IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

LOGAN-Dacia nu se dezminte?

This topic is about LOGAN-Dacia nu se dezminte?, the author, malin34426, wrote about: Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza faptului ca Renault avea in depozite ... To read more just scroll down

12 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> LOGAN-Dacia nu se dezminte?
malin34426
post Nov 6 2005, 06:30 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza
faptului ca Renault avea in depozite piese ramase de la clio si megane, ce trebuiau folosite cumva. Dar, de aici
si pana la a vinde o masina practic "adunata", semiproiectata si la care mai contribuie si nea Vasile de pe banda
cu dispozitia sa din acea zi , stau si ma intreb: Oare, nu cumva aveau dreptate nemtii? . Mai scapa o borna de
plus nestransa sau mai grav cea de minus, mai sunt suruburi de sasiu sau suporti motor nestranse sau fara pasta,
dar atunci cand vezi probleme mai serioase ca cele de mai jos, te intrebi daca nu iti este insultata inteligenta si
ca sa fie tacamul complet mai primesti un raspuns de genul " Da-ti muzica mai tare ! " cum l-a primit un prieten
de la angajatul Dacia pentru ca a avut "neobrazarea" sa intrebe ce clampane atunci cand merge pe drumuri
denivelate sau inainte de semafor acolo unde este in valuri asfaltul. Am ridicat masina pe elevator si spre marea
mea mirare, am gasit ( la 10000 km ) joc la culisele etrierelor ... mare este putin spus. In mod normal jocul in culisa
la alte marci este de pana la o zecime de mm si ajunge ca etrierul sa joace asa cum o face la Logan de nou , cam
pe la 200 000 km. Si nu ca s-ar fi uzat asa repede ci asa a fost proiectat (toate Loganurile din reprezentanta
fie ele noi aveau acest joc ce face etrierul in stare nefranata sa joace chiar 1,5 mm intre partea fixa si cea mobila
la miscare de rotatie data partii mobile). Din nou a venit raspunsul "specialistului" : "Sa nu se blocheze domnule?".
Culmea e ca un asemenea joc va rupe mai repede mansoanele de cauciuc si va permite unei cantitati mai mari
de apa si praf sa patrunda in culisa. BUUN , dar uitandu-ma catre motor am vazut ceea ce vedeti si voi in imagine,
adica lichidul de racire din motor curgea de mama focului pe la garnitura de chiulasa, la care raspunsul "specialistului"
a fost " Fugi domne de aici , nu se poate asa ceva!" , iar dupa ce a vazut : " Extraordinar , bai frate, dar cum
este posibil?" . Pai va spun eu domnilor "specialisti" : motoarele au stat mult in depozite , ani , si cum nu cred ca
francezii au incalzit depozitele (sunt zgarciti si o spun din proprie experienta),. iarna motorul a stat la -10 gr C,
vara la +40, si materialul a lucrat in volum presand garnitura si slabind suruburile pe care se pare ca nici mecanicul
francez( pardon,turc) nu le-a strans cum scrie la carte (la limita dintre domeniul elastic si plastic), asa ca suruburile
de chiulasa ale amicului aveau 6 daN vreo 5 buc , unul 4 si restul 9 . Si unde mai pui ca strangerea s-a facut
gainareste , cu motorul la 80 gr si fara a elibera presiunea din circuitul de racire, da-i direct spre stringere (adica alea erau valorile pe ansamblu saiba-surub "seci"), nu ca ar trebui slabit fiecare surub si apoi restrins.
Daca m-ai tine-ti minte, spuneam ca am redus consumul la un Logan de 1,6 prin simpla inlocuire a tobei (unul din voi chiar m-a luat la misto). In general motoarele de 1,6 au diametre minime pe evacuare de 36-42mm .
Ete ca la logan... NU. Pt ca provin de la motoare mici si ghici ce le-a dat prin cap? au taiat terminalele si au sudat tevi de 42 interior pe iesire de 32. Le-au dat cu grund maro cu pensula si da-i cu ele la romani, ca inghit orice la saracia lor( vopseaua gri a dat-o prietenul).
Motoarele 1600 mai noi , fata de cele vechi, absorb si evacueaza mai mult gaz avind coeficienti de umplere mai buni si diametre de clapeta de acceleratie mai mari, fapt ce necesita si o marire a diametrului minim al evacuarii. Eu unul intreb ce fac inginerii de la registru , tehnicienii francezi ce verifica la cap de banda si cei ce ar trebui sa urmareasca feed-back-ul
after market ,sau lasa totul pe "specialistii" din reprezentante.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 06:32 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



etriere


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 06:32 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



etriere


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 06:34 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



etriere


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 06:35 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



motor


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 06:37 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



evacuare


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 6 2005, 06:38 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



evacuare


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 6 2005, 07:52 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Chestia asta ar trebui trimisa directorului de la Renault.....
Si eventual revistelor auto cunoscute din europa.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Nov 6 2005, 08:16 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



Felicitari penru cunostiintele tehnice malin.Parte naspa e ca unii oameni chiar nu vor sa creada ca Logan este o porcarie. :evil:
Si inca ceva la 300.000.000(sunt multe zerouri nu?) intr-o tara in care salariul minim pe economie este 3.100.000 nu mi se pare ieftin. :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 6 2005, 09:59 PM
Post #10


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Desigur ca nu pot sa tac acum, nu? blush.gif Sunt desigur subiectiv, o spun din capul locului. :angel:

Nu contest problema pe care malin a prezentat-o. Chiar am observat ca nu vorbesti aiurea niciodata, si chiar daca nu sunt totdeauna de acord cu tine te respect pentru pricepere si pareri obiective. Da nu e posibil sa fie o eroare de asamblare singulara? Stii daca problema este generala? Daca da, te rog spune-mi si mie, sa ma duc la service sa o remediez. Spre exemplu, o problema generala la Logan este capacul torpedoului, care sta deschis si lumina ramane aprinsa inauntru. :evil:

Eduard, parerile de genul
QUOTE
Parte naspa e ca unii oameni chiar nu vor sa creada ca Logan este o porcarie. angry
ar trebui si argumentate de tine, nu crezi? Mi se pare oarecum jignitor fata de toti posesorii de.."porcarii". iar 300 mil e o suma mare, dar ai si alternative? Spre exemplu din semnatura ta nu pot sa-mi dau seama ce masina ai. blush.gif Si ca sa elimin orice dubiu, iti spun eu ca daca aveam 18000 euro in loc de 8000 imi luam alta masina. Loganul l-am cumparat pentru ca e nou, are 3 ani garantie si stiu sigur ca nu a mers cu el vreun "specialist" in rupt masini. Tot din considerente economice.
Poate la anul imi iau alta...
:pray:


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
X5
post Nov 6 2005, 10:31 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 57
Joined: 11-May 05
From: Constanta
Member No.: 46.628



Ar trebui trimis link-ul asta la Vocea Clientului la Dacia...sa vada si ei...poate cu ocazia asta isi fac treaba cum trebuie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristyyy
post Nov 7 2005, 07:53 AM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 5-October 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 57.710



au vrut sa faca o masina ieftina si a iesit a o masina proasta


--------------------
DSN, 75HP
Laguna II, 210HP (ocazional)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 7 2005, 09:44 AM
Post #13


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sunt de acord cu cristyyy

loganul este o masina ieftina dar din pacate gandita prost.

felicitari malin pentru postul detaliat .

poti trimite la VC sa vezi ce pozitie oficiala adopta .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 7 2005, 10:58 AM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mie chestia cu etrierele mi se pare dincolo de economie, prostie sau delasare: Mi se pare o magarie intentionata ca sa cumperi piese de schimb mai multe si mai des....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Nov 7 2005, 01:26 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



concluzie: loganul nu este nici ieftin si nici bun...
atunci de ce il cumpara romanii?
intr-un timp, adica prin primavara ma gandeam si eu la logan, dar n-am avut bani suficienti si mi-am luat un sh la 4000 euro...
dar poate ca-i mai bine ca n-am avut bani, ca imi luam logan si acum imi parea rau, dar probabil ca pe forumuri laudam loganul ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 7 2005, 01:31 PM
Post #16


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pentru ca dupa 30 de ani de condus o berlina loganul este MASINA


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luka
post Nov 7 2005, 04:44 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.176
Joined: 10-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.601



Iata, concluzia cea mai frumoasa si adevarata pe care am auzit-o pana acum. Subscriu :wave:
George, dar ce te faci cu acei oameni care isi iau ca prima masina un Logan? Exceptia care.....??


--------------------
RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege

''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face''
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Nov 7 2005, 04:49 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu e nici o exceptie....aceia au parinti care au condus de 30 de ani o Dacie .....si probabil s-au simtit obligati cu banii de la nunta sa-si ia Logan !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
P.S. Cred ca locul topic-ului asta nu-i aici !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 7 2005, 06:36 PM
Post #19


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Oameni buni, o explicatie mai logica la afirmatii ca: "Loganul e o masina proasta", aveti? Sau e de ajuns sa afirmati ceva, nu mai trebuie demonstrat? Sunt de acord cu malin ca e o problema, dar nu cumva expresia de "boala copilariei" am auzit-o tot la voi? Si fiind ca un fel de scuza pentru cine stie ce marca cu "nume" care a dat-o in bara cu cine stie ce masina?
Eu am Logan, deci sunt subiectul ironiilor de mai sus, nu? Chiar as vrea sa stiu care dintre voi a mers mai mult de 10 km cu o masina dintr-asta "proasta"? :evil:


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 7 2005, 06:58 PM
Post #20


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



da , am mers .

boli ale copilariei ? ... nu prea cred .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 10:57 PM