Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors? |
This topic is about Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Ce pareri aveti de serviciile B&S Motors? |
May 5 2006, 04:03 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
|
|
|
Aug 20 2007, 11:21 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 19-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.308 |
Buna ziua,
As dori sa va povestesc experienta mea legata de firma B&S Motors La sfarsitul lunii februarie am intrat in posesia unui Suzuki Swift GLX. Nimic de reprosat la tot ce inseamna livrare, ba din contra, relatia cu dealerul a fost foarte buna. S-au incadrat in termenul pe care mi l-au spus initial, totul ok. La jumatatea lunii iunie am avut un accident destul de urat. Un taximetrist m-a lovit in spate si m-a proiectat in cel din fata. Am dus masina in serviceul B&S din tunari, imi spun ca in o luna masina ar trebui sa fie gata. In tot acest timp am sunat d 2-3 ori si mi s-a spus ca nu au venit toate piesele.... Dupa o luna si jumatate, intr-o joi sun, mi se spune ca masina e gata, mai putin parbrizul care trebuie lipit, si devizul de plata care deasemenea nu este gata. Tin sa mentionez ca masina este asigurata la Generali. Vineri revin cu un telefon, mi se spune ca parbrizul nu s-a lipit deasemenea devizul nu este gata. Luni parbrizul este lipit, dar, dar devizul nu este gata. Marti in sfarsit e gata devizul, dar nu a venit acceptul de plata. Sun la Generali, sunt asigurat ca se va raspunde la mail, si ma duc sa iau masina. Degeaba, mi se spune ca mai dureaza, sa ma duc acasa. Primesc de asemenea copie a devizului. Ma duc acasa, miercuri revin cu telefon, dar domnul de la service nu este de gasit. La sfarsitul zilei reusesc sa dau de dansul la telefon dar imi spune ca mai mult sta la telefon decat face treaba. Joi sun din nou, mi se spune ca nu a venit acceptul de plata de la asigurator. Ma duc personal la asigurare, unde aflu ca dansi nu au primit nici un deviz. Le dau eu devizul, domnul de la asigurare il ia la puricat. Taie cate ceva la manopera, pentru ca "nu e posibil sa demontezi un haion intr-o zi", pe la piese pentru care nu existau poze, si pe la chesti neexplicate gen: CAPAC si suma in dreptul ei. Ma duc la service cu devizul semiaprobat, Domnul de acolo imi spune ca nu pot sa iau masina. Incerc sa-i explic ca nu e vina mea ca nu a facut un deviz ca lumea insa degeaba. Tin sa precizez ca am stat cateva ore la service timp in care am fost tratat cu o maxima indiferenta. Eram rugat sa astept pe scaun, timp in care vedeam cum altii ridica masina. Intr-un final mi se propune sa las GAJ 250 lei diferenta pentru piesele care nu au fost aprobate. Intreb daca voi recupera acesti bani, dansul ma asigura ca da. De dragul de a lua masina accept propunerea, cer insa sa primesc poze pentru piesele pentru care las gaj. Domnul nu gasea poze pentru toate, alte ore asteptate, in care mi se spune "Daca nu vreti sa dati 250 lei nu mai bine mai asteptati pana se rezolva? Nu ca va amenint dar....". Intr-un final imi da trei poze si las 150 lei. De asemenea mi se mai spune ca cei de la asigurari s-au inrait in ultima vreme, ca 250 lei nu e nimic pentru Generali avand in vedere ca devizul se ridica la aproape 5000E. Intreb daca pentru B&S nu este acelasi lucru, adica mai conteaza 250 lei daca tot incaseaza aproape 5000E? Ma duc sa iau masina. Aici alta surpriza. Toate plasticele rupte, pline de pamant erau pe bancheta din spate, fara nici o husa, folie nimic. Aripa stanga fata ciobita, sunt asigurat ca la revizie se va picura putina vopsea acolo. Plec spre casa, bucuros totusi ca am reusit sa iau masina. Acasa, alte surprize. Masticul folosit pentru prinderea lunetei era intins, haionul zgariat barbar pe interios, probabil cand au montat luneta + alte ciobituri micute ale vopselei pe la usi. Dupa 2 saptamani, martea trecuta, sun la service si intreb daca pot sa vin sa ridic banii, mi se spune ca E POSIBIL sa-i recuperez. Sunt asigurat ca voi primi pana joi un telefon, azi e luni si nimic.... Concluzia, cel putin pentru mine: Degeaba suzuki face masini foarte bune, la preturi competitive, degeaba cei de la vanzari fac tot posibilul sa fie cat se poate de profesionisti, mai devreme sau mai tarziu ajungem la service. B&S este unicul service suzuki in apropierea bucurestiului. Mai este unul la Timisoara din cate stiu. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 01:46 AM |