IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

O probma interesanta-rog pareri!

This topic is about O probma interesanta-rog pareri!, the author, Felix60549, wrote about: La o temperatura de -18C, am plecat spre Bacau din Piatra-Neamt, cam 64km. S-a incalzit motorul la temp. optima iar caldura aveam suficienta in interi ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> O probma interesanta-rog pareri!
Felix60549
post Jan 25 2006, 10:57 AM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



La o temperatura de -18C, am plecat spre Bacau din Piatra-Neamt, cam 64km. S-a incalzit motorul la temp. optima iar caldura aveam suficienta in interior. In afara localitatii, la o viteza de 80-90km/h, indicatorul temperaturii motorului a inceput sa coboare spre minim, iar caldura mai nimic. Mentionez ca am tinut-o la drum intins la o turatie de 1500.

In aceeasi ipostaza am procedat si la intoarcere, numai ca m-am grabit putin. Am rulat la 110-120km/h cu o turatie cuprinsa intre 2000 si 2500.
Nu s-a mai intamplat fenomenul de racire a motorului, iar caldura era din belsug.

Intrebarea este:
-Ar trebui asa zisul carton in fata sau este ceva in neregula cu senzorul de citire a temperaturii din motor?

Mentionez ca am schimbat termostatul prin septembrie, cumparand unul original care dupa verificarea prin introducerea intr-un vas cu apa pri fierbere imi indica ca acesta se deschide.

Va multumesc pentru eventualele raspunsuri!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jan 25 2006, 11:15 AM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



ai mers cu ea subturata .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan43846
post Jan 25 2006, 12:51 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 3-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.839



Salut, cred ca ai avut probleme din cauza ca fiind foarte frig si mergand cu viteza apa din motor s-a racit si in felul asta nu ai avut caldura in masina si mai mult ca sigur si un consum mai mare. Eu unu am observat la Skoda ca atunci cand am ventilatorul pornit la masina se incalzeste mai greu sau mai grav se raceste motorul.


--------------------
Skoda O1 1,9 Tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 25 2006, 12:56 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In cazul tau, termostatul trebuie verificat si daca se inchide.
Ai pus mana pe radiator? era cald sau rece? Exista diferente de temperatura intre partea de sus si cea de jos?
Daca spui ca nu baga nici caldura, probabil nu este de vina senzorul de temperatura, ci chiar mergea rece....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Jan 25 2006, 04:06 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Multumesc tuturor de raspunsuri.

Radiatorul era cald si sus si jos, iar motorul deasemeni. Oricum, nu atat de cald incat sa denote parcurgerea a 64km. Daca aveam probleme cu termostatul se intampla mai frecvent, dar asa probabil din cauza turatiei motorului.
Si consumul la GPL a fost de 9, in ideea in care eu mergeam cu 6,9-7,2.

Voi lua masuri si-mi voi face o ,,masca'' in fata din piele de autobuz sau ceva asemanator. In perioada aceasta are pe unde sa se raceasca motorul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 25 2006, 05:19 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu cred ca termostatul tau nu inchide complet, daca zici ca radiatorul era cald peste tot. E doar o parere.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Jan 25 2006, 07:06 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Totusi termostatul este original si pe deasupra si nou.
Oricum la ora asta fii sigur ca nu desfac jumatate de motor pt. un amarat de termostat!
Poate la vara!


Iti multumesc MR pt. sugestie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mumu
post Jan 25 2006, 09:44 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 140
Joined: 15-January 06
From: Iasi
Member No.: 65.476



Parerea mea este ca la o masina performanta nici nu se mai pune problema "cartonului" asa ca se poate verifica sistemul de racire.Problema este cu subturarea.Si eu cind stau pe loc cu motorul pornit nu mai am asa cald in interior.Motorul se incalzeste si functioneaza la parametrii numai in sarcina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Jan 26 2006, 08:37 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



@Cristian

Este o constatare foarte elocventa, mai ales ca intentionat am incercat astazi acceasi varianta.
Am fost la Bicaz 26km si am mers cu ea azi-maine si caldura deloc.
Cand am venit, nici nu am mai dat a-5-a ci pur si simplu am mers cu 2,3,4 la turatii intre 2000 si 3500. A fost incomparabil. Caldura la greu iar motorul lucra in parametri normali. Stii, eu am fost obisnuit cu Lada care indiferent de viteza pe care o aveam, caldura era de puteai sta in maiou-fara exagerari-. Cel putin la aceea nu tb. sa pornesc aeroterma. Baga in timpul mersului de putea-i merge cu geamul deschis.
Oricum fiecare auto are caracteristicile si parametri sai, deci mai tb. sa invat.

Multumesc pentru sfat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 08:55 PM