Noul Grand Vitara |
This topic is about Noul Grand Vitara, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Noul Grand Vitara |
Nov 29 2005, 01:05 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
|
|
|
Nov 29 2005, 09:27 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Noul Grand Vitara este asezat pe un sasiu cu schela integrata in caroseria monococ. Sasiul a fost ranforsat considerabil in punctele strategice pentru a evita cresterea de greutate. Aceasta formula permite optimizarea raportului intre garda la sol si inaltimea planseului si reducerea inaltimii generale a vehiculului. Si in consecinta, ofera un spatiu interior mult mai generos. In cele din urma, constructia uniforma a sasiului asigura o longevitate mai mare si evita zgomotul nedorit datorita torsiunii.
Suspensia : Independenta = libertate de miscare In consecinta, aceasta arhitectura se vrea mult mai rigida. Suspensia, independenta pe cele 4 roti (McPherson pe fata si Suzuki multilink pe spate) exploateaza din plin potentialul masinii. Pe strada, aceste suspensii ofera un comportament lin si responsiv. In final, suspensia va garanta mereu cea mai buna motricitate posibila. Franele : tamburul nu e mort… Pentru a opri prompt Noul Grand Vitara, Suzuki l-a echipat cu discuri ventilate de 16 inchi pe fata si cu tamburi cu patina dubla si booster de 10 inchi pe spate. ABS-ul cu repartitor este standard pe toate versiunile oferite. Siguranta Noul Grand Vitara este vehiculul 4x4 cel mai bine conceput de Suzuki din punct de vedere al sigurantei. Siguranta activa este asigurata de ABS si EBD si de controlul tractiunii. Siguranta pasiva este de asemenea prezenta : dublu airbag inteligent de mari dimesiuni, airbaguri perdea, airbaguri laterale, bare laterale de protectie, pedalier retractabil, centuri de siguranta fata pretensionate si cu limitator de forta, centuri spate in 3 puncte (3 la numar pt varianta in 5 usi si 2 pentru varianta in 3 usi) si sistem ISO Fix pentru loc copil. De asemenea, structura plafonului este ranforsata pentru a proteja ocupantii in cazul socurilor asupra capului. Materialele folosite pentru partea din fata a vehicului au fost gandite pentru a limita consecintele unui impact cu un pieton sau cu un ciclist. Echipament Ofera mai multe, face mai multe. Noul Grand Vitara, precum predecesorii lui, continua sa ofere un raport excelent pret/dotari. Versiunea standard va cuprinde directie asistata, climatizare automata, geamuri si oglinzi electrice, inchidere centralizata cu telecomanda, sistem audio radio-CD cu 4 incinte acustice, comenzi pe volan si coloana de directie reglabila pe inaltime si adancime. La acestea se adauga dotari clasice care fac viata pasagerilor la bord mai usoara (4 suporturi pentru pahare, 2 suporturi pentru sticle, suporturi pentru umerase) sau care profita mai bine de volumul util (banchete rabatabile 50-50, 60-40 sau total.) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 05:35 PM |