IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Sfaturi achizitie Forrester 2.0x

This topic is about Sfaturi achizitie Forrester 2.0x, the author, Choixalacreme, wrote about: Dragi posesori de Subaru, Incerc sa aflu mai multe detalii legate de posibila achizitie a unui Forester 2.0x. Am rugamintea sa imi spuneti parerea voa ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Sfaturi achizitie Forrester 2.0x
Choixalacreme
post May 3 2006, 10:54 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 183
Joined: 14-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.778



Dragi posesori de Subaru,

Incerc sa aflu mai multe detalii legate de posibila achizitie a unui Forester 2.0x.
Am rugamintea sa imi spuneti parerea voastra, si partile bune /rele

1 - ce benzina folositi: 95 sau numai 98
1 bis: cat este consumul vostru ?
2 - cum se comporta un 2.0x, care are tamburi pe spate, la franare? Mie personal mi se pare cam de doi lei, la o masina de 18-20.000 euro
3 - la ce intervale se fac reviziile?
4 - cat costa, cu aproximatie, aceste revizii? 3 milioane? 6? 10 ?
5 - ce alte lucruri trebuie sa stiu inainte de achizitie?

mentionez ca as lua masina noua, leasing.

multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 4 2006, 06:49 AM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



1. benzina de 98. zice acolo pe ea , min ron 95 ,doar ca stii la fel de bine ca si mine ca benzina de 95 de la noi din tara nu are 95 !
1.bis, n-am forester 2.0X , dar iti pot spune ca legacy 2.5 cnosuma 11.5-12% in oras la un mers normal , 15% calcata , si afara ia intre 7 si 10% , in functie de cat de mult te grabesti
2.majoritatea suv urilor pana in 200 cp au tamburi pe spate. franeaza bine , nu te va da pe spate , dar nici de rusine nu se face . la o franare buna ajuta FOARTE mult si cauciucurile , trebuie luat si asta in seama .
3.10 000 km
4.intre 3 mil si 6 mil uleiuri si filtre bla bla bla , placute de frana fata doar neecologice 265ron , ca alea ecologice costa cam 800 ron biggrin.gif(ps : au ei in service;))
5.ca se face o prima revizie la 2000 km biggrin.gif ca nu trebuie sa mergi constant in timpul rodajului si cam atat ...


PS : sa fii cu capu' sa iei japoneza cu banii jos ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George61453
post May 8 2006, 09:16 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 20-November 05
Member No.: 61.446



Ar mai fi un lucru, in oferta de la leasing nu se prezinta costurile finale, adica accizele si taxa vamala care fac cam 2000 de euro.
Em am un Forester 2.0 din decembrie si sunt bultumit de el dar f nemultumit de dealer - nici acum nu am presurile originale pe care le promisese asa ca daca ti se promite ceva ai grija sa ai inainte de a cumpara ca dupa...
Problemele pe care le-am avut pana acum:
- zgomot in spate - l-am rezolvat definitiv acum, s-a dovedit a fi de la prinderea scaunelor din spate, este acolo un fier in forma de U pe care am pus banda adeziva in zona de jos, unde se prinde in scaun si acum nu se mai aude nimic
- nu a pornit la prima cheie de cateva ori, a luat-o la a doua dar nu ma asteptam, Cielo pe care l-am ajut 3 ani inainte a pornit tot timpul la prima cheie.

Una peste alta, tot Forester as cumpara daca ar fi sa cumpar acum o masina.

Salutari
<george/>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 8 2006, 10:00 PM
Post #4


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



presurile sunt cam 3 mil setul din carpa . eu sunt multumit de ele , rezista undeva peste 3 ani .
ce benzina ai pus ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George61453
post May 9 2006, 12:51 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 20-November 05
Member No.: 61.446



La inceput am pus de la OMV - Super 100 dar am citit undeva pe forum ca benzina de la Petrom e ok, 99+ si ultimele 2 sau 3 plinuri le-am facut de la Petrom. Problemele cu pornirea le-am avut cu ambele tipuri de benzina - nu au fost multe cazuri, in total cam 5.

Salutari,
<george/>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 9 2006, 01:02 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



foarte ciudat .

atentie , motoarele de la subaru au o functie cand e frig afara. fac de 2-3 ori har har har , pentru a unge pistoanele si de abia dupa asta dau si scanteie . este facuta treaba asta pentru a proteja motorul .

asa s-a manifestat ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post May 9 2006, 01:26 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



Nu inteleg de ce trebuie sa pui benzina de 98 (adica aia super de 95 de afara). Normal, ar trebui sa mearga si cu normala -95 la noi. Raportul de compresie nu e asa mare (in jur de 10).
Eu pun numai benzina de 95 de la noi si merge bine. De asemenea, n-am bruscat-o in rodaj, pentru ca nu i-am vazut sensul. Oricum, dealer-ul mi-a mai zis sa fiu atent, ca 4x4 nu se conduce ca 4x2 si, in concluzie, nu cumva sa pun frana in curba, ca sigur ies in decor. Nici la asta nu i-am vazut sensul, asa ca am hotarat sa fac cum cred eu ca-i bine. Doar e masina mea.
Apropo de benzina, in carte scrie sa pui de 95, iar daca nu gasesti, de 90.


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 9 2006, 01:38 PM
Post #8


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



doar ca benzina de la noi de 95 nu prea are 95 , iar aia de 98 de abia are 95 ... d'aia smile.gif
daca intri intr-o curba tare , cu piciorul pe acceleratie , in momentul in care vei lua piciorul de acceleratie si vei apasa frana , masina te va smuci destul de serios .

la un AWD in curba se mentine acceleratia wink.gif intri si iesi ca pe sine .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George61453
post May 9 2006, 09:09 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 20-November 05
Member No.: 61.446



QUOTE(G e o r g e)
foarte ciudat .

atentie , motoarele de la subaru au o functie cand e frig afara. fac de 2-3 ori har har har , pentru a unge pistoanele si de abia dupa asta dau si scanteie . este facuta treaba asta pentru a proteja motorul .

asa s-a manifestat ?


Cand a fost frig a pornit fara probleme smile.gif. Chiar si azi pe la 6 seara cand am plecat de la servici nu a luat-o din prima, am dat la automat si invartea dar fara semne ca ar porni. La a doua cheie a luat-o dar se simte un moment ca un fel de ezitare dupa care intra in turatie cam la 1500-2000 - asa am vazut ca face pana cand apesi un pic acceleratia sau pana cand se incalzeste.

Salutari,
<george/>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Choixalacreme
post May 9 2006, 11:59 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 183
Joined: 14-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.778



Multumesc pentru raspunsuri .

Mai scrieti, ca nu ma grabesc cu achizitia :-)

Legat de tamburi: sunt si SUV-uri mici, cu discuri pe spate (hyunday, nissan ). EU cred ca e motivat de costuri dar poate ma insel.

Legat de un "hint" dat de cineva: de ce trebuie mers "neconstant" in rodaj?
Dincolo de rodarea tuturor pinioanelor la cutia de viteze, nu cred ca motorul ar vrea sa il acceleram /deceleram in rodaj.

Poate ma luminati.

Seara buna tuturor!

PS: am sanse sa vad masina ta, George61453 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George61453
post May 10 2006, 06:19 AM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 20-November 05
Member No.: 61.446



QUOTE(choixalacreme70785)
PS: am sanse sa vad masina ta, George61453 ?


Daca treci prin Craiova smile.gif - eu nu prea am drum prin Bucuresti.

<george/>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 10 2006, 07:20 AM
Post #12


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pentru rodarea in sarcina a motorului .


si motivul principal pentru tamburi pe spate cred ca sunt costurile . dar , daca functioneaza foarte bine in configuratia respectiva , de ce sa fie schimata ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post May 10 2006, 09:04 AM
Post #13


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



QUOTE(George61453)
QUOTE(choixalacreme70785)


PS: am sanse sa vad masina ta, George61453 ?


Daca treci prin Craiova smile.gif - eu nu prea am drum prin Bucuresti.

<george/>


Dar eu o pot vedea? blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George61453
post May 10 2006, 08:51 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 20-November 05
Member No.: 61.446



Si mie mi-a parut rau ca nu are discuri pe spate - bine ca nu am avut probleme cu franele dar nici nu prea a fost nevoie sa le folosesc. Din cate am inteles dezavantajul nu e la cateva franari, este cand franezi mult si se incing tamburii.
Cel mai mult cred ca pana acum mi-a placut reductorul, cand ai un drum mai greu si ai tras maneta woau! e ca si cum un boxer aproape terminat si-ar reveni brusc smile.gif.

[TC: Sigur, de ce nu? Da-mi un email la george la oxygenxml punct com.]

<george/>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 01:00 AM