Dan70034
Mar 8 2006, 09:24 PM
Are cineva chip tuning la 2l/HDI 90CP ? Vreau sa stiu cum se comporta motorul dupa modificare
florin55503
Mar 21 2006, 04:21 PM
nu stiu cat va rezista ambreiajul. in urma unui chip masina va iesi pe la 110 cai si se va simti si efectul turbo
DORU
Mar 22 2006, 02:12 PM
Pt o crestere moderata, ambreiajul tine fara probleme. Totul e sa nu-ti propui Stage 1, ci sa te "multumesti" cu ceea ce propun toti producatorii de chip-uri, adica ceva "safe".
Doc
Mar 30 2006, 03:26 PM
Uite aici un link ***** unde se impartasesc impresii dupa chiptuning.
Nu este nici o problema pentru ambreiaj daca faci un tuning normal (stage 1). Singurul lucru care te-ar putea impiedica sa faci un tuning prin OBD la motorul de 2.0HDI 90CP este ECU care in majoritatea cazurilor la 307 este Siemens. Acesta nu se poate citi / rescrie prin OBD (nu se desface nimic, totul se face prin mufa de diagnoza).
Acest lucru poti sa il verifici si tu daca te uiti la motor pe partea soferului, in dreptul bateriei, la cutiuta de metal din care pleaca 3 conectori. Daca scrie BOSCH este ok si motorul se poate modifica prin OBD, daca este Siemens trebuie desfacut ECU si inlocuit chip-ul.
Publicitatea este interzisa pe acest forum! Daca vrei sa ne impartasesti din experienta ta, ok! Dar nu-ti face reclama! Mike
Alexander_A4ever
Mar 31 2006, 10:02 AM
Nu te lua dupa legendele "urbane". Pot sa-ti garantez ca un chiptuning prin OBD, facut "custom", cu crestere la 110HP, nu creaza nici o problema , nici motorului, nici ambreiajului. De ce garantez? Pentru ca ne ocupam de OBD chiptuning de peste 1 an si detinem si service-auto, asa ca, neincrezator cum sunt, am verificat de-a lungul timpului efectele tuning-ului, si nu am inregistrat nici macar un eveniment negativ.
florin55503
Mar 31 2006, 10:12 AM
QUOTE(Alexander_A4ever)
Nu te lua dupa legendele "urbane". Pot sa-ti garantez ca un chiptuning prin OBD, facut "custom", cu crestere la 110HP, nu creaza nici o problema , nici motorului, nici ambreiajului. De ce garantez? Pentru ca ne ocupam de OBD chiptuning de peste 1 an si detinem si service-auto, asa ca, neincrezator cum sunt, am verificat de-a lungul timpului efectele tuning-ului, si nu am inregistrat nici macar un eveniment negativ.
tu nu iei in calcul faptul ca la pejo cade ambreiajul si fara chip. masina stock si la 80-90.000 tre sa il schimbi
Alexander_A4ever
Mar 31 2006, 10:30 AM
Nu vreau sa te contrazic. In Timisoara am un prieten mecanic la Mega Group (Peugeot) care mi-a spus ca problema cu ambreiajul este mult amplificata.
florin55503
Apr 3 2006, 12:17 PM
pai si eu te contrazic. am destule de pejouri la firma. si in plus cunosc un 406 care imediat ce a iesit din garantie ghici ce a picat? ambreiajul. la asta s-a mai adaugat si bilietele care la pejo cad ca spicele si a facut in jur de 20-23 de mil.
sau poate vrei sa iti povestesc despre un 407 nou care intr-o dimineata s-a hotarat ca nu mai vrea sa porneasca. a trebuit rescris softul si asta garantia nu o acopera. costa numai 7-9 mil. amortizoare schimbate la nici 3000 de km si asa mai departe.
deci e o masina care pentru mine nu prezinta incerdere. si o masina pe care eu nu mi-as putea sa mi-o permit din punct de vedere al cosurilor de intretinere. si cand ma refer la costuri de intretinere ma refer la faptul ca o masina (indiferent daca este noua sau nu) la care intotdeauna se cam strica ceva si de cand ii tot fac reviziile sub 8 mil nu a fost nici o factura. o medie a valorilor facturilor este in jur de 12 mil
Alexander_A4ever
Apr 5 2006, 11:30 AM
Eu am zis ca NU vreau sa te contrazic. Stiu ca la Pejo-uri este o problema de fabricatie a volantei in general si nu a ambreiajului. Oricum ma bucur ca si tu ai masini germane.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.