IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

PROBLEME APARATE BORD VECTRA B ,96/1,6/16V

This topic is about PROBLEME APARATE BORD VECTRA B ,96/1,6/16V, the author, lucian59987, wrote about: Salut pe toti am ceva probleme cu aparatele de bord de la o vectra b,din 96,1,600/16v,acele de turometru si km din pozitia lor de lucru in timpul mers ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> PROBLEME APARATE BORD VECTRA B ,96/1,6/16V
lucian59987
post Mar 2 2006, 09:18 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



Salut pe toti

am ceva probleme cu aparatele de bord de la o vectra b,din 96,1,600/16v,acele de turometru si km din pozitia lor de lucru in timpul mersului,coboara la pozitia de contact luat, pe deasupra se aprinde si ABS,problema e ca nu face mult asa doar citeva secunde tot coboara si revin la normal. intrebarea e Ce se poate intimpla de acele au avut acele simtome?Am mers mai spre seara intr-o proba si nu sa mai intimplat nimic,mai am ceva si cu acceleratia:in timpul ce schimb treptele de viteze si fac acea foarfeca a pedalelor acceleratia tinde sa mai creasca citeva secunde din momentul ce calc ambreiajul,doar daca fac un gen frina de motor nu se intimpla lucrul asta,intrebare"sa fie cablul de acceleratie?sa fie probleme din injectie?
daca ma puteti ajuta cu-n sfat,o parere,orice e bine venit

va multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Mar 2 2006, 09:26 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Pentru problema cu acceleratia:

- daca ai masina de curand este posibil sa nu te fi obisnuit tu cu soncronizarea ridicarii piciorului de pe acceleratie si apasarii ambreiajului. Mi se mai intampla si mie cand conduc alte masini decat cea pe care sunt obisnuit. Ar putea fi si cablul desigur.

Pentru problema cu indicatoarele de bord:

- verifica sigurantele si mufele care intra in bord (mai putin probabil sa fie de la ultima varianta)


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Mar 2 2006, 09:26 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Mergi la un electrician sa te rezolve, e o problema cam la toate vectrele A si B pe instalatie electrica si se remediaza usor doar ca electricianul tre sa aibe schema electrica a masinii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post Mar 3 2006, 09:59 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



va multumesc tare mult de sfaturi,am fost azi la un electrician si intradevad erau niste mufe pe la motor deoarece eu spalase-m motorul si crede ca din cauza apei ce cred eu ca mai ramasese printre ele(mufe),iar cu acceleratia nu mi sa mai intimplat cu alte masini deoarece pina acum(10 ani) am schimbat mai multe modele de masini,le tin cite juma de an si le dau mai departe,si pina la asta nu mi sa intimplat cu nici una.sper sa fie ceva usor,oricum pina nu trece gerul asta nu ma prea incumet caci si la service e destul de frig si ingheata saracii cu miinele pe sub bord sau pe la motor./ oricum va multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd May 2024 - 12:58 AM