Chip tuning 2HDI |
This topic is about Chip tuning 2HDI, the author, Dan70034, wrote about: Are cineva chip tuning la 2l/HDI 90CP ? Vreau sa stiu cum se comporta motorul dupa modificare /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" b ... To read more just scroll down
Chip tuning 2HDI |
Mar 8 2006, 09:24 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 6-March 06 From: Galati (Galati) Member No.: 70.027 |
|
|
|
Mar 21 2006, 04:21 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
nu stiu cat va rezista ambreiajul. in urma unui chip masina va iesi pe la 110 cai si se va simti si efectul turbo
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 22 2006, 02:12 PM
Post
#3
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Pt o crestere moderata, ambreiajul tine fara probleme. Totul e sa nu-ti propui Stage 1, ci sa te "multumesti" cu ceea ce propun toti producatorii de chip-uri, adica ceva "safe".
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Mar 30 2006, 03:26 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 21-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.709 |
Nu este nici o problema pentru ambreiaj daca faci un tuning normal (stage 1). Singurul lucru care te-ar putea impiedica sa faci un tuning prin OBD la motorul de 2.0HDI 90CP este ECU care in majoritatea cazurilor la 307 este Siemens. Acesta nu se poate citi / rescrie prin OBD (nu se desface nimic, totul se face prin mufa de diagnoza). Acest lucru poti sa il verifici si tu daca te uiti la motor pe partea soferului, in dreptul bateriei, la cutiuta de metal din care pleaca 3 conectori. Daca scrie BOSCH este ok si motorul se poate modifica prin OBD, daca este Siemens trebuie desfacut ECU si inlocuit chip-ul. Publicitatea este interzisa pe acest forum! Daca vrei sa ne impartasesti din experienta ta, ok! Dar nu-ti face reclama! Mike -------------------- 07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
|
|
|
Mar 31 2006, 10:02 AM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 25-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 66.391 |
-------------------- 2000 Audi A4 1.9 TDI , AJM, 5 viteze, gri-metalizat, sticker pe luneta, chiptuning 135HP
|
|
|
Mar 31 2006, 10:12 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(Alexander_A4ever) Nu te lua dupa legendele "urbane". Pot sa-ti garantez ca un chiptuning prin OBD, facut "custom", cu crestere la 110HP, nu creaza nici o problema , nici motorului, nici ambreiajului. De ce garantez? Pentru ca ne ocupam de OBD chiptuning de peste 1 an si detinem si service-auto, asa ca, neincrezator cum sunt, am verificat de-a lungul timpului efectele tuning-ului, si nu am inregistrat nici macar un eveniment negativ.
tu nu iei in calcul faptul ca la pejo cade ambreiajul si fara chip. masina stock si la 80-90.000 tre sa il schimbi -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 31 2006, 10:30 AM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 25-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 66.391 |
Nu vreau sa te contrazic. In Timisoara am un prieten mecanic la Mega Group (Peugeot) care mi-a spus ca problema cu ambreiajul este mult amplificata.
-------------------- 2000 Audi A4 1.9 TDI , AJM, 5 viteze, gri-metalizat, sticker pe luneta, chiptuning 135HP
|
|
|
Apr 3 2006, 12:17 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
pai si eu te contrazic. am destule de pejouri la firma. si in plus cunosc un 406 care imediat ce a iesit din garantie ghici ce a picat? ambreiajul. la asta s-a mai adaugat si bilietele care la pejo cad ca spicele si a facut in jur de 20-23 de mil.
sau poate vrei sa iti povestesc despre un 407 nou care intr-o dimineata s-a hotarat ca nu mai vrea sa porneasca. a trebuit rescris softul si asta garantia nu o acopera. costa numai 7-9 mil. amortizoare schimbate la nici 3000 de km si asa mai departe. deci e o masina care pentru mine nu prezinta incerdere. si o masina pe care eu nu mi-as putea sa mi-o permit din punct de vedere al cosurilor de intretinere. si cand ma refer la costuri de intretinere ma refer la faptul ca o masina (indiferent daca este noua sau nu) la care intotdeauna se cam strica ceva si de cand ii tot fac reviziile sub 8 mil nu a fost nici o factura. o medie a valorilor facturilor este in jur de 12 mil -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Apr 5 2006, 11:30 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 25-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 66.391 |
Eu am zis ca NU vreau sa te contrazic. Stiu ca la Pejo-uri este o problema de fabricatie a volantei in general si nu a ambreiajului. Oricum ma bucur ca si tu ai masini germane.
-------------------- 2000 Audi A4 1.9 TDI , AJM, 5 viteze, gri-metalizat, sticker pe luneta, chiptuning 135HP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 02:41 PM |