LOGAN-Dacia nu se dezminte? |
This topic is about LOGAN-Dacia nu se dezminte?, the author, malin34426, wrote about: Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza faptului ca Renault avea in depozite ... To read more just scroll down
LOGAN-Dacia nu se dezminte? |
Nov 6 2005, 06:30 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
faptului ca Renault avea in depozite piese ramase de la clio si megane, ce trebuiau folosite cumva. Dar, de aici si pana la a vinde o masina practic "adunata", semiproiectata si la care mai contribuie si nea Vasile de pe banda cu dispozitia sa din acea zi , stau si ma intreb: Oare, nu cumva aveau dreptate nemtii? . Mai scapa o borna de plus nestransa sau mai grav cea de minus, mai sunt suruburi de sasiu sau suporti motor nestranse sau fara pasta, dar atunci cand vezi probleme mai serioase ca cele de mai jos, te intrebi daca nu iti este insultata inteligenta si ca sa fie tacamul complet mai primesti un raspuns de genul " Da-ti muzica mai tare ! " cum l-a primit un prieten de la angajatul Dacia pentru ca a avut "neobrazarea" sa intrebe ce clampane atunci cand merge pe drumuri denivelate sau inainte de semafor acolo unde este in valuri asfaltul. Am ridicat masina pe elevator si spre marea mea mirare, am gasit ( la 10000 km ) joc la culisele etrierelor ... mare este putin spus. In mod normal jocul in culisa la alte marci este de pana la o zecime de mm si ajunge ca etrierul sa joace asa cum o face la Logan de nou , cam pe la 200 000 km. Si nu ca s-ar fi uzat asa repede ci asa a fost proiectat (toate Loganurile din reprezentanta fie ele noi aveau acest joc ce face etrierul in stare nefranata sa joace chiar 1,5 mm intre partea fixa si cea mobila la miscare de rotatie data partii mobile). Din nou a venit raspunsul "specialistului" : "Sa nu se blocheze domnule?". Culmea e ca un asemenea joc va rupe mai repede mansoanele de cauciuc si va permite unei cantitati mai mari de apa si praf sa patrunda in culisa. BUUN , dar uitandu-ma catre motor am vazut ceea ce vedeti si voi in imagine, adica lichidul de racire din motor curgea de mama focului pe la garnitura de chiulasa, la care raspunsul "specialistului" a fost " Fugi domne de aici , nu se poate asa ceva!" , iar dupa ce a vazut : " Extraordinar , bai frate, dar cum este posibil?" . Pai va spun eu domnilor "specialisti" : motoarele au stat mult in depozite , ani , si cum nu cred ca francezii au incalzit depozitele (sunt zgarciti si o spun din proprie experienta),. iarna motorul a stat la -10 gr C, vara la +40, si materialul a lucrat in volum presand garnitura si slabind suruburile pe care se pare ca nici mecanicul francez( pardon,turc) nu le-a strans cum scrie la carte (la limita dintre domeniul elastic si plastic), asa ca suruburile de chiulasa ale amicului aveau 6 daN vreo 5 buc , unul 4 si restul 9 . Si unde mai pui ca strangerea s-a facut gainareste , cu motorul la 80 gr si fara a elibera presiunea din circuitul de racire, da-i direct spre stringere (adica alea erau valorile pe ansamblu saiba-surub "seci"), nu ca ar trebui slabit fiecare surub si apoi restrins. Daca m-ai tine-ti minte, spuneam ca am redus consumul la un Logan de 1,6 prin simpla inlocuire a tobei (unul din voi chiar m-a luat la misto). In general motoarele de 1,6 au diametre minime pe evacuare de 36-42mm . Ete ca la logan... NU. Pt ca provin de la motoare mici si ghici ce le-a dat prin cap? au taiat terminalele si au sudat tevi de 42 interior pe iesire de 32. Le-au dat cu grund maro cu pensula si da-i cu ele la romani, ca inghit orice la saracia lor( vopseaua gri a dat-o prietenul). Motoarele 1600 mai noi , fata de cele vechi, absorb si evacueaza mai mult gaz avind coeficienti de umplere mai buni si diametre de clapeta de acceleratie mai mari, fapt ce necesita si o marire a diametrului minim al evacuarii. Eu unul intreb ce fac inginerii de la registru , tehnicienii francezi ce verifica la cap de banda si cei ce ar trebui sa urmareasca feed-back-ul after market ,sau lasa totul pe "specialistii" din reprezentante. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 06:32 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
etriere
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 06:32 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
etriere
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 06:34 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 06:35 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 06:37 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
evacuare
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 06:38 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
evacuare
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 6 2005, 07:52 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Chestia asta ar trebui trimisa directorului de la Renault.....
Si eventual revistelor auto cunoscute din europa. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 6 2005, 08:16 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
Felicitari penru cunostiintele tehnice malin.Parte naspa e ca unii oameni chiar nu vor sa creada ca Logan este o porcarie. :evil:
Si inca ceva la 300.000.000(sunt multe zerouri nu?) intr-o tara in care salariul minim pe economie este 3.100.000 nu mi se pare ieftin. :bash: |
|
|
Nov 6 2005, 09:59 PM
Post
#10
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Desigur ca nu pot sa tac acum, nu? Sunt desigur subiectiv, o spun din capul locului. :angel:
Nu contest problema pe care malin a prezentat-o. Chiar am observat ca nu vorbesti aiurea niciodata, si chiar daca nu sunt totdeauna de acord cu tine te respect pentru pricepere si pareri obiective. Da nu e posibil sa fie o eroare de asamblare singulara? Stii daca problema este generala? Daca da, te rog spune-mi si mie, sa ma duc la service sa o remediez. Spre exemplu, o problema generala la Logan este capacul torpedoului, care sta deschis si lumina ramane aprinsa inauntru. :evil: Eduard, parerile de genul QUOTE Parte naspa e ca unii oameni chiar nu vor sa creada ca Logan este o porcarie. angry ar trebui si argumentate de tine, nu crezi? Mi se pare oarecum jignitor fata de toti posesorii de.."porcarii". iar 300 mil e o suma mare, dar ai si alternative? Spre exemplu din semnatura ta nu pot sa-mi dau seama ce masina ai. Si ca sa elimin orice dubiu, iti spun eu ca daca aveam 18000 euro in loc de 8000 imi luam alta masina. Loganul l-am cumparat pentru ca e nou, are 3 ani garantie si stiu sigur ca nu a mers cu el vreun "specialist" in rupt masini. Tot din considerente economice.
Poate la anul imi iau alta... :pray: -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 6 2005, 10:31 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 57 Joined: 11-May 05 From: Constanta Member No.: 46.628 |
Ar trebui trimis link-ul asta la Vocea Clientului la Dacia...sa vada si ei...poate cu ocazia asta isi fac treaba cum trebuie.
|
|
|
Nov 7 2005, 07:53 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 5-October 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 57.710 |
au vrut sa faca o masina ieftina si a iesit a o masina proasta
-------------------- DSN, 75HP
Laguna II, 210HP (ocazional) |
|
|
Nov 7 2005, 09:44 AM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
sunt de acord cu cristyyy
loganul este o masina ieftina dar din pacate gandita prost. felicitari malin pentru postul detaliat . poti trimite la VC sa vezi ce pozitie oficiala adopta . -------------------- |
|
|
Nov 7 2005, 10:58 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Mie chestia cu etrierele mi se pare dincolo de economie, prostie sau delasare: Mi se pare o magarie intentionata ca sa cumperi piese de schimb mai multe si mai des....
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 7 2005, 01:26 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
concluzie: loganul nu este nici ieftin si nici bun...
atunci de ce il cumpara romanii? intr-un timp, adica prin primavara ma gandeam si eu la logan, dar n-am avut bani suficienti si mi-am luat un sh la 4000 euro... dar poate ca-i mai bine ca n-am avut bani, ca imi luam logan si acum imi parea rau, dar probabil ca pe forumuri laudam loganul ... -------------------- |
|
|
Nov 7 2005, 01:31 PM
Post
#16
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pentru ca dupa 30 de ani de condus o berlina loganul este MASINA
-------------------- |
|
|
Nov 7 2005, 04:44 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Iata, concluzia cea mai frumoasa si adevarata pe care am auzit-o pana acum. Subscriu :wave:
George, dar ce te faci cu acei oameni care isi iau ca prima masina un Logan? Exceptia care.....?? -------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Nov 7 2005, 04:49 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Nu e nici o exceptie....aceia au parinti care au condus de 30 de ani o Dacie .....si probabil s-au simtit obligati cu banii de la nunta sa-si ia Logan !!!
P.S. Cred ca locul topic-ului asta nu-i aici ! -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 7 2005, 06:36 PM
Post
#19
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Oameni buni, o explicatie mai logica la afirmatii ca: "Loganul e o masina proasta", aveti? Sau e de ajuns sa afirmati ceva, nu mai trebuie demonstrat? Sunt de acord cu malin ca e o problema, dar nu cumva expresia de "boala copilariei" am auzit-o tot la voi? Si fiind ca un fel de scuza pentru cine stie ce marca cu "nume" care a dat-o in bara cu cine stie ce masina?
Eu am Logan, deci sunt subiectul ironiilor de mai sus, nu? Chiar as vrea sa stiu care dintre voi a mers mai mult de 10 km cu o masina dintr-asta "proasta"? :evil: -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 7 2005, 06:58 PM
Post
#20
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
da , am mers .
boli ale copilariei ? ... nu prea cred . -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 10:57 PM |