Defectiune majora Logan |
This topic is about Defectiune majora Logan, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Defectiune majora Logan |
May 20 2006, 09:29 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 17-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.874 |
Am plecat de la service, avand unele indoieli privind explicatia. Dupa aproximativ 1000 de km zgomotul s-a accentuat persistand chiar cu motorul cald. M-am intors la service, au verificat culbutorii, mi-au schimbat uleiul, zgomotul nu a disparut iar verdictul a fost ZGOMOT TEHNOLOGIC. Acum sapte zile, in timp ce ma aflam la Arcul de Triumf, indreptandu-ma catre aeroport, dintr-odata zgomotul s-a amplificat, am incercat sa scot masina de pe carosabil dar motorul s-a blocat infranand rotile. Am incercat o singura data sa o pornesc dar nu s-a auzit decat clank-ul electromotorului si atat. Am sunat la Dacia asistenta care a trimis o platoforma, masina a fost dusa la service Meridian, acum doua zile motorul a fost desfacut in prezenta unui specialist de la Pitesti descoperindu-se faptul ca VIBROCHENUL S-A RUPT. Specialistul de la Pitesti a spus ca nu este prima masina cu acest gen de problema, vibrochenul fiind defect din fabricatie. Cu toate ca am insistat sa imi spuna cauza ruperii acesta a refuzat politicos. Vibrochenul era rupt intre pistoanele 2 si 3. Ce parere aveti sa ii dau in judecata si sa imi cer banii inapoi sau sa accept un nou motor? |
|
|
Aug 25 2006, 10:12 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 23-August 06 Member No.: 85.369 |
QUOTE(Robert82843) QUOTE(Stanean75862) Asa va trebuie daca v-ati luat un produs DACIA....
Eu am luat FIAT, care nu are probleme din astea..... si are intr-adevar 3 ani garantie... si nu crapa motoru... nu rugineste, nu scartaie.... Toate bune.... si fiecare sper sa fie multumit de alegerea sa... In rest DRIVE SAFTY Promit sa nu va mai stresez, dar nu m-am putut abtine!!!!! :bash: Acum, dupa ce am condus o dacia Supernova.... sincer NET superioara loganului 1.4 mpi, caci are doar 750 Kg , si acelasi motor, cu care fuge mult mai bine la un consum mult mai mic, conduc un Fiat cu un motoras 1.4 FIRE, tot benzina, dar macar nu e renault, nu tacane tahetii aia, are cuplul mult mai bun...iar pretul este chiar comparabil cu laureate plus la aproximativ aceleasi dotari, facute de multi ani nu doar de doi... SN nu are 750 kg , ci in jur de o tona (960 Kg) . Toata stima pentru motoarele Fiat mai ales cele common rail dar la faza asta cu Albea cu ultima descoperire , motorul FIRE , m-a apucat rasul FIRE este un acronim pentru Fully Integrated Robotized Engine si se refera la faptul ca motoarele Fiat care poarta marca Fire sunt produse in fabrici complet robotizate , fara montaj manual uman , pentru a avea un cost de productie cat mai scazut . Ele au fost concepute in anii 80 , iar acum s-au trezit sa reinvie mortul ... De altfel se poate vedea din performantele motorului ca este de conceptie veche . Intre noi fie vorba are aceleasi perfomante ca si SLZ - SN & Co. Motor - 8 supape , 1,4 cc , 75 - 78 Cp - 55 Kw Consum - 5,8 / 6,2 / 8,3 Pt. mai multe detalii a se vedea link-urile de mai jos : http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integra...obotised_Engine http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index...p;p_model=%2089 Robert, sa fim seriosi...bine ca nu ai zis ca motorul a fost inventat in 1900 toamna, deci nu va mai luati masini noi (orice marca) ca de fapt au motoare veki . Dupa cum se vede din linkul dat de tine pt FIRE, intradevar aceasta tehnologie de asamblare a fost introdusa la mijlocul anilor 80, dar tot acolo scrie, daca citesti pana la capat ca atunci se fabricau alte motoare, iar acum se fabrica cele MPI si SMPI, de care anii 80 nu prea auzisera...kestia asta se numeste evolutie... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 01:14 AM |