Y20DTH: becul galben/masina cu cheie in timpul mersului |
This topic is about Y20DTH: becul galben/masina cu cheie in timpul mersului, the author, tudor69477, wrote about: Acum trei zile mi s-a aprins pe autostrada la 140 - 150 km/h. Am pierdut 30%din putere pentru cateva secunde, dupa care s-a stins si totul a revenit l ... To read more just scroll down
Y20DTH: becul galben/masina cu cheie in timpul mersului |
Apr 3 2006, 12:06 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Masina e la mana a doua si are 78000 km. Am incercat sa fac o sistematizare a raspunsurilor de pe forum si iata la ce rezultat am ajuns: Cea mai apropiata descriere e a lui stefan65861, posatata pe 19 ian 2006 pe topicul Astra G: QUOTE(stefan65861) am cumparat si eu un opel zafira si am acceasi problema...mi se aprinde din cand in cand ledul galben...si motorul nu mai trage...dupa ceva timp motorul isi revine dar ledul nu se mai stinge...si cand accelerez motorul scoate un zgomot mai ciudat...ma puteti ajuta si pe mine?
Nu am vazut nici un raspuns direct adresat acestei intrebari. Alte raspunsuri posibile: Debitmetru: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=6685 Mesaj in engleza: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=6094 Tester si alternative: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=2908 UN raspuns: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...c&start=200 Multumesc mult! -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Apr 3 2006, 09:11 AM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 23-March 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 71.592 |
Salut! si "ma bucur nespus" ca nu sunt singurul care are problema asta(adica am cu cine sta de vorba ) daca gasesti vreo rezolvare concreta anuntama si pe mine te rog
Acelasi lucru lam patit si eu,adica pe autostrada soarelui cu 160 la bord mi se aprinde becu cum o las pe la 110 sau 120 se stinge si merge bine,masina e cu 86000 si am luato la 79000 apropo e un astra g 2003 caravan si sa dea naiba in ele de masini ca mam saturat,pina la asta am avut o vectra a care si aia mai aprindea becuri,cred ca la prima masina care o so cumpar o sa caut una fara becuri in bord sa ma lase in durerea mea sa traiesc Sanatate multa ca de belele e plin |
|
|
Apr 3 2006, 10:19 AM
Post
#3
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
De ce nu mergi cu ea la un service, sa le spui care e problema si eventual sa-ti puna testerul pe ea? Sigur, ne putem da cu parerea ce si cum aici pe forum, dar probabil ca pana la urma tot in service o sa ajungi.
|
|
|
Apr 3 2006, 01:19 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 2-July 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 50.270 |
la a mea se aprinde cam dupa 10 min de mers cu peste 140kmm/h shi ramane aprins, daca opresc shi repornesc se stinge -------------------- It`s nice to be important, but it`s more important to be nice !!!!!
ex Astra GT 1992, Vectra 2.0DTI Y20DTH 2001 |
|
|
Apr 3 2006, 01:28 PM
Post
#5
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
|
|
|
Apr 3 2006, 08:49 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Am rezolvat-o cu o vizita la un service opel. Nu spui care pentru ca am facut o chestie mai putin cinstita, respectiv am acostat un mecanic si i-am dat ceva sa scoata testerul in parcarea service-ului.
Testerul a aratat ca e un furtun de vacuum spart si problema s-a corectat prin taierea partii roase si prinderea celor doua capete rezultate intr-un manson. A durat 10 min. Cu ocazia asta am schimbat si limba la comp de bord din germana in engleza si am mai primit ceva informatii despre parametrii in care se misca turbina. Cu totul m-a costat cateva sute. Citisem pe forum despre vacuum si il vazusem ca e ros. Am incercat sa il gasesc la un second hand specializat pe Opel pe Colentina unde face troleul dreapta spre spitalul Fundeni dar nu mai e nimic acolo. Am mai mers intr-un loc si apoi m-am dat batut si am mers la service-ul Opel si s-a rezolvat treaba rapid si ieftin. Am sa fac maine o poza cu locul in care s-a ros furtunul, pentru ca am senzatia ca e o problema frecventa la motorul y20dth. O masura preventiva ar fi sa protejati furtunul in locul cu pricina, sa nu se mai roada. Cele bune! -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Apr 4 2006, 08:12 PM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 23-March 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 71.592 |
Salut!
Ce pot sa zic decit ca astept cu nerabdare pozele tale tudor sa ma bag sub masina,daca nu pui poze macar explica cam pe unde vine,eu am motor 1.7 dti isuzu dar in mare banuiesc ca e aceiasi chestie Mersi ca neai impartasit si noua |
|
|
Apr 4 2006, 08:23 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Scuze, am uitat sa fac poza azi. Daca te ajuta cu ceva, la Y20DTH sunt niste furtunase care arata ca niste fire electrice (asta am crezut ca sunt prima data) care se plimba spre si dinspre motor. Sunt deasupra, vizibile cum deschizi capota. Cel care a facut probleme la mine este pe partea stanga a motorului, pleca de undeva de sub masca de plastic pe care scrie ecotec si se duce spre partea stanga spate a spatuilui vizibil sub capota. La un moment dat se atinge/intersecteaza cu ceea ce cred ca este un circuitul unui senzor. la acea intersectie s-a ros.
Incerc sa trimit maine si poza.... -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Apr 5 2006, 08:50 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 23-March 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 71.592 |
mersi anticipat ,tot timpu cind ma gindesc la service ma trec fiori stiti voi de ce )
|
|
|
Apr 5 2006, 02:49 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Uite si poza. E facuta cu phonele, dar sper ca iti poti face o idee. Buba e la varful aratatorului.
Sper sa iti ajute, dar tine cont si de faptul ca bacul asta se poate aprinde din mai multe motive... -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Apr 5 2006, 08:32 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 23-March 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 71.592 |
Salut si mersi mult de poza e in deajuns cit sa imi dau seama,legat de ce ziceai tu adica de cauza nu cred sa se aprinda din alt motiv ca leam luat la studiat pe toate si cred ca in mare este acelasi lucru,am manual de service si lam intor pe toate partile plus ca am studiat bine forumurile de la masini.ro si pe cel de la clubopel.com si plus de asta ciar azi a plecat nevasta sa il duca pe cumnatamiu la otopeni si mia zis ca pe autostrada cum a ajuns la 150 a inceput becu sa se aprinda si sa dea motoru in nas,a mers asa un pic si a accelerat=o pina la 160 si zicea ca incepuse sa scoata si fum negru ceea ce cred ca este motorina nearsa deci nu isi ia oxigen suficient pentru o ardere completa ca ulei nu prea banuiesc sa fie(ulei ars) oricum sa se intoarca cu ea miine si o sa incep sa ma uit pe sub ea sa vad unde e buba.
Partea buna dintre toate este ca printrun prieten am dat de un mecanic mititel care are si tester si pricepere la opel si o sa dau si o fuga la el daca mie nu-mi iese nimic . Inca odata iti multumesc mult si tinem legatura. |
|
|
Apr 5 2006, 08:58 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Ma bucur daca am fost de ajutor cu ceva. Si multumesc tuturor celor care contribuie la masini.ro, este de un real folos.
@Marius Vreau si eu mp cu numarul mecanicului. Merci! -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Apr 8 2006, 07:01 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 23-March 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 71.592 |
Salut din nou,am reusit sa ma uit la masina si nu am gasit nimic la inspectia vizuala care am facut-o posibil sa fie pe sub masina,oricum ma duc la un mecanic sa vad ce si cum sper sa o rezolv ca imi sta pe creier
|
|
|
Apr 9 2006, 08:56 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 2-July 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 50.270 |
la mine pe tester apar 2 erori:
1. senzorul de ambreiaj(fie e dus fie stau io cu piciorul pe ambreiaj in timpul mersului , asta e ... :bash: ) 2. bujiile incandescente de skimbat ps: se aprinde becul de avarie dupa 150 fara a afecta functionalitatea shi din cand in cand la pornire se stinge dupa 20 sec -------------------- It`s nice to be important, but it`s more important to be nice !!!!!
ex Astra GT 1992, Vectra 2.0DTI Y20DTH 2001 |
|
|
Apr 10 2006, 07:27 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 14-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.757 |
nu prea stiu prea multe despre acest beculet din bord dar ce am citit pe aici e nasol rog pe cei ce au avu problema asta sa ma ajute [/color][color=blue]
|
|
|
Apr 10 2006, 08:11 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 3-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.515 |
spui ca deja ai citit pe aici cam ce probleme poti avea cand se aprinde acest bec, deci s-ar putea sa stii deja raspunsul...
pe de alta parte, nici nu spui prea multe despre problema ta... -------------------- Opel Astra Caravan 2.0 DTI
|
|
|
Apr 10 2006, 08:33 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 14-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.757 |
mi sa intampalt si pac bec aprins nu mai merge adica nu intra turbo si nu trece turatia de 3000 si abia merge fara avertizari inainte mam uitat la furtune sa nu fie vrunu spart sa nu curga ulei pe undeva nimic iam verificat bujiile si sunt ok. turbo lucreaza la prima acelerare adica o opresc si o pornesc totul ok. apoi acelerez si se aprinde becu si nu mai merge
|
|
|
Apr 10 2006, 08:39 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 14-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.757 |
masinuta o am de putin timp no cunosc deoarece inainte am avut un motor de 1,7 dti isuzu si nu prea am avt probleme 2 ani pana lam vandut
|
|
|
Apr 10 2006, 08:48 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 14-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.757 |
pentru mihai 52522 cand rezolv problema asta sper repede am sa spun in viecare treapa consumul instant daca te mai intereseaza la y20 DTH
|
|
|
Apr 10 2006, 10:52 PM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 29-September 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 56.934 |
Salut.am avut aceeasi problema ca tine ...
! incearca sa vezi vacumul , uitate dak e ok (la mine asta a fost avea un piciorus desfacut...lam lipit si gata) 2 debimetrul de aer vezi....asta miau zis si mie de la service knd o facusem deja..... Mult noroc!! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 08:34 PM |