Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sfaturi achizitie Forrester 2.0x
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Forester
Choixalacreme
Dragi posesori de Subaru,

Incerc sa aflu mai multe detalii legate de posibila achizitie a unui Forester 2.0x.
Am rugamintea sa imi spuneti parerea voastra, si partile bune /rele

1 - ce benzina folositi: 95 sau numai 98
1 bis: cat este consumul vostru ?
2 - cum se comporta un 2.0x, care are tamburi pe spate, la franare? Mie personal mi se pare cam de doi lei, la o masina de 18-20.000 euro
3 - la ce intervale se fac reviziile?
4 - cat costa, cu aproximatie, aceste revizii? 3 milioane? 6? 10 ?
5 - ce alte lucruri trebuie sa stiu inainte de achizitie?

mentionez ca as lua masina noua, leasing.

multumesc.
G e o r g e
1. benzina de 98. zice acolo pe ea , min ron 95 ,doar ca stii la fel de bine ca si mine ca benzina de 95 de la noi din tara nu are 95 !
1.bis, n-am forester 2.0X , dar iti pot spune ca legacy 2.5 cnosuma 11.5-12% in oras la un mers normal , 15% calcata , si afara ia intre 7 si 10% , in functie de cat de mult te grabesti
2.majoritatea suv urilor pana in 200 cp au tamburi pe spate. franeaza bine , nu te va da pe spate , dar nici de rusine nu se face . la o franare buna ajuta FOARTE mult si cauciucurile , trebuie luat si asta in seama .
3.10 000 km
4.intre 3 mil si 6 mil uleiuri si filtre bla bla bla , placute de frana fata doar neecologice 265ron , ca alea ecologice costa cam 800 ron biggrin.gif(ps : au ei in service;))
5.ca se face o prima revizie la 2000 km biggrin.gif ca nu trebuie sa mergi constant in timpul rodajului si cam atat ...


PS : sa fii cu capu' sa iei japoneza cu banii jos ...
George61453
Ar mai fi un lucru, in oferta de la leasing nu se prezinta costurile finale, adica accizele si taxa vamala care fac cam 2000 de euro.
Em am un Forester 2.0 din decembrie si sunt bultumit de el dar f nemultumit de dealer - nici acum nu am presurile originale pe care le promisese asa ca daca ti se promite ceva ai grija sa ai inainte de a cumpara ca dupa...
Problemele pe care le-am avut pana acum:
- zgomot in spate - l-am rezolvat definitiv acum, s-a dovedit a fi de la prinderea scaunelor din spate, este acolo un fier in forma de U pe care am pus banda adeziva in zona de jos, unde se prinde in scaun si acum nu se mai aude nimic
- nu a pornit la prima cheie de cateva ori, a luat-o la a doua dar nu ma asteptam, Cielo pe care l-am ajut 3 ani inainte a pornit tot timpul la prima cheie.

Una peste alta, tot Forester as cumpara daca ar fi sa cumpar acum o masina.

Salutari
<george/>
G e o r g e
presurile sunt cam 3 mil setul din carpa . eu sunt multumit de ele , rezista undeva peste 3 ani .
ce benzina ai pus ?
George61453
La inceput am pus de la OMV - Super 100 dar am citit undeva pe forum ca benzina de la Petrom e ok, 99+ si ultimele 2 sau 3 plinuri le-am facut de la Petrom. Problemele cu pornirea le-am avut cu ambele tipuri de benzina - nu au fost multe cazuri, in total cam 5.

Salutari,
<george/>
G e o r g e
foarte ciudat .

atentie , motoarele de la subaru au o functie cand e frig afara. fac de 2-3 ori har har har , pentru a unge pistoanele si de abia dupa asta dau si scanteie . este facuta treaba asta pentru a proteja motorul .

asa s-a manifestat ?
Mihai63349
Nu inteleg de ce trebuie sa pui benzina de 98 (adica aia super de 95 de afara). Normal, ar trebui sa mearga si cu normala -95 la noi. Raportul de compresie nu e asa mare (in jur de 10).
Eu pun numai benzina de 95 de la noi si merge bine. De asemenea, n-am bruscat-o in rodaj, pentru ca nu i-am vazut sensul. Oricum, dealer-ul mi-a mai zis sa fiu atent, ca 4x4 nu se conduce ca 4x2 si, in concluzie, nu cumva sa pun frana in curba, ca sigur ies in decor. Nici la asta nu i-am vazut sensul, asa ca am hotarat sa fac cum cred eu ca-i bine. Doar e masina mea.
Apropo de benzina, in carte scrie sa pui de 95, iar daca nu gasesti, de 90.
G e o r g e
doar ca benzina de la noi de 95 nu prea are 95 , iar aia de 98 de abia are 95 ... d'aia smile.gif
daca intri intr-o curba tare , cu piciorul pe acceleratie , in momentul in care vei lua piciorul de acceleratie si vei apasa frana , masina te va smuci destul de serios .

la un AWD in curba se mentine acceleratia wink.gif intri si iesi ca pe sine .
George61453
QUOTE(G e o r g e)
foarte ciudat .

atentie , motoarele de la subaru au o functie cand e frig afara. fac de 2-3 ori har har har , pentru a unge pistoanele si de abia dupa asta dau si scanteie . este facuta treaba asta pentru a proteja motorul .

asa s-a manifestat ?


Cand a fost frig a pornit fara probleme smile.gif. Chiar si azi pe la 6 seara cand am plecat de la servici nu a luat-o din prima, am dat la automat si invartea dar fara semne ca ar porni. La a doua cheie a luat-o dar se simte un moment ca un fel de ezitare dupa care intra in turatie cam la 1500-2000 - asa am vazut ca face pana cand apesi un pic acceleratia sau pana cand se incalzeste.

Salutari,
<george/>
Choixalacreme
Multumesc pentru raspunsuri .

Mai scrieti, ca nu ma grabesc cu achizitia :-)

Legat de tamburi: sunt si SUV-uri mici, cu discuri pe spate (hyunday, nissan ). EU cred ca e motivat de costuri dar poate ma insel.

Legat de un "hint" dat de cineva: de ce trebuie mers "neconstant" in rodaj?
Dincolo de rodarea tuturor pinioanelor la cutia de viteze, nu cred ca motorul ar vrea sa il acceleram /deceleram in rodaj.

Poate ma luminati.

Seara buna tuturor!

PS: am sanse sa vad masina ta, George61453 ?
George61453
QUOTE(choixalacreme70785)
PS: am sanse sa vad masina ta, George61453 ?


Daca treci prin Craiova smile.gif - eu nu prea am drum prin Bucuresti.

<george/>
G e o r g e
pentru rodarea in sarcina a motorului .


si motivul principal pentru tamburi pe spate cred ca sunt costurile . dar , daca functioneaza foarte bine in configuratia respectiva , de ce sa fie schimata ?
Legionaru'
QUOTE(George61453)
QUOTE(choixalacreme70785)


PS: am sanse sa vad masina ta, George61453 ?


Daca treci prin Craiova smile.gif - eu nu prea am drum prin Bucuresti.

<george/>


Dar eu o pot vedea? blush.gif
George61453
Si mie mi-a parut rau ca nu are discuri pe spate - bine ca nu am avut probleme cu franele dar nici nu prea a fost nevoie sa le folosesc. Din cate am inteles dezavantajul nu e la cateva franari, este cand franezi mult si se incing tamburii.
Cel mai mult cred ca pana acum mi-a placut reductorul, cand ai un drum mai greu si ai tras maneta woau! e ca si cum un boxer aproape terminat si-ar reveni brusc smile.gif.

[TC: Sigur, de ce nu? Da-mi un email la george la oxygenxml punct com.]

<george/>
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.