IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
GST doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
GST
sofer profesionist
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
Tot ce are roti si se poate conduce
Statistics
Joined: 22-December 06
Profile Views: 289*
Last Seen: 27th November 2007 - 09:56 AM
Local Time: Mar 29 2024, 11:29 AM
223 posts (0.04 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo ghoztyz
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

GST

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
15 Sep 2007
De GTI se tot vorbeste, de typeR la fel, dar de clio sport nu am prea vazut mare lucru... De aceea am deschis acest versus.
Pe mine ma bate gandul la o astfel de masinuta....Costa ~21.000 DDP, model cu urmatoarele dotari:
Motorizare: 2,0 16 V 200 CP - Renault Sport
A.B.S. cu repartitor electronic al fortei de franare EBV
Aer conditionat cu reglare automata + filtru praf / polen + torpedou cu racire
E.S.P ( controlul dinamic al traiectoriei) + ASR (sistem anti-patinaj) +CSV (controlul sub-virarii)
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare a airbag-ului pentru pasager)
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Airbag-uri pentru cap pentru locurile fata-spate
Airbag-uri anti-alunecare
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3 + 3 tetiere spate reglabile pe inaltime
Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria
Blocarea automata a usilor la demaraj
Buzunare pe spatarul scaunelor fata
Centuri fata in 3 puncte cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort integrat
Centuri spate in 3 puncte cu limitator de efort integrat (pentru cele laterale)
Computer de bord
Directie asistata electric
Geamuri electrice fata, cu impuls pe partea soferului
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Oglinda retrovizoare asferica pe partea soferului
Oglinzi exterioare in ton cu caroseria
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante
Proiectoare de ceata
Pedalier aluminiu
Radio CD cu MP3 4X15W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda la volan
4 difuzoare si 2 tweeter-e
Scaune fata tip sport
Scaun sofer cu reglare pe inaltime si lombar
Senzor de lumina: aprindere automata a farurilor (faza scurta)
Senzor de ploaie: declansare automata a stergatoarelor de parbriz
Tempomat-limitator de viteza
Volan in piele cu zone anti-alunecare si insertii crom satinat
Volan reglabil pe inaltime
4 jante de aluminiu 17" (nu are roata rezerva, ci kit de reparatie pneuri)
Optionale ar fii:
Geamuri electrice cu impuls 30 €
Oglinzi rabatabile electric+geamuri electrice cu impuls 80 €
Faruri Xenon + instalatie spalare faruri + faruri adaptive viraj 512 €
Faruri adaptive de viraj 151 €
Radio CD Cabasse 4x40W, cu magazie CD 449 €
Scaune fata cu incalzire 168 €
Scaune fata sport tip "RECARO" (elimina airbag-urile anti-alunecare si implica DRAP06) 961 €
Extensie de garantie 12 luni pentru motorizarile pe benzina 210 €
Extensie de garantie 24 luni pentru motorizarile pe benzina 328 €
Dintre care m-ar interesa doar scaunele recaro si eventual o extensie a garantiei.
Motorul este de 2L, aspirat, 200CP.
Viteza maxima 215, iar 0-100km/h in doar 6.9 sec.
Consum pana in 12 in oras, in afara pana in 7 smile.gif
Corsa cam la fel. Dar de ea chiar ca nu am auzit vorbindu-se...
Se poate compara acest Clio sport cu restul Hot Hatch-urilor?
Daca da, atunci de ce nu prezinta un interes prea mare pt lumeee?
Are tot 200 cai ca un GTI, accelereaza la fel de repede.... cu toate ca e aspirat...
Am vazut pana acum 2-3 in Bucuresti ...2 albastre(unul pe langa mine)si unul negru....
9 Aug 2007
Salutare !
Am un prieten cu un opel astra din 92 motor 1.4. A ramas fara baterie si am incercat sa ii dam curent (eu si inca un prieten). Nu vroia nici asa sa porneasca... nici impinsa nici nimic. am schimbat bateria(cu una de pe dacie , ce-i drept dar macar era mai buna) nici asa nu a vrut sa o ia. am legat direct crocodilii de la dacie la bornele lui pe direct, fara bateria lui conectata. A pornit asa si cand am vrut sa conectam bornele cea de la minus s-a topit jumate, a facut mare scurt si a inceput sa ii iasa fum din bord din spatele mp3-ului. Mp3-ul nu are nimic, merge...
Cand punea contactul se aprindea un bec galben sau portocaliu in bord nu mai stiu exact....check engine parca. nu se mai aprinde....
Acum cand da la cheie se invarte dar nu porneste...
Daca imi puteti da vre-un sfat, ce s-ar fi putut arde, ca sa pot sa le inlocuiesc eu sa nu fie nevoit sa se duca la service cu ea. Multumesc !
arigato.gif
21 Mar 2007
Se pune din ce in ce mai des problema poluarii. au inceput sa apara masini care folosesc surse de energie alternative. Se fac sedinte peste sedinte si adunari peste adunari contra petrolului.....asta in prezent... Dar peste sa zicem 15-20 de ani ce o sa fie...? o sa circulam toti in masinutze minuscule propulsate de cine stie ce forma de energie sau or sa se dea legi contra motoarelor cu combustie interna? o sa mergem pe biciclete sau scutere electrice?
Asta in cazul in care nu ne omoram unii pe altii inainte pt petrol...
Chiar sunt curios cum o sa fie peste cativa ani...
Voi ce pareri aveti >?
4 Feb 2007
Deci sa va spun OFF-ul meu: sa zicem ca as pornii intr-o dimineata(cam cum a fost asta, deci dupa o noapte cu temperaturi de la +6 in jos..)...Motorul in primul rand ca nu porneste instant, cum am obs la alte masini diesel(opel, fabia, colt, etc.) se chinuie un pic, dar porneste... stau sa se incalzeasca un pic nu..? Pana nu s-a incalzit calumea, sa ajunga temperatura la 70-80, daca o tin turata pe loc intre 1800 si 2200 masina vibreaza in ultimu hal si se aude un clancanit la motor, un fel de bataie. Se incalzeste cat de cat motoru deci plecam la drum... Treapta 1 de viteza nu intra decat fortata. Din parcare pana la primu semafor, in orice directie m-as duce nu apuc sa bag a 3-a...deci din a 2-a ma opresc la semafor si sa bag 1-a nici in ruptul capului nu vrea. :bash: cand mi s-a intamplat prima oara acest lucru am stat la semafor 1 minut ca nu intra in viteza...1 minut de injuraturi si de carne bagata in frigider... dupa ce se incalzeste el calumea nu prea mai are treaba dar tot parca se chinuie un pic 1-a. Ambreiajul este reglat calumea nu tine foarte jos... Mentionez ca am fost cu ea si la service, am lasat-o acolo o noapte ca sa vada oamenii cum face la rece ca nu puteam sa ma duc cu ea pana in pipera si sa le zic ce simptome are ea la rece cand motoru frige... a doua zi am primit masina.. cu raspunsul ca nu are nimic. I-a fost schimbat uleiul din cutie si cam atat.
A mai avut careva probleme d-astea?? ca pe mne ma enerveaza la culme...A si inca ceva Rog mult de tot alt posesor de ignis ddis daca poate intr-o zi sa ne intalnim sa ma uit la cum se tureaza a lui pe loc...ca a mea parca are lag...si nu lag-ul obisnuit de diesel fata de benzina...nuuu, un lag care ma seaca si cand ma bag in depasiri. :pray:
4 Jan 2007
In ultimile luni ne-am hotarat sa mai luam o masina si intrebarea era ce masina sa luam. Am ales sa cautam un suv din diferite motive(masina mare eventual 4x4, siguranta etc..) intreabarea era care sa il luam...am inceput cu tucson si am analizat si vizitat si vazut toate masinile din topic plus kia sportage si Dodge caliber. Mentionez ca toate masinile sunt luate in considerare ca fiind FULL si cu motoare de 1.9-2 L diesel. Deci...? voi ce ati alege si de ce...tongue.gif
Last Visitors
coq


23 Nov 2008 - 19:51


5 Oct 2008 - 13:54


16 Aug 2008 - 15:29


29 Feb 2008 - 21:17

Comments
Other users have left no comments for GST.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 11:29 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here