Cei mai prosti soferi? |
This topic is about Cei mai prosti soferi?, the author, sergiutruta, wrote about: La care Mall se intampla toata treaba, ca am incercat sa-mi imaginez faza da' nu stiu exact unde...la Plaza, in Drumul Taberei? Ca sa atasezi imaginea ... To read more just scroll down
Cei mai prosti soferi? |
Feb 1 2006, 12:17 AM
Post
#41
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
Ca sa atasezi imaginea nu trebuie sa aiba mai mult de 100kb. Deschide-o cu Paint, meniul Image->Stretch/Skew, pui cat la suta sa fie noua lungime si noua latime din cele vechi, dup-aia dai Save As, selectezi numele, locatia, iar ca extensie selecteaza JPEG de ex. -------------------- |
|
|
Feb 1 2006, 12:28 AM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Nu ai cum sa-ti dai seama fiind la Timisoara.
|
|
|
Feb 1 2006, 12:32 AM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
ai dreptate, ma gandeam ca in Bucuresti
-------------------- |
|
|
Feb 1 2006, 12:36 AM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
|
|
|
Feb 1 2006, 02:32 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 289 Joined: 9-June 05 From: Timisoara RO Member No.: 48.833 |
Varianta B, taximetristul are un Ferarri (sic), plecati amandoi odata si pana te incadrezi tu, el e te asteapta la semafor deja. Nerealizabil. Varianta C, taximetristul are un Land Cruiser si merge exact pe unde vrea el. As merge in fiecare zi cu taxiul in cazul B si C. Ideea e ca in afara de cazul unei diferente mari la demaraj intre masina lui si a ta, in favoarea lui, nu are rost sa incerce "sa-ti ia fata". Poate ne lamureste cineva si d.p.d.v legal:) -------------------- |
|
|
Feb 1 2006, 08:42 AM
Post
#46
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
poate avea o urgenta ? desi 99% din cazuri nu se refera la asa ceva , se poate intampla sa aibe o urgenta ! acelasi lucru ti se poate intampla si tie .
eu zic ca 1. trebuia din prima sa pleci mai tare si sa te incadrezi cum trebuie , adica pe prima banda . 2. nu trebuia sa te pui la mintea lui 3. vezi punctul 2 4. tine si tu la sanatatea ta si a masinii tale mai mult decat tin altii -------------------- |
|
|
Feb 1 2006, 11:15 AM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 321 Joined: 7-December 05 From: Bucuresti Member No.: 62.942 |
QUOTE(G e o r g e) 1. trebuia din prima sa pleci mai tare si sa te incadrezi cum trebuie , adica pe prima banda .
2. nu trebuia sa te pui la mintea lui 3. vezi punctul 2 4. tine si tu la sanatatea ta si a masinii tale mai mult decat tin altii de acord punctual. mai putin partea cu urgenta. astia mereu sunt grabiti si te pun in situatii nasoale daca nu stai cu ochii pe ei sa te feresti. -------------------- supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw, |
|
|
Feb 1 2006, 02:56 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Eu am plecat normal si am accelerat.
Problema este ca el trebuia sa se incadreze in spatele meu si nu sa accelereze aiurea(chiar presupunand ca se grabea). Daca el accelera aiurea nu facea decat sa ma forteze sa continui pe cealalta banda(deci pe contrasens). Tocmai de aceea se impunea ca viteza lui sa fie mai mica decat a mea pentru a putea sa ne incadram eventual ambii pe banda respectiva (el in spatele meu). Cand spun in spatele meu nu o spun din ambitie aiurea (de multe ori fac loc sau las chiar sa ma depaseasca altii care vad ca vin serios din spate si ar fi inutil si lipsit de bun simt sa blochez circulatia). Aici situatia este alta individul ma punea in situatia de a rula pe contrasens ca sa-l las eventual pe el sa treaca inainte si apoi sa ma reincadrez pe banda mea de mers.Asta presupunea sa rulez o vreme pe contrasens ca sa-i fac lui mofturile si sa-si satisfaca aerele de "macho" ca vezi doamne era cu clienta in masina. Referitor la incadrarea corecta pe prima banda , ea era realizabila daca nu-l aveam pe el in dreapta, in situatia data a fost necesar sa iau curba mai strins (tocmai ca sa nu-l ating pe desteptul ala). Desenul este aproximativ in ceea ce priveste traiectoria fiecaruia. |
|
|
Feb 1 2006, 03:04 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
In mod corect el trebuia sa se incadreze in spatele meu cata vreme semnalizam stanga si el vira tot la stanga.
Locul in care s-a incadrat era pentru virajul la dreapta, si chiar si atunci ar fi fost normal sa astepte pentru a avea vizibilitate (daca tine la viata si masina lui). Tocmai faptul ca tin la viata si la masina mea a impus accelerarea puternica pentru a ma incadra regulamentar. Sa-mi spuna cineva ce alta manevra ar fi facut in locul meu. Mentionez ca am sesizat inca de cand stateam pe loc intentia lui de a vira la stanga, si el semnaliza stanga,dar nu am crezut ca se baga simultan ci am avut impresia ca are suficient bun simt sa ma lase sa ma incadrez. Deja eram incadrat in intersectia cand am sesizat ca se incadrase si el, deoarece ma asigurasem initial din stanga, apoi drepata si din nou stanga. |
|
|
Feb 6 2006, 10:30 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Prostie sau inconstienta?Amandoua?
Sa va zic cum sta treaba. Plecam in weekend la munte si sus pe Semenic pe drum plin de gheata, groasa cam de o plama pe sosea si cu urme de la masinile care trecusera(incat aveai impresia ca atingi cu scutul in anumite portiuni).Drumul ingustat de trioene in conditiile unei zapezi de 1,30 metri pe Semenic. Plecam inapoi spre Timisoara intr-o coloana de 10-15 masini. Prima chestie este ca in spatele meu aveam un Logan pasionat de mersul pe gheata la distanta de 5-6 metri de masina din fata( daca nu eram chiar eu nu-mi prea pasa, dar asa..).Daca franam si opream brusc este clar ce se intampla. Evident ca am fost foaaaaarte relaxat in conditiile astea tot drumul . A doua chestie faina se refera la un cretin ce conducea un Matiz. Ala incepe sa depaseasca trei masini simultan in panta la urcare pe gheata(sticla nu alta). Evident ca iese de pe urmele formate in gheata si accelereaza ca tampitul in depasire. A lipsit putin ca sa nu se lipeasca de Solenza din fata mea pentru ca incepuse sa-i fuga fundul si ne-a dat ceva emotii pana a reintrat pe urmele facute de celelelate masini. Am impresia ca tipul se relaxase pentru ca drumarii au aruncat o chestie inchisa la culoare pe care o luase drept nisip. Eroare. Tampitii aia de drumari cred ca iau zgura de la fostul combinat siderurgic de la Resita.Macar daca ar lua o zgura mai grunjoasa, mai mare. Din pacate iau o chestie rosiatica si fina astfel incat nu reuseste sa ajute la franare mai mult decat o frectie la un picior de lemn. Oricum vina este in parte tot a soferilor, care daca vad ca se arunca o chestie inchisa la culoare peste gheata considera ca pot accelera ca la Monza. Exista din pacate un numar prea mare de soferi de duminica care fie nu au condus niciodata in conditii grele, de iarna, fie au condus dar a tinut Dumnezeu cu ei. |
|
|
Feb 7 2006, 10:45 AM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Salutari,
Am fost si eu duminica la Semenic. Drumul nu era foarte greu, doar ceva gheata, intr-adevar. Dar fara soferi timpiti, drumul nu crea nici un fel de probleme (din fericire, eu n-am avut parte de nici unul ) -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Feb 7 2006, 12:16 PM
Post
#52
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Io de Semenic m-am cam saturat....dupa ce ca drumul de la Resita pana sus e vai de el, nici sus nu prea ai ce face....e cam trista toata atmosfera acolo, totul e cam varza, lasat in paragina, neingrijit, neamenajat.... :evil: pacat, ca e un loc super fain!!! Io iarna asta am fost la Arieseni (partia Vartop) - excelenta zona + conditiile (ai de unde alege o cazare sau o mancare buna)....recomand cu caldura.... Scuze pt. off topic
Cat despre soferii tembeli....io zic ca nu merita sa ne consumam noi pt. ei, ca tot nu rezolvam nimic cu asta, dimpotriva.....caci astia au existat si vor exista intotdeauna....dar sa speram ca procentul lor nu va creste in timp, ci va ramane in niste limite acceptabile, daca putem spune asa.... :angel: Vorbeamos.... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Feb 7 2006, 01:05 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Semenic are avantajul UNIC al distantei. In 2,5 ore esti acolo.
Prin urmare, poti sa mergi si sa vii chiar in aceeasi zi, ceea ce e mai greu la Arieseni. Scuze de offtopic, dar n-o sa deschid acum un subiect despre schi (sau vreti ? ) oricum toata sectiunea se numeste "off-topic" -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Feb 7 2006, 06:57 PM
Post
#54
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
Revenind la topic, despre soferii "deosebiti", mie imi plac mult de tot aia care pe un sens unic cu doua benzi-ambele libere, fara masini parcate de o parte sau alta, ca sa faca la stanga se incadreaza din instinct (cred ca) pe banda din dreapta- bineinteles banda din stanga complet libera, si te mai si injura daca tu te incadrezi corect pe banda din stanga....ca unde te grabesti asa tare de vrei sa le-o iei in fata...
-------------------- Ford Mondeo Ghia Duratorq DI 115cp 2001
|
|
|
Feb 9 2006, 02:40 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Nu se incadreaza din instinct ci datorita faptului ca virajul fiind mai larg este mai usor de luat.
Condamnabil este atunci cand o fac brusc taindu-ti fata fara sa aibe rabdare sa se elibereze durumul (adica sa se lase depasiti) si apoi sa faca virajul. Uneori regulamentul este depasit de situatiile din practica. Pe de alta parte si tu, venind din spate ai niste obligatii legale in masura in care cel din fata semnalizeaza stanga fara sa fi fost la randul tau deja incadrat in depasire. |
|
|
Feb 9 2006, 07:29 PM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
Stai linistit ca nu e cazul. Nu sunt decat 3-4 cazuri in Alba iulia de sensuri unice cu 2 benzi, si in toate cazurile intersectia ce urmeaza este suficient de mare incat sa nu necesite sa te "chinui" luind curba. Si mai este o chestie: de obicei pana trece unu din astia"deosebiti" de pe banda din reapta, pe banda din stanga trec de obicei cel putin 2-3 masini corect, aialalti de obicei sunt f lenti (se pare ca si in gandire).
Si oricum si daca ar fi cum zici tu, cat de nesimtit trebuie sa fii incat sa blochezi banda din dreapta si sa faci coada in spatele tau pt ca sa iei tu curba mai lejer! -------------------- Ford Mondeo Ghia Duratorq DI 115cp 2001
|
|
|
Feb 9 2006, 08:37 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Nesimtit bine de tot trebuie sa fii.
|
|
|
Feb 10 2006, 06:09 PM
Post
#58
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
Si ar mai fi o categorie de soferi care imi ridica tensiunea cand ii vad: pe vreme de ceatza (sau conditii de vizibilitate redusa - ca sunt mai multe cazuri), "desteptii" merg cu pozitia, nu pun macar faza scurta (in cazul in care nu au proiectoare de ceatza). Azi dimineatza, ceatza deasa, mizerie pe drum, de la zapada topita + noroiul aferent de pe drumurile noastre europene, este normal ca sa-ti umpli masina - si implicit farurile - de o mizerie groasa destul de repede. Ei, in cazul asta cand mai vine desteptul cu pozitia pornita, de-abia cand ajungi in dreptul lui (ca de fapt numai atunci il vezi) trebuie sa te uiti de 2 ori sa vezi ca are ceva lumina in farurile acelea, ceva ca o lumanare beata, ca mai mult nu se vede. De ce draq nu isi pun un felinar (cum au carutele) la masina ca s-ar vedea mai bine!
Fratilor puneti faza scurta ca nu va creste factura la RENEL! Va promit io! -------------------- Ford Mondeo Ghia Duratorq DI 115cp 2001
|
|
|
Feb 11 2006, 11:57 AM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 4-February 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 39.800 |
in schimb cand e soare si frumos afara,toti desteptii merg cu proiectoarele aprinse,si de multe ori si cu stopurile de ceata.
-------------------- masini.ro Team Hard To Beat :coolspeak:
matiz E renault sedan II 1.6 |
|
|
Feb 12 2006, 10:58 AM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 321 Joined: 7-December 05 From: Bucuresti Member No.: 62.942 |
QUOTE(Ghita A.) Si ar mai fi o categorie de soferi care imi ridica tensiunea cand ii vad: pe vreme de ceatza (sau conditii de vizibilitate redusa - ca sunt mai multe cazuri), "desteptii" merg cu pozitia, nu pun macar faza scurta (in cazul in care nu au proiectoare de ceatza). Fratilor puneti faza scurta ca nu va creste factura la RENEL! Va promit io!
asta e bine, stai linistit. am gasit cazuri de berbeci care nu pun nici pozitia. si asta pe ceata+seara. intr-o dimineata (a se citi intuneric) era sa ne strivim de unul de asta intr-o depasire, noroc ca eu eram pe locul mortului si am avut inspiratia sa belesc bine ochii. dar ce mai faci cand esti la jumatea tir-ului si apare ciobanul din bezna in 10m? pt romani eu zic ca ar fi bine sa fie obligatoriu sa merga cu farurile aprinse tot timpul, pt ca unii nu pot realiza ca e important sa poti fi vazut si nu ajunge doar sa vezi tu. -------------------- supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw, |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 09:29 AM |