NOUL PASSAT sau MONDEO ? |
This topic is about NOUL PASSAT sau MONDEO ?, the author, Alexis35404, wrote about: Nu mai posteaza nimeni aici.....?? ... To read more just scroll down
NOUL PASSAT sau MONDEO ? |
Oct 27 2005, 05:16 PM
Post
#21
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 6-November 04 From: Satu Mare (Satu Mare) Member No.: 35.397 |
|
|
|
Oct 27 2005, 05:23 PM
Post
#22
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(Alexis35404) Nu mai posteaza nimeni aici.....??
mi-am spus punctul de vedere despre aceste 2 masini in alt topic asemanator. vreau si eu test-ul comparativ despre care vorbeai mai sus . trimite-l pe mail -------------------- |
|
|
Oct 28 2005, 08:26 AM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 177 Joined: 1-June 04 From: Galati Member No.: 26.767 |
VW scoate puterea motorului din turbina, mai ales la motorul de 2 litri. Mondeo, 2.2 litri are 150 cp. Honda Accord 2.2 litri 140 cp. Toyota 2.2 litri 150 cp. Passat 2 litri 140 cp. Aceeasi putere, aprox, la o cilindree mai mica. Puterea asta este scoasa cu o turbina care intra mai tare si mai devreme. Iar folosirea prea intensa a turbinei creste uzura motorului. Daca o sa faci 60K km pe an, dupa 4 ani motorul e cam terminat. Mai degraba daca e sa fie VW iei motorul de 1.9 si 105 cp, e mai cinstit, dar e si mai slab. Deci te-as sfatui sa te indrepti spre alta marca: honda, daca iti permiti, sau mondeo. Inca un lucru: Mondeo si Honda au transmisie pe lant, Passat pe curea, adica un cost suplimentar
-------------------- -----------------------
mercedes w124 200D, 1987 |
|
|
Oct 30 2005, 06:44 PM
Post
#24
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 22-July 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 51.818 |
QUOTE(Gociu75) VW scoate puterea motorului din turbina, mai ales la motorul de 2 litri. Mondeo, 2.2 litri are 150 cp. Honda Accord 2.2 litri 140 cp. Toyota 2.2 litri 150 cp. Passat 2 litri 140 cp. Aceeasi putere, aprox, la o cilindree mai mica. Puterea asta este scoasa cu o turbina care intra mai tare si mai devreme. Iar folosirea prea intensa a turbinei creste uzura motorului. Daca o sa faci 60K km pe an, dupa 4 ani motorul e cam terminat. Mai degraba daca e sa fie VW iei motorul de 1.9 si 105 cp, e mai cinstit, dar e si mai slab. Deci te-as sfatui sa te indrepti spre alta marca: honda, daca iti permiti, sau mondeo. Inca un lucru: Mondeo si Honda au transmisie pe lant, Passat pe curea, adica un cost suplimentar
Turbina baga doar aer nu vad cum ar strica motorul dar altceva am vrut sa zic; am fost ieri la ford constanta ptr o problema de garantie ptr un Transit si baietii care voiau sa-mi vanda acu 3 luni un mondeo de 155 cp m-au intrebat cat de multumit sunt de Avensis.In loc de raspuns le-am dat cheile sa faca o tura.Cu greu,au recunoscut totusi calitatile toyotei in ce priveste insonorizarea si demarajul care chiar daca nu e ca la bmw e "bun'! am fost multumit de constatare doar nu puteau sa zica ,domle e mai tare ca mondeo!!!!! -------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 10:08 AM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
dar daca nu conteaza diferenta de pret, atunci eu zic passat... -------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 06:08 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 116 Joined: 4-September 03 From: Galati (Galati) Member No.: 15.799 |
am avut ocazia sa le conduc pe amandoua.
La Mondeo am mers cu toate versiunile diesel, iar la Passat cu 2.0 Diesel 140Cp La finisaje parca sta mai bine passatul, la comfortul scaunelor tot passatul, dar la tinuta de drum, vizibilitate si fiabilitate cred ca mondeo, mi s-a parut parca si mai spatios. La costuri de intretinere sunt convins ca mondeo (sa nu uitam ca are 4ani garantie fara limita). Ca valoare de revanzare e mai bun passatul. Ca valoare de achizitie nou e mai bun mondeo. Toyota nu cred ca intra in discutie. Mi-a placut dar....putin cam instabila(comparativ), cutia mi s-a parut ca agata usor in a V-a(ca si la mondeo)etc. Oricum dupa parerea mea Honda este peste ele. |
|
|
Nov 1 2005, 12:47 PM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 177 Joined: 1-June 04 From: Galati Member No.: 26.767 |
QUOTE(silviu51825) Turbina baga doar aer nu vad cum ar strica motorul dar altceva am vrut sa zic;
am fost ieri la ford constanta ptr o problema de garantie ptr un Transit si baietii care voiau sa-mi vanda acu 3 luni un mondeo de 155 cp m-au intrebat cat de multumit sunt de Avensis.In loc de raspuns le-am dat cheile sa faca o tura.Cu greu,au recunoscut totusi calitatile toyotei in ce priveste insonorizarea si demarajul care chiar daca nu e ca la bmw e "bun'! am fost multumit de constatare doar nu puteau sa zica ,domle e mai tare ca mondeo!!!!! turbina baga doar aer, dar in acelasi timp intra si mai mult combustibil= explozie mai puternica = putere mai mare. E principiul functionarii motoarelor turbo. Explozie prea puternica= uzuri timpurii. Cu alte cuvinte, Passat-ul arde aceesi cantitate de combustibil intr-o incinta mai mica, datorita cilindreii inferioare -------------------- -----------------------
mercedes w124 200D, 1987 |
|
|
Nov 1 2005, 01:14 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(Gociu75) VW scoate puterea motorului din turbina, mai ales la motorul de 2 litri. Mondeo, 2.2 litri are 150 cp. Honda Accord 2.2 litri 140 cp. Toyota 2.2 litri 150 cp. Passat 2 litri 140 cp. Aceeasi putere, aprox, la o cilindree mai mica. Puterea asta este scoasa cu o turbina care intra mai tare si mai devreme. Iar folosirea prea intensa a turbinei creste uzura motorului. Daca o sa faci 60K km pe an, dupa 4 ani motorul e cam terminat. Mai degraba daca e sa fie VW iei motorul de 1.9 si 105 cp, e mai cinstit, dar e si mai slab. Deci te-as sfatui sa te indrepti spre alta marca: honda, daca iti permiti, sau mondeo. Inca un lucru: Mondeo si Honda au transmisie pe lant, Passat pe curea, adica un cost suplimentar
e o chesti relativa. motorul de la accord au declarat chiar ei ca putea fi dus usor la 180-190 de cai, dar pt a elimina orice vibratie a acestuia (pt a semana cu unul pe benzina, de fapt cine a mers cu el a observat ca se comporta ca unul pe benzina) l-au lasat la 150 de cai. tie ti se pare ca motorul de 2.0 tdi are multi cai. eu as zice ca din contra. vezi motoarele de la bmw, opel, fiat si o sa vezi ca au 150 sau 163 de cai. sau mai nou multijetul o sa aiba 180.(212 cu bi-turbo) eu zic ca e o putere mica pt un asemenea motor daca privim si la concurenta, si ca la mondeo motorul este 2.2 nu pt a evita uzura motorului, ci pt nu au putut scoate din motorul de 2.0 mai multi cai in conditii de siguranta pt acesta ai drepatate cand spui ca motoarele cu turbina se strica mai repede, dar e valabil mai ales la cele pe benzina. mai degraba iti crapa turbina mai intai (mai ales ca e cu geometrie variabila) si apoi motorul. eu nu sunt fan passat, dar taica-miu are unul din 2003 1.9 130 de cai deci inaintasul astuia de 2.0 tdi nu are nici o problema cu motorul ,problemele au fost altele legate de bratele suspensiei. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Dec 22 2005, 08:52 PM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 22-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.990 |
Eu am 2,2 tdci ,la motor e peste passat din orice pozitie (consum ,performante, silentiozitate) E testat live!
Aceeasi dilema am avut-o si eu, passat sau mondeo, initial am vrut accord 2,2 ctdi, da era prea scumpa, deci a cazut si am ramas intre astea doua nemtesti. Am avut un bulan si am gasit ultimu titaniumX din tara(varianta cu spoilere sport si alte cele) la 22.238 cip , la banii astia imi luam passat 2,0 tdi cam cu aceleasi dotari , dar nu cu acelasi look. Mie unu ,passatu mi se pare grasan , pare o balena lenesa. Are un avantaj ca e noua generatie, dar si aici... e nou si e posibil sa aiba probleme, pe cand mondeo e perfectionat deja dupa ani de zile de productie avand bubele remediate. Si cum ziceam , eu am ales motoru de 2,2 . E foarte bun am dovedit :bandit: A6 2,5 tdi 155cp, bmw 320d 150cp, orice passat, orice a4 , de fapt orice diesel din clasa lui in afara de bmw 320d, asta nou de 163cp. Tu stii pentru iti iei masina, daca vrei sportivitate si motor bun -mondeo , daca esti mai linistit si vrei tehnologie mai multa ia-ti passat -------------------- Mondeo TitaniumX 155CP 400NM M6 0-100km/h 8,7sec
|
|
|
Dec 22 2005, 10:01 PM
Post
#30
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
Eu mi-as lua Honda Acord, pacat de taxe.
Passat-ul e best ca limuzina, asa, mai de lux, dar nu sunt fanul lor. Mai degraba Mondeo... Sau Avensis..... -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Dec 22 2005, 10:36 PM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
QUOTE(Alexis35404) Am un test pe calculator intre berlinele de clasa medie ,fisier pdf. In test Passatu iese primu dupa care urmeaza Mondeo si apoi Accordu,Mazda 6..
Til trimit prin mail daca vrei dar e pe limba germana!! Daca-i testul e facut de nemti, nu ma mir ca iese Passat primul si Mondeo al doilea. N-am nimic cu Passat, dar nu dau doi bani pe obiectivitatea nemtilor. |
|
|
Dec 27 2005, 02:00 PM
Post
#32
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
eu nu as cumpara-o noua asa ca as lua Mondeo,dar daca o iei de noua atunci ia Passat ca e modelul nou,e clar.In curand o sa apara si noul Mondeo si nu o sa-ti convina sa vezi ca ai modelul 2001.
|
|
|
Dec 28 2005, 12:29 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
daca vrei sa faci o diferenta mergi cu ambele si vei vedea care iti place mai mult si care rasp nevoilor tale. pe mine motoarele de la ford pejo citroen nu ma satisfac. as prefera oricand un motor de la vw. unii la apreciaza pt ca nu simti nici o vibratie, pt ca sunt mai silentioase etc. dar intre passat si mondeo clar passat fara discutie. poate m-as uita si la vectra. mie designul mondeo nu imi inspira absolut nimic e sters
fa un test cu ambele si vezi care rasp nevoilor tale mai bine. Intreaba un neamt ce si-ar cumpara passat sau modeo si varade de tine, pt ca pt el alegerea e evidenta. daca vrei un casament al meu:1 honda accord (motor superb, masina superba) 2 passat sau vectra 3 toyota 4mondeo -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Jan 11 2006, 06:16 PM
Post
#34
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 22-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.990 |
Suntem in 2006 si Vw facrica inca motoare diesel fara common rail, de unde si zgomotul ce se aude de peste mari si tari. Eu imi pun Mondeo langa orice Passat pt un test de galagie si vibratii (crede-ma deja am facut probe de genu' asta, nu ma arunc aiurea). Passatul are la avantaje comfort si finisari.
-------------------- Mondeo TitaniumX 155CP 400NM M6 0-100km/h 8,7sec
|
|
|
Jan 11 2006, 06:54 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
mie diferentele nu mi se par mari chiar nu. doar cand motorul e rece atunci ai dreptate . dar dupa ce se incalzeste nu se simte si aude vreo dferenta( la passat nu la golf unde cam se simt vibratiile). tu ai boost si asta te ajuta dar tine doar cateva sec la o accelerare brusca. dar ce s-ar fi intamplat daca nu ai fi avut? iti spun eu masina ta ar fi urcat greu de la 130 in sus. dar din fericire au pus la toate motoarele de 115 hp boost altfel ar fi fost de rau. la passat cand opresti si pornesti motorul se smuceste masina destul de urat (pt clasa ei)
tu esti foarte multumit de masina ta te inteleg probabil e o masina foarte frumoasa si care rasp asteptarilor si nevoilor tale. fiercare cu parerea sa pana la urma si tot testarea masinilor e sfanta. chesti ca e 2006 si ei inca nu folosesc common rail este o chestie care tine de vanzari si de marketing. inca sunt oameni (chiar foarte multi care prefera PD-ul commun railului. si eu il prefer CR-ului de la Reno sau Pejo, Ford. nu suntr un impatimit VW as prefera oricand un Accord chiar si o vectra -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 04:05 PM |