De cateva zile motorul nu mai merge corect ... |
This topic is about De cateva zile motorul nu mai merge corect ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
De cateva zile motorul nu mai merge corect ... |
Dec 13 2005, 09:24 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 13-December 05 From: Campulung Moldovenesc (Suceava) Member No.: 63.440 |
De cateva zile motorul nu mai merge "rotund" iar in bord se aprinde un martor de avarie, galben, cel cu semnul blocului de motor. La testerul de la Victoria Royal mi-au spus ca este acumulata mizerie pe supapele de evacuare fapt pentru care urmeaza, pe rand, urmatoarele lucrari: schimb ulei, schimb bujii, schimbare soft si daca nu iese, se desface chiulasa si se curata supapele de calamina acumulata. Cine are habar de aceste simptome sa-mi spuna si mie. Masina este in garantie si are aprox. 10.000 km. Astept un sfat ... |
|
|
Mar 30 2011, 09:12 PM
Post
#2
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
EGR inseamna recircularea gazelor de esapament. O valva face legatura intre traseul de evacuare si cel de admisie. Aceasta se deschide in mod regulat pentru a lasa o parte din gazele de esapament sa treaca inca o data prin motor.
Valva EGR blocata in pozitia deschis: pierdere de putere, relanti instabil, moare motorul, check engine se aprinde cand motorul este cald. Valva EGR blocata in pozitia inchis: cresc noxele, apar autodetonatii, check engine se aprinde cand motorul este rece. S-ar putea sa fie suficient sa cureti valva, sa nu fii nevoit sa o inlocuiesti. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Mar 31 2011, 06:15 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 6-October 07 Member No.: 114.961 |
EGR inseamna recircularea gazelor de esapament. O valva face legatura intre traseul de evacuare si cel de admisie. Aceasta se deschide in mod regulat pentru a lasa o parte din gazele de esapament sa treaca inca o data prin motor. Valva EGR blocata in pozitia deschis: pierdere de putere, relanti instabil, moare motorul, check engine se aprinde cand motorul este cald. Valva EGR blocata in pozitia inchis: cresc noxele, apar autodetonatii, check engine se aprinde cand motorul este rece. S-ar putea sa fie suficient sa cureti valva, sa nu fii nevoit sa o inlocuiesti. ..se pare ca e cum au zis si cei de la service-ul la care am fost si dupa cum ziceti si dvs e treaba de reprezentanta(in sensul ca altii nu se baga). Partea rea e ca nu am reprezentanta la mine in oras. Credeti ca e corect sa sun la o reprezentanta sa intreb cat costa o curatare de valva EGR sau nu imi vor spune din moment ce nu stiu efectiv ce are.? S-ar putea intelege ca e o problema de bani, dar ce m-ar deranja e sa dau o gramada de bani si la anul dupa iarna sa am iar probleme din astea si tot asa. This post has been edited by octaviann: Mar 31 2011, 06:16 AM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 01:19 PM |