Help - Search - Members - Calendar
Full Version: O probma interesanta-rog pareri!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Felix60549
La o temperatura de -18C, am plecat spre Bacau din Piatra-Neamt, cam 64km. S-a incalzit motorul la temp. optima iar caldura aveam suficienta in interior. In afara localitatii, la o viteza de 80-90km/h, indicatorul temperaturii motorului a inceput sa coboare spre minim, iar caldura mai nimic. Mentionez ca am tinut-o la drum intins la o turatie de 1500.

In aceeasi ipostaza am procedat si la intoarcere, numai ca m-am grabit putin. Am rulat la 110-120km/h cu o turatie cuprinsa intre 2000 si 2500.
Nu s-a mai intamplat fenomenul de racire a motorului, iar caldura era din belsug.

Intrebarea este:
-Ar trebui asa zisul carton in fata sau este ceva in neregula cu senzorul de citire a temperaturii din motor?

Mentionez ca am schimbat termostatul prin septembrie, cumparand unul original care dupa verificarea prin introducerea intr-un vas cu apa pri fierbere imi indica ca acesta se deschide.

Va multumesc pentru eventualele raspunsuri!
G e o r g e
ai mers cu ea subturata .
bogdan43846
Salut, cred ca ai avut probleme din cauza ca fiind foarte frig si mergand cu viteza apa din motor s-a racit si in felul asta nu ai avut caldura in masina si mai mult ca sigur si un consum mai mare. Eu unu am observat la Skoda ca atunci cand am ventilatorul pornit la masina se incalzeste mai greu sau mai grav se raceste motorul.
James Kilowatt
In cazul tau, termostatul trebuie verificat si daca se inchide.
Ai pus mana pe radiator? era cald sau rece? Exista diferente de temperatura intre partea de sus si cea de jos?
Daca spui ca nu baga nici caldura, probabil nu este de vina senzorul de temperatura, ci chiar mergea rece....
Felix60549
Multumesc tuturor de raspunsuri.

Radiatorul era cald si sus si jos, iar motorul deasemeni. Oricum, nu atat de cald incat sa denote parcurgerea a 64km. Daca aveam probleme cu termostatul se intampla mai frecvent, dar asa probabil din cauza turatiei motorului.
Si consumul la GPL a fost de 9, in ideea in care eu mergeam cu 6,9-7,2.

Voi lua masuri si-mi voi face o ,,masca'' in fata din piele de autobuz sau ceva asemanator. In perioada aceasta are pe unde sa se raceasca motorul!
James Kilowatt
Eu cred ca termostatul tau nu inchide complet, daca zici ca radiatorul era cald peste tot. E doar o parere.
Felix60549
Totusi termostatul este original si pe deasupra si nou.
Oricum la ora asta fii sigur ca nu desfac jumatate de motor pt. un amarat de termostat!
Poate la vara!


Iti multumesc MR pt. sugestie.
Mumu
Parerea mea este ca la o masina performanta nici nu se mai pune problema "cartonului" asa ca se poate verifica sistemul de racire.Problema este cu subturarea.Si eu cind stau pe loc cu motorul pornit nu mai am asa cald in interior.Motorul se incalzeste si functioneaza la parametrii numai in sarcina.
Felix60549
@Cristian

Este o constatare foarte elocventa, mai ales ca intentionat am incercat astazi acceasi varianta.
Am fost la Bicaz 26km si am mers cu ea azi-maine si caldura deloc.
Cand am venit, nici nu am mai dat a-5-a ci pur si simplu am mers cu 2,3,4 la turatii intre 2000 si 3500. A fost incomparabil. Caldura la greu iar motorul lucra in parametri normali. Stii, eu am fost obisnuit cu Lada care indiferent de viteza pe care o aveam, caldura era de puteai sta in maiou-fara exagerari-. Cel putin la aceea nu tb. sa pornesc aeroterma. Baga in timpul mersului de putea-i merge cu geamul deschis.
Oricum fiecare auto are caracteristicile si parametri sai, deci mai tb. sa invat.

Multumesc pentru sfat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.