problema (cred) la carburator |
This topic is about problema (cred) la carburator, the author, andrei27237, wrote about: Salut, Am facut o curatare completa a carburatorului , la mecanicul meu de lada nu eu personal deci lucarea a fost "1st class" De atunci am o pb..... ... To read more just scroll down
problema (cred) la carburator |
Apr 14 2006, 06:55 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
Am facut o curatare completa a carburatorului , la mecanicul meu de lada nu eu personal deci lucarea a fost "1st class" De atunci am o pb..... Nu stiu cum sa explic.... Motorul merge perfect accelereaza super,sta la relanti ok.... dar e o sing pb. Daca sta la relanti si ating usor acceleratia (cativa milim) motorul tinde sa se opreasca, uneori chiar se opreste. Daca accelerez fin si treptat cand ajunge pedala la pozitia aia motorul tinde sa moara dar daca trec de acea pozitie totul e ok, merge super... Ati mai pomenit asa ceva?! -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 14 2006, 06:58 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
inca ceva....
Inainte de curatare,(defapt de aista am facut curatarea) am avut o pb: nu statea deloc la relanti doar din "sprituri" si l afel daca acceleram sau in mers motorul mergea ok. Atunci mcanicul mi-a spus ca e infundat jiglerul de relanti..... ala e desfundat acum dupa curatarea completa a carburatorului. -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 14 2006, 09:14 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Jiglerul de ralanti este incorporat intr-o electrovalva?
Acest fenomen pe care l-ai descris se datoreaza consumului redus pe care ti la facut mecanicul. Solutia este acelasi mecanic, dar cu alt reglaj sau eventual alt jigler la prima camera -benzina- sau -aer- dupa caz. |
|
|
Apr 14 2006, 09:22 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
exista ceva electric pt relanti, din cate stiu eu... o valva un condensator ceva .... are vreo legatura? -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 15 2006, 02:35 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
|
|
|
Apr 15 2006, 06:55 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
salut, imi face asa si la 90 de grade..... :bash:
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 15 2006, 06:57 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
si inca ceva.
Am observat ca mai nou daca sta masina cateva zile si nu o pornesc.... trebuie sa dau mai mult la automat.Uneori chiar si la cama. Mai demult puteam sa o las mai multe zile si pornea la "sfert de cheie" Ceva are si nu stiu ce.... -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 16 2006, 10:29 AM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Verifica cui pontou si nivelul carburantului in carburator. S-ar putea sa fie prea mic!
Poti masura cu capacul carburatorului intors cu plutitorul in sus distanta dintre acesta si capac. Pt. asta, foloseste un creion sau o tigara(daca fumezi) Daca nu se incadreaza, regleaza-l! |
|
|
Apr 16 2006, 01:43 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
daca ar fi nivelul prea mic.... nu cred ca e asta, pt ca , pot merge de exemplu la 5000 rpm si o ora si nu da rateuri, daca ar fi mic nivelul s-ar termina benzina la turatia asta , nu?
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 17 2006, 09:04 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
eu daca las masina trei zile nepornita trebuie musai sa dau la cama...
sa stii ca si eu am avut problema asta, si m-a chinuit destul...pana am umblat la...surubul al treilea - cel sigilat, abia apoi s-a rezolvat nu zic sa faci si tu la fel, dar la mine doar asa a fost ba chiar am fost la Dl. Patru – mecanicul de la bujoreni, ca ziceam poate nu am facut eu destul de bine carburatorul (incepuse sa faca figuri, l-am demontat , l-am spalat si facea la fel…), dar el a demontat carbul si a zis ca fusese montat si reglat bine :boxing: Si mi-a umblat si la al treilea surub la care eu nu umblasem si s-a rezolvat Dar cu electrovalva cred ca poti sa verifici si asa : in mers al ralanti scoate-i firul care o alimenteaza : dacae stricata nu se va intampla nimic mai rau, daca e buna va i mai rau sau se va opri chiar motorul, si asa vezi daca e de la ea sau nu… succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 18 2006, 08:52 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
In momentul un care electrovalva este stricata se intampla 2 fenomene:
-daca ramane pe deschis atunci ai surpriza sa-ti consume vreo 16% si sa scoata fum negru pe esapament; -daca ramane inchisa, nu sta motorul in ralanti; @andrei. Varianta mai plauzibila este ca ar fi ceva din reglaj, daca nu s-a umblat la dimensiunea jigloarelor. |
|
|
Apr 18 2006, 10:43 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
Asa cred si eu ca numai din reglaj poate fi....
Sapt asta merg cu ea inapoi la mecanic. Crezi ca poate fi din aprindere ceva?avans..... -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 19 2006, 09:12 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
eu zic ca ,nu e din avans
daca era din avans nu ai ergea nic la turatie, nu se accelera bine etc. da' avansul poti sa-l verifici si singur vezi pe site la Georgian www.lada.as.ro succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 20 2006, 02:35 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
QUOTE(Felix60549) In momentul un care electrovalva este stricata se intampla 2 fenomene:
-daca ramane pe deschis atunci ai surpriza sa-ti consume vreo 16% si sa scoata fum negru pe esapament; ?!? Ce treaba are electrovalva deschisa cu consumul ?! Aia e alimentata prin contact si oricum e deschisa tot timpul in mers (daca n-ai economizor de ala de la Electromagnetica care ii taie alimentarea la mers in gol fortat). Singura treaba ca poate face autoaprindere dupa ce opresti motorul. Simptomul descris cu poticneala poate sa fie dintr-un amestec prea sarac (nivelul mic nu inseamna sa se termine benzina, aia s-ar intampla daca nu baga pompa), avans mic sau ceva la shpritz ("ciocul" infundat sau prost orientat, o supapa cu bila dusa, cursa mica a pompei de sprit). |
|
|
Apr 22 2006, 09:06 AM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
Imi vine sa mor....
Am fost azi cu ea la mecanic... Am schimbat membrana la pompa de benzina(curgea un pic pe linga ea) 100 mii Am pus aprindere electronica 300 mii Dupa ce a umblat un pic pe la carburator , nu mai inchidea bine cuiul pontou,la-m schimbat si pe ala 150 mii Tot asa face..... mecanicul a descoperit un mic joc in axul de la carburator.. ala principal unde e si clapeta de la camera1, si crede ca poate fi si de la la ceva.... In concluzie am mai platit 200 mii manopera adunati si piesele faceti totalul si toto n-am rezolvat nimic.... :bash: Apropo, la cat e normal sa stea relantiul? Acu mie mi reglat la 1200 rpm .... nu prea imi convine dar asa se manifesta mai putin pb mea descrisa mai sus..... Cand il pun la 800 sau ceva de genu un pic sub 1000 rpm imi cam tremura motorul... si la voi e asa? Asta imi facea dintodeauna, e normal? -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 22 2006, 09:55 AM
Post
#16
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Pt. andrei27237: De unde ai aprinderea electronică, de care tip este, și dacă se montează greu. |
|
|
Apr 22 2006, 11:57 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
Am luat-o de la un magazin de dacia,costa 300 mii si se prinde intr-un surub undeva pe bobina de inductie, nu stiu sa-ti spun exact ce fire se leaga dar e f simplu, sunt de legat 2 fire. Dureaza 5 minute.
Beneficii, nustiu daca are, cica e scanteie mai puternica.... acuma nu pot sa-ti zica daca merge mai bine motorul , dat fiind situatia in care sunt.... :evil: -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 22 2006, 03:46 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ralantiul trebuie sa stea pe la 800 fara sa tremure...
ciudata mai e problema ta... dar spuapele sunt reglate? si de acolo ar putea fi teoretic, mai ales la un motor ca al ladei, cu incrucisari mari ale supapelor; pe de alta parte, eu cand am luat masina avea jocuri intre 0,18 si 0,25 la supape, deci cu diferente enorme, si tot mergea rotund, desi carburatorul nu era reglat corect... ar putea sa traga si un pic de aer fals pe la jocul ala din clapeta de acceleratie... pricum, de la distanta nu prea se poate da un verdict... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 22 2006, 06:48 PM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
Cat de mari sunt sansele sa fie pb cu supapele?
Intreb asta pt ca daca desfac chiulasa si nu e pb cu supapele iar ma taxeaza mecanicul cu ceva banuti.... -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Apr 22 2006, 07:21 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Hmm... reglatul supapelor nu e un lucru mare. Cel mai bine e sa ai manual, sau o carte dupa care sa te ghidezi. Unelte necesare: lera, cheie de 10 pt. capac, cheie de 13, cheie de 14 , si cheie de 17, surubelnita, patent ) . A daaaaa, era sa uit si piesa de rezistenta: manivela . Am amintiri foarte placute cu manivela, din perioada cand aveam acumulatorul scurt circuitat. Singur, iarna, sus in muntii trascaului..... Ma rog... Daca ai manual la dispozitie, acolo e descris metoda. Dar trebuie sa dai jos de pe carburator filtrul de aer ( cu tot cu cutie ), sa scoti parghia de la acceleratie (trebuie demontata din cotul care se situaza pe capac ). Restul e descris in manual...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:46 AM |