de masini dintr-o data.

Daniel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.