Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Defectiune majora Logan
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
constantin76881
Am fost “fericitul” posesor al unei Dacii Logan 1.6 Ambition, achizitionata in luna Martie 2006. Imediat dupa intrarea in posesie am constatat la pornirea motorului la rece un zgomot ciudat asemanator unui motor diesel. Am mers la service-ul Meridian unde, intrucat motorul se incalzise, zgomotul nu a fost depistat. Impreuna cu mecanicii din service, am asteptat aproximativ 2 ore sa se raceasca motorul, dupa care l-am pornit, a aparut acelasi zgomot, mecanicul si inginerul de la service au inceput sa rada spunindu-mi ca este un zgomot normal pentru acest tip de motor, mai ales ca a fost conceput in anii 90. (Nu este prima masina pe care am avut-o, posedand mai multe autoturisme de-a lungul timpului si toate pe benzina. Niciuna dintre ele nu a avut acel zgomot.) Inginerul mi-a spus ca acest zgomot se datoreaza culbutorilor hidraulici.
Am plecat de la service, avand unele indoieli privind explicatia. Dupa aproximativ 1000 de km zgomotul s-a accentuat persistand chiar cu motorul cald. M-am intors la service, au verificat culbutorii, mi-au schimbat uleiul, zgomotul nu a disparut iar verdictul a fost ZGOMOT TEHNOLOGIC. Acum sapte zile, in timp ce ma aflam la Arcul de Triumf, indreptandu-ma catre aeroport, dintr-odata zgomotul s-a amplificat, am incercat sa scot masina de pe carosabil dar motorul s-a blocat infranand rotile.
Am incercat o singura data sa o pornesc dar nu s-a auzit decat clank-ul electromotorului si atat. Am sunat la Dacia asistenta care a trimis o platoforma, masina a fost dusa la service Meridian, acum doua zile motorul a fost desfacut in prezenta unui specialist de la Pitesti descoperindu-se faptul ca VIBROCHENUL S-A RUPT.
Specialistul de la Pitesti a spus ca nu este prima masina cu acest gen de problema, vibrochenul fiind defect din fabricatie. Cu toate ca am insistat sa imi spuna cauza ruperii acesta a refuzat politicos. Vibrochenul era rupt intre pistoanele 2 si 3.
Ce parere aveti sa ii dau in judecata si sa imi cer banii inapoi sau sa accept un nou motor?
Cipp
LA ''CREMENAL'' CU EI! Altfel s-ar putea sa-ti bage ei un motor nou facut din: 1 buc vibrochen luat de la un taximetrist caruia i s-a rupt un piston
culbutori de la un alt taximetrist care i-a schimbat pe garantzie
sonde si injectoare de la un renault 19 biggrin.gif
pompe si distributzie de la unu care a facut scaoal de soferi pe ea...
SUCCES!
eddie
Spune-le si tu ca esti om de inteles,accepti un motor nou(nu reparat),dar sa-ti de-a si o masina la schimb pentru timpul care ti-o tine in service.
Si cum aceste lucruri li se vor parea imposibile,ramane varianta cu datul in judecata,poate se invata odata minte ! :bash:
T u d o r
QUOTE(constantin76881)
Vibrochenul era rupt intre pistoanele 2 si 3.
Ce parere aveti sa ii dau in judecata si sa imi cer banii inapoi sau sa accept un nou motor?


Pai nu prea inteleg de ce sa ii dai in judecata. Garantia acopera astfel de "intamplari", la fel ca la orice masina de oriunde. Ei sunt obligati sa iti schimbe ce este stricat. Nu vad de ce sa-i dai in judecata pentru ceva care ei sunt obligati sa faca oricum. smile.gif
Imi pare foarte rau de ce ai patit.
miki64285
te rog tine ne si pe noi la curent cu ce s a mai intimplat.sint oricum niste pirliti de mesteri cei de la meridian.mi au inloc pe garantie o conducta de la aerul cond. vroiau sa imi dea bara din fata jos ca sa ajunga la aceea conducta.traim in romania
eddie
Merita sa fie dati in judecata pentru ca nu le-a iesit din cap treaba aia ...,,Las-o ba,ca merge-asa ! '', ,,La toate masinile e asa'', ,,E normal sa consume ulei,inseamna ca are motor !''
Cel putin asta ultima mi-a fost mie trantita in nas mai demult de era sa cad sub masina,nu alta !? :bash:
petre 1
Eu cred ca cel mai bine si te ti tare pe pozitie si sa ceri un motor nou,pentru ca altfel ii dai in judecata.Eu am facut scandal mare pentru un maner de usa rupt pe care au vrut sa mi-l impute mie ,pentru ca "din cauza mea s-a rupt".Am trimis un mail la VOCEA CLIENTULUI in care am spus ca voi trimite inca un mail in Franta .....si s-a rezolvat imediat.
Oricum imi pare rau pentru ce ti sa intamplat tie ,dar asta ce imi spune ca la Dacia inca se merge pe sistemul "cum ai noroc".
Cipp
Just petre1; La dacia inca se mai merge la noroc: cred ca daca vrei sa nimeresti o masina buna, trebuie sa iei ''6 din 49'' si sa verifici care zdrangane mai putin :yup:
RUE
daca ai documentat primele treceri la service cu semnalarea probemei si cu raspunsurile lor ii poti strange cu usa sa scoti d ela ei ceva sub avertizarea ca desi ai semnalat o problema care apoi a aparut in trafic manifestandu-se grav ei nu au verificat suficient masina. OPC....

- motor nou care sa fie testat pe banc deoarece in acel lot poate nu a fost singura componenta cu defect.
- masina cu care sa te cari pana se rezolva (cat mai urgent)
- extindere garantie
T u d o r
Scuze ca revin abia acum, dar intelesesem ca ai vrea sa dai in judecata Dacia. Si nu prea intelegeam de ce. biggrin.gif Asa mi s-a parut citind prima data postul. So, my mistake si revin cu parera a 2-a biggrin.gif.
Reprezentantul de service ar trebui sa fie responsabil. Acum, sa intreb ceva: tu ai avut grija sa se consemneze in foaia de service defectiunea pe care ai semnalat-o? Ca daca nu, ar cam fi cuvantul tau impotriva cuvantului lui. Si...stii cum e cu prezumtia de nevinovatie...

Asa ca iti sugerez sa faci 2 lucruri: unu, sa aninti vocea clientului de la Dacia, si doi, sa faci o plangere la Protectia Consumatorilor.

Eu as face asa: intai as discuta cu reprezentantul service, apoi daca ma lovesc de un refuz m-as adresa vocii clientului. Sa nu razi, asa s-au rezolvat multe probleme de service. smile.gif Si abia apoi as urma calea OPC.

Iti urez succes. smile.gif

Later edit: Scuze Rue, am observat ca acelasi sfat l-ai dat si tu. Asta face ca opinia noastra sa aiba dubla greutate. smile.gif
florin55503
ce ti s-a intamplat tie se poate intampla si la case maimari nu asta e problema. problema e ca cei de la service in RO indiferent de marca te amana pana iese din garantie, iti fac lucrari cu care sa te tarai si apoi dupa ce a iesit din garantie te lovesc cu vestea ce mare ca tre sa platesti o caruta de bani pt un defect care putea fi remediat in garantie.

vina apartine concesoinarului care probabil a incercat sa te plimbe si sa scuteasca niste cheltuieli suplimentare
T u d o r
Foarte corect, Florin. Asta este ideea, Meridian este de vina si el trebuie sa plateasca. Oricum, interesant este ca le este frica de cei de la Dacia si daca ii ameninti cu vocea clientului devin mai amabili si de regula se rezolva problemele. Deh..mentalitatea...dat-o vina.... :puke:
Mihai45462
Daca au consemnat zgomotele drept "zgomote tehnologice?!?!?!?!?" in carnetul de srvice ai dreptul sa iti inlocuiasca motorul. NU SA IL REPARE!!! Cu vocea clientului nu rezolvi ABSOLUT NIMIC. Vocea clientului este un serviciu facut pentru a justifica angajarea catorva incompetenti care nu stiu sa spuna decat "o sa ducem masina la service si o sa o rezolvam acolo". Si daca tot veni vorba de service si de reparatii legea iti da dreptul sa stai langa mecanici sa vezi ce fac. Nu lua in seama semnele cu ACCES INTERZIS PERSOANELOR NEAUTORIZATE. Eu am respectat o data semnificatia lor cand m-am dus la o revizie care includea si schimb placute de frana; iar la sfarsit cand i-am pus sa dea jos rotile k sa vad si eu placutele cele noi si lucioase m-au intrebat senini: UNDE ESTE ANTIFURTUL DE LA ROTI?.... :bash: Se intampla la Latin efe treaba asta si am inteles ca i-au si inchis intre timp. Asta nu inseamna ca nu se practica si in alte locatii... :minigun: . Apropo dak gasiti un sef de service pe nume Morariu Lucian salutati-l si din partea mea. Si spunet-i ca-i doresc ce le doresc si manelistilor... :boxing:
marius68582
Asa cum ati spus si voi mai sus,foarte important este daca exista undeva dovada scrisa a constatarii zgomotului.La urma urmei omul a procedat corect,s-a dus la "specialist"...Daca exista undeva mentionat lucrul asta,proprietarul masinii se poate duce pana la capat cu un eventual proces,atata doar ca cei de la service sau chiar Dacia n-or fii chiar atat de prosti si vor cauta sa remedieze problema fara publicitate negativa.
constantin76881
Imi cer scuze ca revin atat de tarziu dar am avut eva de furca cu cei de la Meridian. Tot ce pot sa va spun ca dupa ce am fost cu un avocat si am amenintat cu judecata si plata unor daune morale, cei de la Meridian au luatlegatira cu fabrica si mi-au dat o masina noua. Mai mult au supertat si cheltuielile privind inmatricularea si asigurarile care fusesera deja platite pentru cealalta. Surprinzator dar adevarat.
Va multumesc pentru suport si intelegere
eddie
Asa da !!!
In sfarsit o veste buna ! Ma bucur ca ai rezolvat-o !
Otto73
Super si chiar ma bucur.
Sa ai parte de cea noua!!!
Dar de ce numai cu amenintari si avocati se poate rezolva?
Raspuns:
deoarece e ROMANIA
Cipp
E bine ca s-a terminat cu bine. da de ce stiu astia numai de frica blush.gif
Stanean75862
Asa va trebuie daca v-ati luat un produs DACIA....
Eu am luat FIAT, care nu are probleme din astea..... si are intr-adevar 3 ani garantie... si nu crapa motoru... nu rugineste, nu scartaie....
Toate bune.... si fiecare sper sa fie multumit de alegerea sa...
In rest DRIVE SAFTY
Promit sa nu va mai stresez, dar nu m-am putut abtine!!!!! :bash:



Acum, dupa ce am condus o dacia Supernova.... sincer NET superioara

loganului 1.4 mpi, caci are doar 750 Kg, si acelasi motor, cu care fuge mult mai bine la un consum mult mai mic, conduc un Fiat cu un motoras 1.4 FIRE, tot benzina, dar macar nu e renault, nu tacane tahetii aia, are cuplul mult mai bun...iar pretul este chiar comparabil cu laureate plus la aproximativ aceleasi dotari, facute de multi ani nu doar de doi...
florin55503
bine cai ai rez. din pacate aste e RO. legea pumnului sa traiasca. nesimtirea e la ea acasa
Marius30562
O faza (oarecum) similara a patit un var al meu din Brasov.
La un Logan Laureate 1.4 de 1 (un ) an si 8000 km i s-a TOPIT blocul motor !!!
Se pare ca, motivul a fost un colier de la la furtunul de lichid de racire (returul parca) ce a cedat. Curios este faptul ca indicatoarele de bord nu au "indicat" nimic (adica cresterea temperaturii in motor, lipsa lichid de racire & stuff).

Dupa un tel la "vocea clientului", a doua zi s-a prezentat un inginer de la Pitesti si, dupa constatare, i-au schimbat rapid motorul fara comentarii.

Interesant este faptul ca, acesta operatiune (adica schimbarea motorului) NU APARE in scris nicaieri !
Nici in caietul de service sau in vre-un raport de service, nici macar in Cartea de Identitate a masinii !!??
_Constantin_
Stefane m-ai omorat cu fiatu ala. Mi-se pare de un snobism si o aroganta dusa la extrem postul tau. Cum poti face asemenea afirmatii. De cand a devenit FIAT peste Renault. Iti spun eu, nu a fost, nu este si nu va fi niciodata. Fiat se zbate sa nu falimenteze de ani buni si in ultima vreme in afara de grande punto nu au scos nimic iesit din comun.

Eu sustin Dacia si Logan, pt un producator care pana acum 2-3 ani nu auzise de ABS sau airbag sa vina si sa scoata un model european pe care sa si-l permita si taica gicu din varfu muntelui eu zic ca e admirabil.

E regretabil ce s-a intamplat cu masina forumistului dar pana la urma astfel de lucruri se intampla, la toti producatorii, chiar si la FIAT. Si iti garantez ca nu ti-ar fi dat aia masina noua in vecii vecilor. Iti dadeau alt motor si atat. Fiat vinde in romania 1000-2000 masini pe an, Dacia vinde atat pe zi deci e normal ca la atatea modele vandute sa apara si probleme.

Pe viitor iti recomand sa tii parerile aste pt tine, multi de pe forum au masini mai bune si mai scumpe decat Logan dar nu suntem aici sa ne laudam cu ce avem. ok?
T u d o r
Dupa ce-mi iau Pejo-ul, il caut pe sectiunea Fiat si rad de el ca are o varza de masina de 10.000 DDP... biggrin.gif Si eu uite ce superlimo mi-am tras, sunt cel mai ghefsan din oras, si motorul de 1.4 Fiat cel mai tare din parcare...

:punk:


Desigur glumeam, mi se pare, cum spuneai si tu Constantin, ca Stanean a dat dovada de cel mai mare snobism si mai ales ca poate masina era a lui taticu' pana ce va creste el mare si va avea dreptul legal sa aiba carnet. :angel:
eddie
QUOTE(Stanean75862)
Acum, dupa ce am condus o dacia Supernova.... sincer NET superioara
loganului 1.4 mpi, caci are doar 750 Kg, si acelasi motor, cu care fuge mult mai bine la un consum mult mai mic, conduc un Fiat cu un motoras 1.4 FIRE, tot benzina, dar macar nu e renault, nu tacane tahetii aia, are cuplul mult mai bun...iar pretul este chiar comparabil cu laureate plus la aproximativ aceleasi dotari, facute de multi ani nu doar de doi...


Greutatea Loganului de 1,4 este de 975 kg.,asta daca nu stii...
Cam mare diferenta spusa de tine si realitate !? :evil:
T u d o r
Cred ca zicea de fapt de Supernova ca are 750 kile. biggrin.gif Care are cam 900 de fapt. In fine, asta e, trebuie sa mai auzi si "savanti" dintr-astia, la care bat "tahetii" , etc. biggrin.gif
Felix60549
Supernova, exact 950 kg.

Dar altceva doream sa va intreb:
Este posibil ca un Logan 1,5 dci sa nu poata urca Cheile Bicazului? Cine a fost in zona stie despre ce vb! Nu de alta, dar saptamana trecuta in timp ce mergeam cu Cielo-ul meu spre Lacul Rosu , avand in fata un Logan, saraca masina la o panta mai abrupta a inceput sa scoata fum negru, dupa care s-a oprit si nu mai putea pleca de pe loc.
Nu am diesel, nu cunosc tipul acesta de motor, dar poate-mi explica si mie cineva, ce se intampla cu masinile autohtone, mai nou?

Daca am fost offtopic.gif imi cer scuze, dar cred ca tot de vreo defectiune poate fi vb!
florin55503
inseamna ca soferul era un dobitoc si a incercat sa urce intr-o treapta superioara de viteza unde trebuia sa urce cu a 2-2 probabil a incercat cu a 4-a acul turometrului s-a dus pe la 1000 de ture etc.
Felix60549
@florin.

Merci de raspuns. Ma gandeam eu ca e ceva necurat la mijloc! biggrin.gif
Paul46623
A inecat motorul. Asta se realizeaza foarte usor daca respectivul merge cu masina subturata (de obicei in treapta a 4-a, aproape de ralanti), uitand ca dieselurile au nevoie de un pic de 'zvac' si da de un obstacol oarecare ce-l baga sub 'linia de plutire'. Si cum motorina se aprinde mai greu decat benzina (plus ca n-ai galeriile bujiilor prin care sa aerisesti rapid motorul), e mai greu sa remediezi problema.
_Constantin_
Fumul negru iese in mod normal de la motorina de proasta calitate si filtrele murdare, iar Cheile Bicazului ( ca zona ma refer) sunt solicitante pt un motor dar nu in asa fel incat sa nu poata urca, mai ales diesel. E clar ca soferul era de vina. beer.gif
C Z R
QUOTE(_Constantin_)
Stefane m-ai omorat cu fiatu ala. Mi-se pare de un snobism si o aroganta dusa la extrem postul tau. Cum poti face asemenea afirmatii. De cand a devenit FIAT peste Renault. Iti spun eu, nu a fost, nu este si nu va fi niciodata. Fiat se zbate sa nu falimenteze de ani buni si in ultima vreme in afara de grande punto nu au scos nimic iesit din comun.

Eu sustin Dacia si Logan, pt un producator care pana acum 2-3 ani nu auzise de ABS sau airbag sa vina si sa scoata un model european pe care sa si-l permita si taica gicu din varfu muntelui eu zic ca e admirabil.

E regretabil ce s-a intamplat cu masina forumistului dar pana la urma astfel de lucruri se intampla, la toti producatorii, chiar si la FIAT. Si iti garantez ca nu ti-ar fi dat aia masina noua in vecii vecilor. Iti dadeau alt motor si atat. Fiat vinde in romania 1000-2000 masini pe an, Dacia vinde atat pe zi deci e normal ca la atatea modele vandute sa apara si probleme.

Pe viitor iti recomand sa tii parerile aste pt tine, multi de pe forum au masini mai bune si mai scumpe decat Logan dar nu suntem aici sa ne laudam cu ce avem. ok?


Off-topic: Nu pot sa ma abtin: Constantin, Fiatul a fost mult timp inaintea Renault-ului, inainte de anii '90 cand tu abia te nasteai, te rog sa te informezi mai bine inainte de a scrie. Cred ca inainte de a-l invectiva pe "snobul" Stanean trebuie sa-ti vezi lungul nasului, fata de el lauzi si raslauzi masina ta ca si cum ar fi perfecta la "Totul despre masina ta" , iar Stanean sta in banca lui si "abereaza". El a trecut de pe supernova, cea mai reusita masina romaneasca ca si performante/pret/sportivitate pe noul albea 1,4 si si-a spus o opinie, nu a impus si nu a dat cu pumnul in masa, insa fata de dacia, fiatul acesta este masina adevarata, si tu asta nu ai cum sa stii cand nu ai condus vreuna si ai prejudecati inca de la inceput. Ma intreb daca aceasta lume are cum sa evolueze in conditiile in care lumea nu poate sa treaca de mentalitati invechite, idei preconcepute, taranisme si inapoisme bineimpamantenite?? Cred ca niciodata ar fi un raspuns pesimist... asa cum multi oameni sunt si vor fi.
eddie
Alex Aka,cine te-a suparat asa de rau ?
Daca vreti comparatii,intre Dacia,Fiat,Renault sau altele,sunteti invitati sa le faceti la ,,Versus''....ca acolo nu e aria mea,asta ca sa nu fiu nevoit sa dau aici cuiva vreun avertisment ! :evil:
Robert82843
QUOTE(Stanean75862)
Asa va trebuie daca v-ati luat un produs DACIA....
Eu am luat FIAT, care nu are probleme din astea..... si are intr-adevar 3 ani garantie... si nu crapa motoru... nu rugineste, nu scartaie....
Toate bune.... si fiecare sper sa fie multumit de alegerea sa...
In rest DRIVE SAFTY
Promit sa nu va mai stresez, dar nu m-am putut abtine!!!!! :bash:



Acum, dupa ce am condus o dacia Supernova.... sincer NET superioara
loganului 1.4 mpi, caci are doar 750 Kg , si acelasi motor, cu care fuge mult mai bine la un consum mult mai mic, conduc un Fiat cu un motoras 1.4 FIRE, tot benzina, dar macar nu e renault, nu tacane tahetii aia, are cuplul mult mai bun...iar pretul este chiar comparabil cu laureate plus la aproximativ aceleasi dotari, facute de multi ani nu doar de doi...


SN nu are 750 kg , ci in jur de o tona (960 Kg) .
Toata stima pentru motoarele Fiat mai ales cele common rail dar la faza asta cu Albea cu ultima descoperire , motorul FIRE , m-a apucat rasul biggrin.gif

FIRE este un acronim pentru Fully Integrated Robotized Engine si se refera la faptul ca motoarele Fiat care poarta marca Fire sunt produse in fabrici complet robotizate , fara montaj manual uman , pentru a avea un cost de productie cat mai scazut .
Ele au fost concepute in anii 80 , iar acum s-au trezit sa reinvie mortul ...
De altfel se poate vedea din performantele motorului ca este de conceptie veche . Intre noi fie vorba are aceleasi perfomante ca si SLZ - SN & Co.

Motor - 8 supape , 1,4 cc , 75 - 78 Cp - 55 Kw
Consum - 5,8 / 6,2 / 8,3

Pt. mai multe detalii a se vedea link-urile de mai jos :

http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integra...obotised_Engine


http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index...p;p_model=%2089
Ionut85037
QUOTE(florin55503)
bine cai ai rez. din pacate aste e RO. legea pumnului sa traiasca. nesimtirea e la ea acasa




Aici te contrazic! Am facut si eu teste cu Logan 1,6; 1,4 si Albeea. Pot sa jur cu mana pe inima ca este sub Logan la tinuta de drum, demaraj. Fiatul are un motor jenant de slab, si este super instabil ! Dar daca tie iti place.....
Ionut85037
QUOTE(Stanean75862)
Asa va trebuie daca v-ati luat un produs DACIA....
Eu am luat FIAT, care nu are probleme din astea..... si are intr-adevar 3 ani garantie... si nu crapa motoru... nu rugineste, nu scartaie....
Toate bune.... si fiecare sper sa fie multumit de alegerea sa...
In rest DRIVE SAFTY
Promit sa nu va mai stresez, dar nu m-am putut abtine!!!!! :bash:



Acum, dupa ce am condus o dacia Supernova.... sincer NET superioara

loganului 1.4 mpi, caci are doar 750 Kg, si acelasi motor, cu care fuge mult mai bine la un consum mult mai mic, conduc un Fiat cu un motoras 1.4 FIRE, tot benzina, dar macar nu e renault, nu tacane tahetii aia, are cuplul mult mai bun...iar pretul este chiar comparabil cu laureate plus la aproximativ aceleasi dotari, facute de multi ani nu doar de doi...



SCUZE!!! asta am vrut sa citez ! smile.gif
emcos85376
QUOTE(Robert82843)
QUOTE(Stanean75862)
Asa va trebuie daca v-ati luat un produs DACIA....
Eu am luat FIAT, care nu are probleme din astea..... si are intr-adevar 3 ani garantie... si nu crapa motoru... nu rugineste, nu scartaie....
Toate bune.... si fiecare sper sa fie multumit de alegerea sa...
In rest DRIVE SAFTY
Promit sa nu va mai stresez, dar nu m-am putut abtine!!!!! :bash:



Acum, dupa ce am condus o dacia Supernova.... sincer NET superioara
loganului 1.4 mpi, caci are doar 750 Kg , si acelasi motor, cu care fuge mult mai bine la un consum mult mai mic, conduc un Fiat cu un motoras 1.4 FIRE, tot benzina, dar macar nu e renault, nu tacane tahetii aia, are cuplul mult mai bun...iar pretul este chiar comparabil cu laureate plus la aproximativ aceleasi dotari, facute de multi ani nu doar de doi...


SN nu are 750 kg , ci in jur de o tona (960 Kg) .
Toata stima pentru motoarele Fiat mai ales cele common rail dar la faza asta cu Albea cu ultima descoperire , motorul FIRE , m-a apucat rasul biggrin.gif

FIRE este un acronim pentru Fully Integrated Robotized Engine si se refera la faptul ca motoarele Fiat care poarta marca Fire sunt produse in fabrici complet robotizate , fara montaj manual uman , pentru a avea un cost de productie cat mai scazut .
Ele au fost concepute in anii 80 , iar acum s-au trezit sa reinvie mortul ...
De altfel se poate vedea din performantele motorului ca este de conceptie veche . Intre noi fie vorba are aceleasi perfomante ca si SLZ - SN & Co.

Motor - 8 supape , 1,4 cc , 75 - 78 Cp - 55 Kw
Consum - 5,8 / 6,2 / 8,3

Pt. mai multe detalii a se vedea link-urile de mai jos :

http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integra...obotised_Engine


http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index...p;p_model=%2089


Robert, sa fim seriosi...bine ca nu ai zis ca motorul a fost inventat in 1900 toamna, deci nu va mai luati masini noi (orice marca) ca de fapt au motoare veki biggrin.gif . Dupa cum se vede din linkul dat de tine pt FIRE, intradevar aceasta tehnologie de asamblare a fost introdusa la mijlocul anilor 80, dar tot acolo scrie, daca citesti pana la capat ca atunci se fabricau alte motoare, iar acum se fabrica cele MPI si SMPI, de care anii 80 nu prea auzisera...kestia asta se numeste evolutie... smile.gif
George85629
@Tudor Pai nu prea inteleg de ce sa ii dai in judecata. Garantia acopera astfel de "intamplari", la fel ca la orice masina de oriunde. Ei sunt obligati sa iti schimbe ce este stricat. Nu vad de ce sa-i dai in judecata pentru ceva care ei sunt obligati sa faca oricum.

Bai frate, eu am o masina de 25 de ani si nu s-a rupt inca motorul. Poate va avea acel ZGOMOT TEHNOLOGIC peste vreo 10-15 ani dar pana atunci mai merg cu ea, spre deosebire de Loganu care s-a indragostit de Arcul de Triumf si n-a mai vrut sa plece, cu toate ca era asa de tanar, 6 luni am inteles. Nici macar nu era botezat saracutul. Eu lucrez la uzina si stiu in ce conditii se face Loganul (mai rau ca pe timpul lui Ceasca) se axeaza pe cantitate si nu pe calitate. Cunosc oameni care lucreaza in Montaj General si vin rupti acasa pt ca trebuie sa faca o norma aberanta de masini pe zi. Automat ca aici calitatea nu mai are loc, atunci cand muncitorul adoarme cu cheia in mana pe banda. Am uitat sa precizez de care uzina era vorba: uzina de "Automobile" acolo unde se face Loganul. Ochiu' pa ghilimele!!! Ciao
ion80671
Da, da si marmota era pilot de incercare la voi in uzina biggrin.gif
Compari calitatea la Dacia 1310 cu cea de la Logan, inseamna ca nu ai avut Dacie 1300.
T u d o r
QUOTE
Eu lucrez la uzina si stiu in ce conditii se face Loganul (mai rau ca pe timpul lui Ceasca) se axeaza pe cantitate si nu pe calitate. Cunosc oameni care lucreaza in Montaj General si vin rupti acasa pt ca trebuie sa faca o norma aberanta de masini pe zi. Automat ca aici calitatea nu mai are loc, atunci cand muncitorul adoarme cu cheia in mana pe banda. Am uitat sa precizez de care uzina era vorba: uzina de "Automobile" acolo unde se face Loganul. Ochiu' pa ghilimele!!! Ciao


Mda, nu mai poate si omu' sa bea...cum era pe vremea lu' 1300... Au venit ai dracu aia de vorbesc straineste si au impus norme de productie...auzi dom'le ce chestie... Pai pe vremuri ce bine era... eheee...plecai odihnit acasa, dar faceai calitate...1,2 masini acolo, dar ce masini!!! Si unde mai pui ca mai ramaneau si piese, le luai acasa sa iti intretii masina aia de 25 ani...

Ce bine era pana sa vina scartarii aia de francezi... :angel:
George85629
am postat si eu o parere aici si vad ca webmasterul a sters-o. De ce?
ionut83652
QUOTE(constantin76881)
Imi cer scuze ca revin atat de tarziu dar am avut eva de furca cu cei de la Meridian. Tot ce pot sa va spun ca dupa ce am fost cu un avocat si am amenintat cu judecata si plata unor daune morale, cei de la Meridian au luatlegatira cu fabrica si mi-au dat o masina noua. Mai mult au supertat si cheltuielile privind inmatricularea si asigurarile care fusesera deja platite pentru cealalta. Surprinzator dar adevarat.
Va multumesc pentru suport si intelegere


spunene seria de caroserie si de motor de la cea veche sa nu o luam vreo unul dintre noi de buna ca cu concesionari asta nu stii la ce sa te astepti :brilsmurf:
George85629
Ciudat! Eu credeam ca un forum este ceva unde toata lumea isi poate spune opiniile si ca traim intr-o tara unde ai libertatea cuvantului, dar vad ca parerea mea nu a fost postata pa acest forum de catre webmaster. Mai ales ca nu am injurat pe nimeni, nu am jignit pe nimeni si nu am incalcat nici o "regula" ci pur si simplu mi-am spus parerea despre Logan. Dar vad ca posesorii de asemenea "masini" nu suporta sa li se spuna ca sunt niste carute cu roti.
Chiar daca nu-mi dai nici mesajul asta domnule webmaster sa stii ca nu faci bine.... E O TARA LIBERAAAA !!!!! (sau cel putin asa am crezut)
George85629
Ha ha ha ha ha biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Pai voi traiti cu impresia ca era vorba de o masina de 25 de ani marca DACIAAAA???? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif MA SPARG DE RAS. Fratilor eu vorbeam de masina mea de 25 de ani care se numeste Audi Coupe, cu motor in 5 cilindri si 136 cai putere.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif N-am avut niciodata Dacie si nici nu-i doresc. "Vechitura" asta a mea care o am acuma ingroapa Loganurile voastre cu brio. Si mai ales as fi curios cum se prezinta Loganurile voastre peste 25 de ani. Iar in privinta lucrului in banda sunt de acord ca trebuie sa se munceasca, dar normal ar fi sa se si plateasca, ori la un salariu de 100-150 de Euro maxim ma indoiesc ca muncitorul respectiv iti va strange viblochenul perfect etc etc.... Ha ha ha .... ce ma distrez.... auzi Logan ..... hi hi hi :puke:
Mariustom
offtopic.gif
D-le George, nu cred că v-a șters cineva mesajul. Poate e vorba de acest mesaj.
Cât despre părerea d-voastră despre Dacia/Logan,
QUOTE(Anexa la REGULAMENT)
Pentru cei ce se vor gandi ca asta e o oportunitate sa faca misto de vreuna din masinile altor membri sau sa se creada superiori va anunt ca vor primi ban de 14 zile.

Nu se permite atacul la persoană sau la alt model de mașină.
Vă cred că lucrați la uzină și știți multe despre procesul de fabricație/montaj al Loganului, vă cred că aveți o mașină mai bună ca Loganul (chiar dacă mai veche), dar asta nu ne dă dreptul să desconsiderăm mașinile altora.
Gusturile și plăcerile nu se comentează !
George85629
:angel:
eddie
George,ai citit regulamentul inainte de-a posta pe forum ?
Iti reamintesc punctul 11 !

11. Nu se răspunde doar cu o iconiță emotiva. Aici suntem pe un forum nu pe mirc.
George85629
Ok, ma scuzati, n-am citit. Daca tot am apucat sa vb aici imi puteti spune cum pot sa-mi bag si eu semnatura jos?
eddie
Ti-am trimis un mesaj privat ! Nu discutam asta aici...
George85629
ok, mersi... pana una alta tin sa-mi cer scuze daca i-am jignit pe posesorii de Loganuri, pana la urma e o masina normala, corecta, mai ales ca de pe urma ei imi iau salariul (asa mic cum e, dar e bine ca deocamdata e).
T u d o r
Acceptat. arigato.gif

Ce ai spus in ultimul tau post cred ca trebuia spus in primul. biggrin.gif Dar e bine si asa. Mai ales ca e corect.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.