Calendarul F1 2006 |
This topic is about Calendarul F1 2006, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Calendarul F1 2006 |
Jan 1 2006, 03:51 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
12 martie - Bahrein, circuitul Sakhir 19 martie - Malayezia, Sepang - Kuala Lumpur 2 aprilie - Australia, Melbourne 23 aprilie - San Marino, Imola 7 mai - Europa, Nuerburgring - Germania 14 mai - Spania, Barcelona 28 mai - Monaco, Monte Carlo 11 iunie - Marea Britanie, Silverstone 25 iunie - Canada, Montreal 2 iulie - SUA, Indianapolis 16 iulie - Franþa, Magny Cours 30 iulie - Germania, Hockenheim 6 august - Ungaria, Budapesta 27 august - Turcia, Istanbul 10 septembrie - Italia, Monza 17 septembrie - Belgia, Spa-Francorchamps 1 octombrie - Japonia, Suzuka 8 octombrie - China Grand Prix, Shanghai 22 octombrie - Brazilia, Sao Paulo Conform noului format, aprobat de Consiliul FIA, sesiunile de calificări din 2006 vor avea loc în trei faze. 5 monoposturi cu cei mai slabi timpi vor fi eliminate după primele 15 minute ale calificărilor, fiind urmate de alte 5 cele mai slabe, după alt sfert de oră. Monoposturile rămase vor concura timp de 20 de minute pentru un loc mai bun pe grila de start. Despre acest tip de calificari, Onlinesport v-a informat inca de luni. Miercuri, in urma acelei sedinte de la Londra, proiectul a fost validat oficial pentru 2006. Sesiunea de calificari va avea din 2006 trei faze: 1. Prima faza va dura 15 minute, iar cele mai lente cinci masini vor fi eliminate la capatul acestui timp. 2. Faza a doua va fi alergata de cele 15 masini ramase. Acestea vor avea tot 15 minute la dispozitie pentru a obtine cei mai buni timpi. Cele mai slabe 5 masini sunt eliminate la capatul acestui al doilea sfert de ora, la fel ca si in prima faza. 3. Faza a treia, si ultima, este alergata de cele 10 masini ramase. Ele se vor intrece practic pentru pole-position, pe durata a 20 de minute. Noile calificari sunt concepute astfel pentru a atrage interesul telespectatorilor. Formatul din 2005 al calificarilor, in care fiecare masina concura de una singura pe traseu, contra cronometrului, a fost indelung criticata de echipe si televiziuni. Noul sistem este opera sefului F1, Bernie Ecclestone. Ecclestone, alaturi de presdintele FIA, Max Mosley, si reprezentatii celor 10 echipe au fost prezenti la intalnirea de luni si au votat noul concept. S-a propus de asemenea o noua aripa aerodinamica. Aceasta va avea menirea de a facilita depasirile si ar putea fi introdusa din 2007. Pana atunci, subiectul va fi studiat de directorii echipelor din F1. Pneuri Anul acesta, în încercarea de a oferi șanse în plus echipelor mai mici, schimbarea pneurilor a fost interzisă, cu excepția a puține cazuri. În sezonul viitor, schimbarea pneurilor se va putea face de oricâte ori se va dori acest lucru. De asemenea a fost aprobat un pachet de reguli pentru sezonul 2008 și se va încerca introducerea lor chiar din 2007, dacă se va găsi sprijinul necesar. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 10:02 AM |